Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εντυπωσιακός για άλλη μια χρονιά ο χαιρετισμός του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στην εκκλησία της ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ στο Καστέλο της Χίου πριν από λίγο. Στροφή 360 μοιρών και εκτόξευση νερού από μάνικες από το σημαιοστολισμένο πλοίο ενώ οι καμπάνες της ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ απαντούσαν στον χαιρετισμό του. Συγχαρητήρια στον καπετάν Μπάμπη και το πλήρωμα!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απο 'τριτους' ακουσα(μπορει κ να ειναι λαθος δηλαδη),πως αλλαξαν τα ωραρια του πλοιου απο χτες κ θα φευγει 13.00 απο Πειραια κ 01.00 απο Χιο.Εψαξα για ανακοινωσεις αλλα πουθενα.Χτες παντως εφυγε απο δω 01.30 κ τωρα ειδα στην καμερα του ΥΕΝ πως ξεκινησε 12.50 αντι 12.30...

Link to comment
Share on other sites

Δουλευει μια γωστη μου στο κεντρικο πρακτορειο της HSW στη Χιο κ με αφορμη την επιθυμια μου να κλεισω εισητηριο στις 28/8 για Πειραια,μου ειπε καποια ενδιαφεροντα πραγματα.

Επειδη λοιπον τους εχουν πει πως απο τις 20/8 κ περα θα μπει το Ν.ΧΙΟΣ δεν δινουν στο συστημα τα σαλονια RAINBOW k ATRIUM του Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ αφου στο αδελφο του δεν υπαρχουν(στη θεση τους υπαρχουν καμπινες).Ηδη εχουν πουληθει-κρατηθει ολες οι θεσεις των AEGEAN k CENTRAL,με αποτελεσμα να υπαρχει μονο καταστρωμα.

Οπως μου ειπε λοιπον σοφα,οταν η εταιρια θα τους δωσει το οκ(η ΑΡΙΑΔΝΗ δηλαδη ο ρυθμιστης),ειτε θα εχω θεση στο ΜΥΚΟΝΟΣ ειτε κρεβατι στο ΧΙΟΣ...

Κ εδω εχω να σχολιασω τα εξης,πρωτον τα εχουν κανει ρημαδιο κ δευτερον αρχισα να αναρωτιεμαι Ν.ΧΙΟΣ η Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ τελικα...Γιατι αν στο τελος Μυτιληνη κ Χιος κλεινουν ολες τις αριθμημενες θεσεις κ το καταστωμα,τοτε οι επιπλεον καμπινες του ΧΙΟΣ πανε περιπατο..

Link to comment
Share on other sites

Aγαπητέ Ν.ΧΙΟΣ νομίζω ότι θά πρέπει νά αλλάξεις τό logo σου γιατί μέ ταχύτητα 26 μίλια χρειάζεται κάτι λιγότερο από 6 ώρες καί όχι 6:30 πού αναφέρεις γιά μέχρι τή Χίο μας.Μία επισήμανση κάνω.. μέ όλο τόν σεβασμό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ταξίδι με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ χθες (ακολουθεί και δεύτερο;) ) κι έχω να κάνω αναφορά στα παρακάτω:

Στα θετικά η ταχύτητά του που παραμένει κοντά στους 26 κόμβους με πολλή κόσμο πάνω και η Χίος σε 6:15 ακριβώς. Επίσης σε αντίθεση με τα απεχθή μικρότερα μπλε αστεράτα ξαδερφά του, "κατάπιε" περίπου 1600 επιβάτες χωρίς κανένα παρατράγουδο και εικόνες με ανθρώπους να κάθονται σε ρέλια και σκάλες. Όλοι στις θέσεις τους και στους διαδρόμους όπως και στα ντεκ κυκλοφορούσες άνετα. Τέλος τα λερωμένα κρεμ καθίσματα στο central σαλόνι έχουν αντικατασταθεί από μαύρα. Πολύ σωστή κίνηση κατά την ταπεινή μου άποψη.

