Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εγώ πάλι αδυνατω να καταλάβω που είναι η ασχετοσυνη των συντακτών του δημοσιεύματος της ικαριακης. Όταν πληρώνεις πανάκριβα εισιτήρια δεν έχεις δικαίωμα δηλαδή να αναρωτιεσαι τι συμβαίνει με το πλοίο; Επειδή συμπαθούμε το πλοίο, πρέπει να δικαιολογουμε τις όποιες καθυστερήσεις, αλλαγές ωραρίων και ακυρώσεις δρομολογίων;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ίσως υπερβολική η αναφορά σε πιθανότητα έλλειψης αξιοπλοΐας του πλοίου. Από την άλλη οι ήξεις αφίξεις δεν βοηθούν. Θα έπρεπε να υπάρχει ξεκάθαρη ενημέρωση από την εταιρεία για τους λόγους που επιβάλλουν μειωμένη ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

Ας ξεκινήσουν από ωράρια που να είναι σύμφωνα με την τωρινή ταχύτητα του πλοίου.

Θυμίζω είναι το τρίτο πλοίο του ευρύτερου ομίλου το οποίο ταξιδεύει με ζημιά και τα επίσημα δρομολόγια είναι με την ταχύτητα προ ζημιάς.

(Τα άλλα δύο είναι το Asterion II & Olympic Champion. Το ένα υπό διαχείριση Attica και το άλλο σε ΚΞ).

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με 17 knots το κατέβασμα από Θεσσαλονίκη και νέες τροποποιήσεις προγράμματος. Μαλλον εκτός και 2η μηχανή, οπότε πάμε με 2 (μια σε κάθε άξονα). Το Θεσσαλονίκη - Βαθύ σε 21 ώρες (να δούμε αν θα τηρηθεί και αυτό). Ας  το σκαντζάρουν τουλάχιστον με το ΧΙΟΣ, μιας που το ένα κάνει σιδηρόδρομο και το άλλο κοντινό. Ακόμα θα μπορούσαν στην θέση του ΧΙΟΣ να πάει το ΠΑΡΟΣ (ψόφια περίοδος γαρ) και να μείνει ΣΤΜ το ΜΥΚΟΝΟΣ τουλάχιστον μέχρι να το φτιάξουν. 

Link to comment
Share on other sites

Αν ισχυει τα περι βλαβης και σε 2η κυρια μηχανη και θελει χρονο η αποκατασταση ή αντικατασταση με το Χιος τοτε η λογικη λεει οτι θα πηγαινει οσο γινεται πιο ξεκουραστα με τις2...Δηλαδη καπου 17 με 17+ μεση...Αν κατσουν και δυσκολοι καιροι το προγραμμα δεν βγαινει...

Link to comment
Share on other sites

Με ταχύτητα που θυμίζει Μιλένα και Νταλιάνα έρχεται το πλοίο και ήδη με καθυστέρηση από την αναθεωρημένη ώρα της ... αναθεώρησης. Αναρωτιέμαι πώς κατάντησε έτσι ενα πλοίο που μέχρι πριν λίγους μήνες όργωνε το Β.Α. Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα με την ίδια ταχύτητα, αντί μετά τον Τάμελο να πάρει ΔΒΔ πορεία, συνεχίζει πηγαίνοντας Δυτικά προς τον Σαν Τζώρτζη, εκτός της συνηθισμένης. 

Μάλλον λόγω καιρού;

"ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ
ΝΟΤΙΟΙ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟΙ 5 Η 6 ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ 6 Η 7 ΓΡΗΓΟΡΑ 7 Η 8. ΤΑΡΑΓΜΕΝΗ ΣΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΕΩΣ ΚΥΜΑΤΩΔΗΣ"

Link to comment
Share on other sites

Μου κάνει τρομερή εντύπωση πως μια εταιρεία με τέτοιο μέγεθος δεν μπαινει στη διαδικασία να κανει μερικές σκάτζες για να λύσει ή έστω μετριάσει το πρόβλημα. Αν συνεχίσουν έτσι θα έχει και το Ναξάκι θέματα σύντομα...

