Jump to content
Shipfriends

Εξαγορά της Hellenic Seaways από την Attica Group


Recommended Posts

On 12/8/2017 at 9:02 PM, csst9728 said:

....Προς το παρόν ο Grimaldi φαίνεται να "τρώει πόρτα" στην hsw. Αλλά υπάρχει ο κίνδυνος να βάλει χέρι (αν διαθέτει τη ρευστότητα) στην Attica (που εν τω μεταξύ θα έχει και την hsw)....

Η πιθανότητα να θέλει να αποκτήσει ένα ακόμα πόδι στην Ελληνική αγορά (Δωδεκάνησα ή Βόρειο Αιγαίο) νομίζετε ότι δεν θα ενδιέφερε τον Grimaldi; Εννοώ με αγορά πλοίων όπως Νήσος Σάμος/Ρόδος (ή μήπως τέτοιας ηλικίας πλοία δεν του κάνουν;)

Link to comment
Share on other sites

Ας δουμε τις πρωτες δηλωσεις των εμπλεκομενων πλευρων:

Attica

Κύκλοι προσκείμενοι στην Attica επισημαίνουν πως η παραπάνω εξέλιξη αλλάζει τον χάρτη της αγοράς και συμβάλλει στην ισχυροποίηση της HSW και συνολικά της ελληνικής ακτοπλοΐας, η οποία αντιμετώπισε σοβαρά οικονομικά προβλήματα τα τελευταία χρόνια.

«Ζητούμενο», σημειώνουν, «είναι να υπάρχουν υγιής και ισχυρές εταιρείες που θα μπορούν να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό. Το νέο σχήμα βοηθά προς αυτή την κατεύθυνση».

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως αυτό που τώρα προέχει είναι η έγκριση της συμφωνίας από την Επιτροπή Ανταγωνισμού και προσθέτουν πως είναι νωρίς για ανακοινώσεις σχετικά με τα σχέδια του νέου σχήματος.

Άλλες πληροφορίες πάντως, δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο να υπάρξουν αλλαγές στα δρομολόγια σε γραμμές που υπάρχει μεγάλη επικάλυψη, ακόμη και να δεν υπάρξει συγχώνευση των δυο εταιρειών ( Για κάτι τέτοιο απαιτείται αυξημένη πλειοψηφία της τάξης του 75%, η οποία αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει).

Υπογραμμίζουν ακόμη πως η Fortress έχει μεγάλα σχέδια για την παρουσία της στην ελληνική ακτοπλοΐα και θεωρούν δεδομένο ότι δεν θα σταματήσει εδώ. Αντίθετα, εκτιμούν ότι θα διεκδικήσει το ποσοστό που απέκτησε η Τράπεζα Πειραιώς στην Attica μετά τη συμφωνία μεταβίβασης της HSW.

HSW

Πηγές από την Hellenic τονίζουν πως η διοίκηση υπό τον Αντώνη Αγαπητό αισθάνεται δικαιωμένη για τις εξελίξεις, και δηλώνει σίγουρη πως θα έρθουν ακόμη καλύτερες μέρες για την εταιρεία με την στήριξη της Fortress. Όπως λένε, ο αγώνας που έδωσαν απέδωσε καρπούς αφού πέτυχαν τον στόχο τους.

Υπενθυμίζεται ότι η διοίκηση τάχθηκαν εξ’ αρχής κατά των σχεδίων του Ιταλού μεγιστάνα και σύστησαν μπλοκ για να αποτρέψουν την ενίσχυση του μεριδίου του.

Έφθασε μάλιστα στο σημείο να μιλήσει δημόσια για αφελληνισμό της ελληνικής ακτοπλοΐας και προειδοποίησε για προβλήματα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών της άγονης γραμμής του Αιγαίου στην περίπτωση που ευδοκιμούσε η προσπάθεια του Ιταλού.

Grimaldi

«Βασικό είναι να υπάρχει ένας συνομιλητής που ν' αντιμετωπίζει τα θέματα επιχειρηματικά. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι συνομιλώντας με μια ναυτιλιακή εταιρεία, χρησιμοποιούμε την ίδια γλώσσα και ότι η HSW με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο θα βγει από την στασιμότητα.

