Jump to content
Shipfriends

Ταξιάρχης (IMO 7431090)


Recommended Posts

.........τα γδαρσίματα στην πλώρη δέν είναι αστοχία υλικού(χρώματος) απλά επειδή η αριστερή αγκυρα είχε πάει στη δεξια μεριά του πλοίου και η καδένα της τρίβωνταν πάνω στην πλώρη έμειναν τα σημάδια.

Εγώ νομίζω είναι και τα δυό. Δεν εξηγούνται αλλιώς οι ασπρίλες πάνω απο

το ύψος τον αγκυρών...:D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 587
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στο μεταξύ το επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο «Ταξιάρχης» θα ακινητοποιήσουν την Τρίτη οι συνδικαλιστές της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας επειδή η εταιρεία παραβιάζει το νόμο για τη σύνθεση πληρώματος και από το πλοίο λείπουν μάγειροι και φροντιστές.

Απο την εφημεριδα ΑΛΗΘΕΙΑ http://www.alithia.gr/newspaper/2007/17112007/17112007,23181.html

Link to comment
Share on other sites

Χθες που ταξιδεψα απο Μυτιληνη προς Πειραια το καναμε σε 13 ωρες και 50 λεπτα με 35λεπτη παραμονη στη Χιο.Μεση ταχυτητα 16-16,3:(

Το πλοιο αυτο εν ετει 2007 δεν ξερω τι αλλο εχει να προσφερει νστην ακτοπλοια μας, εκτοα του να καλυπτει (οπως τις καπυπτει με κοσμο να μη βρισκει εισιτηρια χειμωνιατικα!!!) τις χειμερινες ακινησιες των 2 βασικων της ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απόψε είχα την τιμή να κοιμηθώ στα σεντόνια του ΕΓ/ΟΓ ΑΛΚΑΙΟΣ, ταξιδεύοντας με τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ! Πέρα από την προσθήκη των 2 λέμβων, έχουν παραμείνει στο πλοίο καποιες οδηγίες καθαιρέσεως liferafts στα αραβικά, έχουν βαφτεί τα ρέλια σε κόκκινο-λευκό, υπάρχουν 2 extra κουτιά με σωσίβια έξω από το σαλόνι της οικονομικής και καποιοι παρατημένοι ψύκτες νερού στο πάνω κατάστρωμα.

Έρώτηση: τα συρματόσχοινα τα γυρίσανε, γιατί γράφει αλλαγή 6/04 (+ 2,5 έτη) πάμε 12/06.

Από ταχύτητα καλά πήγαμε, Χίος - Πειραιάς 8 ώρες και 45 λεπτά, με μπουνάτσα (εκτός κάτι βούτες κατά τις 05:30 που μας πέρασε το ΧΙΟΣ).

Link to comment
Share on other sites

Στα πλοία της ΝΕΛ έχεις αρκετές φορές τη τιμή να κοιμάσαι σε σεντόνια ιστορικών πλοίων και στο Μυτιληνη βρίσκονται πολλά σεντόνια του Σαπφω σήμερα