Πάμε και στα αρνητικά τώρα: Σε σχέση με ταξίδι που είχα κάνει τον χειμώνα το πλοίο θεωρώ πως είναι βρώμικο. Τότε έλαμπε ενώ τώρα οι μοκέτες κυρίως στο πρυμνιό σαλόνι (Aegean) θυμίζουν πλοίο 30ετίας παρατημένο στην τύχη του. Κατανοώ ότι ταξιδεύει σε εξαντλητικούς ρυθμούς και μεταφερεί χιλιάδες κόσμου καθημερινά αλλά τη βρήκα λίγο τραβηγμένη την εικόνα αυτή. Επίσης απουσία κάδων στα ντεκ με αποτέλεσμα να γίνεται της γόπας το κάγκελο. Το πλοίο έφτασε στη Χίο just on time αλλά μέχρι εκείνη την ώρα δεν μπορούσες να βρεις ούτε έναν άνθρωπο του πληρώματος (ενρξαρτήτως βαθμού). Ακόμα και η reception/λογιστήριο εθεάθη πολλές φορές άδεια:) εκτός από τη στιγμή που φώναξαν όσους έχουν bonus miles να τα περάσουν. Αυτό είχε ως συνέπεια πέρα από τα βρώμικα ντεκ να παραμένουν και τα "απόβλητα του στομάχου" κάποιου ατυχούς συνεπιβάτη μου (υπερβολικά ευαίσθητου στο θαλάσσιο ταξίδι θα έλεγα) που δεν άντεξε την απόλυτη άπνοια και εκδηλώθηκε... Στη Χίο κάτσαμε τον απίστευτο χρόνο των 50 λεπτών γιατί για κάποιο λόγο βγάζαμε 2-3 ΙΧ ανα λεπτό κι έτσι το πλοίο έφτασε στο λιμάνι της Μυτιλήνης 21:40 αντί 21:00. Βγήκαν περίπου 140 ΙΧ και καμιά 10αριά φορτηγά. Επίσης τα 3/4 των επιβατών αποβιβάστηκαν στη Χίο. Υπήρχε μία περίεργη ανακοίνωση που καλούσε τους οδηγούς των οποίων τα ΙΧ βρίσκονται στα γκαράζ 1 και 2 να μην πάνε στα οχήματά τους μέχρι να τους πουν. Με τα πολλά τους κάλεσαν να πάνε στο γκαράζ περίπου μισή ώρα μετά που την πρόσδεση του πλοίου. Επίσης 3 οδηγοί κλήθηκαν να μετακινήσουν τα ΙΧ τους γιατί εμπόδιζαν:D:confused:. Τέλος δεν κατάλαβα γιατί από την Χίο μέχρι τη Μυτιλήνη κλειδώθηκαν όλες οι τουαλέτες με αποτέλεσμα όλοι οι επιβάτες (ανεξαρτήτως φύλου) να πρέπει να εξυπηρετούνται από κάτι γυναικείες τουαλέτες (οι μόνες που ήταν ξεκλείδωτες) πρύμα δεξιά.

Αυτά και ευελπιστούμε σε καλύτερες μέρες...

Link to comment
Share on other sites

Τέλος δεν κατάλαβα γιατί από την Χίο μέχρι τη Μυτιλήνη κλειδώθηκαν όλες οι τουαλέτες με αποτέλεσμα όλοι οι επιβάτες (ανεξαρτήτως φύλου) να πρέπει να εξυπηρετούνται από κάτι γυναικείες τουαλέτες (οι μόνες που ήταν ξεκλείδωτες) πρύμα δεξιά.

Αν το βαπόρι είχε άμεση αναχώρηση από Μυτιλήνη αυτό δικαιολογείται, για να καθαριστούν οι τουαλέτες, αφού τα 2/3 των επιβατών είχαν κατέβει στη Χίο

Link to comment
Share on other sites

Όχι φίλε θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου.Θα έπρεπε να είναι ανοικτές και γυναικίες κ αντρικές τουαλέτες και ας έκλειναν κάποιες για καθαρισμό!

Link to comment
Share on other sites

Το Σάββατο 11/8 το πλοίο επέστρεψε στον Πειραιά αμέσως μετά τον απόπλου εξαιτίας τραυματισμού επιβάτη προκειμένου να τον παραλάβει ασθενοφόρο. Αναχώρησε με καθυστέρηση περίπου 45' και κατά συνέπεια καθυστέρησαν και οι υπόλοιπες αφίξεις και αναχωρήσεις του πλοίου σε Χίο και Μυτιλήνη.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ :

"Το 'Νήσος Μύκονος' επέστρεψε στο λιμάνι του Πειραιά, είκοσι λεπτά μετά την αναχώρησή του. Ένας ηλικιωμένος άνδρας τραυματίστηκε, πέφτοντας από μια σκάλα. Ο γιατρός του πλοίου του παρείχε τις πρώτες βοήθειες, έκκρινε όμως αναγκαία τη μεταφορά του στο νοσοκομείο."

