Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Telika apo ta liga limania pou den parousiazoun problimata einai ayto tis Igoumenitsas. Kia ayto giati einai kainourio kai sygxrono.Apo epibatiki kinisi paei kala.....omos oson afora tin emporiki sen blepo megali ''kinitikotita''. Theoreitai megalo limani omos ta fortiga ploia apou prosegizoun tim poli ebdomadiaia den xepernoun ayta pou prosegizoun tin Preveza. Giati na einai megalitero eboriko limani i Preveza kai na min ginoun prospathies anabathmisis ton ipodomon tou limaniou oste na sindiaziazete eborio-epibatigos naytilia kai afou boitha kai i Egnatia odos pou exei kataskeuastei sti metafora eboreymaton pros alles perioxes? I Igoumenitsa einai pragmatika pili pros tin Europi kai antitheta pros tin kyrios Ellada.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Η Ηγουμενίτσα με την κατασκευή του καινούριου λιμανιού αναβαθμίστηκε ιδιαίτερα και οι έες προβλήτες που φτιάχτηκαν καλύπτουν τις ανάγκες των διερχόμενων και των παραμένοντων εκεί πλοίων.

Ομως ο δίαυλος παραμένει ένα μεγάλο πρόβλημα.Η χασούρα στα δρομολόγια των πλοίων είναι μεγάλη.Αν δεν διαπλατυνθεί και δεν γίνει διπλής κατεύθυνσης δουλειά δεν γίνεται.Τα πλοία αναγκάζονται να περιμένουν ακόμα και μια ώρα απέξω όταν υπάρχει traffic μέχρι να πάρουν άδεια εισόδου. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

και να μην ξεχναμε οτι το λιμανι εχει ΜΟΝΟ θεσεις πρυμνιοδετησης, για πλοια πολυ μεγαλου μηκους. ειναι μεν μια σημαντικη αναβαθμιση σε σχεση με παλιοτερα, αλλα δεν παρεχει την ασφαλεια του Πειραια ή της Πατρας (οχι σε ολες τις θεσεις βεβαια) ουτε τις ευκολιες βορειοευρωπαϊκων λιμανιων

Link to comment
Share on other sites

Ναι το ευτύχημα είναι ότι τα μεγάλα πλοία(SUPERFAST,BLUE STAR,MINOAN,ANEK)διέρχονται και δεν παραμένουν για πολύ ώρα.Τα άλλα που μένουν της Κέρκυρας ,του Βεντούρη και του Μίμη Αγούδημου ψιλοβολεύουν την κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Η Ηγουμενίτσα με την κατασκευή του καινούριου λιμανιού αναβαθμίστηκε ιδιαίτερα και οι έες προβλήτες που φτιάχτηκαν καλύπτουν τις ανάγκες των διερχόμενων και των παραμένοντων εκεί πλοίων.

Ομως ο δίαυλος παραμένει ένα μεγάλο πρόβλημα.Η χασούρα στα δρομολόγια των πλοίων είναι μεγάλη.Αν δεν διαπλατυνθεί και δεν γίνει διπλής κατεύθυνσης δουλειά δεν γίνεται.Τα πλοία αναγκάζονται να περιμένουν ακόμα και μια ώρα απέξω όταν υπάρχει traffic μέχρι να πάρουν άδεια εισόδου. :(

Αυτό είναι γεγονός. Ειδικά το πρωί 7-8 η ώρα έρχονται όλα τα μεγάλα και του Βεντούρη και Αγούδημου (ας μην υπολογίσουμε της Κέρκυρας). Αν πάρεις το νέο δρόμο για μια περιοχή που λέγεται Καρτέρι και έχει πολύ καλή θέα έξω από το λιμάνι (εκεί οι εταιρίες αναθέτουν στους fotoγράφους να βγάλουν τα πλοία για προσπέκτους κτλ.) νομίζεις αυτήν την ώρα το πρωί πως η Ηγουμενίτσα έγινε Πειραιάς 2.Μεγάλο πρόβλημα είναι για τα μεγάλα (Μινοαν , ανεκ attica κτλ) που κάθονται στο λιμάνι για μισή περίπου ώρα μόνο. Έχουν γίνει πολλά λάθη , είναι γεγονός.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ας το ξεσκονίσουμε λίγο και αυτό το topic, κρίμα ειναι!!! B)