Τι ενδιαφέρει ένα μέτοχο; αυτός που διαχειρίζεται την Εταιρεία να "συμπάσχει" διακινδυνεύοντας το δικό του κεφάλαιο.

Οι Μινωικές είχαν από πάντα ξεκαθαρίσει ότι, ενδιαφερόταν τόσο για την αγορά όσο και για την πώληση της συμμετοχής τους στην HSW.

Τώρα μένει να δούμε πως θα εκλάβει η Επιτροπή Ανταγωνισμού ότι, εκτός των άλλων, εν κατακλείδι, οι βασικοί μέτοχοι της HSW είναι ουσιαστικά και οι βασικοί παίκτες τις αγοράς η Attica και η Minoan Lines.

Ένα περαιτέρω ξεκαθάρισμα κατά την γνώμη μας είναι απαραίτητο για να λειτουργήσει η αγορά ομαλά και προς το συμφέρον του τελικού χρήστη».

 

Edited by Neptune
correction by Orestis
Link to comment
Share on other sites

O "Ιταλός" δεν έχει κάνει δηλώσεις ακόμα, αυτές είναι "κύκλων". Κάτσε να δούμε τι θα πει ο ίδιος, αλλά τι θα πουν και οι "θεσμοί" πάσης φύσης, πχ ΕΚΤ και ΤτΕ για την "πώληση" με τίμημα πολύ χαμηλότερο από τις προσφορές του άμεσου παρελθόντος, οι Επιτροπές Ανταγωνισμού, ελληνική και ευρωπαϊκή, κλπ.

Το θέμα έχει πολλές "ουρές" οπότε είναι μάλλον νωρίς για εκτιμήσεις. Ίσως η μόνη ασφαλής θα ήταν η αναδιάταξη των δρομολογίων ώστε να μην ανταγωνίζεται η μια εταιρεία την άλλη. Κάτι που ήταν παράδοξο ούτως ή άλλως, αφού "ανήκουν" (ή επηρεάζονται εκτενώς) στην ίδια τράπεζα. Θα έχουμε να λέμε και να γράφουμε για καιρό. Πάντως δε μοιάζει για "επανάληψη" του 1999-2000 με την Hellas Ferries,MFD, κλπ.

Link to comment
Share on other sites

@Orestis απο που ειναι οι παραθεσεις; 

@gtogias ειναι εκπληκτικο το  πως αναμασωνται και επαναλαμβανονται οι κοινοτυπιες  και οι αφορισμοι(δεν θελω να θιξω κανεναν, αλλα ηταν μια προδιαγεγραμμενη εξελιξη, σε τελειως διαφορετικες συνθηκες απο το 1999) γραφτηκε μια φορα περι νεου 99 και νεας mfd και το επαναλαμβανουν στο μισο ελληνοφωνο internet.

συμφωνω και εγω οτι η πιο αμεση μεταβολη που θα δουμε, ειναι μια αναδιαταξη δρομολογιων, απο 01/11, ωστε να μην πεφτει η hsw, πανω στην attica. σε δευτερη φαση μπορει να δουμε να μπαινει και η hsw σε καποας μορφης κοινοπραξια.

ΕΚΤ και ΤτΕ το παγωνι θα κανουν, για ναξεφορτωθει η πειραιως μη τραπεζικες δραστηριοτες.

οπως ανεφερα και στο τοπικ της attica, εξακολουθω να εχω κενα για το ρολο και την παρουσια της fortress

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, proud_ionian said:

ΕΚΤ και ΤτΕ το παγωνι θα κανουν, για ναξεφορτωθει η πειραιως μη τραπεζικες δραστηριοτες.

 

Μα ακριβώς. Δεν τις ξεφορτώθηκε, τις έβγαλε από τη μια τσέπη και τις έβαλε στην άλλη.. Και σε τιμή αρκετά χαμηλή, πάντα σε σχέση με την αποτίμηση με βάση τις προσφορές. Διόλου απίθανο να βρεθεί μέτοχος ή άλλος με έννομο συμφέρον και να βάλει τις φωνές.

