Jump to content
Shipfriends

Kerry (IMO 9243447)


Recommended Posts

Αστεράκι φέτος το καλοκαίρι το AF Michela στην Ανκόνα, το βλέπεις και δεν πιστεύεις πως είναι στη γραμμή της Αλβανίας. Τα καλά νέα για τους πλοιοκτήτες του είναι πως όπως παρατηρούσα και πέρυσι , φαίνεται να υπάρχει πολλή κίνηση στη γραμμή. Η φόρτωση ξεκινά γύρω στις 1430-1500 με το πλοίο να αναχωρεί στις 1700. Και όπως μπορείτε να δείτε και λίγα λεπτά πρό της αναχωρήσεως, το πλοίο είναι απλά πίτα στην κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 1 month later...
On 8/17/2018 at 12:06 AM, Nick the Greek said:

Αστεράκι φέτος το καλοκαίρι το AF Michela στην Ανκόνα, το βλέπεις και δεν πιστεύεις πως είναι στη γραμμή της Αλβανίας. Τα καλά νέα για τους πλοιοκτήτες του είναι πως όπως παρατηρούσα και πέρυσι , φαίνεται να υπάρχει πολλή κίνηση στη γραμμή. Η φόρτωση ξεκινά γύρω στις 1430-1500 με το πλοίο να αναχωρεί στις 1700. Και όπως μπορείτε να δείτε και λίγα λεπτά πρό της αναχωρήσεως, το πλοίο είναι απλά πίτα στην κίνηση.

 

Όπως και πέρυσι, το AF Michela προσφέρει πολύ όμορφες εικόνες κατά την παραμονή του στην Ancona. Τα υψώματα επάνω από το λιμάνι μας δίνουν τη δυνατότητα να δούμε μια διαφορετική όψη του κομψού πλοίου, ενώ για τους λάτρεις της φόρτωσης μπορούμε να πάρουμε μια γεύση και από το επάνω γκαράζ με τις συνολικά 7 γραμμές φόρτωσης και την μόνιμη ράμπα που διαθέτει αυτή η σειρά. Για το τέλος μια κατάπλωρη από την αναχώρηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Δεν ξέρω αν το προσέξατε στην gallerie:D, αλλά μου άρεσε πολύ η εμφάνιση του AF Michela με τα χρώματα της Adria Ferries. Είναι πειρασμός λοιπόν να δούμε λίγο ακόμα, εδώ πλησιάζοντας τα φανάρια τον Μάιο του 2018. Και μετά μέσα στη λεκάνη της Ancona γυρνώντας για τη θέση του.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Πέρασε από τη Δουνκέρκη, φαντάζομαι και για να κάνει κάποια trials πρόσδεσης, τώρα κατευθύνεται στο Rosslare για κάτι ανάλογο φαντάζομαι. Μάλλον θα ξεκινήσει από εκεί δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Ας κάνουμε την αρχή για τα trip reports του καλοκαιριού ως τώρα, πρίν μπαγιατέψουν. Και τα παίρνουμε χρονολογικά, μεταφερόμενοι στην Ισπανία και τη Valencia όπου οι καραβολάτρες ετοιμάζονται για πέρασμα από την ηπειρωτική Ισπανία στην Palma de Mallorca. Οι επιλογές τρείς. Η Balearia, ο Grimaldi και η GNV. Ενδεικτικά για να πάρουμε μια γεύση των τιμών, να πούμε ότι η φθηνότερη επιλογή είναι η σχετικά νεοεισελθείσα στη γραμμή, GNV. Αν πάρουμε ένα ενδεικτικό πέρασμα στις 10 Αυγούστου, one way για Palma 2 άτομα, μια εσωτερική καμπίνα και ένα Zastava(η δική μας περίπτωση δηλαδή), η GNV ζητά EUR 261 για κάποιο από τα GNV Bridge/GNV Sealand/Golden Bridge. Δεν είναι απαγορευτική η τιμή. Η Balearia την ίδια στιγμή για το Hedy Lamarr ζητά EUR 397, μιλάμε για Visentini όπως η GNV δηλαδή. Εδώ να σημειώσω πως η Balearia σου δίνει και άλλες επιλογές στο booking της όπως εξωτερική καμπίνα με +EUR 11, τη δυνατότητα να ακυρώσεις την κράτησή σου χωρίς χρέωση με +EUR 62, σε χρεώνουν EUR 20-25 ανάλογα με τη σκυλιέρα που θα πάρεις ενώ έχουν και φιλοζωικές καμπίνες με έξτρα χρέωση EUR 40. Το καλύτερο είναι πως αν θες μένεις μισή ώρα(30 λεπτά δηλαδή) παραπάνω στην καμπίνα σου με κόστος EUR 20. Ειδικά με το τελευταίο, μιλάμε για Νταβέληδες:D.

