Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σε σχεση με τον Σεμπτεβριο δεν ειδα τεραστιες αλλαγες,θα ελεγα το ιδιο μου φανηκε...

σε σχεση με πριν ενα χρονο, η μονη αλλαγη που ειδα, ηταν οι τρεις τσαμαδουρες στον κυματοθραυστη εξω απο το vts. το υπολοιπο ιδιο ειναι, ενω τα εργα αναμεσα στο νεο λιμανιο και το "παλιο" νεο (εκει που δενουν τα κερκυραϊκα), ειναι σα να εχουν σταματησει.

gallery_1817_871_74479.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι φαινεται σαν να εχει σταματησει καθε εργασια στην ενωση του παλιου με το νεο λιμανι B) Το περιεργο ειναι οτι δεν εχω διαβασει πουθενα οτι τα εργα εχουν σταματησει,αντιθετα ο ΟΛΗΓ θελει να περασει και στην τριτη φαση του εργου :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
ελπιζω να μην στερεψε καμια χρηματοδοτηση...

B) Τελικα μας τελειωσαν τα λεφτα...και σε αυτο το εργο.

Προβλήματα χρηματοδότησης έχει και το έργο της β’ φάσης του νέου λιμένα Ηγουμενίτσας. Η κατασκευαστική εταιρία ήδη από το Πάσχα άρχισε να διώχνει εργάτες, με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να έχουν απομείνει στο έργο περίπου οκτώ άνθρωποι! Το πρόβλημα με τη χρηματοδότηση επιβεβαίωσε στον «Ηπειρωτικο Αγώνα» και η Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων/Μεγάλων Έργων Δυτικής Ελλάδας που εδρεύει στην Πρέβεζα.Οι εργασίες της β’ φάσης ξεκίνησαν τον Μάρτιο του 2007, με προϋπολογισμό 66,2 εκατ. ευρώ. Το ποσό αυτό είχε εξασφαλιστεί μέσω του Ταμείου Συνοχής. Το αρχικό χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης ήταν τον Σεπτέμβριο του 2011. Το έργο πήρε όμως παράταση. Τον περασμένο Μάρτιο, ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης κατά την επίσκεψή του στην Ηγουμενίτσα, δήλωνε:... «Η β’ φάση του λιμανιού, προϋπολογισμού 66 εκατ. ευρώ, δημοπρατήθηκε με σημαντική καθυστέρηση το 2007 και παρόλα τα τεχνικά και χρηματοδοτικά προβλήματα που υπήρξαν στο μεσοδιάστημα, δουλέψαμε τους τελευταίους μήνες, τα ξεπεράσαμε και έτσι μπορούμε να πούμε πως θα ολοκληρωθεί το φθινόπωρο του 2012».Τα χρηματοδοτικά προβλήματα δεν άργησαν να έρθει. Ένα μόλις μήνα μετά τις δηλώσεις του κ. Μαγκριώτη, η κατασκευαστική εταιρία άρχισε να «παγώνει» τις εργασίες. Το αντικείμενο των εργασιών της β’ φάσης είναι η κατασκευή δύο θέσεων πλαγιοπρυμνοδέτησης για πλοία τύπου ferries, δύο αποβατικών σταθμών και προβλήτας και υδραυλικών έργων, οδοποιίας, πάρκινγκ.Το «πάγωμα» των εργασιών γίνεται σε μια περίοδο που αναμένεται η υπογραφή σύμβασης με την ανάδοχο εταιρία η οποία θα αναλάβει την υλοποίηση των έργων της γ’ φάσης του λιμανιού, τα οποία θα οδηγήσουν σε σημαντική αναβάθμιση της πύλης αυτής προς την Ευρώπη. Η εταιρία που προέκυψε ως προσωρινή ανάδοχος από τον διαγωνισμό είναι η Ιόνιος ΑΤΕ. Η ολοκλήρωση του έργου, σύμφωνα με την προκήρυξη του διαγωνισμού, θα είναι 4,5 χρόνια από την υπογραφή της σύμβασης. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, η γ’ φάση περιλαμβάνει τη δημιουργία δύο πρόσθετων θέσεων, νέων κτιριακών εγκαταστάσεων και έργα οδοποιίας εντός και εκτός ζώνης του λιμένα. Στο έργο περιλαμβάνεται επίσης η δημιουργία του πρώτου υποτμήματος από το λιμάνι έως και την Πλαταριά, συνολικού μήκους 3,7 χλμ.Στο μεταξύ, το λιμάνι της Ηγουμενίτσας μαζί με τα υπόλοιπα περιφερειακά λιμάνια και τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης αποκρατικοποιούνται σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του υπουργείου Οικονομίας για την επιλογή χρηματοοικονομικών συμβούλων προκειμένου να γίνει άμεση προώθηση του προγράμματος των αποκρατικοποιήσεων.