Link to comment
Share on other sites

Ανεκτέλεστο το σημερινό δρομολόγιο. Πάμε τώρα για Παρασκευή. Από Πειραιά για Ικαρία και Σάμο το προηγούμενο ήταν το Σάββατο. Εταιρεία και ΥΕΝ για τα μπάζα.Αιτιολογία; " Λόγω αδυναμίας συνέχισης των δρομολογίων για Καβάλα".

 

Link to comment
Share on other sites

Το εξοργιστικό είναι που τη μία λένε λόγω αυξημένης κίνησης στα λιμάνια, την άλλη ότι λόγω καθυστέρησης στα λιμάνια αντί να πουν την πραγματικότητα η οποία βέβαια δεν συμφέρει...

Link to comment
Share on other sites

Ούτε μέχρι το Βαθύ δεν μπορούσε να πάει. Τα φορτηγά θα πάνε με το BLUE CARRIER. Τους επιβάτες τους έχουμε γραμμένους. Ας πληρώσουν 3 μέρες ξενοδοχείο ή ας πάνε με τα φτηνά αεροπλάνα αν βρούν θέση. Κατά τα άλλα ΣΤΜ ,  ΠΝΙΘ και 12νησα κανονικά. Οι ακυρώσεις είναι μόνο για Χίο -Μυτιλήνη και ανάποδα και τα ταχύπλοα του Σαρωνικού!

Link to comment
Share on other sites

Ετσι οπως ειναι και μ τετοιο καιρο στο κατεβα καμια 13 αντε 14 δρομο...Με τη μια εκτος τσιταρανε τις αλλες 3 να βγαζει 21.5-22 να βγαινει η γυρα και δυστυχως παπαλα..Με το καλο να επισκευαστει...

Link to comment
Share on other sites

Το Δήλος θεωρητικά και πρακτικά άντεχε κανα δυο μήνες ακόμα χωρίς ακινησία. Μπορούσε να γίνει τώρα η ακινησία του Μύκονος πριν μεγαλώσει το πρόβλημα. Τελικά μάλλον έγινε λάθος εκτίμηση της κατάστασης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κυκλοφόρησε νέο πρόγραμμα δρομολογίων από 01/02 εως 28/02. Τα ωράρια είναι τα ίδια με τα τροποποιημένα που έβγαναν με τους 21 κόμβους, οπότε δεν διαφαίνεται πρόθεση να λειτουργήσει (επισκευαστεί;) και η 4η μηχανή. Επίσης επιβεβαιώνεται οτι το BS CHIOS είναι για αλλού (Μαρόκο;), καθώς πάει περίπατο η δρομολόγηση του στην θέση του ΜΥΚΟΝΟΣ που αρχικά ήταν προγραμματισμένη στις 23/02. Πότε θα κάνει επισκευή το βαπόρι άγνωστο. 

Link to comment
Share on other sites

Τόση απαξίωση, που το συγκεκριμένο και το αδερφό του τα γύρισε στη Blue Star.

Έχουμε αποκλείσει το ενδεχόμενο να περιμένουν κάποιο ανταλλακτικό ή να εκκρεμεί κάποιο claim και να μην αποκαθίσταται η ζημιά μέχρι να ξεκαθαρίσει το ζήτημα;

Link to comment
Share on other sites

Τα γύρισε στην Blue Star, επειδή ήταν νέα πλοία για το πρεστίζ της εταιρείας!! Εάν περιμένουν να ξεκαθαρίσει claim για να επισκευαστεί η ζημιά του πλοίου, μιλάμε αυτό είναι απλά τραγικό!! Γιατί claim μπορούν να κάνουν μήνες για να ξεκαθαρίσουν (μην πω χρόνο). Τώρα να περιμένουν κάποιο ανταλλακτικό θα μπορούσε να έχει βάση, αλλά μιλάμε δύο φορές σοβαρή μηχανική βλάβη στο ίδιο πλοίο μέσα σε λιγότερο από 6 μήνες, οπότε υπάρχει πιθανότητα να μην έχουν κάνει κάτι καλά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...