 

Τελευταίος και καλύτερος ο Grimaldi. Ο οποίος για τις ίδιες ημέρες και με τα ίδια δεδομένα ζητά EUR 557 για το Ciudad de Alcudia :eek:. Το ξαναλέω, για το Ciudad de Alcudia πρώην Euroferry Egnazia, το αδελφό του κακορίζικου Euroferry Olympia. Τα διπλά και παραπάνω από τη GNV, να σημειώσω δε πως οι ώρες αναχώρησης είναι παραπλήσιες. Βράδυ μετά τις 2200 από Valencia και άφιξη νωρίς το πρωί κατά τις 0530-0630 στην Palma. Δεν είναι δηλαδή πως διαφοροποιείται δραματικά το προσφερόμενο προιόν, όλες δε οι εταιρείες έχουν επιλογές στο booking τους για να προ-πληρώσεις με τη σχετική έκπτωση το βραδυνό ή το πρωινό σου. Εμείς τελικά επιλέξαμε για διάφορους λόγους την Balearia. Και για να δούμε τα χαίρια τους κι αυτών, να πώ ότι κλείσαμε τα εισιτήριά μας τέλη Μαίου, 30 ημέρες πρίν το ταξίδι μας και με την Balearia στο booking να λέει πως θα ταξιδεύαμε με το Hedy Lamarr. Ε λοιπόν αυτές τις 30 ημέρες, όντας υποψιασμένοι και παρακολουθώντας το σύστημα κρατήσεών τους επί καθημερινής βάσεως, το όνομα του πλοίου αλλά και οι ώρες αναχώρησης/άφιξης(με μικρό-διαφορές της τάξεως των 30-60 λεπτών), άλλαξαν 8 φορές. Είδαμε 4 διαφορετικά πλοία, είδαμε άλλες ώρες, είδαμε να διπλώνει η αναχώρηση με δεύτερο πλοίο, με λίγα λόγια ένα τεράστιο μπάχαλο που θύμισε Seajets, αν και εδώ πιστεύω πως αδικούμε την ελληνική εταιρεία.

 

Τέλος πάντων, αφού καλύπτουμε φωτογραφικά τις αφίξεις της ημέρας, λύνουμε χειρόφρενο και πάμε πρός το terminal. Terminal είπα ε? Εν τη ρύμη του λόγου. Πρίν φτάσουμε εκεί όμως να πω ότι η πόρτα του λιμανιού άνοιξε με την επιδειξη της τυπωμένης ηλεκτρονικής κράτησης, από το παράθυρο του αυτοκινήτου. Θέλω να πω δηλαδή πως η κράτηση θα μπορούσε να ήταν χτεσινή, περσινή και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Και θα μπορούσε να είναι σε άλλο όνομα. Με λίγα λόγια θα μπορούσαν να έχουν μπεί μέσα στο λιμάνι οι Ισπανοί αδελφοί Ξηροί:D και να είχε γίνει ολοκαύτωμα. Αφού οδηγήσαμε 2.5 χιλιόμετρα μέσα στο λιμάνι, φτάσαμε στο terminal της Balearia που είναι μια εικόνα βγαλμένη από τη Λούτσα της δεκαετίας του 80. Κάτι κοντέινερ το ένα επάνω στο άλλο και τελειώσαμε. Ο πρώτος υποδοχέας δε μίλαγε λέξη άλλο από Ισπανικά, η δεύτερη κι αν μίλαγε επέλεξε να χρησιμοποιήσει τη μητρική της γλώσσα. Ρε παιδί μου βλέπεις ένα αυτοκίνητο με πινακίδα από του διαόλου την πεθερά, ποιές είναι οι πιθανότητες οι επιβάτες του να μιλάνε Ισπανικά(άσχετα αν εμείς μιλούσαμε)? Μίλα εκεί ένα Αγγλικό να τελειώνουμε. Γι αυτό αν πετύχετε κάποιον Ισπανό τουρίστα αύριο στο Μοναστηράκι και σας ρωτήσει στα Αγγλικά, εσείς απαντήστε του στα Περαιώτικα, για να μάθουν:D. Αέρα περάσαμε κι από εκεί, απλό σκανάρισμα της κράτησης και ντάνιασμα στην ουρά των αυτοκινήτων που συνολικά πρέπει να ήταν καμιά 70αριά για το συγκεκριμένο ταξίδι. Ο περιφραγμένος αυτός χώρος θύμιζε προαύλιο φυλακής υψίστης ασφαλείας(ενώ δεν έχει γίνει ούτε ταυτοπροσωπία κατά τα άλλα), με αποκορύφωμα μια τέντα που είχαν στήσει στη μέση για να προφυλαχτεί κανείς από τον ήλιο, η οποία έδειχνε κάπως έτσι. Έκτακτα, έκτακτα. Γενικά τα Ισπανικά λιμάνια σου βγάζουν μια αίσθηση πως δεν είσαι επιβάτης αλλά κρατούμενος για εξακρίβωση στοιχείων, ύποπτος για δραστηριότητες που θα ανατρέψουν το καθεστώς:rolleyes:. Εσείς μπορείτε να πάρετε μια γεύση από την είσοδο στο Kerry, την αναχώρηση από τη Valencia και την έξοδο στην Palma. Αποθεώστε παρακαλώ τον οδηγό για τις μανούβρες του στον καταπέλτη:D, έτσι ώστε να μην βρεί κάτω η ποδιά του χαμηλού μας αυτοκινήτου.