http://epirusgate.blogspot.com

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
η Β' φαση του εργου(βρεθηκαν ξανα λεφτα)ενω για την Γ' εχουμε μελλον.Να πω οτι η ουσια δεν ειναι ποιος φταιει πιο πολυ(ΝΔ η ΠΑΣΟΚ)αλλα πως προχωρανε τα εργα στην χωρα μας(παντα για καποιο λογο τελειωνουν οι χρηματοδοτησεις στα μισα των εργων) B) Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Η Ιονιος ΑΤΕ αναλαμβανει την ολοκληρωση νεου λιμενα(Β' και Γ' φαση)με την ελπιδα οτι και αυτη η εταιρια δεν θα βαρεσει κανονι καποια στιγμη B) Καλα τα νεα και για τα κρουαζιεροπλοια

Στο μεταξύ, ο ΟΛΗΓ, που το 2010 άρχισε μία συστηματική προσπάθεια προσέλκυσης κρουαζιεροπλοίων, φέτος το φθινόπωρο πρόκειται να υποδεχθεί τα δύο πρώτα κρουαζιερόπλοια που θα πιάσουν στους ντόκους του των εταιρειών Seabourn και Costa Concordia.

«Οι προσπάθειες που γίνονται θα δώσουν εντυπωσιακά αποτελέσματα το 2013, καθώς περιμένουμε περί τις 28 συνολικά προσεγγίσεις, από την εταιρεία Seabourn , εταιρεία 6 αστέρων, την MSC και την Costa Concordia. Mάλιστα η Seabourn έχει προγραμματίσει 14 προσεγγίσεις στην Ηγουμενίτσα», όπως είπε στη Voria.gr o διευθυντής Ανάπτυξης του Οργανισμού κ. Κωνσταντίνος Γκρίνιας.

Σημειώνεται πως ο ΟΛΗΓ είναι πλέον μέλος της ΜEDCRUISE ( Ένωση Μεσογειακών Λιμένων), ενώ στα τακτική βάση συμμετέχει στην ειδική έκθεση SeaTrade, που φέτος θα πραγματοποιηθεί στη Μασσαλία. Επίσης, μαζί με τα υπόλοιπα ελληνικά λιμάνια, συμμετέχει στην SEATRADE CRUISE SHIPPING MIAMI, ενώ έχει ήδη περάσει από τα test calls της Hapag-Lloyd.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εχουμε δρομο ακομα.. <_<

Λιμάνι Ηγουμενίτσας: παραμένει η ΕΛΤΕΡ στα έργα Β' φάσης με ολοκλήρωση τέλος του '12,ανήσυχος ο ΟΛΗΓ.

