Jump to content
Shipfriends

Εξαγορά της Hellenic Seaways από την Attica Group


Recommended Posts

Ας μην προτρέχουμε σε σχέση με πωλήσεις και μελλοντικές εξελίξεις.

Αυτό που ήταν αναμενόμενο είναι η ενοποίηση των συστημάτων κρατήσεων. Στην ουσία μιλάμε για μια εταιρία. Το λάθος, κατά την άποψη μου, είναι ότι η νέα διοίκηση δε μπήκε καν στον κόπο να εξετάσει αν είναι εφικτό να κρατηθούν τα «καλά» στοιχεία και των 2 εταιριών στη νέο σχήμα. Ουσιαστικά η hsw έγινε blue star και τέλος. 

Και αυτό είναι κάτι πολύ πιο ουσιαστικό από το αν στις τσιμινιέρες θα υπάρχει το αστέρι η τα δελφίνια..

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι αδικούμε τους ανθρώπους των δυο εταιρειών. Δε θεωρώ δεδομένο αυτό που λέτε, ότι "δε μπήκε καν στον κόπο", διόλου απίθανο να μη μπορούσαν να "παντρευτούν", σε αυτή τη φάση, τα δυο συστήματα και οι επιμέρους εφαρμογές.

Θεωρώ πιο σοβαρό το πως θα εξελιχθεί η εμπορική πολιτική του ομίλου, χωρίς αντίπαλο δέος σε πολλές γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

ΤΊσως ήταν υπερβολικό αυτό που έγραψα. Όμως, το έγραψα ορμώμενος από το γεγονός ότι τα δρομολόγια της hsw περάστηκαν στο σύστημα τελευταία στιγμή. Προφανώς αυτή δεν ήταν απόφαση της τελευταίας στιγμής. Υπήρχε ο απαραίτητος χρόνος να περαστούν νωρίτερα θεωρώ. Επίσης, οι πίνακες δρομολογίων στις ιστοσελίδες και των 2 εταιριών, ακόμα και σίγουρα, έχουν λάθη, παραλείψεις η/και δεν είναι ενημερωμένοι. Κοινώς, θεωρω είναι ότι χρειάζεται περισσότερη προσοχή στο θέμα της εξυπηρέτησης πελατών.

 

Edited by Blue Star Delos
Link to comment
Share on other sites

Η πώληση μπορεί να γίνει και σήμερα. Αλλά αυτό δεν προεξοφλεί αν η επόμενη μερα θα είναι καλύτερη η χειρότερη από τη σημερινή η τη χθεσινή. Ας μην ξεχνάμε ότι και σήμερα αλλά και χθες, η κατάσταση δεν ήταν ιδανική. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν θυμάμαι εάν το έχουμε αναφέρει σε κάποιο άλλο θέμα, αλλά βάσει των οικονομικών καταστάσεων της Minoan, η συμφωνία της με την Attica προβλέπει και τη δέσμευση της δεύτερης να μην δραστηριοποιηθεί στη γραμμή Ηράκλειο-Κυκλάδες για 3 χρόνια:

Quote

Παράλληλα με την πώληση των εν λόγω μετοχών της εταιρείας Χελλένικ Σήγουεης Α.Ν.Ε., η Εταιρεία απέκτησε το δικαίωμα να δραστηριοποιηθεί στη γραμμή Ηράκλειο–Κυκλάδες, με ταυτόχρονη δέσμευση της ATTICA Α.Ε. Συμμετοχών να μην δραστηριοποιηθεί ο όμιλος της στην εν λόγω γραμμή επί τριετία.

 

Link to comment
Share on other sites

Επ'ευκαιρίας ποτε λήγει το συμβολαιο με την  Cosmote?

Το 2013 λέγαμε για 3 χρόνια (δε βρηκα κατι αλλο),το 2016 το έχουμε περάσει προφανως.

Τώρα που ειναι Attica ,τι θα γίνει?

On 6/4/2013 at 3:40 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Αυτα δεν ειναι καινουργια θεματα!!! Υπαρχουν απο την εποχη που αποχωρησε ο Κωστας Αγαπητος απο την HSW!!