Link to comment
Share on other sites

Η ιντεραμερικαν σε τι τιμή πούλησε στο γκριμαλτακι; νομίζω κάπου στο 1 ευρω;. Αν ισχύει αυτό τότε η τιμή πώλησης τώρα δεν ειναι και πολυ άσχημη.... αλλωστε σωστή τιμή ειναι η δίκαιη τιμή και δίκαιη τιμή ειναι η τιμή που δίνει η αγορά...

επισης με την αττικα στο χρηματιστήριο, ειναι πολυ πιο εύκολο να πωλήσει αυτές τις μετοχές..

Edited by marioskef
Link to comment
Share on other sites

Πολυ ευστοχος ο φιλος gtogias! ! και γω βλεπω πολλα κενα στην συνδιαλλαγη αυτη......παντως εμαθα οτι περι τα τελη του μηνα περιπου θα βγει ανακοινωση απτη hellenic.......

Link to comment
Share on other sites

η ανακοινωση της HSW, θα εχει την ιδια βαρυτητα που ειχαν οι ανακοινωσεις των διοικησεων των μινωικων, οταν αλλαζαν οι βασικοι μετοχοι της εταιρειας, εν αγνοια της, μεχρι να καταληξουν τα πακετα αυτα στον Grimaldi.

το ζητημα ειναι τι θα πουν οι αρμοδιες ρυθμιστηκες αρχες, αλλα και ποτε θα ανοιξουν τα υπολοιπα χαρτια τους, Attica & Πειραιως. (π.χ. ενδεχομενη συμμετοχη της fortress, οπως ειπα και παραπανω, αναδιαταξη δρομολογιων κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι στην ουσια η fortress κανει την συνδιαλλαγη μετοχων,αλλα νομιζω οι ρυθμιστηκες αρχες θα ειναι αρνητικες σ αυτο το εγχειρημα.....πρεπει να λειτουργει ο ανταγωνισμος για τον επιβατη ως τελικο αποδεκτη...

Link to comment
Share on other sites

Την πρωτη του δηλωση για την εξαγορα του ποσοστου της Πειραιως στη HSW απο την Αττικα εκαν ο Γκριμαλντι στο ship2shore.Σας την κανω κοπυ-παστε στα Αγγλικα..

Τα highlights μεταφρασμενα:

-Δεν προκειται να επιτρεψει συγχωνευση Αττικα-HSW οσο κατεχει αυτος το αλλο μισο σχεδον της εταιρειας

-Θα δεχοταν να πουλησει το ποσοστο του μονο σε περιπτωση που η Αττικα του εκανε μια πραγματικα δελεαστικη προσφορα.

-Αφηνει αιχμες για το γεγονος οτι η Πειραιως αρνηθηκε να παρει το ζεστο χρημα που της προσεφερε και με σαφως υψηλοτερο τιμημα αλλα προτιμησε αντ αυτου να παρει μετοχες της Αττικα.

-Βλεπει εμπλοκη της οικογενειας Βαρδινογιαννη στην υποθεση.

-Θετει και παλι θεματα μονοπωλειου κλπ..

Quote

Unsustainable position for the free market, ready to use the Antitrust

Manuel Grimaldi: "I do not mean to be part of this Greek 'drying'! A total sign on cabotage as what would be accomplished is a problem of European interest "

A moussaka really indigest what the Greeks are trying to propagate under Vesuvius; But that Manuel Grimaldi does not intend to swallow supinely, because it is not his habit of perversion and imposition, by anyone who comes to the world shipping market.
Since what Homer's Homer has done on Homer's land is the biggest investment made by an Italian in Greece, Grimaldi has already asked our government to look at the matter.

"If one follows the story, this story is really ridiculous. For two years they are trying to find the best buyer through a French business bank and make two attempts; In both cases the best offer is that of Minoan-Grimaldi.

And here is a strong anti-european sense emerging, worse than Macron with the affair of France-STX-Fincantieri! They do not show us basic cards, although we could have offered more after this look. And then in mid-August, almost hidden, they do the hedgehog ... "goes down hard, in no wise words, to the shipowner, who traces the 'weave' woven almost to the Penelope.

"First, they had an order to leave; And they, who are the biggest lender, sell the shares to someone they are already owners, as if they sell it to themselves. MIG is in fact controlled by Piraeus Bank and not by Fortress, which is a bond-maker, and is not even Greek.

