Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οι δυο πρώτες μέρες, για την Πάρο τουλάχιστον, ήταν απογοητευτικές. Ενδεικτικά, τη Δευτέρα στην επιστροφή για Πειραιά πήρε 16 άτομα και 2 αυτοκίνητα! Σήμερα το πρωί η εικόνα ήταν κάπως καλύτερη, κυρίως στα αυτοκίνητα. Και πάλι, όμως, ούτε το 1/3 της κίνησης του Δήλος.

Link to comment
Share on other sites

Χθές το απόγευμα στο webcam paroikia παρακολούθησα την προσέγγιση του Μύκονος στο νησί. Ηρθε αμέσως μετά απο το Δήλος.

Πραγματικά λυπήθηκα για την εικόνα. Κρανίου τόπος η προβλήτα μετά απο τον οργασμό του προηγούμενου πλοίου. Εδεσε στις 19:35 και παρέμεινε φυσικά μέχρι την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης 19:55 με τους αξιωματικούς και τον πράκτορα στον άδειο καταπέλτη να συζητάνε...

Σήμερα Τετάρτη στη πρωινή άφιξη απο Πειραιά το περίμενα πάλι. Ηρθε ταυτόχρονα με την απελευθέρωση της προβλήτας απο το Δήλος. Εβγαλε πολύ λίγα Ι.Χ. και ελάχιστο κόσμο πάντα σε σύγκριση με το προηγούμενο πλοίο. Σίγουρα θα βελτιωθεί κάπως η κατάσταση  αλλά αυτά τα ωράρια λίγο μετά το Δήλος το σκοτώνουν.

Για όποιον θέλει να καταλάβει τι γίνεται ας παρακολουθήσει με τη webcam το μεσημέρι 11:45 και το απόγευμα περίπου στις 19:30. 

Link to comment
Share on other sites

Μπήκα στο πρώτο του ταξίδι για Πάρο, 6 χρόνια μετά. Ενδιάμεσα δεν είχα ξαναμπεί καθόλου. Χωρίς να θέλω να γίνω κακός το πλοίο μου έμοιαζε παρατημένο στην τύχη του, τουλάχιστον εσωτερικά γιατί εξωτερικά ήταν αρκετά περιποιημένο. Οι φθορές του πολλές και ορατές και ορισμένα γδαρσίματα στου μπουλμέδες στο κλιμακοστάσιο έδιναν την εντύπωση ότι είχε  γίνει κανένα μακελειό εκεί μέσα. Οι δε τουαλέτες απαράδεκτες μυρίζαν λες και ήμουν σε κανένα πλοίο της δεκαετίας του 80...
Δεν τα λεω αυτά ως κατηγορία αλλά ως στεναχώρια γιατί δεν του αξίζει αυτή η αντιμετώπιση (όπου φαντάζομαι έχει να κάνει με την εταιρίακαι όχι με το πλήρωμά του) αλλά κι επίσης δεν νομίζω ότι θα έχει καμιά τύχη ιδιαίτερη πέρα από κάνα δεκαήμερο του Αυγούστου, όπου κι εκεί αν μπει κανένα έκτακτο από το BS2 όπως γινόταν πέρισι, δύσκολα τα πράγματα...
Δεν ξέρω...Με έπιασε κατάθλιψη να ξέρω ότι αυτό το βαπόρι είναι ουσιαστικά ανάμεσα στα καλύτερα που έχουμε και να βλέπω τέτοια αδιαφορία. Και μην μου πείτε ότι φταίει η κρίση γιατί δεν μας φταίει αυτή για όλα δυστυχώς..
 

Link to comment
Share on other sites

Πάντως χωρις να θέλω να κάνω τον συνήγορο υπεράσπισης, πέρσι που είχα κάνει 4 ταξίδια με το πλοίο σε διάστημα 1 μηνός και μάλιστα σε περίοδο αιχμής, ναι μεν οι φθορές η' τα γδαρσίματα υπήρχαν και προφανώς θα εξακολουθούν να υπάρχουν, αλλά εκείνο το οποίο παρατήρησα σχετικά με τις τουαλέτες, ηταν η συμπεριφορά κάποιων επιβατών που δεν νομίζω οτι αρμόζει σε ... πολιτισμένους ανθρώπους. 

Link to comment
Share on other sites

Χρειάζεται ένα συμάζεμα και στο εσωτερικό του πλοίου αλλά και στα καταστρώματα που είναι πλέον ξεπερασμένα. Πάντως η γραμμές που εξυπηρετεί ειδικά η άγονη δεν είναι ότι καλύτερο...

Link to comment
Share on other sites

Για να το λετε σιγουρα θα υπαρχουν φθορες και ισως να αποπνεεται μια γενικοτερη εικονα που δεν κολακευει το πλοιο.

 

Αλλα ρε παιδια μιλαμε για πλοιο 10ετιας, μην το βγαλουμε ξεπερασμενο, ασυντηρητο και γενικα μετριο.

