Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

 

Nissos Mykonos Main Particulars / Νησος Μυκονος Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Nissos Mykonos

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος):

IMO Number: 9208679

LOA / Μέγιστο Μήκος: 141,00 m

Breadth / Πλάτος: 21,00 m

Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 8413 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 2005

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Skaramangas,GREECE

Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4X WARTSILA-NSD 12V38 ,4 x 7920KW=31680KW

Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 25 Knots

Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές:

_________________

(2005, ex-Superferry Chios, aw launched for Strintzis Lines, Νήσος Μύκονος)

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εδώ και 2 ημέρες τοποθετήθηκε η τσιμινιέρα στο ΚΟΥΦΑΡΙ και το πλοίο άφησε την δεξαμενή και έδεσε στην παλιά του θέση στο ναυπηγείο.Η τσιμινιέρα που την ετοίμαζαν και ως εκπληξη είναι θεόρατη και ασύμμετρη για τις αναλογίες του βαποριού.
Να δουμε αν θα δείξει καλύτερα όταν βαφτεί πάντως τώρα είναι ΑΙΣΧΟΣ. :(

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Οντως ειναι ενα επιβλητικο..... αισχος. Το ιδιο σχημα σε λιγο μικροτερες διαστασεις θα ηταν ιδανικη νομιζω. Αναμενουμε οπως λεει και ο συντροφος να βαφτει και το υπολοιπο να δουμε πως θα ειναι στο ματι.

Link to comment
Share on other sites

γενικα την τσιμινιερα οπως τη βλεπω μοιαζει με αυτη των ικαρος/πασιφαη. οσο για το ποτε θα ειναι ετοιμο, μονο ο θεος ξερει. ο ιουνιος παντως ειναι πολυ κοντα:)

Link to comment
Share on other sites

πριν λίγα χρόνια, θα θυμάστε, όλοι έλεγαν πως τα blue star εχουν χαμηλή τσιμινιερα...

...ΤΩΡΑ ο Στρίντζης εκδικείται :D:D

όντως τεράστια και ασήμετρη, αν γινει ολη αυτη η επιφάνεια κοκκινη να βάλουμε και το σήμα του θρύλου :)

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο από ότι φαίνεται δύσκολα θα είναι έτοιμο τέλη Ιουνίου.3 μήνες και κάτι μένουν και ακόμα το πλοίο είναι κουφάρι.Θέλει πολύ δουλειά και εκείνο που φοβάμαι είναι ότι όταν τελειώσει πολύ πιθανόν να βγεί άρον άρον για δρομολόγια μιας και θα είμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και ο θεός και η ψυχή τους τι δοκιμαστικά θα κάνουν αν τα κανουν όπως πρέπει.

Το ΧΑΡΟΥΛΑ αν θυμάστε που το έβγαλε άρον άρον ο Γούτος κατακαλόκαιρο τίποτα δεν είχε κάνει από δοκιμαστικά και όλο προβλήματα παρουσίαζε μέχρι που το φθινόπωρο το έδεσε και τα ρύθμισε τα προβλήματα.

Ελπίζω η ιστορία να μην επαναληφτεί και να τα κάνουν όπως πρέπει πάρα την στενότητα χρόνου που θα έχουν. :D

Και δυο απορίες¨

1)Δεν θα έπρεπε να έχουν κατασταλάξει ποιός θα είναι ο πλοίαρχος του βαποριού ώστε να παρακολουθήσει το υπόλοιπο της κατασκευής και να εξοικειωθεί με τα μηχανήματα και την τεχνολογία του πλοίου?

Εκτός αν βάλουν τον Γιώργο τον Δουράνο που είναι ήδη στην κατασκευή αν και δεν το νομίζω μέχρι που το αποκλείω κιόλας παρότι ο καπτά Γιώργος είναι πολύ εξελίξημος.

2)Επιτέλους θα του δώσουν κάποιο όνομα να σταματήσουμε να το λέμε ΚΟΥΦΑΡΙ? :) Υποτίθεται ότι σε 3,5 μήνες αρχίζει δρομολόγια και δεν έχει όνομα.Αλλα πλοία έχουν όνομα πρωτού καλά καλά κοπεί η πρώτη λαμαρίνα για την κατασκευή τους. :D

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με τη νεα πολιτικη το ονομα θα ειναι κατι με HELLENIC μεσα.

Αυτα που ακουγονται εντονα ειναι τα HELLENIC PELAGOS η HELLENIC SEA

Link to comment
Share on other sites

Και κάτι άλλο...το 2ο κουφάρι τι γίνεται??? Υποτίθεται του χρόνου δεν πρέπει να είναι έτοιμο??? Καλύτερα να μην βγεί φέτος καθόλου παρά να βγεί άρον άρον αλλά δε πιστεύω κάτι τέτοιο να κάνουν...

