Jump to content
Shipfriends

Crown M (IMO 6609834)


Recommended Posts

Για να μη φωνάζει το αφεντικό άνοιξα αυτό το Thread πάνω σε αυτό που είπε ο Neptune.

Κι όμως ζει το Gost Ship της Ελευσίνας :eek::eek: Λες να το πουλήσανε επιτέλους για διάλυση να σταματήσει το μαρτύριο; Είχα ακούσει ότι δεν ανήκει πλέον 100% στον Μαραγκόπουλο αλλά ένα ποσοστό του πλοίου πουλήθηκε σε εταιρία Λιβεριανών συμφερόντων και γι'αυτό μετονομάστηκε σε BYBLOS.
Για την ιστορία παροπλίστηκε Σεπτέμβρη του 1997 (αν δεν με απατά η μνήμη μου και το αρχείο) κι από τότε με εξαίρεση την χρησιμοποίησή του ως πλωτό ξενοδοχείο για το G8 στη Γένοβα (αυτό το λέει ο Σουηδός εγω δεν το θυμάμαι) δεν έχει ξαναταξιδέψει. Στη ντάνα δηλαδή αισίως 7,5 χρόνια.

_____________________________

(1966, ex-Black Watch | Jupiter in tandem, Jupiter, then Byblos, Crown)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Proswpika to 8ymamai se kati trela dromologia Ancona-Corfu-Igoumenitsa-Patra me treles ka8ysteriseis. Anti na fygei prwi apo Igoumenitsa gia Ancona efeuge meta to mesimeri. Ta neura twn epivatwn...Krosia.Exw tin entipwsi oti epiane kai Smyrni i Cesme... :rolleyes:

Krima omws, tetoia skaria den yparxoun pia. Mporei o Maragkopoulos na eixe mazepsei oles tis savoures(ektos tou Dame M) alla oi plwres tous....istorikes!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Σας κανει εντυπωση ο τιτλος του θεματος? Θα επρεπε. Τελικα μιλησαμε αρκετα για Marlines τωρα τελευταια και ιδου! Βυβλος ανεστη εκ νεκρων! Απο σημερα το απογευμα λοιπον, το Βυβλος, το καμαρι της ραδας της Ελευσινας ειναι πρυμνοδετημενο στο Νεο Μωλο Δραπετσωνας. Δεν ξερω πως και γιατι, ξερω ομως πως ηρθε και μπορειτε να φανταστειτε σε τι κατασταση ειναι εξωτερικα μετα τοσα χρονια παροπλισμου. Οσοι δεν μπορειτε να φανταστειτε, να και μια φωτογραφια. Το πλοιο εχει φυτευθει αναμεσα σε Πατμος και Duchess M οποτε ειναι πολυ λιγα πραγματα που μπορει να δει κανεις. Για να δουμε τι θα δουμε και με το Βυβλος, παντως για διαλυση τωρα αμεσα δεν νομιζω να παει.

post-22-128326955516_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά δε μπορεί κανείς να φανταστεί, τι θα κάνουν αυτό το πλοίο!! Εκεί που το είχαμε σίγουρο για scrap!! Τσουπ, εμφανίζεται στο νέο μόλο?? Εκτός εάν το πήγανε εκεί για ένα γρήγορο συμμάζεμα για το τελευταίο ταξίδι????

Link to comment
Share on other sites

Χτυπήστε ξύλο...Μακάρι να το ξαναδούμε να ταξιδεύει έστω και για μια βδομάδα πριν φύγει για scrap. Έτσι, να το θυμόμαστε ζωντανό και όχι σε αυτή την κατάσταση. Α,ρε Μαραγκόπουλε.... Α, ρε Μαραγκόπουλε