 

Μπορει να μην ειναι Δηλος αλλα δεν ειναι και κανενα χρεπι που να χρηζει σοβαρης κριτικης και νομιζω πως δεν μπορει να θεωρηθει κομπαρσος.

 

Η BS εσκιζε παροτι το Μυκονος ηταν στην Παροναξια ακομα και οταν ειχε μονο τα Παρος-Ναξος, δεν εχει να κανει μονο με τις δυνατοτητες του βαποριου η προτιμηση αλλα και με το οτι η BS εχει γινει συνειδηση στον επιβατη, ντοπιο και τουριστα με την αδιακοπη παρουσια της στη γραμμη.

 

Απο ταχυτητα παει σφαιρα, ακριβως οσο το Δηλος, απο τιμη νομιζω οτι ειναι στα ιδια επιπεδα οποτε αν καποιος γνωριζει οτι δεν θα ειναι φουλ γεματο οπως το Δηλος γιατι να μην το επιλεξει; Δε νομιζω οτι η διαφορα των πλοιων ειναι η μερα με τη νυχτα ωστε αν καποιος ταξιδεψει με το Μυκονος να κανει κακο ταξιδι και να αναζητησει τοσο απαγνωσμενα το Δηλος.

 

Τελος ειδικα για εμας τους καραβολατρες τα αρκετα ελευθερα, δηλαδη χωρις ανεμοθωρακες, καταστρωματα του Μυκονος ειναι ενα πλεονεκτημα. Και πρυμα δεν εχει τοσο ασφυκτικα πολλους ανεμοθωρακες και περατζαδαρα εχει και μεγαλο χωρο πισω απο τις βαρδιολες για να βλεπει το ματι σου τη θαλασσα ζωντανη και οχι μεσα απο το τζαμι.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ.
Το 2009 είχα κάποιες φωτό σε ταξίδι μου απο Πάρο για Πειραιά. Ομως δεν ήθελα να τις δείξω έτσι χωρίς λόγο. Αφορμή ο παραπάνω διάλογος να τις ανεβάσω αν και έχουν περάσει έξι χρόνια. Τότε το πλοίο ήταν τεσσάρων ετών και τα ανταγωνιστικά του στη γραμμή έξι. Αν αποφάσιζες λοιπόν να καθίσεις πρύμα θα βρισκόσουν με αυτές τις εικόνες. Το καράβι πολύ καλό, ελληνικότατο, ταχύτερο των άλλων και σταθερό στο καιρό αλλά .... οι εικόνες μένουν στους επιβάτες οι οποίοι δεν είναι στη πλειοψηφία τους καραβολάτρες. Οι εταιρείες στηρίζονται στο πλήθος και όχι σε εμάς τους λίγους. Αν λοιπόν είχαν να διαλέξουν πλοίο, και πέρα απο το ιστορικό της BS στη γραμμή, πολύ δύσκολα θα το προτιμούσαν. Τα μερίδια αγοράς δεν κερδίζονται με τέτοιες εικόνες.post-8278-0-73508300-1434554380_thumb.jppost-8278-0-05988900-1434554383_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Το 2011 το ταξιδεψα 4 φορες, πηγα στους Φουρνους τη Μ. Εβδομαδα και το καλοκαιρι Ικαρια.

 

Ηταν σε πολυ καλη κατασταση, καθαρο και χωρις τις παραπανω εικονες. Θα ελεγα πως ηταν σε καλυτερη κατασταση απο τον Οκτωβριο του 2009 που το ειχα ταξιδεψει παλι και δεν ηταν πολυ προσεγμενο.

 

Συμφωνω οτι τετοιες εικονες ειναι ασχημες και διωχνουν την πελατεια αλλα δε σημαινει πως επειδη υπηρξαν μια φορα θα υπαρχουν συνεχεια...

 

Ας πουμε στα απογευματινα Μπλου Σταρ της αγονης Μ.Κυκλαδων-Αμοργου-Αστυπαλαιας το πληρωμα κανει ο,τι μπορει αλλα δεν ειναι παντα σε αψογη κατασταση και ειναι λογικο. Υπηρξαν φορες που ελαμπαν υπηρξαν φορες που ηταν σε μετρια κατασταση. Ειδικα οι τουλαετες ενιοτε εχουν και αυτες εντονες οσμες.

 

Επισης οσο παραξενο και αν ακουγεται, η μοναδικη φορα που εχω δει κατσαριδα σε πλοιο ηταν περυσι στο Μπλου Σταρ Δηλος πρυμα αριστερα στο σκεπαστο του ντεκ 7. Μαλιστα τη σκοτωσα γιατι πηγαινε καρφι να ανεβει στα πραγματα μας. Γενικοτερα το πλοιο ηταν σε πολυ καλη κατασταση δεδομενου οτι ειχε παρα πολυ κοσμο ομως ετυχε αυτο το περιστατικο, θα μπορουσε καποιος να αρχισει το κραξιμο μονο και μονο απο αυτο.

