Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Κάποιος Χιώτης ταξιδιώτες ρώταγαν το πλήρωμα του Νήσος Μύκονος εάν θα κατασκευάσουν το Νήσος Χίος?? Κάποιος από το πλήρωμα απάντησε καταφατικά!!

Αν είναι το ίδιο πλήρωμα με αυτούς που έβλεπαν μέσα στο separation νύχτα το ΑΦΡΟΔΙΤΗ της εταιρείας τους και έλεγαν ότι είναι το ΑΘΗΝΑ, τότε σώθηκε ο Χιώτης που πήρε τις πληροφορίες.

Από δικές μου πηγές, την παραμονή της 28ης ταξίδεψαν 1000 άτομα για Μυτιλήνη και 800 περίπου για Χίο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απλώς να υπενθυμίσω ότι εκείνη την ημέρα έφυγε στις 16:30 αντί για τις 12:30 που φεύγει τις Πέμπτες για ευνόητους λόγους!! Συν της άλλης εκείνη την ημέρα ήταν ο Ταξιάρχης, δεν ήθελε και πολύ να γεμίσει το πλοίο!!

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει καποιοι να βγαζουν τετοια φημη μεσα απο το καραβι γιατι και ενας συγγενης μου που γυρισε απο Μυτιληνη επεμενε οτι μεχρι τον Απριλιο θα μπει το Νησος Χιος. :eek:.Και βεβαια επειδη δεν ξερει και πολλα επεμενε κι ολας.

Για ποιό λόγο πιστεύεις οτι δεν υπάρχει πιθανότητα να ξεκινήσει να φτιάχνεται το Νήσος Χίος?

Εγώ πίστευα στην αρχή πως το ετοίμαζαν να αρχίσει η ναυπήγησή του απο τέλη Νοέμβρη

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

ΤΟ οpenseas το δινει αποψε 2355 απο Πειραια.Το περιεργο ειναι πως δινει κ αυριο 1230 μεσημερι στο κανονικο του δρομολογιο.Τι τελικα θα γινει?Δε θα φυγει αποψε ή θα φυγει με καθυστεριση αυριο?Γενικα το απαγορευτικο κανει τα δρομολογια μπαχαλο κ ιδιαιτερα στη ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν ξερω ποσοι εχετε τυχει να το δειτε να φευγει απο Πειραια.. Παντως ειναι εκπληκτικη η επιταχυνση του. Στα φαναρια εχει πατησει ηδη τα 18 και μισο μιλι απο το λιμανι τα 25. Αν ηταν και λιγο ποιο καλοταξιδο θα ηταν ακομα καλυτερο...

Link to comment
Share on other sites

Οντως είναι άκρως εντυπωσιακό, τόσο η δύναμη απο τις προπέλες όσο και τα προπελάκια το κάνουν να φεύγει εξωπραγματικά γρήγορα προς κάθε διεύθυνση.

Οι χρόνοι απο πρόσω μεχρι να πάρει δρόμο θυμίζουν... εξωλέμβιο.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα κατέβηκα να το δω για την μανούβρα που λέτε. Εντάξει δεν κάνει κάνει κάτι περίεργο στην μανούβρα.... όλα τα πλοία έτσι κάνουν την μανούβρα στην Χίο. Βέβαια την κάνει φοβερά γρήγορα αν και αργεί λίγο να το δέσουν. Αλλά μιλάω για 20-30 καθυστέρηση οπότε τρίχες. Σημαντικό ρόλο παίζει ότι δένει με 2 μόνα σχοινιά και δεν ρίχνει άγκυρα. Ουσιαστικά κρατιέτε με κόντρα και οι μηχανές του δουλεύουν όταν είναι δεμένο. Στη Μυτιλήνη πάλι ρίχνει άγκυρα και κλείνει τις μηχανές. Προφανώς γιατί κάθετε μια ώρα και ίσως θέλουν να το "ξεκουράσουν" λίγο.

Επίσης μέτρησα τον χρόνο που κάνει να περάσει τα φανάρια στην Χίο (ξεκινάω όταν ξεκινήσει από ακινησία) και κάνει 33 δευτερόλεπτα!!!!