 

 

Αφιέρωσα τρείς παραγράφους για τα προκαταρκτικά αλλά θεωρώ πως ήταν απαραίτητο έτσι ώστε να έχετε κι εσείς μια πλήρη εικόνα της ταξιδιωτικής εμπειρίας και να ξέρετε τα μέσα και τα έξω, αν βρεθείτε στην περιοχή. Τα καλά νέα είναι ότι η εμπειρία από το ταξίδι και το πλοίο το ίδιο ήταν αισθητά καλύτερη από το έξω και τα γύρω-γύρω στη Balearia. Φορτηγατζήδικο βαπόρι μεν, πλέον των 20 ετών σε ηλικία αλλά η πλοιοκτησία της Stena Line εγγυάται ένα minimum καλό επίπεδο συντήρησης και σεβασμό πρός τον επιβάτη, παρά το γεγονός ότι οι επιβατικοί του χώροι είναι περιορισμένοι, όπως μπορείτε να δείτε και στο πλάνο γενικής διάταξης του πλοίου. Εξωτερικά και πέρα από το sun deck με πολύ όμορφη θέα, υπάρχουν και τα δύο πρυμνιά μπαλκόνια με θέα το επάνω γκαράζ του Kerry στο οποίο δεσπόζει το φουγάρο με το καλαίσθητο Β της Balearia.   

 

Πολύ ευχάριστη έκπληξη από την εσωτερική μας καμπίνα, καλαίσθητο φινίρισμα, αρκετά καλά υλικά και ευρυχωρία. Πολλούς πόντους και για την ντουλάπα που βρισκόταν πίσω από την πόρτα, ευρηματική κατασκευή. Να και ο διάδρομος που οδηγούσε στην καμπίνα, το δάπεδο συνδυασμός από laminate και μοκέτα. Από κεί και πέρα, κλασσική διάταξη Visentini με σχεδόν όλοι τους κοινόχρηστοι χώροι σε ένα κατάστρωμα. Πλώρα έχουμε το self service το οποίο και διέθετε στην ουσία δύο χώρους για να πάρει κανείς το γεύμα του, έναν στα δεξιά και έναν στα αριστερά. Δεν του κάναμε σεφτέ αλλά το μπανιστηρτζίδικο quality control μας άφησε με την εντύπωση πως η ποιότητα των προσφερομένων φαγητών ήταν αρκετά καλή, χωρίς να υπάρχει βέβαια και καμιά τεράστια ποικιλία. Υπάρχουν και προσφορές που κάνουν ακόμη πιο προσιτό το να κάτσει κανείς και να φάει σαν άνθρωπος, τιμαί λογικαί νομίζω. Από κει και πέρα υπάρχει το γνωστό πλωριό σαλόνι που στο συγκεκριμένο πλοίο έκλεινε κατά τις νυχτερινές ώρες, όπως επίσης και το μαγαζάκι του τρόμου απέναντι από το σαλόνι.

 

Περπατώντας πρός τα πρύμα, και διαμέσω αυτού του μικρού διαδρόμου, φτάνει κανείς στο χώρο της υποδοχής. Χώρος που κατά την επιβίβαση γίνεται συνωστισμός καθώς οι επιβάτες κάνουν ουρά για να παραλάβουν τα κλειδιά από τις καμπίνες. Η διαρρύθμιση της υποδοχής είναι προβληματική γιατί δεν επιτρέπει σε 2 μέλη του πληρώματος να δίνουν κλειδιά, παρά μόνον σε ένα, με τη συνεπακόλουθη καθυστέρηση η οποία όμως στο ταξίδι μας ήταν ανεκτή. Το σαλόνι που μένει ανοιχτό κατά τη διάρκεια της νύχτας είναι το πρυμνιό, εκεί μπορεί να πιεί κανείς μια παγωμένη Estrella και να γουστάρει. Έχει και θέα πρός την πρύμνη. Στα δεξιά αυτού του σαλονιού υπάρχει και χώρος με καθίσματα αεροπορικού τύπου. Παρόμοιος χώρος αλλά όχι τόσο καλαίσθητος υπάρχει και στο επάνω ντέκ, ο οποίος κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας ήταν κλειστός.

