Jump to content
Shipfriends

Παναγία Κρημνιώτισσα (ΙΜΟ 7302079)


Recommended Posts

  • 3 years later...
Χωρίς να είμαι σίγουρος, σαν να άκουσα κατι για Κρημνιώτισσα.

αιωνια σου η μνημη αξιομακαριστη και αειμνηστη αδελφη ημων B)

μακαρια η οδος η πορευει σημερον, οτι ητοιμασθη σοι οδος αναπαυσεως.

παει και το κρημνιωτισσα. (αργησε θα ελεγα) :)

ηρθε το '98 σαν star trailer, οταν ο αγαπητος με τον βουρακη επεκτεινονταν τη γραμμη της κορινθου. (ειχαν ηδη το μακαριστο sea trailer). τελη του '99 περνα μαζι με ολο το στολο του κωστα αγαπητου στη Minoan Flying Dolphins και παραμενει στη γραμμη με το ιδιο χρωμα (κοκκινο) και με ασπρα γραμματα στο πλαϊ hellas ferries και τα σινιαλα της hellas ferries στην τσιμινιερα (hf πρωτα, δελφινι μετα).

για συντομο χρονικο διαστημα (2000? 2001?) καποια ταξιδια ξεκινουσαν απο πατρα και οχι απο κορινθο. (εδενε στη ραμπα στο κεφαλι του 13).

το 2003 περνα στη Saos και τον μανουση, που τοτε μαζευε οτι πλοιο ηταν ενα βημα πριν το διαλυτηριο. μετονομαζεται σε παναγια κρημνιωτισσα και χωρις να πεσει πινελια μπογια, αρχιζει να ταξιδευει για τη σαος στο ΒΑ Αιγαιο

τη συνεχεια της ιστοριας του στις σελιδες του thread. νομιζω οτι ηταν οτ μονο πλοιο της ΣΑΟΣ που δουλευε σε γραμμη ανταγωνιστικη, χωρις επιδοτηση και εισπρακτικα ηταν blockbuster :P. τα τεσσερα χρονια που εμεινε στη γραμμη ειχε ενα πολυ μεγαλο μεριδιο των φορτηγων και σχεδον ολα τα οχληρα. αν ανηκε σε μια εταιρεια με σοβαροτητα και προγραμματισμο και περισσοτερο θα ειχε μεινει στη γραμμη και θα ηταν αφετηρια για την εδραιωση της εκει.

μια ασχημη στιγμη στην ιστορια του πλοιου, ο θανατος του τοτε πλοιαρχου του Νικου Κουρουση, νομιζω το 2004,την ωρα της φορτωσης στην Καρβουνοσκαλα.

πρωτος του πλοιαρχος στα νερα μας, νομιζω πως ηταν ο Στελιος Δακτυλιδης σε πρωτη επανεμφανιση μετα το ατυχημα του Πασιφαη.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή την αποδημία εις Aliaga της Παναγίας Κρημνιώτισσας, σκέφθηκα πόσες Παναγίες είχαμε τα προηγούμενα χρόνια στην ακτοπλοία
ξεχασα να πω πριν οτι το κρημνιωτισσα το ονομα του το οφειλει στην παναγια κρημνιωτισσα, ορεινο ξωκλησσι στη νοτια σαμοθρακη.

xartis panagia krimniotissa_s.jpg13791340.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αντιο λοιπον...αντιο :P Νομιζω στην καριερα του στην ανατολη,μπορει να αλλαξε 3φορες ονομα αλλα δεν αλλαξε ποτε γραμμη,πρεπει να εκανε Κορεα(Busan) - Ιαπωνια(Shimonoseki) ολα τα χρονια(μαζι με το αδερφο του).Παραθυρο λοιπον στο παρελθον του,με μια σπανια φωτο απο το visor του.

post-2049-0-78066400-1318759196_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Ερχομενο στην Ελλαδα ηρθε αντιμετωπο με τους γνωστους πειρατες αλλα τελικα την εβγαλε καθαρη. Εκεινη την εποχη δεν υπηρχε shipfriends και το ιντερνετ ηταν ακομα στην εποχη του μοντεμ και δε μαθευτηκαν ποτε λεπτομεριες. Επισης δεν εκανε μετασκευη οπως την γνωριζαμε μεχρι τοτε. Αντι να προσθεσει λαμαρινες ντεκ κτλ αφαιρεθηκε το πισω ντεκ ωστε να μεινει ανοιχτο το πανω γκαραζ για τα επικιδυνα φορτια. Το ιδιο εγινε αργοτερα και στο εφαμιλλο του Μυτιληνη, Παναγια Αγιασου

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

ΝΗΣΕ ΧΙΕ η φωτογραφία εξακολουθεί και παραμένει συλλεκτικότατη παρά το ότι δεν είναι το ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ αλλά το ΑΓΙΑΣΟΥ που έφερε κι αυτό το όνομα FERRY PUKWAN από το 1998 έως το 2002 όταν και μετονομάστηκε σε EUN HA. ;) Φαίνεται και η διαφορά στις γέφυρες των δύο πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 1 year later...
  • 3 years later...
  • 10 months later...

Πολύ δυνατά βαπόρια αυτό και το Αγιάσου για την εποχή τους.Με μία μικρή μετασκευή για να βάζουν καμιά 500αρια επιβάτες με τόσο μεγάλο γκαράζ και με τους 20 κόμβους που είχαν,έκαναν για όλο το Αιγαίο.Ήρθαν αργά και έπεσαν σε λάθος χέρια.

Link to comment
Share on other sites

Μπαααα.., μόνο και μόνο που έμοιαζαν στα Νταλιάνα και Μιλένα, αρκεί για τις προοπτικές του marketing στις γραμμές που θα προσπαθούσε να μπει. Μόνο ως ro-ro και αυτό με πολλά "αν".

Link to comment
Share on other sites

Αυτα τα 20αρια ποσο ευκολα τα λεμε.
Αν ειχαμε AIS στα 80s και στα 90s θα επεφτε πολυ ξεβρακωμα.

Προφανως παντως για να μην κανουν μια μετασκευουλα αλλα να ξηλωσουν οτι υπηρχε κατι θα ηξεραν παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό και το Αγιάσου ήταν κονταδελφά με το Κρήτη. Είχαν την ίδια γάστρα με τη χαρακτηριστική καμπύλη στα μάγουλα της πλώρης (κάτι που το Μαρίνα δεν είχε).
Οι κυριότερες διάφορες που είχαν με το Κρήτη ήταν οι κλειστές βαρδιόλες, οι πιο ψηλές τσιμινιέρες και οι διαφορετικές κύριες μηχανές.
Αν είχαν έρθει 10 χρόνια νωρίτερα μπορεί να τα βλέπαμε σαν εγ/ογ. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ ,στο εμπορικο λιμανι της Μυτιληνης εχει σημερα το μενου.

Ειναι ο πρωτος μηνας που το πλοιο εχει βγει με την, τοτε καινουρια, μπλε φορεσια του και αυτος ειναι ο λογος που το βλεπουμε να λαμπει εξωτερικα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...