The subject of the merger - which I know very well since I was twenty years ago in the Wisemen Commission organized by Karel Van Miert, then EU Commissioner for the avoidance of such situations - is a very delicate question. We are talking about Blue Star Ferries and Hellenic Seaways, the first and second Greek domestic operator, who only for this reason in the eyes of a wise Greek antitrust authority would be a junk for the purposeful market price.

While Minoan - which among other things would offer more, and in money, and not in shares - and which only makes international transport, would be the perfect solution to protect the interests of the consumer.

Already today there is a sort of tacit sign because Anek manages ships that Attica then uses between Italy and Greece. But the focal point, which should have slipped into the chair of the Greek vigilance body and said " not possible! "Is that I, the largest ro-ro and ro-pax shipowner in the world, have 48%; So the 'concertino' in HSM would extend to all Greek cabotage. "

In essence, the same situation that occurred for Tirrenia at the time of the privatization proposal of Grimaldi-Aponte-Honorato: one could only buy it, as it was then, but all three together did not.

"So if they can not pay me off before, they can not buy anything in HSW!" Says Grimaldi decibel. "The fact, therefore, is not only of Greek interest but of all Europe, and raises the suspicion of a total sign that I do not want to be part of. I have already talked to my lawyers who have confirmed me to be European, and therefore supranational, engagement. Through our participation in HSM, we too would become shareholders of everything, and that is not possible ... "

That is why, immediately the offense, Grimaldi is ready to shoot at the counterfeit, selling at a fair price. "But I find it unlikely that they can pull out the money they do not have; They can sell my business to the limit, exchanging them with my actions, but at the moment I do not know what ( and on any ports as the exchange currency, the owner lacks, nda ). But a solution is always to be talked about, because even to me it is only suspected of having created such a totalitarian sign just does not go down.

There can be no dual administration, we can not be members together with HSW Attica. They have to send me away forcibly, because some of the benefits my customers may have from this synergy, like the famous economies of scale, vanquish with my veto power. I block everything, there can be no merger between HSM and Attica without my consent. Because it's just 33% (and we have 48.5%) to veto all extraordinary operations like that of a merger. "

But who wants to do the Italian company out of the Greek contention?
It is not the Government of Athens, with which Grimaldi talks, but it would be the powerful Vardis (at the electoral level), uncle of Vardinoyannis.

"I understand in part their urgency because, in any case, Minoan remains the number one on trade Italy-Greece; Therefore they fear that I can become the leader in home transport.

But they could talk to me before doing this mess ...

And then we know that, investment funds apart, just us as charterers and some other Northern Europeans we have money to invest; But fellow North Americans are away from a sea, like the Aegean, who scares anyone.

However, I believe Piraeus Bank's wrong move to the root: they could have two cabotage champions that confront, and instead prefer to have only one big monopoly, widened to all national shipping. Without considering the farce of the price they paid, almost an internal sale , a sale to themselves, because the buyers are controlled by the sellers, so it is not a market value. "

Lastly, another hypothesis is already being circulated about the Hellenic press these days.

"They have done all this shit to sell to themselves, contrary to the dictates of Brussels.
Piraeus Bank wants creaee an even more powerful and all-encompassing Greek domestic champion then selling it to the market, perhaps at Grimaldi, why basically who can buy it? "Concludes Grimaldi.

 

Link to comment
Share on other sites

στην πειραιως και στην attica, γνωριζουν οτι ο Grimaldi εχει καταστατικη μειοψηφια στη HSW και μπορει να μπλοκαρει οποιαδηποτε αποφαση για το μελλον της εταιρειας (συγχωνευση, αυξηση μετοχικου κεφαλαιου κλπ), οποτε, θελω να πιστευω οτι υπαρχει καποια στρατηγικη για το πως μπορουν να συννενοηθουν μαζι του.

λεει σε ενα σημειο, οτι ειναι ευρωπαϊκο ζητημα και θα το παει σε ολα τα αρμοδια ευρωπαϊκα οργανα και οτι ξερει πολυ καλα πως να το χειριστει στην ευρωπη, γιατι προ εικοσαετιας διατελεσε επι σειρα ετων, μελος της επιτροπης σοφων που συνεβαλε στη διαμορφωση της ευρωπαϊκης αντιμονοπωλιακης νομοθεσιας.