 

Κατά τα άλλα αξίζει να αναφέρει κανείς πως επισήμως το πλοίο έχει πολιτική του να φορά κανείς μάσκα, πλήν όμως θα έλεγα πως λιγότεροι από τους μισούς επιβάτες τηρούσαν το μέτρο, στη μειοψηφία αυτή και εμείς. Όπως έχει επισημανθεί -και σωστά- από διάφορους ταξιδιώτες για τα Visentini, η πρόσβαση πρός το γκαράζ είναι πολύ στενή και κλειστοφοβική, βλέπουμε κι εμείς εδώ αυτήν του Kerry. Στα κλιμακοστάσια η Balearia προωθεί τα πλοία της στα οποία έχει εγκαταστήσει το φυσικό αέριο σαν καύσιμη ύλη, βλέπουμε εδώ το Abel Matutes να φλεξάρει τα τάνκια του. Ένα στοιχείο που παραπέμπει ακόμη στην μαμά Visentini είναι και το μωσαικό στο πλωριό σαλόνι με τα αρχικά CNV που προφανώς σημαίνει Cantiere Navale Visentini. Αξιοπρόσεκτο τέλος πως το πλήρωμα της κουβέρτας ήταν Σουηδοί, το ξενοδοχειακό ήταν Λατινοαμερικάνοι ενώ στη γέφυρα φαντάζομαι πως θα υπάρχει κάποιου είδους μίξη προκειμένου να υπάρχει συνεννόηση με τις τοπικές Αρχές.

 

Γενικά ένα όμορφο ταξιδάκι χωρίς συμβάντα. Οι αναχωρήσεις από την ηπειρωτική Ισπανία έχουν ένα ασυνήθιστο αίσθημα γιατί με το που ξεμυτάς από τα φανάρια βγαίνεις στο πέλαγος, στην ανοιχτή θάλασσα. Αισθάνεσαι το σουέλ του ωκεανού κι όχι τα κοφτά κύματα του Αιγαίου ενώ όταν ο καιρός είναι άσχημος, you can run but you can't hide. Αν ταξίδευα πάλι φέτος το καλοκαίρι στη γραμμή, η επιλογή μου θα ήταν καθαρά βάση τιμής, θα έπαιρνα το φθηνότερο πέρασμα που θα έβρισκα. Κι αυτό γιατί το προιόν που προσφέρεται από τους τρείς παίκτες της γραμμής είναι παρόμοιο, τουλάχιστον κοιτώντας τα πλοία που έχουν διαλέξει. Οπότε δεν υπάρχει κάτι το ξεχωριστό που θα σε αναγκάσει να πείς ότι θα ακολουθήσεις συγκεκριμένο πλοίο ή εταιρεία. Το Kerry πάντως, που εμείς βλέπουμε να ευθυγραμμίζεται με τα φανάρια της Valencia νωρίτερα εκείνο το απόγευμα, είναι μια τίμια, καθαρή και value for money επιλογή. Ακολουθούν ακόμη πιο ενδιαφέροντα ταξίδια και μάλιστα με ελληνικό ενδιαφέρον, οπότε μείνετε συντονισμένοι.

Link to comment
Share on other sites

Άνοιξε το θερινό σινεμά :D

Ευχαριστούμε πάρα πολύ και αναμένουμε τα επόμενα επεισόδια :)

Τα Visentini εσωτερικά δεν είναι καθόλου άσχημα. Η ποιότητα κατασκευής είναι αρκετά καλή.

Μάλιστα, όσες φορές ταξίδεψα με τα αντίστοιχα του Γκριμάλντι, ήταν πάντα τα πιο καθαρά πλοία του στόλου!!!

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αφού το είδαμε παραπάνω το Κεράκι και εσωτερικά, να πούμε πως το Ferrybalear λέει ότι προσετέθη καινούρια αίθουσα αεροπορικώνε καθισμάτωνε. Βλέποντας την φωτογραφία όμως, νομίζω πως αυτά ήταν ήδη εκεί από πρίν το καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Αναχώρησε χθες βράδυ από τη Βαρκελώνη με προορισμό το Cadiz. Το ένα πίσω απ' τ' άλλο πάνε τα πλοία της Balearia στο συγκεκριμένα ναυπηγεία.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...