Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αν και το traffic δεν είναι Ευαγγέλιο, φαίνεται ότι το πλοίο δεν άνοιξε πάνω από 25,7. Το αδερφό του σε ταξίδια μέχρι και πρόσφατα άνοιγε μέχρι και 26,6. Να μου πεις δεν χρειάζεται να το φτάσουν στα όρια χωρίς λόγο αλλά μιας και έκαναν δοκιμαστικό θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε ποσό μπορεί να ανοίξει σχεδόν 15 χρόνια μετά.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό πρέπει να γίνεται για τα φορτηγά ώστε να έχουν περισσότερο χώρο για άνετη μανούβρα. Το Μαϊο πάντως που το ταξίδεψα από την ίδια θέση ήταν πιο κοντά στο ντοκο.

Edited by George...f
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
1 hour ago, Apollon Hellas said:

Επίσης όπως αναφέρει το arxipelagos.gr εκτεταμένες θα είναι οι αλλαγές και στο εσωτερικό των πλοίων για να είναι παρόμοια με αυτά της Blue Star Ferries.

Αλλοίμονο, να τα ξεριζώσουμε όλα τα αριθμημένα, να μη θυμίζει τίποτα hellenic. Πάντως άποψη μου είναι ότι τα συγκεκριμένα που τοποθετούσε η hellenic στις μετασκευές/κατασκευές της ήταν από τα πιο αναπαυτικά καθίσματα, για πολύωρα ταξίδια.

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, enas chiotis said:

Αλλοίμονο, να τα ξεριζώσουμε όλα τα αριθμημένα, να μη θυμίζει τίποτα hellenic. Πάντως άποψη μου είναι ότι τα συγκεκριμένα που τοποθετούσε η hellenic στις μετασκευές/κατασκευές της ήταν από τα πιο αναπαυτικά καθίσματα, για πολύωρα ταξίδια.

 

Μολονότι που τα αεροπορικά καθίσματα καθίσματα καλύπτουν σχεδόν όλους τους εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους του Νήσος Μύκονος και δεν είναι καθόλου βολικό ιδιαίτερα για παρέες που συνταξιδεύουν , εντούτοις καταπίνουν τον κόσμο πολύ ικανοποιητικά, ο κάθε επιβάτης έχει το κάθισμά του κι έτσι αποφεύγονται στα λιμάνια τα γιούρια και οι βαλίτσες ή τα μπουφάν πάνω στους καναπέδες.

Κι όντως ειδικά οι αεροπορικές στην διακεκριμένη του Νήσος Μύκονος θεωρώ ότι είναι κορυφαίες σε άνεση.

Link to comment
Share on other sites

Το να αλλαξουν οι καναπεδες κ τα χρωματα στα σαλονια κ να γινουν ζεστα οπως στα blue star να το δεχτουμε αλλα δε μπορεις να αλλαξεις τα αεροπορικα αφου τα hellenic  εχουν καλυτερα απο τα μπλε!

Κ το δευτερο  που μου περναει απο το μυαλο ειναι αυτα που θα βαλουν  skrubber θα γινουν  blue star  ενω τα αλλα θα τ αφησει στη hsw οπως εγινε κ παλια οταν αγορασε την stritzis που διαχωρισε τα παλια με τα καινουργια πλοια

Link to comment
Share on other sites

Κριμα παντως..

Αυτα τα δυο πλοια με τα ονοματα τους, ειχαν γραψει μια καποια ιστορια στις γραμμες του Αιγαιου και ηταν αναγνωρισιμα στον κοσμο.

Και με ελληνικοτατα ομορφα ονοματα.

Αλλα πλεον, το γενικο κουμαντο ειναι στην μπλου σταρ..