 

Από τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας βλέπουμε ότι η διαφήμιση της Cosmote είναι θα έχει διάρκεια 3 ετών

Link to comment
Share on other sites

Γκρινια και απο τις 2 πλευρες. Και περισσοτερο απο την HSW.  Προσπαθουν να μπουν στα παππουτσια τηε BS  και δεν ειναι ευκολο! Οι υπαλληλοι της HSW ψαχνονται! Δε ξερουν τι θα τους ξεμερωσει!   Φυσικα και εχουν παει πισω οι πληρωμες σε προμηθευτες! 

Link to comment
Share on other sites

Μια συγχωνευση ειναι παντα δυσκολη κυριως για τους εργαζομενους στην εταιρια που αγοραζεται.

Νεα συστηματα,νεα φιλοσοφια και προφανως στηριξη και εμπιστοσυνη στα στελεχη της εταιριας που αγοραζει

Λογικο λοιπον οι εργαζομενοι της HSW να ζοριζονται περισσοτερο απο τους συναδελφους της Blue Star

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που ειναι ασχημο ειναι οτι υπαρχει κλιμα τρομοκρατιας. Κανεις δεν ξερει το μελλον του μεσα στην HSW και αυτο μονο αρνητικο αντικτυπο εχει!

Link to comment
Share on other sites

To ιδιο κλιμα/πραγμα ειχε γινει και το 2000 με την MFD του Σφηνια με την αρωγη των επιφανων επενδυτων και της τοτε κυβερνησης...Ελπιζω ,αν και δεν το βλεπω , να μη γινουν τα ιδια λαθη με τα ιδια αποτελεσματα..

 

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ήταν η τελευταία μέρα για αρκετά μεγάλο αριθμό υπαλλήλων της Hellenic Seaways και πολύ μικρότερο της  Blue Star/Superfast, οι οποίοι προτίμησαν τον δρόμο της εθελούσιας, παρά να βρεθούν χωρις δουλειά με τις κανονικές αποζημιώσεις...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Αυτό εδώ πάλι τι είναι

Απόφαση σχετικά με τον έλεγχο της συμμόρφωσης της «ATTICA ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ»

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού στο πλαίσιο αυτεπάγγελτης έρευνας, περί του αν η ATTICA ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ(ATTICA) συμμορφώθηκε προς τις δεσμεύσεις που η τελευταία ανέλαβε και έγιναν υποχρεωτικές με την υπ’ αριθ. 658/2018 απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού (ΕΑ), έκρινε ομόφωνα ότι: η εταιρία ATTICA δεν συμμορφώθηκε στο διατακτικό της υπ’ αριθ. 658/2018 Απόφασης της ΕΑ αναφορικά με: 

α) την υπό Β6 (α) δέσμευση, κατά το σκέλος της που αφορά την τήρηση του δρομολογίου Καβάλα - Λήμνος για το χρονικό διάστημα από τον Οκτώβριο 2018 (και συγκεκριμένα από τις 8 Οκτωβρίου 2018) έως και τις 9 Ιουνίου 2019, και

β) για την υπό Β6 (β), αναφορικά με την τήρηση του δρομολογίου Σαντορίνη - Σύμη για το χρονικό διάστημα από τον Νοέμβριο 2018 και συγκεκριμένα από τις 29 Οκτωβρίου 2018 έως την εβδομάδα που τελείωνε την Κυριακή 17 Μαρτίου 2019.