Πολύ θετικό το ότι υπήρχε γιατρός. Αλήθεια, σε πόσα πλοία έχουν μείνει ακόμα γιατροί; Είχα την εντύπωση ότι οι περισσότεροι παραιτήθηκαν, άρα το "Ν.Μύκονος" είναι ένα από τα "τυχερά" (για πόσο άραγε ακόμα - αλλά αυτό είναι θέμα άλλου topic...)

Link to comment
Share on other sites

Το ατυχο αυτο συμβαν εφερε τα πανω κατω στα ωραρια του πλοιου κ σ αυτο συνεβαλε κ η μεγαλη επιβατικη κινηση των ημερων.Εχουμε κ λεμε,εφτασε 19.20 Χιο(αντι 18.40) με απειρο κοσμο στα εξωτερικα deck,κ η αποβιβαση κρατησε σχεδον 1ωρα αφου 20.10 εφυγε για Μυτιληνη.Επιστροφη ξανα στις 01.15 με τεραστια ουρα ΙΧ να το περιμενει.Καθομουν σε καφε της παραλιας κ εβλεπα απο μακρια να μπαινουν κ να ξαναμπαινουν αυτοκινητα(ατελειωτα) ενω πρεπει να εβαλε κ 2-3φορτηγα..Λογικα πρεπει να εφυγε με φουλ γκαραζ.Αναχωρηση για Πειραια 02.30;)

Link to comment
Share on other sites

Όχι φίλε θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου.Θα έπρεπε να είναι ανοικτές και γυναικίες κ αντρικές τουαλέτες και ας έκλειναν κάποιες για καθαρισμό!

Σε αυτά που έγραψα παραπάνω εξήγησα έναν προφανή λόγο για να γίνει αυτό, αλλά σαφώς θα έπρεπε να υπήρχαν ανοιχτές και γυναικείες και αντρικές τουαλέτες και όχι να εξυπηρετούνται όλοι οι επιβατες από τις γυναικείες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω που κολαει καλυτερα αλλα ας το γραψω εδω

Για ποιο λογο το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ δεν δεχεται ασυνοδευτα ΙΧ οπως και τα υπολοιπα βαπορια;

Φανταζομαι οτι δεν θα ηταν και τοσο δυσκολο να το βαζουν σε ενα μερος που να μην ενοχλει

Link to comment
Share on other sites

Μήπως είναι ειδικό μέτρο που ισχύει μόνο για κάποιες ημέρες κατά την περίοδο αιχμής; Ίσως είναι ένα αναγκαίο μέτρο στα πλαίσια κάποιας προσπάθειας μείωσης των μικρών μεν αλλά καθιερωμένων δε καθυστερήσεων φορτοεκφόρτωσης σε Χίο και Μυτιλήνη όταν ταξιδεύει με γεμάτο γκαράζ και/ή πρωτόκολλο.

Πάντως έχω στείλει και παραλάβει σχετικά πρόσφατα ασυνόδευτα Ι.Χ. με το Ν. Μύκονος χωρίς να υπάρχει κανένα τέτοιο θέμα (τελευταία φορά στα τέλη της άνοιξης αν θυμάμαι καλά).

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον αυτο που λες ειναι iason..Το ιδιο συμβαινει κ κατα την διαρκεια της λεγομενης High Season στην Αδριατικη.Δεν δεχονται ασυνοδευτα ΙΧ(σε ΑΝΕΚ & SUPERFAST το εχω τσεκαρει).

Link to comment
Share on other sites

Ταξιδεψα προχτες μαζι του,απο Χιο για Πειραια,κ ειλικρινα ανυπομονουσα πως κ πως να φτασουμε:(.Αν δεν κανω λαθος το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ εχει πρωτοκολο 1800 ατομα,λοιπον σ αυτο το ταξιδι η ειχαμε χτυπησει πρωτοκολο η ειχαμε υπεραριθμους...Μια αισχρη κατασταση που πραγματικα δεν ειχες να κατσεις πουθενα κ εκτος αυτου δεν μπορουσες να κυκλοφορησεις μεσα η εξω στο πλοιο χωρις να πατησεις καποιον που ηταν ξαπλωμενος κατω.Ολες οι σκαλες που οδηγουν στα διαφορα καταστρωματα ηταν κατηλημενες απο επιβατες,οι διαδρομοι απο πλαστικες καρεκλες,τα κενα μεταξυ των αριθμημενων θεσεων απο sleeping bag...Καποιος ευρηματικος τυπος μαλιστα ειχε ξαπλαρει μεσα στο 3μετρο φουσκωτο κανο του,το οποιο ειχε τοποθετησει σε διαδρομο που οδηγουσε στο εξωτερικο καταστρωμα.Γενικα απ τη μια εβριζα την εταιρια που προκειμενου να βγαλει οσα περισσοτερα μπορει,γεμιζει οσο δεν πρεπει το πλοιο,κ απ την αλλη εμας τους επιβατες,για την ταση που εχουμε,να μετατρεπουμε ενα πλοιο σε τσαντιρι.