Το λιμάνι της Ηγουμενίτσας σίγουρα έχει αναβαθμίσει την κατάσταση σε σχέση με τα δύο προηγούμενα που υπήρχαν. Τόσο απο πρακτικής όσο κ απο αισθητικής άποψης. Πέραν όμως του προβλήματος του διαύλου και την έλλειψη θέσεων πλαγιοδέτησης το λιμάνι αντιμετοπίζει ένα πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα κατα την γνώμη μου.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΠΛΟΙΑ!!!

Αν κάποιος παρατηρήσει το λιμάνι απο το πρωί μέχρι και το βράδυ θα δεί ένα POLARIS/SIREN δεμένο στην 1 και άντε αν είναι Τρίτη ένα IONIAN SKY. Τα υπόλοιπα πλοία είναι πλέον διερχόμενα απο Πάτρα και άντε να παραμείνουν στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας το πολύ μισή ώρα.

Σκεφτείται λοιπόν ένα νέο και πραγματικά αξιοπρεπές λιμάνι, με 12 θέσεις πρόσδεσης να είναι άδειο. Το maximum των δεμένων πλοίων ήταν πέρισυ τα 5 μεταξύ 22:30-00:00 (Alkmini A, Ionian Sky, ANEK/MINOAN(Ancona) kai Superfast(Bari)). Δηλαδή ούτε κάν οι μισές θέσεις δεν βρίσκονταν σε χρήση.

Οι εταιρίες πλέον δεν δείχνουν το ενδιαφέρον τους σε λιμάνια της Αδριατικής μιας και τα έξοδα των λιμανιών είναι πλέον τραγικά(δικαιώματα προσόρμισης, φαρικά, δημοτικά τέλη,προσδέσεις κτλ). Έτσι πλέον προκειμένου οι εταιρίες να βγάλουν τα έξοδά τους, βαράνε τους ναύλους και το ένα φέρνει το άλλο.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό του GA πέρισυ που δεν ήξερε για όλα αυτά τα έξοδα. Κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό!!! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hγουμενίτσα-Βουλγαρία: Στρατηγικής σημασίας συμφωνία για τις διεθνείς μεταφορές

Σε συμφωνία με βουλγαρικά λιμάνια έχει έρθει, σύμφωνα με τα στοιχεία, το λιμάνι της Ηγουμενίτσας με στόχο την ανάπτυξη του συντελούμενου έργου του αλλά και την ανάπτυξη του δικτύου συνδυασμένων μεταφορών. Με τη συμφωνία, φορτηγά οχήματα, προερχόμενα από την Ευρώπη με κατεύθυνση τη Βαλκανική, αλλά και χώρες της Μ. Θάλασσας, θα προωθούνται μέσω της Ηγουμενίτσας κάνοντας χρήση του μεγαλύτερου τμήματος της Εγνατίας.

Η ολοκλήρωση του οδικού άξονα της Εγνατίας, τη σημασία του οποίου για το ευρωπαϊκό και το διεθνές εμπόριο έχει προ πολλού αναγνωρίσει η Ε.Ε., αναμένεται να σηματοδοτήσει την έναρξη της νέας εποχής για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας. Κατά καιρούς και με διάφορες αφορμές έχει τονιστεί ότι η Ηγουμενίτσα αποτελεί ένα παράδειγμα σύγχρονου λιμανιού ενταγμένου στα διευρωπαϊκά και ευρωμεσογειακά δίκτυα που ανεβάζει ψηλά τον πήχυ του εκσυγχρονισμού για όλα τα λιμάνια της χώρας. Μέχρι τώρα αυτό το λιμάνι εξυπηρετεί περισσότερους από 1.200.000 επιβάτες τον χρόνο, με μια τάση διαρκώς αυξητική. Η συνάντηση βασικών διαδρόμων όπως ο βόρειος άξονας της Εγνατίας, ο δυτικός άξονας, ο άξονας Ηγουμενίτσα - Βόλος σε συνδυασμό με τη θαλάσσια λεωφόρο Αδριατικής - Ιονίου ενισχύει εκ των πραγμάτων τη στρατηγική θέση της Ηγουμενίτσας και διευρύνει τους αναπτυξιακούς ορίζοντες της περιοχής.