Άσχημα τα μαντάτα για τα έργα στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Τα έργα της Β` φάσης που σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα θα έπρεπε να τελειώσουν φέτος έχουν μπλοκάρει με αποτέλεσμα να συμπαρασύρουν και τα έργα Γ` φάσης. Κινητικότητα υπήρχε βέβαια εδώ και καιρό και η λύση που είχε προκριθεί ήταν να δοθεί το έργο της Β` φάσης από την εταιρεία ΕΛΤΕΡ στην ΙΟΝΙΟΣ που έχει αναλάβει τα έργα της Γ` φάσης. Τελικά με νέες εξελίξεις που είχαμε η εταιρεία ΕΛΤΕΡ έκανε ένσταση κατά της απόφασης έκπτωσης που έγινε δεκτή και συνεχίζει το έργο, με νέο χρονοδιάγραμμα.

Το ζητούμενο είναι να ολοκληρωθούν το συντομότερο τα έργα αυτά για να μην κολλήσει συνολικά η πρόοδος των έργων. Φυσικά με την παρούσα πολιτική κατάσταση όλα αυτά δεν μπορούν να ολοκληρωθούν καθώς θα πρέπει να βάλει την υπογραφή του ο Υπουργός Υποδομών και σίγουρα ο υπηρεσιακός δεν θα αναλάβει κάτι τέτοιο.

Η καθυστέρηση πάντως είναι χαρακτηριστική καθώς ήδη έχει δοθεί παράταση 4 μηνών στην ολοκλήρωση των έργων Γ` φάσης. Πριν λίγο καιρό με απόφαση του ΥΠΟΜΕΔΙ και με δεδομένη την καθυστέρηση σε απαλλοτριώσεις, έκδοση αδειών κλπ τοποθέτησε την ημερομηνία ολοκλήρωσης στις 13 Σεπτεμβρίου 2016. Με άλλο σκεπτικό δόθηκε παράταση 15 μηνών και 11 ημερών στην εταιρεία ΕΛΤΕΡ που κατασκευάζει τα έργα Β` φάσης με τελική ημερομηνία ολοκλήρωσης των εργασιών τις 31 Δεκεμβρίου 2012.

ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΟΛΗΓ

Βλέποντας όλη αυτή την κατάσταση ο Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Τα έργα που έχουν ως σκοπό όχι μόνο την επέκταση του λιμένα αλλά και την καθιέρωση του ως το κύριο βόρειο Ελληνικό λιμάνι για την κρουαζιέρα στο Ιόνιο Πέλαγος εξέδωσε ανακοίνωση.

Επισημαίνει την μεγάλη καθυστέρηση στην εκτέλεση των παραπάνω έργων που απειλούν να τορπιλίσουν το συνολικό σχεδιασμό του Οργανισμού για την αξιοποίηση του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, με την προγραμματισμένη υποδοχή κρουαζιερόπλοιων το 2012 και το 2013.

Στη σχετική ανακοίνωση του ΟΛΗΓ, αναφέρεται: «Βασική προϋπόθεση για την υλοποίηση των ανωτέρω είναι η ολοκλήρωση του έργου της β' φάσης του νέου λιμένα Ηγουμενίτσας, που προβλέπει την κατασκευή της επέκτασης του λιμένα με θέσεις πλαγιοπρυμνοδέτισης αλλά και του νέου τερματικού σταθμού Τ3 (extra-schengen) που κρίνονται απαραίτητα για την ασφαλή υποδοχή των πλοίων και των επιβατών τους.

Παρατηρούμε ότι το παραπάνω έργο έχει σημαντικές καθυστερήσεις και σύμφωνα με την πληροφόρηση που έχουμε μέχρι σήμερα, έχει ξεπεραστεί η αρχική προθεσμία εκτέλεσης του. Ο ΟΛΗΓ ζήτησε από τους αρμόδιους φορείς αναλυτική ενημέρωση για την εξέλιξη του έργου και τις προοπτικές του, δηλώνοντας κατηγορηματικά ότι είναι διατεθειμένος να συνδράμει με οποιονδήποτε τρόπο στη ταχεία ολοκλήρωση του».

Πηγή:ypodomes.com

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Σε τεντωμενο σχοινι συνεχιζουν να βρισκονται τα εργα στο λιμανι της Ηγουμενιτσας.