Link to comment
Share on other sites

Κατι σαν τον Ελληνικο Στρατο δηλαδη, οπου στη μοναδα μου ειχα την τιμη να με τρωνε οι κορεοί απο κουβερτες με ημερομηνια 1955:eek:, δηλαδη πριν καν παει φανταρος ο πατερας μου:eek:. Δε λεω, ιστορικα και θρυλικα και μνημειωδη πλοια αλλα ημαρτον...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πάλι σταματάει για ετήσια?? Όταν επέστρεψε από την Αίγυπτο, τι έκανε στο ΝΜ Δραπετσώνας. Μήπως σταματάει επειδή θα ξεκινήσει ο Θεόφιλος, και ως γνωστόν στους δυο, τρίτος δε χωρεί!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Και σαν ρο-ρο που θα είναι και δεν θα έχει καμαρώτους ,θα ξεκινά από την Καρβουνόσκαλα στο Κερατσίνι και δεν θα παίρνει πάνω από 12 οδηγούς, όπως δεν έπαιρναν και άλλα πλοία της γραμμής, ε;:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Πολλοί είναι αυτοί που περιμένουν την επιστροφή του Ταξιάρχη στη γραμμή έστω και σαν Ro-Ro. Η κίνηση είναι ιδιαιτέρως αυξημένη και το πλοίο θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της κίνησης και στη μεταφορά ζώων που με τα οχηματαγωγά είναι ανέφικτη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω αν ισχύουν τα δρομολόγια του OPENSEAS για το ρο-ρο, αλλά υποτίθεται ότι έχει αναχώρηση από Χίο για Λέσβο 05:30 ενώ το έχω πετύχει την Τετάρτη να αναχωρεί μετά τις 08:00 και σήμερα κατά τις 09:00. Μπορεί να είναι πολλά τα φορτηγά και τα ξεκοτσάριστα αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία για τόση καθυστέρηση.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω και εγώ με την άποψη ότι αυτές οι καθυστερήσεις είναι αδικαιολόγητες. Επίσης παρατήρησα ότι τη Δευτέρα το πλοίο ξεκίνησε από Μυτιλήνη στις 17:00 ενώ την Τετάρτη στις 19:00. Η ώρα αναχώρησης πάντως στο OPENSEAS ήταν 17:00 και για τις δύο μέρες. Περιμένω να δω τι ώρα θα φύγει σήμερα.

:)

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ή κακώς τα ρο-ρο αν δεν τους φορτώσουν όλους δεν φεύγουν.

Δεν έχουν και καμμιά πίεση.

Επίσης η φόρτωση-εκφόρτωση στο πάνω γκαράζ του Ταξιάρχη είναι σκέτο μαρτύριο, και μαζεύει πολύ καθυστέρηση.

Αν τώρα οι καθυστερήσεις δεν αποτυπώνονται στο openseas αυτό είναι άλλο θέμα.

Αυτοί γράφουν τα δρομολόγια με ιδανικές συνθήκες, άσχετα αν στον Ταξιάρχη δεν είναι ρεαλιστικά.

Link to comment
Share on other sites

Οι καθυστερήσεις οφείλονται κυρίως στο οτι περιμένει και προσαρμόζει το προγραμμά του με βάση τα βυτία καυσίμων.Παίζει ρόλο και οι καθυστέρηση λόγω πολλών φορτηγών που κάνουν το πλοίο να μην έρχεται στην ώρα του το πρωί από Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ συμφωνα με αυτοπτη μαρτυρα ειναι δεμενος στο εξω της Μυκονου.Το βαπορι ερχοταν απο Μυτιληνη-Χιο και λογικα θα διανυχτερυσει το βραδυ εκει.Εχει δωσει αρκετους καβους και γενικως δεν κινηται τιποτα.Απο κινηση μονο δυο ξεκοτσαριστα στο κατω γκαραζ χωρις να φαινεται αν εχει κατι στο επανω.

Η πιο λογικη εξηγηση της επισκεψης χωρις να ξερω κατι ειναι για να παρει φορτηγα τα οποια θα πανε το πρωι.Δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο μιας και αν ειχε βλαβη το πιο πιθανο θα ηταν να γυρισει Πειραια.

Link to comment
Share on other sites

Ο Ταξιάρχης πράγματι είναι δεμένος στη Μύκονο. Ξεκίνησε από Πειραιά στις 17:00 και σύμφωνα με το OPENSEAS εκτέλεσε το δρομολόγιο Σύρος - Τήνος - Μύκονος. Η προγραμματισμένη αναχώρηση του πλοίου είναι σε λίγα λεπτά (04:00) για το δρομολόγιο της επιστροφής. Δεν γνωρίζω που οφείλεται αυτή η ξαφνική επίσκεψη του πλοίου σε αυτά τα λιμάνια. Γνωρίζει κανείς περισσότερα;

Link to comment
Share on other sites

Λογικά έκανε το δρομολόγιο στη θέση του Μύκονος που ακόμα δεν βγήκε από την επισκευή του (υποτίθεται ότι θα έβγαινε 23/05). Αφού θα κάθονταν που θα κάθονταν το ΣΚ στο Κερατσίνι, κερδισμένο βγήκε το βαπόρι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...