Στην Ηγουμενίτσα, η σημερινή διοίκηση επιχειρεί ένα αποφασιστικό βήμα περιφερειακής ανάπτυξης, εμφανίζοντας στην πράξη τι σημαίνει ισόρροπη ανάπτυξη παντού και για όλους και πώς επιτυγχάνεται βήμα - βήμα ο μεγάλος στόχος της πραγματικής κοινωνικής σύγκλισης, της βελτίωσης της ζωής των πολιτών σε κάθε περιφέρεια, σε κάθε νομό, σε κάθε δήμο της χώρας.

πηγη: η express

Link to comment
Share on other sites

Στην αύξηση της κίνησης από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας προς τη Δυτική Ευρώπη θα συμβάλουν σημαντικά και τα οδικά έργα που συμπληρώνουν τη λειτουργία του, και κυρίως η Εγνατία Οδός, η οποία με την ολοκλήρωσή της θα αποτελέσει τη «γέφυρα» της Ε.Ε. με τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Ο νέος λιμένας της Ηγουμενίτσας, σύμφωνα με στοιχεία παλαιότερου master plan, ολοκληρώνεται το 2008.

Οι προβλέψεις για το λιμάνι είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές. Η επιβατική κίνηση του λιμένα την τελευταία 5ετία παρουσιάζει συνεχώς αυξητική τάση, ενώ αντίστοιχη τάση εμφανίζει και η κίνηση επιβατικών οχημάτων και φορτηγών. Η έναρξη λειτουργίας της Εγνατίας οδού θα αλλάξει ριζικά τον χάρτη των συνδυασμένων μεταφορών, δίνοντας νέα πνοή στον λιμένα Ηγουμενίτσας, ενώ σημαντικό παράγοντα για την ανάπτυξή του θα αποτελέσει και η διαμόρφωση της κοινοτικής πολιτικής για τη ναυτιλία μικρών αποστάσεων. Ο λιμένας της Ηγουμενίτσας φιλοδοξεί να διαδραματίσει κυρίαρχο ρόλο στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής.

Με την ολοκλήρωση του άξονα της Εγνατίας, εμπειρογνώμονες εκτιμούν ότι θα αυξηθούν οι απόπλοι πλοίων Ε/Γ-Ο/Γ αλλά και RO-RO ενώ εξεταστέο θεωρείται και το ενδεχόμενο μετάθεσης του σημείου απόπλου από το λιμάνι της Πάτρας για ορισμένα πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον proud_ionian. Δίκιο μέγα. Η Ηγουμενίτσα αν δεν τελειώσει η Εγνατία Οδός δεν μπορεί να μιλάει για αφιξεις RoRo κτλ. Αντε κανα transit και αυτό στην καλύτερη περίπτωση.Ας μή ξεχνάμε και άλλο ένα βασικό εμπόδιο στη δημιουργία εμπορικού λιμανιού:ΔΙΑΥΛΟΣ. Απο τον δίαυλο της Ηγουμενίτσας περνάνε πλοία με βύθισμα έως 8 μέτρα. Απο 8 μέχρι 8.5 (αν θυμάμαι καλά) είναι στην κρίση του πλοιάρχου ενώ απο 8.5 και άνω δεν μπορούν να περάσουν. Τα περισσότερα μένουν αρόδου έξω απο την Ηγουμενίτσα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

η διοικηση του λιμενα ηγουμενιτσας επαναλαμβανει τις φιλοδοξιες για αναπτυξη εμπορικου λιμανιου, σε συναρτηση παντα με την ολοκληρωση της εγνατιας.