Να ρωτήσω και κάτι.... (καλά θα το περιγράψω λίγο μπακαλίστικα :confused: )Στην πρύμνη του, το 2-3 μέτρα που προεξέχει τι είναι? Γιατί το έχει? Επίσης το πλοίο είναι με προπέλες ή όχι?

Για μένα είναι ένα από τα καλύτερα πλοία που υπάρχουν στην Ελλάδα αν όχι το καλυτερο... Αλλά νομίζω ότι χαραμίζετε σε αυτή την γραμμή και θα προτιμούσα να έχει καμπίνες...

Link to comment
Share on other sites

Η πάπια που έχει πίσω είναι για την μείωση των απόνερων.Το πλοίο ασφαλώς έχει προπέλες.

Στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν σβήνουν την μηχανή απλά βήμα και στροφές ανοίγουν μαζί γι αυτό σου φαίνεται ότις τις σβήνουν.

Ενώ στο ΜΥΚΟΝΟΣ οι στροφές είναι σταθερές και ανοιγοκλείνουν το βήμα στην μανούβρα.

Ο καπτα Γιώργος εκτός από καλός μανούβραδόρος είναι και πολύ καλό παιδί.

Είναι ταλέντο τον θυμάμαι όταν πρωτοήρθε στον Εύδηλο με τον ΑΔΩΝΙ που ήταν και η δεύτερη του πλοιαρχία μπήκε στον Εύδηλο και έκανε την μανούβρα λες και είχε μπει 50 φορές που ανάθεμα και αν είχε ξαναπάει στον Εύδηλο.

Και για να παινέψουμε το σπίτι μας:D ξεκίνησε δόκιμος το 1993 από το ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ.:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τις προάλλες παρακολουθούσα τον απόπλου του βαποριού.Ήταν στην θέση με την πλώρη προς το παλάτι και από την στιγμή που έλυσε μέχρι που πέρασε τα φανάρια χρειάστηκαν σκάρτα 5 λέπτά.Πραγματικά εντυπωσιακός χρόνος όπως εντυπωσιακά γρήγορα δένει και στην άλλη θέση με την πλώρη προς τα φανάρια.Κι εκεί πάλι ούτε πεντάλεπτο δεν κάνει.:rolleyes:

Καπετάνιος είναι ακόμα ο Γιώργος ο Δουράνος.:P

Link to comment
Share on other sites

Παντως ρε παιδιά, οι συνάδελφοι που κάνουν βάρδια στο Μυκονος κάνουν γυρίσματα στο παρατσάκ. Τις προάλες είχα σκάσει στα γέλια με ένα ρώσικου πληρώματος γκαζαδικάκι. Το Μύκονος με το που πέρασε το Βενέτικο (2-3 δέκατα απο δεξια για Πειραιά) γύρισε γραμμή για Φάσσα και πέρασε απο την πλώρη του μικρού το πολύ 2 δεκατάκια ;) (το οποίο έδειχνε και κόκκινο), σήγουρα θα τα παίξαν αυτοί... Καλά ειναι αυτά, εργαλείο έχουν στα χέρια τους τρελό αλλα και μ..κες κυκλοφορούν πολύ. Είπαμε 26 είναι τα μίλια του αλλα και οι άλλοι κοιμούνται στην βάρδια.

Σχετικά με τα απόνερα το καλοκαίρι θα έχει σίγουρο πρόβλημα μιάς που όπως το βλέπω και φεύγει απ τα λιμάνια (φουυυλ!!!) κάνει πολύ κυματισμό. Και κάτι άλλο: Δέν το βλέπω να κάνει καμιά στροφή για να αποφεύγει τα καλαδουράκια με τα παραγάδια των ψαράδων. Δέν λέω σπαστικό είναι να κάνεις σλάλομ ανάμεσα αλλά είναι κρίμα και αυτοί οι άνθρωποι... για ένα μεροκάματο ζούν...

