Jump to content
Shipfriends

Ift (IMO 9283928)


Petros P

Recommended Posts

Το ξερω αυτο!αρα κατι αλλο ετοιμαζει...μηπως τις βγαλει απο μεσα κ τις βαλει σε κανα ταχυπλοο δικο του..θα δειξει αλλα κατσε να ρθει πρωτα 

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κάποια παραλειπόμενα από τις δηλώσεις του κ. Μάριου Ηλιόπουλου στην εκδήλωση για τους πράκτορες πάνω στο Tera Jet όσον αφορά για το Swift 1!! Το Swift 1 ανάφερε ότι χτυπήθηκε από ρουκέτα και είναι κατεστραμμένο όπως ήταν το Highspeed 5. Οι πιο πολύ από εμάς σκεφτήκαμε ότι θα το πήρε για πηγή ανταλλακτικών για τα αλλά πλοία της Sea Jets παρόλο που οι μηχανές του δεν ταιριάζουν με κανένα άλλο πλοίο τους!!! Η έκπληξη είναι ότι σύμφωνα με τις πηγές μου το πήρε για να το επισκευάσει έτσι ώστε να ταξιδέψει στην Ελλάδα!!! Δηλαδή να δούμε ένα ανάλογο project σαν το Highspeed 7!!!

Link to comment
Share on other sites

Έχει φέρει τόσα χρέπια,ρε παιδιά έχει το τρόπο του...μη τα ξαναλέμε... έχει πολύ καλό team δίπλα του σε κάθε τομέα ο άνθρωπος...

Link to comment
Share on other sites

Αν ξαναδούμε τις φωτογραφίες από το κατεστραμένο κουφάρι του πλοίου, τι πιθανότητες υπάρχουν να επισκευαστεί και να ταξιδέψει ξανά και γιατί να μπει κάποιος σε αυτή την διαδικασία ? Δεν έχει κανένα νόημα!

Edited by thanosp
Λινκ
Link to comment
Share on other sites

Εδω μιλαμε πως ειναι κατεστραμενο  ολο το κουφαρι που σημαινει οτι θα χρειαστει ολο αλαγμα. Συμφωνω δεν εχει νοημα . 

Link to comment
Share on other sites

Καί εγώ αναρρωτιέμαι την σκοπιμότητα αυτής της αγοράς. Ας μην ξεχνάμε ότι το "πλοίο" είναι αλουμινοκατασκευή και δεν ξέρω αν και πόσα θα εξοικονομήσει ανακατασκευάζοντάς το, σε σύγκριση με μια νέα κατασκευή. Όσο για τα "χρέπια" (αφού διευκρινήσω ότι είναι ένας χαρακτηρισμός που δεν με αντιπροσωπεύει για κανένα πλοίο) θα εκφράσω την άποψη ότι για πολλά χρόνια τα πλοία του δεν ήταν ιδιαίτερα αξιόπιστα αλλά φαίνεται ότι πλέον τα τελευταία 2-3 χρόνια υπήρξε σημαντική βελτίωση στον τομέα αυτό.  Πέρα από το τεχνικό τμήμα σε ένα βαθμό αυτό οφείλεται και στην στρατηγική του να υπάρχουν αρκετά πλοία εκ των οποίων ταξειδεύουν τα καλύτερα.

Αν από την άλλη το θέλουν για "κανιβαλισμό" σίγουρα θα έχουν κάνει τους υπολογισμούς τους. Ας μην μας διαφεύγει επίσης ότι πιθανότατα μια ιδιαίτερη σχέση έχει καλλιεργηθεί με την Incat και ίσως "παίζουν" και πράγματα τα οποία δεν φανταζόμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Έχει αναστήσει χρέπια και χρέπια,κινεί τα ταχύπλοα με χαμηλές ψηλές τιμές,δε τον αγγίζουν ναυάγια κτλ και αναρωτιέστε το swift τι θα το κάνει που είναι war affected ship??

In$urance money my dear friends!! Εχει την άκρη του ο άνθρωπος..Πλέον και οι τυφλοί βλέπουν. Οσο τον απεχθανόμουν σαν μικρός καραβολάτρης στα 90's τοσο τον παραδέχομαι στα 10's ως καραβολάτρης και ως operator :P

Link to comment
Share on other sites

Την ασφαλιστικη ο Ηλιοπουλος θα την παρει ή ο προηγουμενος "ιδιοκτητης"  του πλοιου που επαθε την ζημια χρησιμοποιωντας για λογαριασμο του το πλοιο αυτο;

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικη εκτιμηση απο τις φωτογραφιες μονο, το πλοιο δεν ειναι επισκευάσιμο, χρειαζεται δουλειά τύπου Louis Cristal.....