το αποσπασμα απο την express

Νέοι ορίζοντες για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας

Στην ανάπτυξη του εμπορικού τμήματος του λιμένα Ηγουμενίτσας στρέφει το ενδιαφέρον τώρα η διοίκηση του λιμένα. Oπως δήλωσε στην «Εξπρές» ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας Α.Ε. Απ. Καμαρινάκης το ενδιαφέρον στην παρούσα φάση στρέφεται στα «ασυνόδευτα» φορτία, ενώ διερευνώνται και οι προοπτικές διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων.

Μάλιστα σημείωσε ότι στους βασικούς στόχους είναι η ανάπτυξη συνεργιών στην ευρύτερη περιοχή με τη λειτουργία εμπορευματικού κέντρου ώστε το λιμάνι να έχει τη δυνατότητα παροχής όλης της γκάμας των υπηρεσιών που απαιτεί το διεθνές εμπόριο ταυτόχρονα με την ολοκλήρωση της Εγνατίας Oδού. Παράλληλα δε τόνισε την αναγκαιότητα επίσπευσης των διαδικασιών που αφορούν τη διάθεση των προγραμματισμένων κονδυλίων για την ολοκλήρωση των «φάσεων» ανάπτυξης των υποδομών του λιμένα ώστε να καταστεί εφικτή η επίτευξη του προαναφερθέντος στόχου.

Ο Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας, σύμφωνα με στοιχεία παλαιότερου Master Plan, ολοκληρώνεται το 2008. Οι προβλέψεις για το λιμάνι είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές Η επιβατική κίνηση του λιμένα την τελευταία 5ετία παρουσιάζει συνεχώς αυξητική τάση, ενώ αντίστοιχη τάση εμφανίζει και η κίνηση επιβατικών οχημάτων και φορτηγών. Η έναρξη λειτουργίας της Εγνατίας Oδού θα αλλάξει ριζικά τον χάρτη των συνδυασμένων μεταφορών, δίνοντας νέα πνοή στον λιμένα Ηγουμενίτσας, ενώ σημαντικό παράγοντα για την ανάπτυξή του θα αποτελέσει και η διαμόρφωση της κοινοτικής πολιτικής για τη Ναυτιλία Μικρών Αποστάσεων. Ο λιμένας της Ηγουμενίτσας φιλοδοξεί να διαδραματίσει κυρίαρχο ρόλο στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής.

Με την ολοκλήρωση του άξονα της Εγνατίας εμπειρογνώμονες εκτιμούν ότι θα αυξηθούν οι απόπλοι πλοίων Ε/Γ-Ο/Γ αλλά και RO-RO ενώ εξεταστέο θεωρείται και το ενδεχόμενο μετάθεσης του σημείου απόπλου από το λιμάνι της Πάτρας για ορισμένα πλοία.

Πρόσφατα αξίζει να υπενθυμιστεί σε συμφωνία με βουλγαρικά λιμάνια ήρθε το λιμάνι της Ηγουμενίτσας με στόχο την ανάπτυξη δικτύου συνδυασμένων μεταφορών. Με τη συμφωνία φορτηγά οχήματα προερχόμενα από την Ευρώπη με κατεύθυνση τη Βαλκανική αλλά και χώρες της Μ. Θάλασσας θα προωθούνται μέσω της Ηγουμενίτσας κάνοντας χρήση του μεγαλύτερου τμήματος της Εγνατίας.

Η ολοκλήρωση του οδικού άξονα της Εγνατίας, τη σημασία του οποίου για το ευρωπαϊκό και το διεθνές εμπόριο έχει προ πολλού αναγνωρίσει η Ε.Ε. αναμένεται να σηματοδοτήσει την έναρξη της νέας εποχής για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.