Link to comment
Share on other sites

Κατα την γνώμη  μου τα συμβατικά πλοία το βασικό τους πλεονέκτημα έναντι των ταχυπλόοων είναι να έχουν όμορφα άνετα σαλόνια , κάτι για το οποίο η Blue Star έχει αξεπέραστη ποιότητα. Οπότε τα βαρετά σαλόνια με τα αεροπορικά καθίσματα θα γίνουν σίγουρα πολύ ομορφότερα.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι υποστηρικτής της μέσης λύσης, προσωπικά θα τα θεωρούσα εξαιρετικά εφοσόν μετατρέπονταν σε σαλόνια οι αίθουσες καθισμάτων αεροπορικού τύπου που βρίσκονται πρύμα στο 5ο ντεκ των πλοίων. Ειδικά το Μύκονος νομίζω πως έχει ανάγκη για ένα τέτοιο σαλόνι αφού θυμίζει ένα απέραντο ΚΤΕΛ. Δε θέλω να μειώσω το πλωριό αίθριο, τουναντίον, αυτό δεν πρέπει να φύγει με τίποτα. Ωστόσο, δύο δωματιάκια με καρέκλες σελφ σερβις δε μπορούν να αποτελούν την οικονομική θέση ενός τέτοιου πλοίου. Τεχνοοικονομικά νομίζω πως μία τέτοια λύση είναι βιώσιμη, το να αρχίσουν το ράβε ξήλωνε παντού θα είναι μια λανθασμένη κίνηση. Βέβαια, αυτή η δήλωση - φήμη (αφού δεν έχει ειπωθεί επισήμως και προβάλλεται από ένα τυχαίο σαιτ) δεν ξέρουμε κατά πόσο ευσταθεί... Εδώ τσιγκουνεύονται τα χρήματα του ετήσιου δεξαμενισμού και κάνουν ανά δύο χρόνια, σε δύο από τα καλύτερα πλοία τους θα κάνουν βελτιώσεις?

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να μην έχουν καν σαλόνια μιας και η καφρίλα στην Ελλάδα κυριαρχεί.. Να βάλω καναπέδες για να απλωθούν 3 άτομα μαζί με τα συμπραγκαλα τους σε καναπέ για 10? 

Το σωστότερο ειναι αυτο που γινόταν παλιά.. Θες κατάστρωμα πλήρωσε π. χ 25 ευρώ και κάτσε κατάστρωμα, οι οικονομικες να χρεώνε λόγου χάρη 28 ευρώ και να έχεις κάπου να κάτσεις.. Τα πολιτισμενα (τύπου βόρειας Ευρώπης) δεν λειτουργούν στο μπανάνα ρεπαμπλικ. 

Link to comment
Share on other sites

Το ότι στο πλοίο τα καλοκαίρια οποίος κλείσει κατάστρωμα δεν βρίσκει να κάτσει ούτε σε κάβο ενώ κάποιοι είναι αραχτοι στις καναπεδαρες (συνήθως 2-4 άτομα σε καναπέ για 8+) δεν μας νοιάζει? Το ότι έχεις ταξίδι 8 ωρών, θες να φας κάτι στο σελφ σέρβις και είναι όλες οι θέσεις πιασμένες από επιβάτες που δεν τρώνε και παίζουν χαρτάκι αμεριμνοι δεν μας νοιάζει? 

Είπα ότι καλύτερα να έχει κάποιος μια αεροπορική θέση με 2-3 ευρώ παραπάνω πάρα να κόβει βόλτες όρθιος και να κάθεται στις σκάλες.. 

Αν έβγαζαν τους καναπέδες και έβαζαν αεροπορικά αμέσως αμέσως θα έφτιαχναν το χάος που δημιουργούν οι καφρίλες που αναφέρω.. 

Αν πάλι εσύ δεν τα έχεις δει αυτά στο συγκεκριμένο πλοίο μάλλον δεν ταξιδεύεις με αυτό.. 

