Jump to content
Shipfriends

Super-Fast Levante (ΙΜΟ 9204362)


Recommended Posts

Το Super-Fast Levante (ΙΜΟ Νο: 9204362) είναι κατασκευασμένο το 2001 και έχει μήκος 157,96 μέτρα και πλάτος 25,20 μέτρα. Το πλοίο σε επιθεώρηση που είχε στη Palma de Mallorca στις 30/6/17 είχε 14 παρατηρήσεις που μια από αυτές, το οδήγησε σε κράτηση για μια ημέρα στο λιμάνι μέχρι την αποκατάσταση του.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Το Super-Fast  Levante άλλαξε σημαία αυτή την εβδομάδα. Πριν είχε Κυπριακή σημαία και τώρα έχει υψωσει την Ισπανικη σημαία. Να προσθέσουμε ότι το πλοίο δουλεύει στη γραμμή Palma de Mallorca-Valencia. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 months later...

Επέστρεψε στα δρομολόγια για λίγες εβδομάδες κάνοντας Palma de Mallorca - Valencia, πλήν όμως από τις 28 Μαρτίου προσφέρει σκιά στους γλάρους στο λιμάνι της Valencia. Λόγω του ιού όλα αυτά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 8 months later...

Από τα μέσα Δεκεμβρίου του 2020 παροπλισμένο στο Alicante το πλοίο, βλέποντας και τα οικονομικά προβλήματα της Trasmediterranea το βλέπω κομματάκι χλωμό το μέλλον του, τουλάχιστον με αυτά τα χρώματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Τέρμα ο παροπλισμός για το Super-Fast Levante μιας και αναχώρησε από το Cadiz με προορισμό τη Μασσαλία, μάλλον ναυλωθηκε από τη DFDS για να αντικαταστήσει το Botnia Seaways στη γραμμή Μασσαλία Τυνησία.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Καινούρια καριέρα για το Super-Fast Levante, τουλάχιστον για τα επόμενα 2 χρόνια. Σύμφωνα με το Puente de Mando, έχει επέλθει συμφωνία ανάμεσα στην Trasmediterranea και την γερμανική Nordex για διετή ναύλωση του πλοίου προκειμένου να μεταφέρει ανεμογεννήτριες από την Κίνα στην Ισπανία(Cadiz) και τη Γερμανία(Rostock). Αξιοσημείωτο πως στο site της Nordex εμφανίζεται και το λογότυπο της Acciona, προηγούμενου ιδιοκτήτη της Trasmediterranea. Υποθέτω πως πρόκειται για κάποια σύμπραξη. Το πλοίο τέλος πάντων έκανε δεξαμενισμό στο Γιβραλτάρ και βγήκε όπως βλέπουμε σε αυτήν τη φωτογραφία από το παραπάνω site. Αναμένεται να ξεκινήσει ταξίδια μάλλον σύντομα, το κάθε ένα από αυτά υπολογίζεται να διαρκεί κανένα τρίμηνο(κυκλικό).

 

WhatsApp-Image-2022-07-02-at-1.12.11-PM-

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 months later...

Ωραίος είμαι κι εγώ, δεν έχω αξιωθεί να το ανεβάσω. Καλοκαίρι του 2015 στη Βαρκελώνη και το πλοίο κάνει δρομολόγια σαν roro στις Βαλεαρίδες για λογαριασμό της Trasmediterranea, το βλέπουμε δεμένο στη γωνία του terminal της εταιρείας του. Λίγο αργότερα την ίδια ημέρα, το πλοίο έχει ξεκινήσει να φορτώνει και μπορεί κανείς να διακρίνει τα tanktainers και τις μπουκάλες για τα γκάζια πρός τα πρύμα. Και φυσικά η πρυμνιά άποψη κατά την αναχώρηση, το πλοίο έχει 2 μεγάλους καταπέλτες, νομίζω είναι ένας για κάθε ντέκ.

 

Να συμπληρώσω πως είναι χτισμένα στο Union Naval Valencia(280) στην ομώνυμη πόλη και οι 4 κύριες μηχανές του είναι Wartsila τύπου 6L46C για υπηρεσιακή ταχύτητα 22 κόμβων και μέγιστη λίγο πάνω από 24. Από γκαράζ βλέπω χώρο για 102 νταλίκες σύν 117 ΙΧ, υποθέτω σε κατάμπαρο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πάλι εις τας Ευρώπας το πλοίο, είχε αποπλεύσει τον περασμένο μήνα από το Tuticorin της Ινδίας και αργότερα απόψε θα βρίσκεται στο Algeciras, μάλλον για καύσιμα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...