Jump to content
Shipfriends

Ταξιάρχης (IMO 7431090)


Recommended Posts

  • Replies 587
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Το Ταξιάρχης βγαίνει σε πλειστηριασμό στις 11 Σεπτεμβρίου με τιμή εκκίνησης της 120.000,00€, αλλά κατόπιν απόφασης ασφαλιστικών μέτρων ο πλειστηριασμός αναβάλλεται μέχρι τις 11 Δεκεμβρίου

ΝΕΛ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ.pdf

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Εχω την εντυπωση το πλοιο εχει παρει μια μικρη κλιση αριστερα με αποτελεσμα ,αν δεν εχουν βαλει μπαλονια, να εχει ακουμπησει πανω στο ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΙΑΣΟΥ.

Δεν ειμαι σιγουρος για το παραπανω αλλα ετσι φαινεται οταν τα βλεπεις απο απεναντι

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα το βαποράκι,από κάτι άλλα που κυκλοφορούν με ένα ΚΑΛΟ μάζεμα θα ήταν μια πολύ καλή επιλογή.Τα τσακάλια του επιχειρειν και της ακτοπλοϊας το φέρανε σε αυτή την κατάσταση ΚΑΙ αυτό.ΚΡΙΜΑ

Link to comment
Share on other sites

Οι περιγραφές των ανθρώπων που το ταξίδεψαν στα τελευταία του χρόνια δεν είναι και οι καλύτερες. Σε αντίθεση με το Μυτιλήνη και το Θεόφιλος που ήταν στην πένα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Αυτό που παρατηρεί κανείς από τις φωτογραφίες είναι πως άλλοτε η κλίση είναι προς δεξιά(Απρίλιος 20) και άλλοτε προς αριστερά(Μαίος 20 και Σεπτέμβριος 20).Υπάρχει εισροή υδάτων τα οποία ανάλογα τον άνεμο επηρεάζουν τη κλίση του;

Link to comment
Share on other sites

Άραγε σε τι κατάσταση βρίσκεται; Θα μπορούσε να γίνει μια αντίστοιχη απόπειρα τυπου Νέαρχος; Θεωρώ ότι το μέγεθος του είναι δυσεύρετο στην αγορά για μεταφορά φορτηγών. 

Link to comment
Share on other sites

Ο Ταξιάρχης είχε από τη καλύτερη πλεύση σε χοντρούς καιρούς από όλα όσα έχουν περάσει από το Αιγαίο.Δεν καταλάβαινε τίποτα.Είχε πολύ καλό γκαράζ και ικανοποιητικούς εσωτερικούς χώρους.Ένα κεντρικό σαλόνι αεροπορικά καθίσματα self service και αρκετές καμπίνες.Τα μειονεκτήματα του ήταν η ταχύτητα του και ότι είχε ασανσέρ για το πάνω γκαράζ.

Δύσκολο πολύ να γίνει νεκρανάσταση του δεδομένου την ηλικία του το μεγεθός του και τη χρόνια εγκατάλειψη του.Πάντως από ότι θυμάμαι δεν πρέπει να είχε κάποια βλάβη μηχανικά όταν είχε σταματήσει οριστικά.

Link to comment
Share on other sites

Ας παρουμε μια ιδεα για το εσωτερικο του πλοιου,οπως ηταν την ανοιξη του 2005

Μιας και δεν υπηρχε ξεχωριστος καταπελτης επιβατων για να μπεις στο πλοιο εμπαινες πρωτα στο γκαραζ και στα δεξια υπηρχε μια σιδερενια σκαλα παλαιου τυπου, η οποια σε εβγαζε στο πανω γκαραζ και απο εκει αφου περναγες διπλα απο τα αυτοκινητα ανεβαινες μεσω δυο σκαλων ,αριστερα και δεξια , στο deck ,οπου ηταν η εισοδος για το σαλονι.Εκει υπηρχε ενα μπαλκονι με θεα στο γκαραζ.Πρυμα στο πανω γκαραζ υπηρχαν οι εργατες για τους καβους κλπ

Οι κοινοχρηστοι εσωτερικοι χωροι του πλοιου καλυπταν δυο καταστρωματα.Στο πανω deck υπηρχε το μοναδικο σαλονι μαζι με τη reception και μαγαζακι, και προχωροντας προς τα πλωρα υπηρχε ενας χωρος με αεροπορικες καρεκλες,ενω στο κατω deck υπηρχε το self service και οι καμπινες.Για να πας απο το ενα deck στο αλλο η προσβαση γινοταν αν δεν κανω λαθος απο μια εσωτερικη σκαλα.Για να πας στις καμπινες οι διαδρομοι ηταν μαλλον στενοι ενω οι καμπινες ηταν αρκετα προσεγμενες, για roro ,που ηταν στην πραγματικοτητα το πλοιο,ενω τα φινιστρινια σε μετεφεραν νοητα σε μια παλιοτερη εποχη.Σε μενα παντως ηταν αρκετα συμπαθητικα μιας και σου δινουν την αισθηση οτι εισαι σε πλοιο.

Το πλοιο ειχε εξαιρετικα ανοιχτα καταστωματα,με απειρο χωρο για οποιον θελει να χαρει τη θαλασσα.Πρυμα υπηρχαν καθισματα ,αρκετα ταλαιπωρημενα ,ενω μπορουσες να φτασεις μεχρι τις βαρδιολες που υπηρχαν τα χειριστηρια.

Μιας και εγινε αναφορα στο ασανσερ για το πανω γκαραζ ας δουμε πως φορτωνανε τα μηχανακια.

Προφανως το πλοιο δεν εφτανε τα στανταρ των υπολοιπων ΝΕΛοβαπορων εκεινης της εποχης ,αλλα ηταν μια τιμια επιλογη και με αρκετα συμπαθητικο εσωτερικο που ξελασπωνε σε πολλες περιπτωσεις

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το μπαλκόνι με θέα στο γκαράζ ήταν ανυπόφορο όταν μετέφερε φορτηγό με ζώα το οποίο αναγκαστικά το φόρτωναν στο πάνω κατάστρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Στο deck πάνω από τις καμπινες βρίσκονται όλοι οι υπόλοιποι κοινόχρηστοι?.Βεβαια δεν το χω ταξιδέψει ποτέ το πλοιο(Οπωτε μπορεί να κάνω και λαθος), αλλα εξωτερικα φαινεται πως έχει 3 deck πριν τη γέφυρα 

Edited by Shippihs
Link to comment
Share on other sites

Βραδιατικες φωτιες με το βαπορι....ενα πλοιο που οσες φορες ταξιδεψα μαζι του το απολαυσα...λιγος κοσμος ποιος αλλωστε θα το επελεγε εχοντας μυτιληνη-θεοφιλο...και την καλυτερη καμπινα που εχω μπει σε πλοιο σαν "λουξ"...το ενα παραθυρο κατω απο την βαρδιολα και το αλλο πλωριο...καμπινα γωνια...μυτιληνη-χιο-μυκονο-συρο-πειραια...16 η 17 ωρες...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...