Όπως τονίζεται, το υπουργείο "λαμβάνοντας υπόψη τις αντικειμενικές αδυναμίες έναρξης υλοποίησης των εργασιών της εργολαβίας και κατόπιν σχετικών αιτήσεων του αναδόχου, παρατάθηκε η προθεσμία περαίωσης του έργου με καταληκτική ημερομηνία στις 13/9/2012, δηλαδή 218 ημέρες μετά την αρχικά ορισθείσα ημερομηνία". Και προστίθεται: "Είναι προφανής ο κίνδυνος να μη χρηματοδοτηθεί το έργο, για τις μετά τις 31-12-2015 εργασίες, η πληρωμή των οποίων, θα πρέπει να γίνει αποκλειστικά και μόνο από εθνικούς πόρους. Κάθε περαιτέρω καθυστέρηση δημιουργεί πλέον ένα ασφυκτικό πλαίσιο χρηματοδότησης για την υλοποίηση του έργου, κυρίως αν ξεκινήσουν από την αρχή άλλες μελέτες ή περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις"

Εδω και το σχετικο εγγραφο που απεστειλε το υπουργειο υποδομων προς τον ΟΛΗΓ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Οι Β' και Γ' φάσεις δεν προχωρούν, ωστόσο η νέα οδός Πάργα-Καρτέρι (μέρος του σχεδίου ανανέωσης της οδού Πρέβεζας-Ηγουμενίτσας) που θα συνδέεται με το ήδη υπάρχον, νέο τμήμα Καρτέρι-Εγνατία οδός (άρα και με Ηγουμενίτσα), προχωρά με γοργούς ρυθμούς. Η πρόοδος των εργών μέσα στον τελευταίο μήνα είναι αισθητή. Θα εξυπηρετήσει αρκετούς τουρίστες από Ηγουμενίτσα και πόλεις της Εγνατίας για Σύβωτα, Πέρδικα, Πάργα, αλλά και ντόπιους φυσικά.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Στην Ηγουμενίτσα ξεκίνησαν και πάλι οι εργασίες της Β’ φάσης και μέχρι το τέλος του 2013 αναμένονται οι πρώτες παραδόσεις. Πρόκειται για τα έργα στο θαλάσσιο μέτωπο και το κτίριο Τ2, χώρος που θα εξυπηρετεί τα κρουαζιερόπλοια. Όλα αυτά τη στιγμή που η MSC έχει ακυρώσει -αν δεν απατώμαι- τις προσεγγίσεις του Melody στην πόλη λόγω της μη έγκαιρης παράδοσης του έργου, ενώ κανονικά θα καταπλεύσουν με τα μέχρι στιγμής δεδομένα τo Seabourn Spirit (αρκετές φορές), το Quest of Adventure, το Prinsendam και το Grand Holiday. Το υπόλοιπο έργο που αφορά το “μπαστούνι” και το κτίριο Τ3 αναμένεται να ολοκληρωθεί το αργότερο στις αρχές του 2014, ενώ η παράδοση της Γ’ φάσης τοποθετείται χρονικά στο Μάιο 2017.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Το λιμάνι έχει γίνει πολύ καλο για τους επιβάτες προς επιβίβαση. Το κτίριο καθαρό και άνετο. Οι χώροι αναμονής σε πολύ καλή κατάσταση. Άνετο και καθαρό το Bar αναμονής με πρόθυμο και φιλικο προσωπικό. Μάλλον είχε και θαμώνες από την πόλη που είχαν έρθει για ένα ποτό και χάζι στην κίνηση του λιμανιού. Διακριτική και εμφανής η παρουσία των αρχων. Οι 2-3 ώρες πέρασαν πολύ ευχάριστα. Συμπαθητικη η παρουσία των λιμανοσκυλων που είχαν μπει στο κτίριο λόγω βροχής αλλα έμεναν αραχτά κοντά στις εισόδους και εξόδους.