Η μονη ευχαριστη στιγμη για μενα,ηταν οταν βρηκαμε,λιγο πριν το Βενετικο το CESME κ πλεαμε παραλληλα μαζι του(μεχρι να τελειωσει η προσπεραση δηλαδη:D)κ περασε το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ αναμεσα μας με κατευθυνση τη Χιο.Μαλιστα εμεις περασαμε αναμεσα σε Βενετικο κ ακρωτηριο Μαστιχο ενω το τουρκικο πλοιο περασε εξω απο το νησακι,μαλλον γιατι η ροτα του περναει μεσα απο το Δυσβατο.

Link to comment
Share on other sites

Υπεράριθμοι πλέον σε καράβι, με το online ticket είναι σχεδόν αδύνατο να μπουν. Το πρόβλημα του "δε βρίσκω να καθήσω" δυστυχώς τις περισσότερες φορές (αλλά όχι όλες) το δημιουργούμε εμείς οι ίδιοι.

Αν δεν κάνω λάθος, το πρωτόκολο, ορίζεται με βάση τον αριθμό των διαθέσιμων καθισμάτων/κρεβατιών. Δε μπορεί, δλδ, ένα πλοίο να φιλοξενήσει ορθίους. Αυτός είναι και ένας βασικός λόγος που το χειμερινό πρωτόκολο είναι μικρότερο από το καλοκαιρινό. Διότι δεν προσμετρούνται τα καθίσματα που βρίσκονται στα ανοικτά καταστρώματα. Αν κάπου κάνω λάθος, ας με διορθώσει κάποιος.

Δυστυχώς όμως, εμείς οι Ελληνες έχουμε το καλό συνήθειο, εκτός του ότι πηγαίνουμε όλοι μαζί διακοπές, να καταλαμβάνουμε εκτός από δική μας θέση τουλάχιστον μία θέση ακόμα για τις τσάντες/βαλίτσες μας. Αυτό σημαίνει αυτόματα, ότι κάποιος θα καθίσει όρθιος.

Βέβαια, κατά πόσο το πλήρωμα θα έπρεπε να ελέγχει τέτοιες καταστάσεις (αν βρίσκεται σε θέση να το κάνει) και κατά πόσο τα πλοία που εκτελούν νυκτερινό δρομολόγιο το καλοκαίρι, θα πρέπει να πουλάνε και τις θέσεις του καταστρώματος ως "καλοκαιρινό πρωτόκολο" είναι αλλουνού παπά Ευαγγέλιο.

Link to comment
Share on other sites

Στη συγκεκριμένη περίπτωση θεωρώ κάπως δύσκολο να υπήρχαν επιβάτες που να είχαν καταλάβει επιπλέον θέσεις για τις αποσκευές τους δεδομένου ότι το Μυκονος λειτουργεί σε φιλοσοφία ταχυπλόου και ο κάθε επιβάτης έχει το δικό του αεροπορικό,και επιπλέον όποιος έχει εισητήριο deck δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να κάτσει σε κάθισμα.

Για να βγεί υπεράριθμο εισητήριο όντως είναι δύσκολο γιατί το σύστημα δεν δίνει θέσεις άλλα υπάρχουν και αρκετά τρικ έχουν παρατηρηθεί περιστατικά ακόμα και σε ταχύπλοα βέβαια σε καμία περίπτωση κάτι το καυγαλέο

Link to comment
Share on other sites

Κ ομως φιλε Στεφανε υπαρχει περιπτωση να βγαλεις εισητηριο deck στο Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ κ να εχεις κ κρεβατι:P!!!Ειναι μοναδικο προνομιο για οποιον ξεκιναει απο Μυτιληνη στο βραδυνο δρομολογιο,κ για οποιον 'προλαβει' στο μεσημεριανο.Κ αναφερομαι φυσικα στους καναπεδες του self service κ γενικοτερα στον χωρο αυτο:).Τωρα για το συγκεκριμενο ταξιδι που εκανα,ο χωρος ηταν υπερκατηλλημενος,με κορυφαιο χαρακτηριστικο την τοποθετηση καρεκλας στον καναπε ωστε να χωραν κ τα ποδια;)

