Jump to content
Shipfriends

Προσάραξη του ΕΓ/ΟΓ Blue Star Patmos στο λιμάνι της Ίου, την 30.08.2017


Recommended Posts

  • Replies 240
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Επειδή μου είχε κάνει κι εμένα εντύπωση, το προηγούμενο διάστημα έψαχνα ραπόρτο για την προσάραξη του fc στην Τήνο και του Τάλως στα Μεστά και δεν υπάρχει τίποτα. Υποθέτω το maib της Ελλάδας είδε ότι πέφτει πολλή δουλειά και με καποιο τρόπο εξάλειψαν από τις υποχρεώσεις διερεύνησης τα πιο ελαφρά ατυχήματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πάντως, σχετικά με τη διερεύνηση του συμβάντος από την ΕΛΥΔΝΑ, απ' ότι έμαθα,

"οι αρμοδιότητες της υπηρεσίας καθορίζονται από τον Νόμο 4033/2011 (ΦΕΚ 264 Α') όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει. Το συγκεκριμένο ατύχημα, σύμφωνα με τους ορισμούς του Άρθρου 3 σε συνδυασμό με το Παράρτημα ΙΙ του Ν. 4033/2011 ορίζεται ως "Σοβαρό Ναυτικό Ατύχημα" (Serious Marine Casualty).  Κατ' εφαρμογή του Άρθρου 5 αυτού του νόμου, σε περιπτώσεις Σοβαρών Ναυτικών Ατυχημάτων η απόφαση για τη διεξαγωγή διερεύνησης ασφαλείας λαμβάνεται κατόπιν προκριματικής εκτίμησης κατά την οποία συνεκτιμώνται τα συλλεχθέντα στοιχεία σύμφωνα με την κοινή μεθοδολογία για τη διερεύνηση ναυτικών ατυχημάτων των Ευρωπαϊκών Οργανισμών Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων. Σε περίπτωση λήψης απόφασης για τη διεξαγωγή διερεύνησης ασφαλείας ενημερώνεται σχετικά και το αντίστοιχο πεδίο στην ιστοσελίδα της Υπηρεσίας."

Προφανώς δεν έχει ληφθεί ακόμα απόφαση..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...
On 2/22/2018 at 1:14 AM, Blue Star Delos said:

Προφανώς δεν έχει ληφθεί ακόμα απόφαση..

μια και τελευταια θυμηθηκαμε την ΕΛΥΔΝΑ για πολλα παλιοτερα ατυχηματα, εχουμε τπτ νεωτερο οσον αφορα τη διερευνηση (ή τη μη διερευνηση) της προσαραξης του πατμος;

Link to comment
Share on other sites

Η “maib της Ελλάδας” , όπως την αναφέρει ο enas-chiotis , απαρτίζεται από 5 (!!!!!!!!!) όλους κι όλους διερευνητές, σύμφωνα με τη σελίδα “Επικοινωνία” ( http://www.hbmci.gov.gr/contact.htm ) της ιστοσελίδας της, την ώρα που η original MAIB έχει σχεδόν 20...

Αν αναλογιστεί κανείς τον αριθμό των ατυχημάτων α) Ελλήνων ναυτικών σε οποιασδήποτε σημαίας πλοίο, β) Πλοίων υπό Ελληνική σημαία σε όλη την υδρόγειο, γ) πλοίων οποιασδήποτε σημαίας εντός της ελληνικής επικράτειας, μπορεί να κατανοήσει και τη δυνατότητα διερεύνησης ατυχημάτων που δεν κατηγοριοποιούνται ως πολύ σοβαρά, σύμφωνα με τη νομοθεσία, αλλά και τη συχνότητα δημοσίευσης εκθέσεων διερεύνησης, σε σχέση με τη MAIB, η οποία διεξάγει διερευνήσεις όχι μόνο για θανάτους και βυθίσεις, αλλά και για προσαράξεις, τραυματισμούς και μηχανικές βλάβες (όπως είναι και το σωστό, δεν αντιλέγει κανείς...).