Σίγουρα πάντως είναι πιο οικονομικό αυτό από την κατασκευή ενός καινούριου ταχυπλόου. Δεν ξερουμε επισης και τι ειδους συμφωνια μπορει να γινει. Πχ να επισκευαστει το πλοιο για το ναυτικό με την αποζημίωση, και ο Ηλιόπουλος να συμπληρώσει οτι δεν καλυπτει η ασφάλιση και να πάρει την εκμετάλλευση για καποια χρόνια χωρις να του ανήκει το σκάφος....

Σενάριο είναι , πολλά σενάρια ακόμη μπορεί να γίνουν, θα δειξει.....

 

 

Link to comment
Share on other sites

αν οι μηχανες του την εχουν γλυτωσει και αν παιζει και ασφαλεια (που πιθανοτατα θα προοριζεται για την αποκατασταση του πλοιου), δεν ειναι απιθανο, ειδικα αν, οπως ειπε και ο pathfinder, θελει η incat να δειξει οτι το πλοιο της, ειναι... ατρωτο

Link to comment
Share on other sites

Οτι ειναι "ατρωτο" το ειδαμε αφου εμεινε στην επιφανεια μετα την σφοδρη συγκρουση με τον πυραβλο.Το μονο(και αν) που μπορει να μεινει στο πλοιο ειναι μονο οι μηχανες.Το πλοιο ειναι ολο στραβωμενες λαμαρινες και ακομη και το Hull της δεξιας μπαντας ειναι διαλυμενο.Αμα θελει το αγοραζει,περνει της μηχανες αμα δεν εχουν παθει τιποτα και το παει για scrap και φτιαχνει ενα νεο πλοιο σε συνεργασια με την incat!

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, giorgos_249 said:

Σίγουρα πάντως είναι πιο οικονομικό αυτό από την κατασκευή ενός καινούριου ταχυπλόου

Μην γνωρίζοντας τι έχει διασωθεί από το πλοίο δεν μπορούμε να εκτιμήσουμε αν ισχύει. Γιατί αν η έκταση της ζημιάς είναι αυτή που φαίνεται και χρειάζεται πλήρη ανακατασκευή το hull εγώ θεωρώ ότι η εκτίμησή σου δεν ισχύει. Βάλε μεταφορά του κουφαριού, ξεμοντάρισμα και overhaul όσων έχουν διασωθεί, κόψιμο και ανακτασκευή του hull, πλήρες refit πάει μακρυά η βαλίτσα. Συν το ότι τελικά έχεις ένα "καινούργιο" σκάφος 14-15 ετών!!! Από την άλλη, αν το σκάφος πάει για scrap και το ενδιαφέρον επικεντρώνεται σε μηχανές-μηχανικά μέρη υποπτεύομαι ότι δεν θα το ανέφερε σαν αγορά "πλοίου".

Όσο για την ασφάλεια -αν υπάρχει και ισχύει, λόγω της χρήσης του σκάφους- δικαιούχος είναι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Θα μπορούσε ίσως -ανάλογα με το δίκαιο της χώρας που ισχύει- να εκχωρήσει τα δικαιώματα στον νέο ιδιοκτήτη. Αυτό εικάζω θα συνέβαινε σε δύο περιπτώσεις, είτε αν το αποτέλεσμα ήταν αβέβαιο (οπότε μπορεί να ισχύει το "κάλιο 5 και στο χέρι", οπότε "τζογάρει" ο αγοραστής) είτε αν για κάποιο λόγο ο νέος ιδιοκτήτης έχει (νομικά) σημαντικά καλύτερες πιθανότητες να τα διεκδικήσει.

Το πιθανότερο είναι σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο "σύνθετο" σενάριο να μην μάθουμε πολλά παραπάνω. Πάντως όσο και αν (ακόμη τουλάχιστον) είμαι κάθε άλλο παρά fan των υπηρεσιών της εταιρείας, φαίνεται ότι τα τελευταία χρόνια παίζουν σπουδαία "μπαλίτσα" που θα έλεγε και ο Αλέ :lol:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...