Link to comment
Share on other sites

Τα απόνερα του Μύκονος καμμία σχέση με του Κεντέρη. Το έχω γράψει και παλιότερα, ο Κεντέρης έκανε κύμα που έφτανε εκεί που δεν φτάνει ούτε το πιο μεγάλο χειμωνιάτικο κύμα, το Μύκονος κάνει σαφώς μικρότερο κύμα. Εξάλλου και με τον Κεντέρη είχε αντιμετωπιστεί η κατάσταση στις παραλίες με ταμπέλες.

Όσο για τα κοντινά περάσματα, το παρακάτω είναι το Ακρωτήριο Μάστιχο Χίου!

post-24-128326957391_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τα παρακάτω μου τα είπε ανώτατος αξιωματούχος σε λιμεναρχείο απλά επετρέψτε μου να μην ποιος είναι.

1. Για τα απόνερα. Είχαν εξετάσει αν θα υπάρχει πρόβλημα. Βγάζει μεν αρκετά αλλά καμία σχέση με του Κεντέρη. Το ένα πηγαίνει με 38 ΜΑΩ και το άλλο με 26... Πάντως υπήρχε σκέψη να του ζητήσουν να μειώνει ελαφρώς όταν περνάει από νησιά. Αυτό θα είχε ως συνέπεια να κάνει γύρω στα 15 λεπτά παραπάνω το ταξίδι του. (γύρω στις 8 ωρές και 30 λεπτά από τις 8 ώρες και 15 λεπτά που κάνει τώρα για Μυτιλήνη. Κάτι τέτοιο όμως δεν έγινε και ούτε πρόκειτε νομίζω. Όμως αναμένετε να υπάρξει πίεση από την ΝΕΛ με το σκεπτικό ότι αφού μας βάλατε να μειώσουμε του Κεντέρη να βάλετε και το Ν. Μύκονος. Βέβαια όπως είπα καμία σχέση η ταχυτητά τους. (και άλλο που δεν ήθελαν στην ΝΕΛ να βρούν μια γαμάτη δικαιολογία για να γλιτώσουν καύσιμα......!!!)

2. Για την διαδρομή που ακολουθεί. Ας πούμε για Χίο - Πειραιά. Κανονικά η διαδρομή που πρέπει να ακολουθηθεί είναι 153 μήλια. Όμως κάνει ελαφρώς λιγότερα. Η διαδρομή που έχει κατατεθεί είναι 150,2 μήλια. Το πλοίο πάει με 25,8 ΜΑΩ. Αυτό μας βγαίνει στις 6 ώρες. Πρακτικά το κάνει σε 6 ώρες και 10 λέπτα. Όμως δεν πάει μονίμως με τόσα καθώς κοντά στα λιμάνια πάει με λιγότερα και μπορούμε να προσθέσουμε και 10 λεπτά (το πολύ) στο άραγμα. Αυτά τα γλιτώνει με την βελτιωμένη διαδρομή που ακολουθείτε. Είναι ίσως λίγο πιο ριψοκίνδυνη αλλά δεν φαίνετε να υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

3. Το πλοίο μπορεί να είναι ταχύτητατο στο γύρισμα βάση της ταχύτητας και του όγκου του αλλά δεν μπορεί να συγκριθεί με το Κεντέρης...

4. Για το θέμα των ψαράδων Loko είσαι κάπως υπερβολικός. Γνωστός μου είχε βάλει τα δίχτυα του (κοντά στις ανεμογενήτριες στην Μυτιλήνη για όσους ξέρουν) και επειδή το Μύκονος περνάει κοντά βρήκε πάνω τους και τα ψιλοδιέλυσε. Ένταξει για 2-3 λεπτά δεν χάθηκε ο κόσμος. Ο άνθρωπος έχασε 2500 ευρώ καθώς είναι επαγγελματιάς και τα δάνεια τρέχουν. Λίγος σέβασμος.

5. Ένα Χίωτη από ποιο σημείο είναι ακριβώς αυτή η φότο? Κόντα στη γέφυρα δεν είναι? Μήπως είσαι πλήρωμα στο Ν. Μύκονος??? ;)

Link to comment
Share on other sites

Μα καλά ρε παιδιά ζητάμε από τα βαπόρια να προσέχουν τα καλαδούρια?

Οι ψαράδες δεν ξέρουν που περνάει το βαπόρι ωστε να μην ρίχνουν δίχτυα?