Κατά καιρούς και με διάφορες αφορμές έχει τονιστεί ότι η Ηγουμενίτσα αποτελεί ένα παράδειγμα σύγχρονου λιμανιού ενταγμένο στα διευρωπαϊκά και ευρωμεσογειακά δίκτυα που ανεβάζει ψηλά τον πήχη του εκσυγχρονισμού για όλα τα λιμάνια της χώρας. Μέχρι τώρα αυτό το λιμάνι εξυπηρετεί περισσότερους από 1.200.000 επιβάτες το χρόνο με μια τάση διαρκώς αυξανόμενη. Η συνάντηση βασικών διαδρόμων όπως ο βόρειος άξονας της Εγνατίας, ο δυτικός άξονας, ο άξονας Ηγουμενίτσα –Βόλος σε συνδυασμό με τη θαλάσσια λεωφόρο Αδριατικής– Ιονίου ενισχύει εκ των πραγμάτων τη στρατηγική θέση της Ηγουμενίτσας και διευρύνει τους αναπτυξιακούς ορίζοντες της περιοχής.

Στην Ηγουμενίτσα η σημερινή διοίκηση επιχειρεί ένα αποφασιστικό βήμα περιφερειακής ανάπτυξης, εμφανίζοντας στην πράξη τι σημαίνει ισόρροπη ανάπτυξη παντού και για όλους και το πώς επιτυγχάνεται βήμα - βήμα ο μεγάλος στόχος της πραγματικής κοινωνικής σύγκλισης, της βελτίωσης της ζωής των πολιτών σε κάθε περιφέρεια, σε κάθε νομό σε κάθε δήμο της χώρας.

Στην αύξηση της κίνησης από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας προς τη Δυτική Ευρώπη θα συμβάλουν σημαντικά και τα οδικά έργα που συμπληρώνουν τη λειτουργία του και κυρίως η Εγνατία Οδός, η οποία με την ολοκλήρωσή της θα αποτελέσει τη «γέφυρα» της Ε.Ε. με τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

επιμενω οτι χωρις εγνατια, ιονια (δευτερευοντως) και αν δεν γινουν εργα υποδομης (εκβαθυνση του λιμανιου κλπ) θα αργησει η αναπτυξη του εμπορικου λιμανιου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Συμφωνα με δηλωσεις του προεδρου του Λιμανιου της Ηγουμενιτσας στην "Ν" η Αtticα ενδιαφερεται να επενδυσει στην κατασκευη εμπορευματικου κεντρου εκει.

ΟΜΙΛΟΣ Attica Group περιλαμβάνεται μεταξύ των ενδιαφερομένων για τη δημιουργία χώρου στάθμευσης ασυνόδευτων φορτίων στο λιμάνια της Ηγουμενίτσας. Ο όμιλος Attica που αναπτύσσει έντονη δραστηριότητα στις γραμμές της Αδριατικής μέσω κυρίως της Super Fast Ferries και της Blue Star Ferries εμφανίζεται έτοιμος να κάνει ένα αποφασιστικό βήμα και στο τομέα των logistics, εκμεταλλευόμενος τη στρατηγική θέση του λιμανιού της Ηγουμενίτσας.

Η εκδήλωση ενδιαφέροντος από μια τόσο μεγάλη ναυτιλιακή εταιρεία για το επενδυτικό αυτό πρόγραμμα αποδεικνύει ότι οι προοπτικές για το λιμάνι μας είναι πολύ μεγάλες δήλωσε στη «Ν» ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος ηγουμενίτσας ΟΛΗΓ , Απόστολος Καμαρινάκης.

Η δημιουργία του χώρου ασυνόδευτων φορτίων είναι το πρώτο βήμα για τη δημιουργία στην Ηγουμενίτσα ενός σημαντικού εμπορευματικού κέντρου δηλώνει ο κ. Καμαρινάκης

Ο ΟΛΗΓ προχώρησε πρόσφατα στη δημοσίευση προκήρυξης πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη δημιουργία χώρου στάθμευσης φορτίων. Ενδιαφέρον εκδηλώθηκε από τέσσερις μεταφορικές εταιρείες και τον όμιλο Attica Group του κ. Περικλή Παναγόπουλου.

