Jump to content
Shipfriends

Ταξιάρχης (IMO 7431090)


Recommended Posts

  • 5 months later...
  • Replies 587
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...

Υπεροχος ο ταξιαρχης ηταν...καραβολατρικος...συρο-μυκονο-χιο-μυτιληνη στην πιο ωραια πλωρια καμπινα με 2 φινιστρινια...καλοκαιρι 2002...θυμαται καποιος τι δρομολογια εκανε με τα παλια του ονοματα??hobart-agia methodia-euromantique...

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το Fakta ως Hobart δούλευε ως RoRo στο Down Under (aka Αστραλία)  και ένωνε την Μελβούρνη με την ομώνυμη πόλη στην Τασμανία.

Ως Μεθοδία (τότε που έγινε ferry) πήγαινε Πάτρα Μπρίντιζι

Ως Euromantique πήγαινε Sherness - Vlissingen αρχικά και Vlissingen - Dartford μετέπειτα, διασχίζοντας την Μάγχη

Είχε πάει και Γιβραλτάρ (Αλγεθίρας - Τάνγκερ) 

πηγή

Link to comment
Share on other sites

SEAWAY HOBART Mελβούρνη-Χόμπαρτ
ΑΓΙΑ ΜΕΘΟΔΙΑ Πάτρα-Πρίντεζι
ΕUROMANTIQUE Sheerness/Dartford-Vlissingen,Αλγεθίρας-Ταγγέρη.

To τελευταίο επιζών από μιά σειρά 10 ρο-ρό που χτίστηκαν στα 70ς στη Νορβηγία Από αυτά τα μισά πέρασαν από Ελληνες (αυτό,ΑΕGEAN SUN/ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ,ΦΙΛΙΠΠΟΣ,ΑΕGEAN SKY,AEGEAN SUN).

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Πάει και ο αγαπημένος Ταξιάρχης, δυστυχώς ήταν μονόδρομος αυτό το τελευταίο του ταξίδι γιατί από τα χρόνια παροπλισμού του το πλοίο ήταν βαριά λαβωμένο και έτσι καμιά εταιρία δεν πήρε το χρηματικό ρίσκο να το αγοράσει για να το αξιοποιήσει, κρίμα αλλά λογικό.Ειχα μια τελευταία ελπίδα μήπως το πλοίο αγοραστεί από την CCL(λεγόταν σαν φημολογία πως ενδιαφέρονταν).Καλό τελευταίο ταξίδι λοιπόν στον αγαπημένο Ταξιάρχη θα τον θυμόμαστε όπως θυμόμαστε και όλες αυτές τίς καραβαρες που σήμερα δεν ταξιδεύουν στις θάλασσες μας αλλά στις αναμνήσεις μας....

Link to comment
Share on other sites

Και κάπως έτσι, τελείωσε η εποχή της ΝΕΛ που ακόμη έκανε λογικές κινήσεις (προ-Αιόλων). 

Πάντως κατ' εμέ η CCL θα το είχε αξιοποιήσει πολύ καλά, όπως αξιοποίησε το Τάλως και το Άγιος Γεώργιος. Αλλά στην κατάσταση που ήταν θα έπρεπε να μας είχε αφήσει προ πολλού.

Link to comment
Share on other sites

Αν είχε ράμπα θα εξυπηρετούσε περισσότερο τη CCL.Το ασανσέρ για το άνω γκαράζ ίσως να θεωρούνταν μειονέκτημα και θα καθυστερούσε τος φορτοεκφορτώσεις.

Όπως και να είναι ήταν ένα βαπόρι τίμιο αξιόπιστο και καλοτάξιδο δεν έβγαλε πολλές βλάβες και εξυπηρέτησε με αξιοπρέπεια τα νησιά του.Μία βασική μονάδα της παλιάς καλής ΝΕΛ που πάντα την έβγαζε ασπροπρόσωπη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...