κανει και εναν παραλληλισμο του Γαμου HSW/Attica, με την προσφατη ιστορια με την εμπλοκη στην ιδιωτικοποιηση του ναυπηγειου ST NAZAIRE.

το ζουμι για μενα ειναι στο τελος

Quote

Piraeus Bank wants creaee an even more powerful and all-encompassing Greek domestic champion then selling it to the market, perhaps at Grimaldi, why basically who can buy it? "Concludes Grimaldi.

ο Μανωλης πιστευει, ορθα κατα τη γνωμη μου, οτι η Πειραιως θελει να δημιουργησει πρωτα μια εταιρεια μονοπωλιακη στον κλαδο και μετα να την πουλησει. αυτο ειναι αληθεια, γιατι εχουμε δει και σε αλλους κλαδους, οτι πρωτα γινεται το ξεκαθαρισμα και η συγκεντρωση μεσω συγχωνευσεων και μετα η πωληση. η τραπεζα, οπως εχουμε ξαναπει, πρεπει να συνδυασει την υποχρεωση της να ξεφορτωθει μη Τραπεζικες δραστηριοτητες, με την (παρασκηνιακη) πιεση, να μη χαθει το ελληνικο management, απο ολοκληρους κλαδους.

Η απαντηση του θειου, εδω ειναι, οτι ο μονος που θα μπορει να αγορασει τοτε, ειμαι εγω:D

Link to comment
Share on other sites

Quote

Emanuele Grimaldi: Ετοιμάζει προσφυγή στη DG Comp για το deal Hellenic Seaways & Attica Group

Στις ευρωπαϊκές Αρχές πρόκειται να καταφύγει ο ισχυρός άντρας των Μινωικών Γραμμών Emanuele Grimaldi με σκοπό να μπορέσει να μπλοκάρει τη συμφωνία εξαγοράς της Hellenic Seaways από την Attica Group.

O Grimaldi, μιλώντας στο ναυτιλιακό portal Maritime Watch υποστηρίζει ότι το deal έχει και ευρωπαϊκή διάσταση, δεδομένου ότι η Ελλάδα «είναι ένας από τους πλέον δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς για πελάτες από όλη την Ευρώπη».

Όπως μάλιστα σημειώνει, η εταιρεία του «ετοιμάζει ένα έγγραφο» προς την DG Comp που θα τονίζει τα επιχειρήματα κατά της συμφωνίας, την οποία ο επικεφαλής των Μινωικών Γραμμών χαρακτηρίζει «εκτός των κανονικών παραμέτρων».

Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα η πλευρά Grimaldi με το ποσοστό που έχει θα μπλοκάρει μια συγχώνευση της Hellenic Seaways και της Blue Star Ferries, ενώ ο ίδιος εκτιμά ότι «δεν θα υπάρξει άδεια [για τη συμφωνία] σε ευρωπαϊκό επίπεδο».

Ο ίδιος πάντως υποστηρίζει ότι υπάρχει μια πιθανότητα να πουλήσουν οι Minoan Lines (σ.σ. που ελέγχει) τις μετοχές στη Hellenic Seaways με αντάλλαγμα δρομολόγια σε άλλες ελληνικές γραμμές.

Υπενθυμίζεται ότι ο Ιταλός εφοπλιστής διατηρεί ποσοστό της τάξεως του 48% στην Hellenic Seaways και συμμετείχε στη διαγωνιστική διαδικασία της Τράπεζας Πειραιώς. Ωστόσο, όπως έγινε γνωστό, στις αρχές Αυγούστου η Πειραιώς ήρθε σε καταρχήν συμφωνία με την Attica Group για την πώληση του ποσοστού της τράπεζας (ήτοι 40,5%) καθώς και ποσοστού άλλων μετόχων, τα οποία στο σύνολό τους δίνουν τον μετοχικό έλεγχο της Hellenic Seaways.

Το ζουμι..στα μαυρα γραμματα 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Παντως μετα τη συνεχη γιγαντωση της Seajets κ ταυτοχρονα της διαφαινομενης συνεχισης υπαρξης της ΑΝΕΚ με αυτονομη πορεια στο μελλον δεν θεωρω οτι θα υπαρξει θεμα με την επιτροπη ανταγωνισμου στο να δωσει το πρασινο φως σε εναν γαμο Blue Star-Ηellenic..(oχι οτι και να μην συνεβαιναν τα παραπανω θα ελεγε οχι,στην Ελλαδα ζουμε,αλλα τελοσπαντων).