 

Αν και τα έργα υποδομής για τα πλοία δεν έχουν προχωρήσει, το λιμάνι είναι άνετο και για τα πλοία και φυσικά άκρως καραβολατρικο. Ο πινακας ανακοινώσεων είχε αναγγειλει την άφιξη του Κρήτη αλλα τελικά ήρθε το Forza.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Η Β' φάση ολοκληρώνεται. Η πλήρης ολοκλήρωση των έργων της θα πραγματοποιηθεί στο τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2014. Επίσημα έχουν αρχίσει και τα έργα της Γ' φάσης, με στόχο να παραδοθούν το 2017. Ωστόσο, σύμφωνα με την έκθεση της Ομάδας Δράσης για την Ελλάδα το συγκεκριμένο έργο βρίσκεται μεταξύ των 16 έργων της χώρας που ενδέχεται να μην υλοποιηθεί την τρέχουσαν προγραμματική περιόδο τελικά.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

η καθημερινη σε δημοσιευμα της, αναφερει οτι οι τουρκικες μεταφορικες αρχιζουν να αποφευγουν την ηγουμενιτσα και την εγνατια γιατι κατα τη διαδρομη τρυπωνουν λαθρομεταναστες στα φορτηγα και οι ασφαλιστικες δεν τους καλυπτουν. αναγκαζονται ετσι να προτιμουν την οδικη διαδρομη μεσω ρουμανιας ή τη θαλασσια απ'ευθειας για κωνσταντινουπολη

 

 

Μεγάλες εταιρείες με ισχυρούς στόλους φορτηγών -μόνο μία, η TURKER, διακινεί μέσω Ηγουμενίτσας 1.200 νταλίκες τον μήνα - αναγκάζονται, πιεζόμενες και από τις ασφαλιστικές εταιρείες να αναζητήσουν άλλους διαδρόμους, μέσω Ρουμανίας ή απευθείας διά των λιμανιών της Κωνσταντινούπολης.

Σε πολλές περιπτώσεις έχει διαπιστωθεί ότι οι παράνομοι επιβάτες προκαλούν σοβαρές ζημιές σε ευαίσθητα εμπορεύματα (ηλεκτρονικά, οπωροκηπευτικά κ.λπ.), γεγονός που καθιστά εντονότερες τις διαμαρτυρίες των μεταφορικών εταιρειών. Η οικονομική ζημιά για το λιμάνι και τα ελληνικά πλοία, η απώλεια εσόδων για το κράτος από τα διόδια, τους ΣΕΑ, η υποβάθμιση της Εγνατίας Οδού ως διεθνούς αυτοκινητόδρομου, είναι σημαντικές παράπλευρες επιπτώσεις, από τη μείωση της διέλευσης χιλιάδων φορτηγών διεθνών μεταφορών.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ρε παιδιά, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι από που και από ποιούς αγοραζουν πετρελαια αυτοι οι άνθρωποι εκει πανω? Δλδ ποιες εταιρείες πετρελαιοειδών έχουν τέτοιο δίκτυο?

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανεις πως είναι οι δρόμοι μεταξύ Αντίρριο και Γιάννενα? Ποσες ώρες θα χρειαζόταν κάποιος από Αθηνα για Ηγουμενίτσα? Η μήπως να προτιμήσω την διαδρομή Αθηνα-Λάρισα-Γιάννενα-Ηγουμενίτσα?

Ευχαριστώ και ελπίζω να μην είμαι τελείως εκτος θέματος.

 

Link to comment
Share on other sites

Λιμανι Πειραια-Λιμανι Ηγουμενιτσας (απο καταπελτη σε καταπελτη) πριν 3 χρονια απο Γιαννενα το εκανα σε 5,30 ωρες! Σιγουρα εχει φτιαχτει ενα κομματι δρομου που τοτε ηταν ακομη εργοταξιο αλλα και παλι τοσες ωρες θελει πανω κατω!