 

Το μονο σιγουρο ειναι οτι εφοσον εχουν απεναντι το Δηλος, πρεπει το Μυκονος να ειναι σε αψογη κατασταση.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Όπως επίσης για να μην παρεξηγηθώ κι εγώ. Δεν αναφέρομαι σε λεπτομέρειες που θα τις δεις μόνο ψάχνοντας για α βρεις κάτι. Είναι ευδιάκριτα τα "ατοπήματα" και απαράδεκτο/αδικαιολόγητο να υπάρχουν. Και ξαναλέω με στεναχώρησε αυτό που αντίκρισα ακριβώς γιατί είναι 10 ετών πλοίο και όχι 30 ή 40 και σίγουρα δεν μιλάμε για ΝΕΛόπλοιο (που τόση φθορά δεν είχαν ούτε τα Spirit/Jewel που ταξίδεψα πέρισι) αλλά για το δεύτερο καλύτερο τις εταιρείας του μετά το Αριάδνη. Ένα δηλαδή πλοίο βιτρίνα για την HSW. Και σίγουρα ακόμα πιο στενάχωρο είναι όταν, αυτό που εγώ λέω εδώ απλά επειδή με στεναχωρησε, θα αρχίσουν να το διαδίδουν οι ανταγωνιστές. Εδώ πριν από έξι χρόνια και έκαναν πάρτυ φημών για το πλοίο (είχα ακούσει μέχρι ότι είναι το Σαντορίνη μετασκευασμένο)...Πόσο μάλλον τώρα...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πριν από μισή ώρα περίπου πέρασε το πλοίο. Απέδωσε χαιρετισμό καταφωτο με τους προβολείς να φέγγουν, με καπνογονα από την κόντρα γέφυρα, με τις μανικες πλωρα πρυμα να βρεχουν και φυσικά με πολύ σφύριγμα. Έκανε μια πλήρη περιστροφή ακριβώς έξω από το πράσινο.

Link to comment
Share on other sites

Τα έδωσε όλα το καράβι αυτές τις μέρες.. Με αυτό το τρόπο γίνεται πιο αγαπητό στους νησιώτες! Αν και σε νησιά που είτε δε πιάνει(Τήνος) είτε θα φύγει σε 15μέρες(Πάρος)

Edited by pie
Link to comment
Share on other sites

Πράγματι το πλοίο τα έχει δώσει όλα όπως λέει ο φίλος pie. Από πληρότητες γνωρίζουμε πως πάει?

Και από πλευράς ταχύτητας πάντως πάει πολύ δυνατά , δεν είναι λίγες οι φορές που το έχω πετύχει με πάνω από 27 κόμβους σε δρομολόγιο , ενώ σταθερά καθημερινά βαράει απο 25,5 μέχρι 26+. 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Επειδή στο νέο site της εταιρείας αφαίρεσαν την δυνατότητα του panoramic view στα πλοία του στόλου, μήπως ξέρει κανείς που ακριβώς βρίσκεται μέσα στο πλοίο το Aegean Lounge; Είναι στην πρύμνη ή προς τα πλώρα μετά το Central Lounge και το μαγαζάκι; 

Link to comment
Share on other sites

Το Aegean ειναι το πρώτο σαλόνι καθισμάτων που συναντάμε μπαίνοντας απο την πρύμνη και κατα τη γνώμη μου το χειρότερο απο ολα τα σαλόνια που διαθέτει το πλοίο. Αλλωστε αυτό το σαλόνι παραδοσιακά διατίθεται τη χειμερινή περίοδο σε τιμή καταστρώματος. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χτες γυρισα απο την Ναξο στον Πειραια και αντι να παω με το κλασικο BS Delos προτιμησα να ταξιδεψω με το ν.μυκονος για να το δω και λιγο εσωτερικα!Πρεπει να πω οτι ηταν καπως λαθος διοτι οι θεση μου ηταν στο agean lounge και οπως ειπε και ο φιλος ευδοξος ειναι το χειροτερο lounge αλλα σε αυτο δεν φταιει το πλοιο,εγω φταιω που δεν το εψαξα....Τα προβληματα που ειδα ηταν οτι η τουαλετες ηταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ βρομικες...Μοιρειζε κατουρο σε ολο τον χωρο και υπηρχαν παντου νερα(ας ελπισουμε οτι ηταν νερα)στο πατωμα(+οτι δεν εχει σαπουνι..και να πεις οτι τελειωσε?Ποσο σαπουνι χαλασαν οι ικαριωτες που ταξιδευαν πριν ανεβω εγω...)Ενα αλλο προβλημα ηταν οτι για να κλεισουν την εισοδο στο self service εστιατοριο ειχαν χρησιμοποιησει καρεκλες αναποδογυρισμενες(μικρο το κακο αλλα επρεπε να το αναφερω) .Οσων αφορα την κινηση,στην Ναξο ανεβασε αρκετα λιγο κοσμο και λιγα αυτοκινητα σε σχεση με τα αυτοκινητα του δηλος που ειχαν γεμισει ολο το λιμανι...Αλλα στην Παρο,Εγινε Ο ΧΑΜΟΣ απο αυτοκινητα...Παλι δεν ειχε πολους πεζους αλλα τα αυτοκινητα ηταν υπερβολικα...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...