Οπως σημειώνει ο κ. Καμαρινάκης, στόχος της διοίκησης του ΟΛΗΓ είναι η περαιτέρω αναβάθμιση του ρόλου του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, το οποίο μπορεί να γίνει η ουσιαστική δυτική πύλη των Βαλκανίων

απο τη Ναυτεμπορικη της 19/01/06

απο οτι φαινεται ο κυρ Περικλης επενδυει στη μετα εγνατια εποχη. αυτα να τα βλεπουν κατι αποτυχημενοι πολιτευτες στο Νοτο που φοβουνται τις εταιρειες και δεν τους δινουν χωρο να κατασκευασουν terminal οι ιδιες.

Link to comment
Share on other sites

1ον. Εάν δεν παινέψεις το λιμάνι σου, την στρατηγική του θέση και τις προοπτικές του...:)

2ον. Ενδιαφέρον μπορεί να εκδηλώνει ο καθένας. Τζάμπα είναι. Όμως, να δούμε αν θα βάλλει και κανένας το χέρι στην τσέπη ...;)

Link to comment
Share on other sites

ATTICA GROUP: Γνωστοποίηση

Σε απάντηση της από 24/01/2006 επιστολής της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς που αναφέρεται σε δημοσίευμα της εφημερίδας ΗΜΕΡΗΣΙΑ, στο φύλλο της 24ης Ιανουαρίου 2006, σελίδα 17, με τίτλο "Διερευνητική πρόσκληση ενδιαφέροντος για διαχείριση terminal, Ενδιαφέρον από την ATTICA για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας", η εταιρία γνωστοποιεί τα ακόλουθα:

Η ATTICA A.E. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ εξεδήλωσε το ενδιαφέρον της στην σχετική προκήρυξη του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας (ΟΛ.ΗΓ.) για τη διερεύνηση της αξιοποίησης του χώρου που διατίθεται στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας για την εύρυθμη διακίνηση ασυνόδευτων επικαθήμενων (trailers). Η εκδήλωση ενδιαφέροντος της ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ είναι το πρώτο στάδιο μιας διερευνητικής διαδικασίας, όπως άλλωστε εμφανίζεται και στον τίτλο του δημοσιεύματος, που θα απαιτήσει διαπραγμάτευση με τον ΟΛ.ΗΓ. για θέματα χρονικών πλαισίων, υποδομών και λειτουργίας του χώρου, προκειμένου να αποφασισθεί αν θα προχωρήσει σε επόμενο στάδιο.

Εξυπακούεται ότι σε περίπτωση που υπάρχουν εξελίξεις επί του θέματος οι οποίες αποτελούν ουσιαστικές πληροφορίες για την ενημέρωση του επενδυτικού κοινού, η εταιρία μας, όπως άλλωστε είναι η πάγια τακτική της, θα ενημερώσει έγκαιρα τις χρηματιστηριακές αρχές και το επενδυτικό κοινό.

Εν ολίγοις: η εκδήλωση ενδιαφέροντος δεν σημαίνει και επένδυση!:P

Τέλος, ευχαριστώ θερμώς τον κο Περικλή για την επιβεβαίωση του παραπάνω σχολίου μου:P

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

στο λιμανι της ηγουμενιτσας, αναμεσα στο νεο λιμανι και τις 2 ραμπες που... ηταν παλια το νεο λιμανι:D προβλεπεται κανενα εργο; γιατι δεν μπαζωνεται ο χωρος να μεγαλωσει το νεο λιμανι και να φτιαχτει και κανενα "δοντι" για πιθανη πλαγιοδετηση;

ενταξει ωραιο το νεο λιμανι, εξαιρετικο το terminal, απεραντος χωρος για τα φορτηγα, αλλα τα βαπορια παλι στην αγκυρα ειναι.