Edited by minoan
Link to comment
Share on other sites

Αθήνα-Λάρισα 3 ώρες. Λάρισα-Μετέωρα-Γρεβενά-Γιάννινα άλλες 2. Γιάννινα-Ηγουμενίτσα λιγότερο απο 1 ώρα. Περισσότερα km και διόδια, αλλά ξεκούραστα και ακίνδυνα. (Προσοχή μόνο στην ευθεία Τρίκαλα-Μετέωρα. Δαγκώνει).

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.Ταξιδεύω 29.9 από Ανκόνα για Ηγουμενίτσα και 2.5 εβδομάδες αργότερα η επιστροφή. Ευχαρίστως να Σας γράψω τις νέες μου εnτυπωσεις από Europalink και Cruise. Αν κάποιος καραβολατρης συνταξιδεύει θα χαρώ πολύ να πιούμε έναν καφέ μαζί

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μετατόπιση του διαύλου βορειότερα θα έχουμε από τις 29 του μήνα, μιας και θα γίνουν εργασίες διαπλάτυνσης στον υπάρχοντα.

 

...σας γνωρίζουμε ότι από τη Δευτέρα 29-09-2014 θα εκτελούνται εργασίες μετακίνησης πλωτών σημαντήρων διαύλου Ηγουμενίτσας ώστε να πραγματοποιηθεί εκτροπή της ναυσιπλοΐας σε δίαυλο παράλληλα και βόρεια (προς Δρέπανο) του υφιστάμενου διαύλου, ο οποίος θα αποτελεί τμήμα του οριστικού διαύλου. Συγκεκριμένα στο βόρειο τμήμα του διαύλου έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες εκβάθυνσης και διαπλάτυνσης από την τεχνική εταιρεία ΄΄ΕΛΤΕΡ Α.Τ.Ε.΄΄ στα πλαίσια εκτέλεσης του έργου “Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας – Β΄Φάση” ως ανάδοχος αυτού, οπότε θα έχουμε στα βόρεια συνθήκες οριστικής φωτοσήμανσης από την Υπηρεσία Φάρων (κόκκινοι σημαντήρες).
 Στο νότιο τμήμα του υφιστάμενου διαύλου πρόκειται να πραγματοποιηθούν νέες εργασίες εκβάθυνσης-διαπλάτυνσης από την ανωτέρω τεχνική Υπηρεσία, οπότε θα υπάρξει προσωρινή φωτοσήμανση αυτού (πράσινοι σημαντήρες). Σύμφωνα με Υδρογραφική Υπηρεσία οι εργασίες προσωρινής μετατόπισης του διαύλου εκτροπής ναυσιπλοΐας θα διαρκέσουν μια εβδομάδα. Τα πλωτά μέσα εκσκαφής για την συγκεκριμένη εργασία καθώς και ο παρελκόμενος εξοπλισμός τους θα επιχειρούν καθημερινά και θα παραμείνουν στις παραπάνω θέσεις για περίπου 2 μήνες,μέχρι το πέρας των προβλεπόμενων εργασιών. Εν συνεχεία πρόκειται να γίνει οριστικοποίηση του διαύλου και τελική φωτοσήμανση του (πράσινοι σημαντήρες στα νότια του διαύλου.
 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...

 

Μετατόπιση του διαύλου βορειότερα θα έχουμε από τις 29 του μήνα, μιας και θα γίνουν εργασίες διαπλάτυνσης στον υπάρχοντα.

 

 

και αλλη μετατοπιση.

 

170μετρα λειτουργικο πλατος θα εχει πλεον ο διαυλος.

 

θα μπορουν να πλεουν δυο πλοια ταυτοχρονα;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Σε λειτουργία ο δεύτερος τερματικός σταθμός Τ2 της Ο.Λ.ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ Α.Ε.

