Jump to content
Shipfriends
Panagia Ekatontapiliani

Παναγία Κρημνιώτισσα (ΙΜΟ 7302079)

Recommended Posts

Όπως είχε αναφερθεί από το Nick The Greek & George στο topic του νεου μολου Δραπετσώνας, ότι ήταν τη Τετάρτη για μικρό επισκευές στο καταπέλτη, διότι είχε πρόσκρουση στο λιμάνι της Χίου τη Τετάρτη!! Προκαλώντας του μικρές ζημίες, το υπουργείο χαμπάρι δε πήρε??

Ούτε μια ανακοίνωση!!

__________________________________________________________

(1973, ex-Tsukushi, Hankyu No 16, Ferry Pukwan, Star Trailer)

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

E μη δισφημίσουμε και την προστευόμενή μας εταιρία που είναι και η μόνη που "ανανεώνει" τον στόλο της!! :D Δε λέει!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και το μέγα ερώτημα που τίθεται είναι το εξής:

Μετά τον Αγιο Ευστάθιο που κάνεψε την προβλήτα ακριβώς κάθετα, πώς την έδωσε η Παναγιά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περίπου πριν 2-3 εβδομάδες έγινε μια ανακατωσούρα με το ναυτολόγιο του Παναγία Κρημνιωτισα!! Είχαν ναυτολογημένο το πλήρωμα αντί για ακτοπλοϊκό ως μεσογειακό φορτηγό!! Που έχει μικρότερο μισθό αλλά και μικρότερες κρατήσεις για σύνταξη!! Αλλά μετά από επέμβαση της των ναυτικών σωματείων, επιλύθηκε η διάφορα!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραια... Δε φτανει που ειναι το μοναδικο βαπορι που δουλευει αξιοπρεπεστερα να βγαλουμε και απο τη μυγα ξυγγι.. Αλλα ο καθενας στη θεση τους αυτα θα εκανε.. Εδω βαλανε και στη ζουλα παραπανω οδηγους..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγνώμη που επεμβαίνω αλλά γνωρίζεις αν και τα άλλα ro/ro βάζουν περισότερους οδηγούς κι αν ναι γιατί? Δεν μιλώ για το συχωρεμένο Αγια Γαλήνη αλλά για τα υπόλοιπα.

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν το γνωριζω.. Κι αυτο το ειπα επειδη εχει αναφερθει απο ανακοινωση του Υπουργειου.. Αν θες να κανω μια υποθεση θα σου πω οτι και οι αλλοι περνουν περισσοτερους απο 12 που επιτρεπονται.. Εσυ ξερεις κατι περισσοτερο??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ολοι βάζουν περισότερους οδηγούς μέσα και για να προσέχουν τα αυτοκίνητα τους ή γιατί δεν έχουν 'αλλο μέσο να τους μεταφέρουν ή για να τους έχουν "απίκο" με την άφιξη στο λιμάνι.Πάντως είναι δεδομένο πως όλοι το κάνουν και απλώς λίγοι την πατάνε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χθες έγινε κάποια καταγγελία στο πλοίο από ένα απολυθέντα μηχανικό του πλοίου!! Δε ξέρω τι ακριβώς κατάγγειλε!! Από ότι άκουσα, υποστήριζε ότι δεν είχε πληρωθεί για δυο μήνες, όποτε μπορεί να κατάγγειλε ότι το άξιοπλόες (??) του πλοίου. Και για αυτό δεν επέτρεπαν τη φόρτωση του πλοίου, δε ξέρω εάν έφυγε στην ώρα του το πλοίο ή καθυστέρησε??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημερα το μεσημερακι και με τη βοηθεια 2 ρ/κ εκανε ελιγμους για να φυγει απο το Περαμα (?),αλλα η ΑΡ αγκυρα του καπου ειχε σκαλωσει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και φυσικά πήγε στη ΣΑΟΣντάνα απέναντι στα ναυπηγεία Διαμαντή, δίπλα δίπλα με το αδερφάκι του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από σήμερα στο Παναγία ο Νικολάκης Μαρίνος στη θέση του Κλούρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Παναγία Κρημνιωτισσα θα αργήσει να ετοιμαστεί, γιατί πρέπει να περάσει και 5ετες survey, ενώ μέχρι στιγμής δεν έχουν κάνει τίποτα. Όποτε στο τέλος του χρόνου που είχε αναφερθεί σε άλλο θέμα, όταν έδεσε καλύτερα να το ξεχάσουν.

Μη δε το δούμε να ξανά ταξιδεύει με τα χρώματα της ΣΑΟΣ.:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από ότι φαίνεται η πρόβλεψη που είχα κάνει στο ακριβώς παραπάνω post, μάλλον θα βγει αληθινή.