αληθεια με εκεινη τη διαπλατυνση του διαυλου θα γινει τπτ;

Link to comment
Share on other sites

Μελλοντικά προβλέπεται να ενωθούν και τα τρία λιμάνια (παλιό, παλιό-νέο και νέο). Έχουν γίνει μελέτες απ' όσο ξέρω αλλά τίποτα δεν φαίνεται να προχωράει. Θα ρωτήσω και θα σας πώ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
...στο πιο συχρονο λιμανι της χωρας,Igoumenitsa Port!

με την καμια.:)

μπορει να ειναι συγχρονο το terminal και η περιφραξη και πρωτοποριακη, για τα Yunani δεδομενα, η απ'ευθειας συνδεση με τον αυτοκινητοδρομο, αλλα λιμανι οπου πλοια 200 μετρων πρυμνιοδετουν στην αγκυρα και οι επιβατες βγαινουν πεζοι μαζι με τις νταλικες, χωρις στεγαστρα και χωρις φυσουνες δεν ειναι καθολου συχρονο.

Link to comment
Share on other sites

Βρε proud εαν δεν ειναι συγχρονο το λιμανι της Ηγουμενιτσας,τοτε ποιο ειναι?? Ολα αυτα που αναφερεις καλυπτονται απο καποιο αλλο greek port???? Δεν μιλησα για Ευρωπη αλλα για την χωρα μας.Κ αν δεν εχει θεση προσδεσης 'γαμα' η στεγαστρα για τους επιβατες εχει ποσα στρεμματα για να παρκαρουν οι νταλικες,τελεια προσβαση(εννοω δεν ειναι χωμενο μεσα σε πολη) κ ενα επιβατικο σταθμο απιστευτο:)

Link to comment
Share on other sites

Mα πρωτίστως τα λιμάνια πρέπει να φτιάχνονται με την λογική να δένουν τα πλοία με ασφάλεια κι από εκεί και πέρα για την χερσαία έκταση του λιμανιού βλέπουμε.

Εδώ έχουμε ένα λιμάνι με μια προβλήτα στην οποία πρυμοδετούν μεγαθήρια και με την πρώτη μπουκαδόυρα που θα βγάλει (και είναι και πολλές τον χειμώνα) τρέχουν και δεν φτάνουν.

Δεν συζητάμε καν για τον δίαυλο που είναι ένα δράμα και θα έπρεπε να είχε διαπλατυνθεί εδώ και πολλά χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αν και εχω περασει πολλες φορες απο τον επιβατικο σταθμο,μολις χτες παρατηρησα μια απιστευτη μακετα-μοντελο του λιμενα,που απεικονιζει την τελικη του μορφη,αφου εχουν ολοκληρωθει δλδη οι φασεις Α,Β,Γ.Πραγματικα δεν μπορω να φανταστω σε ποσα χρονια θα γινει ετσι(γιατι χρειαζεται πολυ μα πολυ δουλεια+χρημα για να γινουν κ οι αλλες 2 φασεις)αλλα σιγουρα θα μιλαμε για ενα απιστευτο εργο-λιμανι για τα ελληνικα δεδομενα:D.Ριξτε ενα βλεφαρο...

post-709-12832697164_thumb.jpg

post-709-128326971644_thumb.jpg

post-709-128326971646_thumb.jpg

post-709-128326971649_thumb.jpg

post-709-128326971652_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Στο site του Ο.Λ.ΗΓ εβαλαν ενα banner που σε οδηγει εδω ωστε να ενημερωνεται το επιβατικο κοινο για τις αφιξοαναχωρησεις.Δυστυχως στο προσφατο περασμα μου απο τον επιβατικο σταθμο,δεν προσεξα(προλαβα να δω)αν υπαρχει καποια οθονη που να δειχνει το marine-traffic.Παντως η κεραια αναμεταδοσης βρισκεται διπλα στο passenger terminal οποτε ειναι σιγουρα μια ιδεα του ΟΛΗΓ κ οχι καποιου ιδιωτη.