Με την ίδια απόφασή της η ΕΑ κατά πλειοψηφία διαπίστωσε ότι η χρονική διάρκεια της παράβασης για τον υπολογισμό κάθε ημέρας μη συμμόρφωσης είναι 238 ημέρες για τη μη τήρηση του δρομολογίου Καβάλα – Λήμνος και 140 ημέρες για τη μη τήρηση του δρομολογίου Σαντορίνη – Σύμη, και αφού συνεκτίμησε το περιορισμένο εύρος της διαπιστωθείσας μη συμμόρφωσης της ATTICA προς τις δεσμεύσεις της και την ειλικρινή διάθεση συνεργασίας της, ομόφωνα, i) της επέβαλε πρόστιμο ύψους είκοσι εννέα χιλιάδων επτακοσίων ενενήντα δύο (29.792) ευρώ για τη μη συμμόρφωσή της προς την ανωτέρω δέσμευση (Β6), ii) τη διέταξε να παραλείπει στο μέλλον τη διαπιστωθείσα μη συμμόρφωση προς την υπό Β6 δέσμευσή της, και iii) τη διέταξε να επεκτείνει χρονικά τη Β6 δέσμευση σύμφωνα με την πρότασή της (ATTICA) και συγκεκριμένα ως ακολούθως: «Η Εταιρεία [ενν. ATTICA] αναλαμβάνει την υποχρέωση για περίοδο ενός (1) έτους από την λήξη της τριετίας (από την ημερομηνία κοινοποίησης στην Εταιρεία του διατακτικού της υπ’ αρ. 658/2018 Απόφασης) (α) να αυξήσει τουλάχιστον κατά μία προσέγγιση την εβδομάδα τις εβδομαδιαίες προσεγγίσεις της προς μία (1) νήσο άγονης γραμμής, η οποία δεν προσεγγίζεται, επί του παρόντος, από άλλη ακτοπλοϊκή εταιρεία, πλην της Ενιαίας Οντότητας για διάστημα 34 εβδομάδων και (β) να δημιουργήσει σύνδεση στην ελληνική ακτοπλοΐα η οποία δεν πραγματοποιείται, επί του παρόντος, από την Εταιρεία, τη HSW ή άλλη ακτοπλοϊκή εταιρεία για διάστημα 20 εβδομάδων».

Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφέρει η απόφαση αν θα είναι επιδοτούμενες οι γραμμές.😄

Το πρώτο σκέλος λογικά είναι η προσθήκη των Οινουσσών στο δρομολόγιο του myconos και το δεύτερο τα δρομολόγια του Πήγασου;

 

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι έχουν σχέση οι Οινούσσες και η νέα γραμμή του Εξπρές Πήγασος, η απόφαση αναφέρει ρητά τις γραμμές Καβάλα - Λήμνος και Σαντορίνη - Σύμη

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 2 years later...

Επ. Ανταγωνισμού για Attica Group: Δεν αυξάνει τα δρομολόγια σε Χίο, Μυτιλήνη για 3 χρόνια ακόμη

Quote

Τις δεσμεύσεις που ανέλαβε η Attica Group, στο πλαίσιο της εξαγοράς της Hellenic Seaways το 2018, εξέτασε η Επιτροπή Ανταγωνισμού. Ειδικότερα η Ολομέλεια εξέτασε τις δεσμεύσεις που αφορούν την Χίο και την Μυτιλήνη κατά μέγιστο για τρία έτη.

Με βάση το σκεπτικό της απόφασης, κατόπιν της αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας των δεσμεύσεων των συνθηκών ανταγωνισμού όσο και τις ανάγκες εξυπηρέτησης του κοινού που επικρατούν στις σχετικές αγορές μεταφοράς επιβατών, ΙΧ οχημάτων και φορτηγών, για την Χίο και Μυτιλήνη  η Επιτροπή Ανταγωνισμού ομοφώνως,  αποφάσισε ότι παρατείνεται η ισχύς των υπό Β4 δεσμεύσεων που προβλέπεται στην Απόφαση 658/2018 και ανέλαβε η  ATTICA για μία πρόσθετη περίοδο τριών (3) ετών, ήτοι έως 26.04.2026 συγκεκριμένα ως εξής:

1  Να παραταθεί η υποχρέωση από την ATTICA,  μη αύξησης δρομολογίων και περί ενεργοποίησης Τρίτου – Ανταγωνιστή εν συνόλω για μία περίοδο τριών ετών, ήτοι ως 26.4.2026.

2. Να παραταθεί η υποχρέωση, μη μείωσης δρομολογίων εν μέρει, για μία περίοδο τριών ετών, ήτοι ως 26.04.2026, κατά την οποία η Εταιρία υποχρεούται όπως εκτελεί τουλάχιστον 7 δρομολόγια ανά εβδομάδα την περίοδο Ιουνίου – Αυγούστου και τουλάχιστον 6 δρομολόγια ανά εβδομάδα την περίοδο Σεπτεμβρίου – Μαΐου, μη συνυπολογιζομένων των δρομολογίων που εκτελούνται στο πλαίσιο ανάθεσης Συμβάσεων Δημόσιας Υπηρεσίας.