Είναι απλά μαθηματικά... 

 

Link to comment
Share on other sites

δεν μιλαμε ομως για συμβαν ρουτινας, αλλα για την προσαραξη του πιο καινουργιου night ferry της ακτοπλοϊας, εξω απο ενα λιμανι που προσεγγιζε καθε μερα, μεσουσης της τουριστικης περιοδου

Link to comment
Share on other sites

Λογικά η απόφαση για διερεύνηση δε λαμβάνεται εντός ωρών, αλλά εντός ημερών... Υποθέτω ότι η βύθιση του ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ μετά από λίγες ημέρες έθεσε τις προτεραιότητες σχετικά με το ποιο περιστατικό θα γινόταν αντικείμενο διερεύνησης...

Link to comment
Share on other sites

Η "απόφαση γιά διερεύνηση" πρέπει να λαμβάνεται αμέσως.Αυτό δέν έχει σχέση με τη διερεύνηση αυτή καθ'εαυτή,που ενδεχομένως να κρατήση και μήνες ή χρόνια.Δέν είναι δυνατόν να συμβαίνη ένα περιστατικό και η ΕΛΥΔΝΑ να αποφασίζη μετά από μέρες ΑΝ θα το διερευνήση ή όχι.Δηλαδή μπορεί η ΕΛΥΔΝΑ να πή ότι "το περιστατικό είναι άνευ ουσίας,άνευ σημασίας (που θα έλεγε και ο Πουλικάκος) και ΔΕΝ θα το διερευνήσουμε";

Ακόμη και γιά συμβάν "ρουτίνας" να πρόκειται,πάλι ανθρώπινες ζωές αφορά.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 8/1/2018 at 8:33 PM, proud_ionian said:

μια και τελευταια θυμηθηκαμε την ΕΛΥΔΝΑ για πολλα παλιοτερα ατυχηματα, εχουμε τπτ νεωτερο οσον αφορα τη διερευνηση (ή τη μη διερευνηση) της προσαραξης του πατμος;

 

On 8/2/2018 at 5:35 AM, Thesprotos said:

Λογικά η απόφαση για διερεύνηση δε λαμβάνεται εντός ωρών, αλλά εντός ημερών... Υποθέτω ότι η βύθιση του ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ μετά από λίγες ημέρες έθεσε τις προτεραιότητες σχετικά με το ποιο περιστατικό θα γινόταν αντικείμενο διερεύνησης...

 

On 8/3/2018 at 6:54 AM, Hastaroth said:

Δέν είναι δυνατόν να συμβαίνη ένα περιστατικό και η ΕΛΥΔΝΑ να αποφασίζη μετά από μέρες ΑΝ θα το διερευνήση ή όχι.Δηλαδή μπορεί η ΕΛΥΔΝΑ να πή ότι "το περιστατικό είναι άνευ ουσίας,άνευ σημασίας (που θα έλεγε και ο Πουλικάκος) και ΔΕΝ θα το διερευνήσουμε";

σιγη ιχθυος

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
2 minutes ago, Nick the Greek said:

Να και η διερεύνηση του ατυχήματος του Pride of Kent, και ο ανθρώπινος παράγοντας σε πρώτο πλάνο αλλά και τα προβλήματα που πηγάζουν από τη χρησιμοποίηση καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε Θείο.

 

Οι Άγγλοι ερευνούν και μάλιστα ταχύτατα περιστατικά μικρότερης σημαντικότητας που δεν συμβαίνουν καν στα δικά τους λιμάνια. Εδώ το ΥΕΝ της κορυφαίας ναυτιλίας του κόσμου κάνει κοκοκό και ασχολείται με οτιδήποτε άλλο, ενώ η κορυφαία εταιρεία της ακτοπλοίας απολύει τον πλοίαρχο και θάβει το θέμα. Ρε για δέστε κάτι κορυφαίους...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...