Jump to content
Shipfriends

Άνδρος Τζετ (IMO 9150987)


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 244
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Είδα στο fb ότι τα ανταλλακτικά για την βλάβη του Andros Jet είναι δυσεύρετα και πολυ ακριβά για να επισκευαστεί  επομένως μάλλον θα το παρατήσουν. Ξέρει κάποιος να το επιβεβαιώσει ή να το διαψευσει;

Link to comment
Share on other sites

Στην Austal είναι φτιαγμένο το πλοίο, όχι σε κανένα ναυπηγείο που να έκλεισε. Ένα αδελφό υπάρχει στην Ισπανία, νομίζω άλλο ένα είναι ακόμη στην Τουρκία(δεν είμαι σίγουρος),αυτοί που βρίσκουν ανταλλακτικά? Είναι λοιπόν θέμα του τι πρέπει να πληρώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Και με Μηχανές MTU 1163 , που κυκλοφορούν ευρέως , οπως στο Paros Jet (και σε ολα τα αδελφά του ), στο Τhunder , ...κλπ.

Επισημη αντιπροσωπεία εχει την Melita στην Ελλάδα , οπως υφίσταται και στο ακέραιο η προηγούμενοι αντιπρόσωποι στην Ελλάδα η Ariexpo.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, togias_k said:

Είδα στο fb  

Που το διάβασες, ποιος το ανέφερε;

Όποιος γνωρίζει μία απορία, η Austal σε περίπτωση που δεν έχει στοκ σε ανταλλακτικά, αν ζητηθεί κατασκευάζει;

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Nikos_Chania said:

Που το διάβασες, ποιος το ανέφερε;

Όποιος γνωρίζει μία απορία, η Austal σε περίπτωση που δεν έχει στοκ σε ανταλλακτικά, αν ζητηθεί κατασκευάζει;

Σίγουρα κάποια πράγματα ναι αν όχι ολα !!! Για παράδειγμα η Fast Ferries έκανε παραγγελία για τον καταπέλτη απευθείας στην Austal και ήρθε απο την Αυστραλία κομπλέ .

Ομως νομίζω ότι το πρόβλημα του Andros Jet είναι μηχανικό κι όχι ναυπηγικό .  
Με δεδομένο λοιπόν ότι υπαρχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα της MTU,  η εταιρεία έχει ήδη δυο πλοία με μηχανές MTU 1163 ( Paros Jet , Power Jet ) ανταλλακτικά υπάρχουν σίγουρα -ίσως να μην έχει σε stock η Seajet - απλά πιστεύω ότι δεν θα είναι στις άμεσες προτεραιότητες η επισκευή του. Σε διαφορετική περίπτωση αν καίγονταν για την επισκευή ίσως να υπήρχε η δυνατότητα να έβγαζαν ανταλλακτικό από το Paros Jet που έτσι κι αλλιώς δύσκολα το βλέπω να βγαίνει φέτος. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Και εγώ την ίδια πορεία έχω...Ένα χρόνο στην Χαλκίδα το πλοίο και δεν έχει ακουστεί τίποτα.Ανταλλακτικά υπάρχουν και στο capricorn που έχει δύο μηχανές κάτω έτοιμες . Θα μπορούσαν να βάλουν αυτές στο Andros να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που είχε και αν χρειαστούν κάποιο ανταλλακτικό στη seajets να έχουν σαν spare αυτές του Andros.

Link to comment
Share on other sites

Δε φοαρει το Capricon με το Andros  ιδιες μηχανες ουτε θα βαλουν συο μικρο Gas τουρμπινες για ενδοκυκλικα!απλα εδωσαν βασηβστα πιο μεγαλα ταχυπλοα με το περισσοτερο πρωτοκολλο λογω Covid

Link to comment
Share on other sites

Ίδιες φοράνε.MTU 20V 1163 έχουν και τα δύο.Το capricorn είχε τις δικές του δηλαδή 4 (εκτός των δύο gas turbine)και δύο ακόμα spare που είχε προίκα από τα προηγούμενα ταχύπλοα της Tirrenia που πήγε για scrap.4 τις πήρες το Power οπότε μένουν δύο ακόμα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 8/11/2021 at 9:22 PM, mkorakis said:

Τελικά με το πλοίο τι γίνετε , επισκευαστηκε ?

Ακούγεται ότι σύντομα ξεκινήσουν εργασίες επισκευής στο Άνδρος Τζετ και θα ανεβεί στη δεξαμενή στη Χαλκίδα.

Link to comment
Share on other sites

Θετικό αυτό μιας και το συμπαθώ αρκετά.Θα μπορούσε να ήταν αντικαταστάτης του SuperJet στα ενδοκυκλαδικά αργότερα μέσα στο χειμώνα και το καλοκαίρι αν πήγαινε το jewel ενδοκυκλαδικά θα μπορούσε να πάει είτε από Σαντορίνη για Πάρο-Νάξο-Μύκονο είτε από Λαύριο για Δυτικές!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 12/1/2021 at 4:10 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ακούγεται ότι σύντομα ξεκινήσουν εργασίες επισκευής στο Άνδρος Τζετ και θα ανεβεί στη δεξαμενή στη Χαλκίδα.

Τι γίνεται με το πλοίο τελικά; Επισκευάστηκε;

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρία έχει αρκετά πλοία πλέον στην φαρέτρα της με συνέπεια να μην βιάζετε για την επισκευή του πλοίου που μέχρι τώρα δεν έχει δείξει κάποια κινητικότητα οπότε φέτος δεν υπάρχει καμία περίπτωση να δουλέψει!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Άλλος ένας χρόνος που το καραβάκι ενώ ακούμε ότι θα επισκευαστεί και θα ταξιδέψει τελικά δε ταξίδεψε ποτέ. Κρίμα γιατί με τη χαμηλή κατανάλωση του θα έκανε για αρκετές γραμμές ακόμα και σε πορθμεία τύπου Κυλλήνη Πόρο/Ζάκυνθο 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...