Quote

Η Ο.Λ.ΗΓ. Α.Ε. προς εξυπηρέτηση του κοινού, ανακοινώνει ότι στο Ισόγειο του νέου Τερματικού Σταθμού - Τ2 λειτουργούν από την Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017 όλα τα γραφεία των ναυτιλιακών εταιρειών και εξυπηρετούν το check – in των φορτηγών οχημάτων με προορισμό τους λιμένες Ανκόνα, Βενετίας και Τεργέστης. Πέραν των ναυτιλιακών εταιρειών λειτουργεί κανονικά και κατάστημα Αφορολογήτων Ειδών (Duty Free Shop).

Ο Τερματικός Σταθμός Τ2 λειτουργεί πλέον πλήρως και έχει εξοπλιστεί έτσι ώστε στον επιβάτη να παρέχεται ασφάλεια, αλλά και κάθε επιπλέον διευκόλυνση και πληροφορία.

Ο επιβατικός σταθμός εξοπλίστηκε με όλα τα απαραίτητα για τον έλεγχο ασφαλούς διακίνησης, με βάση του κανόνες που επιτάσσει ο διεθνής κώδικας ISPS.

Έχουν τοποθετηθεί οι απαραίτητες οθόνες πληροφόρησης δρομολογίων.

Infokiosk με τουριστικές πληροφορίες και κάθε χρήσιμη πληροφορία για τον επιβάτη.

Οθόνη προβολής video και φωτογραφικού υλικού με αξιοθέατα του Νομού και των γύρω περιοχών.

Ο σταθμός διαθέτει Ασύρματο Δίκτυο Ελεύθερης πρόσβασης.

Internet Point όπου υπάρχουν διαθέσιμοι για το κοινό τρεις ηλεκτρονικοί υπολογιστές, καθώς και θέσεις παροχής φόρτισης συσκευών.

Ο σταθμός θα αναβαθμίζεται συνεχώς μιας και στόχος μας παραμένει πάντα η όσο καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, αλλά και των χρηστών του λιμένα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Σε φάση ολοκλήρωσης βρίσκεται το έργο της κατασκευής της προβλήτας πλαγιο-πρυμνοδέτησης στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, έργο που υπολείπονταν για την ολοκλήρωση των εργασιών της β’ φάσης του λιμένα.

Quote

Η προβλήτα θα είναι έτοιμη στο τέλος του Οκτώβρη και από εκεί και μετά θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε από την ακτοπλοΐα, είτε και από την κρουαζιέρα, προσθέτοντας μια ακόμα δυνατότητα στο λιμένα της Ηγουμενίτσας.

Από τα έργα της Β΄ Φάσης έχει ολοκληρωθεί κοντά στο 90% των εργασιών και είναι οι κάτωθι:

Λιμενικά έργα: Συνδετήριο κρηπίδωμα μήκους 371,0 μ. με ωφέλιμο βάθος 10,20μ. Κτηριακά έργα: Τερματικός Σταθμός Τ2 συνολικής επιφάνειας 3.041,46 τ.μ., Πύλη Ακτοπλοΐας, Βόρεια Πύλη, κτήριο Η/Μ εγκαταστάσεων λιμένα. (σε χρήση)

Έργα Χερσαίας Ζώνης Λιμένα (σε χρήση)

Εκβάθυνση και διαπλάτυνση του διαύλου ναυσιπλοΐας: πλάτος 170μ., μήκος 2.000μ. και βάθος 10,5μ. (σε χρήση)

5 επιπλέον θέσεις πρυμνοδέτησης συνολικού μήκους 371 μ. (σε χρήση)

Βρίσκονται ακόμη υπό κατασκευή:

Κτίριο τερματικού σταθμού 3: 2,324.80 μ2/ θα εξυπηρετεί ελέγχους που υπαγορεύει η Συνθήκη Schengen– Το κτίριο του Τερματικού Σταθμού έχει ενταχθεί για χρηματοδότηση στο Interreg Greece-Italy με προϋπολογισμό €1.070.000.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το λιμάνι, με βάση όλα τα διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία, τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται στη βασική Δυτική Πύλη Εισόδου των Βαλκανίων και της Ανατολής γενικότερα.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...