Στην Ικαρία κανείς ψαράς δεν ρίχνει δίχτυα επάνω στις ρότες των βαποριών άλλωστε έχει γίνει και σύσταση από τον τοπικό αλιευτικό σύλλογο και το λιμεναρχείο.

Έπειτα τα δίχτυα έχουν δυο καλαδούρια ένα στην αρχή κι ένα στο τέλος και τα παραγαδια πολύ περισσότερα.

Όλα τα έκοψε το ΜΥΚΟΝΟΣ κι έχασε τα δίχτυα του ή όλα θα τα κόψει?

Άμα το βαπόρι γυρνάει για τα καλαδούρια γυρνάει για τις τράτες που τραβάνε σακούλες και δεν γυρίζουν,γυρνάει για τους ανεγκέφαλους με τα βαρκάκια ε δεν πρόκειται να γίνει ποτέ έτσι δουλειά.

Μην ξεχνάαμε ότι είναι ένα βαπόρι υψηλής ταχύτητας οπότε οι τιμονιές δεν είναι κι ότι ευχάριστο για τους επιβάτες πολύ περισσότερο όταν δεις καλαδούρι και είσαι κοντά οπότε ίσως χρειαστεί να βάλεις λίγο παραπάνω τιμόνι.Οι κλήσεις με τα 26 μίλια είναι μεγάλες κι ο επιβάτης δεν είναι και δύσκολο να τρομάξει.Εχω τύχει στην γέφυρα νεότευκτου γρήγορου συμβατικού να κατεβαίνω από Ανκόνα ΄με λάδι θάλασσα και έξω από το Οβιέστε και το Μπάρι που τα ψαράδικα ήταν πάρα πολλά και έκαναν συνέχεια αποφυγές έβγαλαν τα σταμπιλάιζερς για να μην αρχίσει τις μπαταρισιές.Και επαναλαμβάνω ο κυματισμός ήταν μηδέν.

Όσο για τις παραλάξεις και τις αποφυγές εγώ που έχω ταξιδέψει με το βαπόρι αρκετές φορές όλα έγιναν κανονικά ούτε ρίσκα υπήρξαν ούτε τίποτα.Κανονικά όπως σε όλα τα βαπόρια.Άλλωστε είναι και μια γραμμή που είναι νέτη χωρίς ιδιαίτερους ακίνητους ναυτιλιακούς κινδύνους.

Καταρχήν τα καλαδούρια με κυματισμό γίνονται αντιλυπτα όταν φτάσεις σε κοντινή απόσταση οπότε ότι κάνεις το κάνεις τελευταία στιγμή.

Συμφωνώ απόλυτα με τον LOKO κανείς δεν θέλει να κάνει ζημιά στην θάλασσα στον άλλον προπάντων εκδικητικά.

Όλοι για το μεροκάματο ζουν είτε στην γέφυρα είναι είτε ψαράδες είναι.

Αποκλείω την περίπτωση να υπήρξε η παραμικρή σκοπιμότητα αν έγινε το περιστατικό την στιγμή μάλιστα που έχω βρεθεί στην γέφυρα του ΜΥΚΟΝΟΣ και δύο φορές τύγχαμε σε καλαδούρι κι έγινε κανονικά αποφυγή.

Απλά θα πρέπει να γίνει όπως στην Ικαρία.Να γίνει σύσταση απο το λιμεναρχείο στους αλιευτικούς συλλόγους κι αυτοί με την σειρά τους να ειδοποιήσουν τα καίκια αν και οι ψαράδες ξέρουν που περνάνε τα βαπόρια.

Αλλά θα μου πεις εδώ τις προάλλες τράβαγε μια ανεμότρατα την σακούλα της μέσα στο separation ανενόχλητη θα κάτσουν να ασχοληθούν με αυτό το θέμα.

Λίγοι μόνο.

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο περιστατικό είναι 100% αλήθεια. Εγώ το μόνο που είπα ότι στο σημείο αυτό περνάει πάρα πολύ κοντά. Δεν είπα πουθενά, ούτε ότι δεν κάνει γενικά μανούβρες ούτε ότι δεν σέβετε τους ψαράδες. Και η πορεία που κάνει κάθε πλοίο είναι προδιεγραμένη από την εταιρεία.