Κ αναρωτιεμαι στο πρωτοκολο του πλοιου μετρουν κ αυτες τις θεσεις(λογικα ναι),γιατι αν ο χωρος αυτος ηταν κλειστος,τοτε ο κοσμος στην κυριολεξια δεν θα ειχε που να καθησει.Παντως παιδια οντως με το ηλεκτονικο check in μπορει οντως να μην μπαινουν υπεραριθμοι αλλα 1800 ατομα για το ΝΗΣΟΣ ειναι παρα μα παρα πολλα.Κ απο θεμα αξιοπρεπους-ανετου ταξιδιου κ απο θεμα ασφαλειας.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Ν. Χίος,

Καλά τα λές, κι εγώ μαζί σου ....αλλά αν θές να νιώσεις καλύτερα γι αυτό που έζησες, να κάνεις ένα ταξιδάκι με το BS Ithaki (με ή χωρίς αριθμιμένη θέση) κάθε μέρα...όχι μόνο σε περίοδο αιχμής (και που να δείς Σ/Κ!!) απο την Σύρο για Πειραιά. Θα έχεις διαβάσει σχετικά σχόλεια εδώ... Ενα απαράδεκτο τρελοκομείο. Η μόνη διαφορά είναι χρονική (πόσο μένεις μέσα στο πλοίο και ζείς αυτό το μεγαλείο!!!).

Link to comment
Share on other sites

23.10 ΑΝΑΧΩΡΗΣΕ ΤΟ ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ απόψε από το λιμάνι της Μυτιλήνης. Δεν άνοιγε ο καταπέλτης των επιβατών. Το λιμενάρχειο Μυτιλήνης διέταξε επιθεώρηση και αφού φόρτωσε περίμενε μισή ώρα να πάρει έγκριση απόπλου. Μου προκαλεί εντύπωση η ευαισθησία του λιμεναρχείου για τον καταπέλτη επιβατών -που πολλά πλοία δεν χρησιμοποιούν- την στιγμή που το ίδιο λιμεναρχείο είχε απωσιωπήσει πέρυσι πολύ σοβαρότερο πρόβλημα σε πλοίο άλλης εταιρείας.

Φανταστείτε τί θα γίνει μόλις έρθει και το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ...

Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω για πιο περσινό πρόβλημα λες και δεν μπορώ να κρίνω καθόλου και την αποσιώπηση στην οποια αναφέρεσαι κάπως βαριά. Και δεν τα γράφω αυτά με κακια ή αρνητικά απλά δεν γνωρίζω το θέμα.

Όσο για τον καταπέλτη, έστω και επιβατών είναι σημαντικό σημείο στεγανότητας του πλοίου. Βλάβη σημαίνει ότι δεν δουλεύει σωστά οποτε τα υδραυλικά δεν δουλεύουν και για τον A ή B λόγο αν δεν διορθωθεί το πρόβλημα ο καταπέλτης μπορεί να ανοίξει μεσοπέλαγα

(Ας μην πάμε σε πιο συνδυασμό τεχνικών λεπτομερειών μπορούν να κάνουν το καταπέλτη να ανοίξει λόγο απώλειας πίεσης των υδραυλικών να χαθεί γιατί ούτε αυτό είναι straight forward)

Link to comment
Share on other sites

....,και επιπλέον όποιος έχει εισητήριο deck δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να κάτσει σε κάθισμα.

Μωρέ υπάρχει!!! Άμα είσαι, γκρινιάρης και φασαριόζος γέρος, όπως ένας τύπος που ταξιδεύαμε την ίδια μέρα. Ο παππούς λοιπόν στοργγυλοκάθισε σε αριθμημένη θέση, και όταν πήγε ο άνθρωπος που την είχε ΠΛΗΡΩΣΕΙ(!!!) να ζητήσει το λόγο, άρχισε φωνές και ιστορίες ότι σηκώνετε τον ογδοντάρη για να κάτσει ο τριαντάρης κλπ κλπ. Τελικά με τα πολλά κατάφερε να κάτσει εκεί ο παππούλης! Για εμένα λάθος και του πληρώματος και του επιβάτη που υποχώρησαν. Το επόμενο καλοκαίρι θα βρεθούν άλλοι 5 τέτοιοι τύποι που θα μιμηθούν τον παππού.....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...