Πιστευω οτι ολες αυτες τις μερες πρεπει να χουν πεσει τηλεφωνηματα..διαρκειας μεταξυ των 2 χωρων και σιγουρα αυτο που ειναι πιο πιθανο να συμβει στο τελος ειναι η Αττικα να το σκασει το παραδακι στον Γκριμαλντι συνδιαζομενο με εξοδο της Superfast απο καποια γραμμη στην Αδριατικη(γιατι μη γελιομαστε,για αυτο γινονται ολα).

Αν τελικα ολα αυτα συμβουν μιλαμε για την τελεια μπλοφα..B)

Link to comment
Share on other sites

ή αποχωρηση της κοινοπραξιας απο το ηρακλειο, μαζι με παραχωρηση ενος ή δυο απο τα μεγαλα πλοια της HSW. (πχ αγοραζουμε το ποσοστο σου τοσο ανα μετοχη και αγοραζεις το Χ & το Ψ πλοιο σε αυτη την τιμη

@MILTIADISυπαρχει και η εκκρεμοτητα με τη διαιτησια κατα της ΑΝΕΚ για την αποτυχημενη εξαγορα της HSW. ολα πακετο πιστευω θα λυθουν

οπως εχω ξαναπει, πιστευω οτι εξ αρχης εχουν καποιο σχεδιο αντιμετωπισης/προσεγγισης, με τον γκριμαλντι. δεν ηταν εκπληξη οτι θα προσπαθουσε να αποκομισει οσο πιο πολλα μπορουσε.

Link to comment
Share on other sites

Τι να τα κανει βρε παιδια το Αριαδνη κ το Ροδος..Αυτος εχει πλοια πολυ καλυτερα(απο αποψη ηλικιας κ χωρητικοτητας)σιγα μην κατσει να ασχοληθει..Στην αποκτηση ζωτικου χωρου στοχευει καθαρα.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 8/9/2017 at 8:33 PM, MILTIADIS said:

Τι να τα κανει βρε παιδια το Αριαδνη κ το Ροδος..

προτιμα λεφτα, αλλα αν δεν υπαρχουν λεφτα, βολευεται με πλοια και γραμμες.

σε καθε περιπτωση, δηλωνει οτι δεν ειναι δυνατον να μεινουν υπο την attica superfast/blue star/hsw & η ανεκ υπο κοινοπραξια.

δηλωνει και πωλητης και αγοραστης, παραδεχεται οτι ειδη συζητα στην ελλαδα και ξαναλεει οτι οι μινωικες θα επεκταθουν στη εσωτερικη αγορα, ειτε ετσι, ειτε αλλιως

Link to comment
Share on other sites

τα κλασσικα νησος (χιος/μυκονος) δεν του κανουν για τις γραμμες που εχει. τα τρια μεγαλα ή κανενα αλλο μεγαλο (πχ, bgalaxy, bhorizon). υπαρχουν πολλοι τροποι να προχωρησει το θεμα, αν υπαρχει διαθεση.

η ναυτεμπορικη ξαναζεσταινει σημερα, οσα ξερουμε ως τωρα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

καλα δεν προκειται να του αφησουν ολη την αδριατικη και το ξερει. υπαρχουν γενικοτεροι λογοι, οχι μονο οικονομικοι.

YΓ: θα πηξουμε στη σεναριολογια παντως. η καθημερινη εμπλεκει και την ανεκ στην υποθεση hsw/attica.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

 

On 9/21/2017 at 12:45 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Τελικά ο ναυλωτής είναι Caronte & Tourist (TTT Lines) που πέρυσι είχε ναυλώσει το Κρήτη ΙΙ, οπότε λογικά θα του δούμε στη γραμμή Salerno – Messina.

2 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Η ναύλωση θα είναι για 1,5 μήνα και θα είναι για λογαριασμό της GNV.

Πόσο τυχαίο είναι πως μέσα σε λίγο καιρό τα 2 πλοία πάνε εστω για λιγο να ναυλωθούν σε ανταγωνιστές του Grimaldi?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...