Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μια πρώτη τζούρα, στην κυριολεξία, του Honfleur στην gallerie μας. Είναι ακόμη σε φάση fitting out στο Flensburger, με πολλά ερωτηματικά να πλανώνται σχετικά με το τι μέλλει γενέσθαι. Η φωτογραφία είναι από το τέλος του περασμένου Ιουνίου, φαντάζομαι πως έχει προχωρήσει λίγο έκτοτε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Σύμφωνα με Γερμανικά δημοσιεύματα, η Britanny Ferries προχώρησε στην ακύρωση του συμβολαίου της ναυπήγησης του Honfleur λόγω της καθυστέρησης στη ναυπήγηση εξαιτίας των οικονομικών προβλημάτων του ναυπηγείου Flensburger 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

H Siem Group ήταν μέτοχος στο ναυπηγείο Flensburger Schiffbau-Gesellschaft και το καλοκαίρι φαίνεται ότι πούλησε τις μετοχές της σε νέο επενδύτη για τη διάσωση του ναυπηγείου. ΗSiem Group αγόρασε το Honfleur, έτσι ώστε να το αποπερατώσει στο ναυπηγείο Fosen. Τωρα αφου αποπερατωθεί μάλλον θα το διαθέσει προς ναύλωση ή για πώληση, όπως τα Ro-Ro που είχε ναυπηγήσει στο Flensburger Schiffbau-Gesellschaft.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 3 months later...

Το πλοίο παραμένει δεμένο στη Gdynia της Πολωνίας,αναμένοντας  να δει τι του ξημερώνει το αύριο.Κατα τη γνώμη σας θα μπορούσε να το αγοράσει η Attica?? Είναι ιδανικό για Χίο Μυτιλήνη, Δωδεκάνησα, Κρήτη(Χανιά και Ηράκλειο) και Αδριατική.  

Link to comment
Share on other sites

Με δεδομένο ότι το κόστος του όταν παραγγέλθηκε ήταν 200 εκατ. ευρώ, αμφιβάλλω ότι μπορεί να το αγοράσει η Attica.(Εκτός και αν μπήκε ο Ηλιό στη MIG για αυτό το λόγο🤪)

On 10/26/2020 at 9:37 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

ΗSiem Group αγόρασε το Honfleur, έτσι ώστε να το αποπερατώσει στο ναυπηγείο Fosen.

Ακόμα και αν η Siem Group αποφασίσει να το "σκοτώσει" δεν νομίζω ότι το κόστος του μπορεί να πέσει σημαντικά και ίσως και για αυτό να μην βρίσκεται αγοραστής μεταξύ άλλων σαφέστατα πιο εύρωστων εταιρειών.

Ωραία θα ήταν να το είχαμε πάντως εδώ, αλλά που να τρέχουμε να φτιάξουμε και εγκαταστάσεις για να βάζει LNG το συγκεκριμένο πλοίο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Οι Πολωνοί τώρα συνασθενείς,οπως μεταφέρεται στο fb group Ferries! αναφέρουν πως το πλοίο πάει προς Balearia ,με κάποιες δουλειές (οπως side doors) και φυσικά το βάψιμο να ειναι θέμα ημερών να γίνουν

Κίνηση που έχει λογική αφου η Balearia έχει ηδη τονάζ με Lng

Link to comment
Share on other sites

Το Ferrybalear πιθανολογεί πως το πλοίο θα το δούμε να κάνει δρομολόγια από τη Huelva για τα Κανάρια, στην υπηρεσία της κοινοπραξίας με τη Lineas Fred Olsen. Αυτό λόγω του μεγάλου αριθμού κρεβατιών. 

Link to comment
Share on other sites

  • Nick the Greek changed the title to Rusadir (IMO 9832119)
  • 4 weeks later...

Το πλοίο βρίσκεται στο Γκντανσκ της Πολωνίας για κάποιες λεπτομέρειες πριν φύγει για Ισπανία ενώ έχει φορέσει τα σινιάλα της Balearia: 

image.thumb.png.64bbb2503951dc2ab17768449cc2716d.png

image.thumb.png.3222b741968510a0c7dc77cc63a864b5.png

Πηγή: Ferrybalear

Σύμφωνα με το Ferrybalear αν πάνε όλα καλά θα το δούμε στη γραμμή Μάλαγα-Melilla.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...