Από το ΚΕΡΔΟΣ

Κατά συνέπεια, συνεχίζει ο κ. Φώτης Μανούσης στην επιστολή του, «είμαστε στη δυσάρεστη θέση να προβούμε στην αποδρομολόγηση - ανάκληση της τακτικής δρομολόγησης του φορτηγού οχηματαγωγού πλοίου "Παναγία Κρημνιώτισσα" του παλαιότερου εκ των φορτηγών του ομίλου, από την γραμμή Πειραιά - Χίου - Μυτιλήνης. Ο κ. Μανούσης ζητεί από το ΥΕΝ τη μεταδρομολόγηση του φορτηγού οχηματαγωγού πλοίου "Θεσσαλονίκη" από την γραμμή Πειραιά - Κω - Ρόδου στη γραμμή Πειραιά - Χίου - Μυτιλήνης με τα ίδια ακριβώς ωράρια δρομολογίων της αποδοχής τακτικής δρομολόγησης του "Π.Κ" το οποίο κατ' ουσίαν αντικαθιστά».

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδω που τα λεμε η Χιος-Μυτιληνη αυτον τον καιρο με την απουσια και του ΜΥΚΟΝΟΣ εχει μεγαλυτερη αναγκη το ΠΑΝΑΓΙΑ απ οτι τα Δωδεκανησα που ετσι κι αλλιως τα πλοια του Αγουδημου πανε μισοαδεια απο γκαραζ ενω ουτε τα ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ και ΔΙΑΓΟΡΑΣ ειναι παντα γεματα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για αυτό το μισοάδεια που είπες είσαι σίγουρος; Για πήγαινε δες πως φεύγει το ΜΑΡΙΝΑ και το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ από γκαράζ και θα καταλάβεις. The end γιατί ξεφύγαμε...

Π100 έχεις κάποιο Link για να δούμε όλο το άρθρο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλαγή πλάνων??

Από ότι πήρε το αυτί μου παρόλο που ζήτησε αποδρομολογηση, το πλοίο θα επιστρέψει σύντομα από τη ντάνα της Ελευσίνας για να ξεκινήσει επισκευή:D:confused: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εσενα δεν επρεπε να σε λενε Παναγια, αλλα Εωσφορο Εκατονταπυλιανη:D

Το πλοιο εδεσε σημερα το βραδακι στο Περαμα κατα τις 1900, στην θεση πλαγιοδετησης που βρισκεται διπλα απο τις λατζες του Περαματος, εκει που βρισκοταν το Celtic Sun. Οι κακες -μα παρα πολυ κακες- γλωσσες του λιμανιου αλλα και του Περαματος, λενε οτι η συγκεκριμενη θεση παρεμενε κενη εδω και δυο-τρεις τουλαχιστον μερες μετα την αναχωρηση του MSC Annick την Παρασκευη, ρεζερβε απο τη ΣΑΟΣ. Υπενθυμιζω οτι εκτος απο το ΣΕΜΠΟ, στον κανονισμο του Οργανισμου Λιμενος Πειραιως δεν αναφερεται πουθενα η εννοια "κρατηση θεσης" για τα πλοια.

Ενδεικτικα αναφερω οτι η HSW ειχε αναγκαστει να μεταφερει στο Περαμα τον Πηγασο(αν θυμαμαι καλα) για να μη χασει τη θεση της ωσπου να ερθει το Mediterranean Trailer. Γενικοτερα τις τελευταιες ημερες υπαρχει μεγαλος συνωστισμος στις επισκευαστικες ζωνες, εννοειται οτι διαφορα πλοια εμειναν απεξω προκειμενου να κρατηθει η θεση του Παναγια Κρημνιωτισσα, ενα(ακομα) γεγονος σκανδαλωδες ειδικα απο τη στιγμη που ολοι προκαταβαλουν τις πλευρισεις τους ενω η συγκεκριμενη εταιρεια φερεται να κανει ακριβως το αντιθετο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ε δέν φταίει το καραβάκι... Εδώ η ΣΑΟΣ κράτησε πρίν κανα 2 μήνες το Θεσσαλονίκη επί μία βδομάδα στην καρβουνόσκαλα σβηστό και πλάγια γυρισμένο εμποδίζοντας όλα τα πλοία που μπαινόβγαιναν εκεί. Φαντάζεσε τι τραβούσαν οι πιλότοι με τα τεράστια αυτοκινητάδικα???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Παναγία Κρημνιωτισσα μάλλον τη γλιτώνει. Πήραν απόφαση να το κρατήσουν και να το ξανά ξεκινήσουν τον Απρίλιο ή το Μαιο. Διότι το Θεσσαλονίκη θα μετασκευαστεί σε Ε/Γ-Ο/Γ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Της ΣΑΟΣ το κάγκελο γίνεται (τουλαχιστον εξωτερικά) στο πλοίο. Για ρίχτε ένα βλέφαρο...

post-17-128326964087_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοιο υποτιθεται οτι θα ξεκιναγε στις 29/5, για Χιο Μυτιληνη (Λημνο Καβαλα), συμφωνα με την ανακοινωση της ΣΑΟΣ πριν λιγο καιρο, αλλα ακομα ειναι δεμενο στο Περαμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...