Θα ψάξω για το αν θα πρέπει να περνάει το πλοίο από μια συγκεκριμένη απόσταση από το συγκεκριμένο σημείο ή όχι και θα σας πω.

@loko ως για την foto δεν είπα τπτ κακό στο Ένα Χιώτη!! Απλά τον ρώτησα χιουμοριστικά αν είναι πλήρωμα στο Ν. Μύκονος... Φιλικά

Link to comment
Share on other sites

Αν κάποιος κατάλαβε οτι κατηγορώ τους εκεί συναδέλφους κανει λάθος. Είμαι αυτός που υποστηρίζω ότι οποιος κάνει βάρδια είναι υπέυθυνος για τις πράξεις του και είναι ελεύθερος να πλέει σύμφωνα με την καλή Ναυτική Τέχνη και Εμπειρία του. Ιδικά για τους κυρίους που επιλέγονται σε τέτοια πλοία απαιτήται ιδιαίτερος σεβασμός μιάς που (έτσι νομίζω δηλαδή) επιλέγονται με ιδιαίτερα απαιτητικά κριτήρια. Εγώ σχολίασα απ την πλευρά του καραβολάτρη που γουστάρει τα μπασίματα, τις κλεψιές και τα τέρμα γκάζια! Και πάλι χθές έγινε κάτι ανάλογο και γέλασα με την καρδιά μου που ένας Ιταλός τα κανε στο βρακί του με το πέρασμα του Μύκονος!

Link to comment
Share on other sites

Παντως ειδικα για Μυτιληνη οι ψαραδες εχουν παραπονα κατα καιρους απο ολα τα πλοια της γραμμης (Μυτιληνη , Φεδρα , Π.Κρημνιωτισα κλπ). Ειδικα τοπικος αλιευτικος συλλογος μου δινει καμια φορα την εντυπωση πως ετοιμαζει εγγραφο διαμαρτυριας πριν ακομα δρομολογηθει ενα πλοιο για να το εχει ετοιμο.Καταλαβαινω οτι δεν θελουν να απομακρυνονται απο το αγκυροβολιο τους αλλα ειδικα το καλοκαιρι η κατασταση ειναι απελπιστικη.Δεν θα ξεχασω περυσι το καλοκαιρι , οταν κοντινη ιχθυοπαραγωγικη μοναδα ειχε μαλλον προβλημα , η περιοχη εξω και μεσα απο το Λιμανι ειχε κατακλυστει απο τσιπουρες .Εντος του λιμανιου προς την πλευρα του εμπορικου λιμενα υπηρχαν περι τα 30 α/κ σκαφη ερασιτεχνικα και μη τα οποια αλιευαν κανονικα την στιγμη που το πλωτο του Λιμενικου προσπαθουσε να τους πεισει να απομακρυνθουν για να αποπλευσουν απροβληματιστα τα πλοια.Τα δε εγγραφα που στελνονται κατα καιρους απο τα Λιμεναρχεια στους Πλοιαρχους των συμβατικων πλοιων επικαλουνται το πνευμα συνεργασιας και αλληλοκατανοησης ακριβως γιατι δεν κανουν τιποτα το παρανομο που να αντεικειται στις διαταξεις του ΔΚΑΣ.Ελπιζω οι αλιεις να μην εχουν προσεχως προβλημα και με την παντοφλα που ισως δρομολογηθει Μυτιληνη Δικελι προσεχως.

Link to comment
Share on other sites

Γυμνάσιο το πρωί στον Πειραιά για τα σωστικά του πλοίου.

Ο πλοίαρχος δήλωσε ότι γίνονται κάθε χρόνο σύμφωνα με τους κανονισμούς.

Όμως μετά στο ρεπορτάζ ειπώθηκε ότι συμμετείχαν οι σπουδαστές των σχολών Ε.Ν.

Τελικά έγινε για το πλήρωμα ή για τους σπουδαστές?

(Δε θυμάμαι σε ποιο κανάλι είδα τπ ρεπορτάζ)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...