Jump to content
Shipfriends

Άνδρος Τζετ (IMO 9150987)


Recommended Posts

  • Replies 244
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πρώτη αναχώρηση από το λιμάνι του Γαυρίου και πήρε πάνω από 150 επιβάτες και έφερε καμία 30 άρια!!!

 

Το πλοίο είναι σχεδόν στο πρωτόκολλο και βγήκε και ανακοίνωση για τους επιβάτες να μην τοποθετούν αντικείμενα στα καθίσματα για να μπορέσουν να καθήσουν όλοι!!!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παρατηρήστε την σημερινή πορεία του πλοίου. Από Νάξο για παρο πέρασε ανάμεσα από τις βραχονησίδες του κόλπου της Νάουσας της Πάρου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο πλοίο ενώ υπάρχει γκαράζ δεν σου δίνεται η δυνατότητα να βγάλεις εισιτήρια για αυτοκίνητο.Εχει κάποια αυτοκίνητα μέσα στο πήγαινε έλα από εισητηρια που έχουν κάνει κράτηση από καιρό πριν με άλλα πλοία της εταιρείας.

Γενικώς έχει κάποια θέματα με την ταχύτητα του και ίσως δεν θέλουν να αργεί στα λιμάνια και να προσθέτουν επιπλέον βάρος!

Πάντως με 23-24 μιλια που πηγαίνει της περισσότερες φορές δεν ξέρω εάν δικαιολογεί τα εισητηρια με τιμές ταχύπλοου .

Edited by Themis Prevenios
Link to comment
Share on other sites

Ειναι τακτικη της Seajets αυτη. Και περυσι με το Νάξος δεν σου εδινε διαθεσιμότητα αλλά πάντα ειχε εισιτηρια στα πρακτορεία. 

Link to comment
Share on other sites

To πλοίο πρέπει να τα έφτυσε τελείως, εδώ και ώρα πάει με 16 κόμβους και αναμένεται να φτάσει στη Ραφήνα με 2-2,5 ώρες καθυστέρηση..

Link to comment
Share on other sites

On 9/30/2017 at 11:18 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

 Φοράει δυο κύριες μηχανές MTU 20V 1163 TB73L, που του δίνουν 35 κόμβους μέγιστη και 33 κόμβους υπηρεσιακή με 2,46 τόνους κατανάλωση/ώρα.

Δεν νομίζω ότι τα έφτυσε τελείως απλώς πρέπει να πηγαίνει με μια μηχανή!!

Link to comment
Share on other sites

Το Άνδρος Τζετ βρίσκεται αρκετή  ώρα σταματημένο στη Πάρο, κοντά στη παραλία του Κριου. 

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες από τη Πάρο, το Άνδρος Τζετ έκανε 4 προσπάθειες να δέσει και αφού δεν τα κατάφερε, πήγε στη παραλία του Κριου και το δρομολόγιο του θα μείνει ανεκτέλεστο. 

 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Το Άνδρος Τζετ φαίνεται ότι δεν μπορεί να τηρήσει τα ωράρια του δρομολογίου που κάνει, μιας και φτάνει στη Ραφήνα πάντα μετά την ώρα αναχώρησης του (15:00)!!! Έτσι και το Σάββατο, το Άνδρος Τζετ έφτασε τελευταίο από τα τρία απογευματινά ταχύπλοα της Ραφήνας (15:15), ενώ στο πρόγραμμα είναι πρώτο στην άφιξη του (14:10). Το Άνδρος Τζετ έκανε δεξιά στροφή και έκανε ανάποδα για να δέσει στη προβλήτα 2 του λιμανιού της Ραφήνας. Σε λιγότερο από 5 λεπτά, το Άνδρος Τζετ είχε ξεκινήσει τη φόρτωση του, που μάλλον δείχνει ότι δεν είχε ιδιαίτερη κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

Τραυματισμός ναυτικού στο Ε/Γ – Ο/Γ – Τ/Χ Άνδρος Τζετ στη Πάρο

Quote

Ενημερώθηκε μεσημβρινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Πάρου, από τον πλοίαρχο του Ε/Γ – Ο/Γ – Τ/Χ ''ΑΝΔΡΟΣ ΤΖΕΤ'' σημαίας Κύπρου, για περιστατικό τραυματισμού 37χρονου ναυτικού, ειδικότητας Γ' Μηχανικού.

Συγκεκριμένα, ενώ το ανωτέρω πλοίο βρισκόταν εν πλω από το λιμένα Πάρου στο λιμένα Σύρου, ο 37χρονος κατά τη διάρκεια τυπικού ελέγχου στο χώρο δεξαμενών καυσίμου του πλοίου, παραπάτησε και τραυματίστηκε στο αριστερό άνω άκρο.

Κατά τον κατάπλου του ''ΑΝΔΡΟΣ ΤΖΕΤ'' στο λιμένα Σύρου, ο ανωτέρω ναυτικός μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Σύρου, όπου παραμένει νοσηλευόμενος, ενώ το πλοίο συνέχισε το προγραμματισμένο δρομολόγιο του για Κύθνο – Κέα – Λαύριο.

 

Link to comment
Share on other sites

Ότι πληρώσεις παίρνεις. Νόμιζαν πως ταχύπλοα 20 και 25 ετών με πολλές αλλαγές ιδιοκτητών και χρόνια ακινησίας θα είχαν την αξιοπιστία καινούργιων.
Άλλα φιστίκια πληρώνεις μαϊμούδες αγοράζεις.

Link to comment
Share on other sites

Με αναχώρηση από τη Νάξο 11.20 έφτασε στις 12.25 η επιβίβαση άρχισε στις 12.30 και άλλο ένα μισάωρο καθυστέρηση για να πάρει πετρέλαια, φύγαμε στις 13.00...την ίδια στιγμή τα υπόλοιπα πλοία ερχόταν και έφευγαν στην ώρα τους στο λιμάνι.

Ωραία οργάνωση, αν ταξίδευα τζάμπα δεν θα με ένοιαζε καθόλου, αλλά με ολόκληρο εισιτήριο και όχημα θα το σκεφτώ πολύ αν θα ταξιδέψω μαζί τους ξανά...απαράδεκτοι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω, απλώς απάντησα μόνο στο παρακάτω σκέλος. 

57 minutes ago, Αναερόβιος said:

με πολλές αλλαγές ιδιοκτητών που δεν ισχύει για το συγκεκριμένο και τα μεγάλα της εταιρείας

 

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εκεί στην Seajets πρέπει να κοιτάξουν το πως να βελτιώσουν την ταχύτητα του πλοίου από τα 24 μίλια!Θα μπορούσαν,μιας και δεν παίρνει ποτέ πολλά ΙΧ,να αφαιρούσαν τις ράμπες και το πάνω γκαράζ ώστε να χάσει λίγο βάρος και να τοποθετούσαν πιο δυνατές μηχανές.Από τεχνικής άποψης βέβαια γίνεται να αφαιρεθεί το πάνω γκαράζ ή όχι;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...