Τελος απ οτι ειδα(αν παρατηρησα καλα)ξεκινησε περιφραξη για την δημιουργια εργοταξιου εκει που συνορευουν παλιο και καινουργιο λιμανι,μαλλον για να ξεκινησει η Β φαση του εργου,που συμφωνα με το περιοδικο του λιμενα,υπογραφτηκε στις 20/3/2008 συμφωνητικο κατασκευης,που θα κοστισει 66.250.000 ευρω και θα διαρκεσει 42 μηνες.

Αν ξερει καποιος Ηγουμεν/της κατι παραπανω,ας μας πει;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Και επειδη ειμαι και λιγο Ηγουμενιτσιωτης:D(που λεει ο λογος δηλαδη...),ο κυριος-κυριος Υπουργος ΥΠΕΧΩΔΕ Γ.Σουφλιας επισκεφτηκε το λιμανι στις 14/11 και ενημερωσε για τις επομενες φασεις των εργων.Τελικα η Β φαση εχει ξεκινησει απο τον Μαρτιο γιαυτο ισως υπαρχει και ο γερανος-δραγα(?).Απο τα δελτια τυπου της ΕΓΝΑΝΤΙΑΣ ΟΔΟΥ και του ΟΛΗΓ.

Η Β’ φάση των έργων κατασκευής του Νέου Λιμένα Ηγουμενίτσας ξεκίνησε τον περασμένο Μάρτιο και θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2011. Μεταξύ των άλλων, κατασκευάζουμε :

- σημαντικά λιμενικά έργα

- 2 θέσεις πλαγιοπρυμνοδέτησης για πλοία τύπου ferries

- 2 Αποβατικούς σταθμούς συνολικής επιφάνειας περίπου 4.500 τ.μ. και προβλήτα 170 μέτρων

- Υδραυλικά έργα, οδοποιία, χώρους στάθμευσης, διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου

Αρκετά σημαντικές ήταν οι δηλώσεις του Υπουργού σχετικά με τα έργα της Γ΄ Φάσης ανάπτυξης του Λιμένα. Ο Υπουργός σημείωσε ότι ήδη εκπονούνται οι μελέτες για την Γ’ Φάση των έργων του Νέου Λιμένα Ηγουμενίτσας οι οποίες θα ολοκληρωθούν σε τρεις (3) μήνες και εν συνεχεία με χρονικό ορίζοντα το Μάρτιο του 2009 θα γίνει η δημοπράτηση του έργου. Η χρηματοδότηση των έργων της Γ΄ Φάσης έχει ήδη εξασφαλιστεί και εντάχθηκε στην 4η Προγραμματική Περίοδο (ΕΣΠΑ), ο προϋπολογισμός ανέρχεται στα 90 εκατ. ευρώ.

Τα έργα της Γ΄ Φάσης περιλαμβάνουν τις ακόλουθες λιμενικές και χεραίες εγκαταστάσεις:

- Κατασκευή νέων κρηπιδωμάτων συνολικού μήκους 610 μέτρων, για τη δημιουργία 2 ανεξάρτητων θέσεων πλαγιοπρυμνοδέτησης, για ferries μήκους έως 220m.

- Κατασκευή κρηπιδώματος μήκους 90 μέτρων για προσωρινή λειτουργία μίας επιπλέον θέσης για ferries.

- Κατασκευή νέων κτιριακών εγκαταστάσεων όπως Τερματικός Επιβατικός Σταθμός Νο 4 επιφάνειας 2.000m2 και άλλα.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο προσφατο περασμα μου,παρατηρησα την υπαρξη σημαδουρας με κοκκινο φαναρι αναμεσα στις θεσεις 5-6 στα 100 μετρα απο τον ντοκο.Πιθανον λοιπον να εχουν τοποθετηθει μπλοκια για την δημιουργια του πρωτου 'γαμα' στο λιμανι.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Προχωραει η δευτερη φαση του λιμενα και ηδη αρχισε να φαινεται ο νεος επιβατικος σταθμος.Επισης σε καθε ραμπα-θεση προσδεσης,τοποθετηθηκαν πινακιδες playmobil:D

post-709-128326978079_thumb.jpg

post-709-12832697808_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...