Link to comment
Share on other sites

Προσυπογράφω τα ανωτέρω . Κι εγω προτιμώ καναπέδες πολυθρόνες και τραπέζια , αλλα στο Νησος Μύκονος με τα πολλα αριθμημένα καθίσματα αεροπορικού τύπου , ξέρεις οτι με το εισιτήριο σου θα βρεις το κάθισμα σου χωρις να συμμετέχεις σε γιούρια μολις ρίξει καταπέλτη , χωρις να τσαλαπατιέσαι στις σκάλες να προλαβεις να βρεις κάθισμα , χωρις να χρειάζεσαι να τσακωθείς με ανάγωγους που πιάνουν 3 καθίσματα με τσάντες για να ξαπλώσουν , χωρις ο δύστυχος θαλαμηπόλος  να αναγκάζεται να κανεuι τον χωροφύλακα και να τον στολίζουν κι απο πανω η να κανει τον διαιτητή . 

Edited by proud_ionian
quote vs reply
Link to comment
Share on other sites

Πάντως, για να έρθουν τα Μύκονος/Χίος σε ένα επίπεδο μεταξύ Πάρος/Νάξος και Δήλος/Πάτμος, θέλουν πολύ παραπάνω πράγματα από ένα απλό βάψιμο και ένα φρεσκάρισμα μέσα.

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

Παράξενο πάντως που δεν γίνεται αμοιβαία ανταλλαγή.
Το λογικό θα ήταν "σου παίρνω ένα καράβι στα στάνταρ που θέλω (Νήσος Μύκονος) να κάνω την δουλειά μου αλλά σου δίνω κι ένα καράβι μου κοντά στα στάνταρ σου (Διαγόρας) να κάνεις την δουλειά σου εκεί που το θέλεις να μην φαίνεσαι σαν εταιρία 'μείον ένα' πλοίο"..!
Εγώ πάντως, για να γίνω και λίγο τολμηρός, θα πήγαινα το πιόνι μου μια κίνηση παραπέρα βάζοντας το Blue Star Mykonos κάθε πρωί στις 7:30 από Πειραιά για Σύρο- Τήνο- Μύκονο- Εύδηλο (κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή-Σάββατο) ή Καρλόβασι (κάθε Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο) & τις Κυριακές 07:30 από Πειραιά για Καρλόβασι-Εύδηλο-Μύκονο-Τήνο-Σύρο-Πειραιά.
Με τα 27 μίλια που πάει στάνταρ προλαβαίνει τα τελευταία δρομολόγια Ηλεκτρικού- Τραμ- Μετρό (προσεχώς)...

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει καμια λογική ανταλλαγής.. Μια εταιρεία ειναι.. Απλά η χελενικ θα μείνει με οποία ταχύπλοα και καθόλου συμβατικά.. (πρόβλεψη). 

Όσο για τα 27 μίλια που λες αυτά είναι το μαξ που πιάνει.. 25 με 25.5 παει και δεν πρόκειται ποτέ να πάει έτσι..ποσο μάλλον για να προλάβει τα δρομολόγια.. Για όσους δεν το έχουν καταλάβει τώρα πια η μπλου κάνει ότι θέλει γιατί απλά στο Αιγαίο και ειδικά από Πειραιά δεν έχει ανταγωνιστή. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Nereus said:

Δεν υπάρχει καμια λογική ανταλλαγής.. Μια εταιρεία ειναι.. Απλά η χελενικ θα μείνει με οποία ταχύπλοα και καθόλου συμβατικά.. (πρόβλεψη). 

Όσο για τα 27 μίλια που λες αυτά είναι το μαξ που πιάνει.. 25 με 25.5 παει και δεν πρόκειται ποτέ να πάει έτσι..ποσο μάλλον για να προλάβει τα δρομολόγια.. Για όσους δεν το έχουν καταλάβει τώρα πια η μπλου κάνει ότι θέλει γιατί απλά στο Αιγαίο και ειδικά από Πειραιά δεν έχει ανταγωνιστή. 

Έτσι ακριβώς δεν υπάρχει θέμα ανταλλαγής , δεν είναι χαρτάκια panini για να μπαίνουμε σε τέτοιες σκέψεις. Προφανώς είναι θέμα εμπορικό - marketing που προφανώς θα αφορά κάποιον νέο επαναδιαχωρισμό των πλοίων όλου του Group. Υπομονή μέχρι να μάθουμε το σκεπτικό του και πως θα είναι στο τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...