Link to comment
Share on other sites

ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ....ΟΝΟΜΑΣΤΕΙ !!ΥΠΟΜΟΝΗ..ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΙΑΡΧΟ .... Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΑΛΙΦΗΣ "ΜΑΣ" , Ο ΑΛΛΟΣ ΔΙΑΠΡΕΠΕΙ ΣE HIGHSPEED KAI TO 3o ΟNOMA ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗ ΡΑΦΗΝΑ !!!!

Link to comment
Share on other sites

Κάπου ανάμεσα στους 3(Τζώρτζης-Λούσσας-Σκιαδάς) θα παιχτεί το ποιός θα είναι αλλά όποιος και να είναι καλό θα είναι να τον στείλουν να παρακολουθήσει δυο πράγματα στην κατασκευή :)

Αν κι ο Λούσσας είναι πιο εξοικειωμένος με την νέα τεχνολογία ελέω HIGHSPEED. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Φήμες που διαδίδονται μιλούν για καθυστέρηση στο χρονοδιάγραμμα της κατασκευής του πλοίου και αναμένεται να είναι έτοιμο τον Αύγουστο.Αμα είναι τον Αύγουστο έτοιμο πάει το καλοκαίρι. :(

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστεύω να αργήσει τόσο πολύ. Θα βιαστούν να το ετοιμάσουν πριν το καλοκαίρι. Θα χάσουν τη σημαντικότερη τουριστική περίοδο του έτους;

Link to comment
Share on other sites

Μερικες φορες οσο και να θελεις δε μπορεις να κανεις καποιες δουλειες παραλληλα. Και μεσα απο το ναυπηγειο οι πιο αισιοδοξες προβλεψεις ειναι για τελος Ιουλιου

Link to comment
Share on other sites

Καλα οχι και τοσο χαλια. Πιστευω μεσα στον Αυγουστο να ειναι ετοιμο. Και ο Κεντερης τετοια εποχη ηρθε αν δεν κανω λαθος. Δυσκολη εποχη βεβαια.

Link to comment
Share on other sites

Πριν 10 μέρες που το πήραμε μάτι απο το σχιστό δεν φαινόταν να γίνονται εργασίες. Ηταν κυριακή βέβαια αλλα αν το βιάζεσαι υποτίθεται πως δουλεύεις μέρα νύχτα.

Αν γίνονται εσωτερικές εργασίες πάω πάσο αλλα απο μακριά φαινόταν ήσυχα τα πράματα.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα Κυριακή δε δουλεύουν συντονισμένα και όλοι οι εργαζόμενοι , αλλά έστω και μικροεργασίες θα υπήρχαν τουλάχιστον στο εσωτερικό. Δεν είναι λογικό τώρα στο τέλος να σταματουν τη δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι θέλει πολύ δουλειά ακόμα.Δεν γίνεται με τίποτα να είναι έτοιμο σε 3 μήνες που λένε.Φανταστείται ότι 3 μήνες επισκευή έκαναν τα ΠΗΓΑΣΟΣ-ΠΗΝΕΛΟΠΗ που ήταν και έτοιμα βαπόρια.Κι εντάξει μπορεί να την έκαναν χαλαρά και να μην κόπτονταν αλλά ορισμένες εργασίες που δεν φαίνονται καν τρώνε πολύ χρόνο.

Φανταστείται να το πηγαίναν και σε ναυπηγείο του εξωτερικού που θα τους έτρωγε εναμιση μήνα μόνο να πάει και να έρθει.

Link to comment
Share on other sites

Εγω προσωπικα αν ημουν Στριντζης και μετα ολα οσα εχουν μεσολαβησει με αυτα τα πλοια, οχι για αποπερατωση, ουτε για δεξαμενισμο δεν θα τα πηγαινα στο Σκαραμαγκα... Ελληνικα χερια ναι, αλλα οχι κι ετσι.

Link to comment
Share on other sites

Ολα θα κριθούν από το αποτέλεσμα.Σίγουρα να το πήγαιναν στα fosen ή στα fincantieri που έλεγαν η εμπειρία αυτών των ναυπηγείων είναι δεδομένη και τα όποια προβλήματα θα παρουσιάζονταν θα λυνόντουσταν πιο εύκολα και πιο γρήγορα.

Από την άλλη μια ρυμούλκηση του πλοίου Νοέμβρη μήνα για Νορβηγία εγκυμονούσε πολλούς κινδύνους και το πλοίο μπορεί να μην έφτανε ποτέ.Χώρια που η δαπάνη θα ήταν μεγάλη.

Για Ιταλία θα ήταν πιο εύκολα τα πράγματα.

Ελπίζω το αποτέλεσμα να είναι αντάξιο των ροσδοκιών της εταιρείας και να παραδοθεί στα χρονικά όρια που έχουν τεθεί αν και πλέον αυτό φαντάζει απίθανο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...