Η ανακοίνωση

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού αποφάσισε κατόπιν της σχετικής Εισήγησης και της Ακροαματικής Διαδικασίας που διεξήχθη, επί των συνθηκών ανταγωνισμού και την αποτελεσματικότητα των δεσμεύσεων που έχει αναλάβει η «ATTICA ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ» («ATTICA») με την υπ’ αριθμ. 658/2018 Απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού («Απόφαση Δεσμεύσεων»), προκειμένου, δυνάμει του όρου Β5 αυτής, να αποφανθεί υπέρ της άρσης ή παράτασης, εν όλω ή εν μέρει, για τις υπό Β4 δεσμεύσεις που αφορούν την Χίο και την Μυτιλήνη κατά μέγιστο για τρία  έτη.

Υπενθυμίζεται σχετικώς ότι με την Απόφαση Δεσμεύσεων του 2018 εγκρίθηκε η συγκέντρωση που αφορούσε στην απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου από την ATTICA επί της εταιρίας με την επωνυμία «ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» («HSW»), υπό τους εκεί αναλυτικά προβλεπόμενους όρους και προϋποθέσεις (διορθωτικά μέτρα), στη βάση των δεσμεύσεων που ανέλαβε η ATTICA έναντι της Επιτροπής Ανταγωνισμού, σύμφωνα με το άρθρο 8 του N. 3959/2011 και αφορούσαν την εκτέλεση δρομολογίων για τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, από τη νέα οντότητα.

Περαιτέρω με την υπ’ αριθ. 734/2021 Απόφασή της, η Επιτροπή Ανταγωνισμού, σε Ολομέλεια, ομόφωνα, αποφάσισε: την άρση της δέσμευσης B2α περί μη αύξησης δρομολογίων στις σχετικές αγορές επιβατών, ΙΧ οχημάτων και φορτηγών από/ προς Αττική και τη νήσο Ίο, τη μερική παράταση της ισχύος της δέσμευσης Β2στ για τρία (3) ακόμη έτη, ήτοι από την 27.04.2021 έως την 26.04.2024 περί τρίτων ανταγωνιστών, την παράταση της ισχύος των λοιπών δεσμεύσεων Β1-Β3 που προβλέπονται στην Απόφαση ΕΑ 658/2018, για τρία (3) ακόμη έτη, ήτοι από την 27.04.2021 έως την 26.04.2024, από/ προς Αττική και τις νήσους, Σύρος, Πάρος, Νάξος, Αμοργός, Κουφονήσια, Θήρα, και  Πάτμο.

Με βάση το σκεπτικό της Απόφασης, κατόπιν της αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας των δεσμεύσεων των συνθηκών ανταγωνισμού όσο και τις ανάγκες εξυπηρέτησης του κοινού που επικρατούν στις σχετικές αγορές μεταφοράς επιβατών, ΙΧ οχημάτων και φορτηγών, για την Χίο και Μυτιλήνη  η ΕΑ ομοφώνως,  αποφάσισε ότι παρατείνεται η ισχύς των υπό Β4 δεσμεύσεων που προβλέπεται στην Απόφαση 658/2018 και ανέλαβε η  ATTICA για μία πρόσθετη περίοδο τριών (3) ετών, ήτοι έως 26.04.2026 συγκεκριμένα ως εξής:

1. Να παραταθεί η υποχρέωση από την ATTICA, μη αύξησης δρομολογίων και περί ενεργοποίησης Τρίτου – Ανταγωνιστή εν συνόλω για μία περίοδο τριών ετών, ήτοι ως 26.4.2026.

2. Να παραταθεί η υποχρέωση, μη μείωσης δρομολογίων εν μέρει, για μία περίοδο τριών ετών, ήτοι ως 26.04.2026, κατά την οποία η Εταιρία υποχρεούται όπως εκτελεί τουλάχιστον 7 δρομολόγια ανά εβδομάδα την περίοδο Ιουνίου – Αυγούστου και τουλάχιστον 6 δρομολόγια ανά εβδομάδα την περίοδο Σεπτεμβρίου – Μαΐου, μη συνυπολογιζομένων των δρομολογίων που εκτελούνται στο πλαίσιο ανάθεσης Συμβάσεων Δημόσιας Υπηρεσίας.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...