Link to comment
Share on other sites

Aυτό το πλοίο μ'αρέσει κι εμένα πάρα πολύ (αν είχε και λίγο πιο καλαίσθητο φουγάρο βεβαίως βεβαίως) και μακάρι να ξαναταξίδευε ή να είχε πουληθεί τότε. Δεν θέλω να γίνω μάντης κακών αλλά νομίζω πως ο Π100 έχει δίκιο. Μάλλον ένα μικρό συμάζεμα θα γίνει. Κι αυτό το λέω γιατί μου φαίνεται αδιανόητο να βρέθηκε εταιρία να αγοράσει πλοίο μετά από 8 χρόνια παροπλισμού (για την ιστορία 16 Σεπτεμβρίου 1997 πήγε στη ντάνα με ένα διάλειμμα ως πλωτό ξενοδοχείο στη Γένοβα για τη συνάντηση G8). Εδώ το SATURNUS έφεραν και δεν μαζεύεται με τίποτα. Σκεφτείτε αυτό σε τι κατάσταση θα είναι τόσο εσωτερικά όσο και μηχανολογικά. Η μόνη ελπίδα ταξιδίου θα ήταν να αποφάσισε ο Μαραγκόπουλος μαζί με τους Λιβεριανούς που έχουν κάποιο ποσοστό στο πλοίο να βαρέσουν το Μπάρι - Δυρράχιο διπλώντας το DUCHESS.

Link to comment
Share on other sites

Συνηθως οταν ενα "τελειωμενο" πλοιο πωλειται προς διαλυση, πωλειται σε βαση "as is, where is", κι αυτο γιατι οι πλοιοκτητες θελουν να αποφυγουν αυτο ακριβως το τελευταιο συμμαζεμα. Απο την αλλη οι scrap traders η οι ιδιοι οι διαλυτηριοι(οποιος απο τους δυο το εχει αγορασει δηλαδη), κανουν τα ελαχιστα δυνατα προκειμενου το πλοιο να φτασει στο διαλυτηριο και δεν μπορω να φανταστω οτι θα εμπαιναν σε εξοδα του τυπου πλοηγικα, ρυμουλκα, τελη προσδεσης και αλλα παρελκομενα οταν μπορουν καλλιστα να προετοιμασουν το πλοιο αροδου.

Το πλοιο δεν εχει αγοραστει(τουλαχιστον οχι ακομα) απο διαλυτες, αλλωστε εχει ακομα Κυπριακη σημαια. Εχω ακουσει απο την εταιρεια οτι ο Μαραγκοπουλος το γουσταρει πολυ αυτο το πλοιο και γι αυτο και δεν το εστειλε τοοσα χρονια. Δεν ξερω αν ειναι αληθεια αυτο αλλα ουτε και το τι μπορει να σημαινει για το πλοιο. Για μενα αυτο που ειναι σιγουρο ειναι το οτι κατι ετοιμαζεται, καποιο πλανο υπαρχει. Αλλιως θα εμενε εκει που ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Nick η φωτό το αδικεί , από την άλλη πλευρά είναι καλλίτερο...

Το εσωτερικό του είναι σε καλή κατάσταση, βεβαίως χρήζει φρεσκαρίσματος.

Μάλλον θα πάει για ζεστή θάλασσα , παρέα με άλλα πρώην Ελληνικά.

Είναι ίσως το μοναδικό βαπόρι με μόνωση στο γκαράζ, που κάποτε κατέβαζε -2

Link to comment
Share on other sites

Τo βαπόρι αυτό πλέον δεν μαζεύεται εύκολα πρ΄πει να σκάσει πολλά λεφτά που πιθανόν να μην συμφέρει.

Εδώ το ΣΑΤΟΥΡΝΟΥΣ που το προορίζουν για οχηματαγωγό και πολεμάνε από αρχές Ιουλίου κι όλο προβλήματα είναι ακόμα.

Από την μια αν είναι να σταλεί για σκραπ είναι λίγο δύσκολο να μπήκε στον κόπο ο Μαραγκόπουλος να πληρώσει όλα αυτά τα έξοδα που σωστά λέει ο Νίκ από την άλλη πάλι αν το έδωσε στην ξεφτύλα μπορεί οι πράκτορες των διαλυτήριων να ζήτησαν να έρθει νέο μόλο επειδή το βαπόρι πλέον μετά από τόσα χρόνια δεξαμενισμό πρέπει να έχει προβλήματα στα βρεχάμενά του να θυσιασούν κάποια από αυτά που πιθανόν να γλύτωσαν και να το βγάλουν μια ημέρα δεξαμενή να το χλαπατσιάσουν.

Η να το έφεραν εκεί να έρθει το πλήρωμα να το παραλάβει και να του κάνουν ένα φρεσκάρισμα μπας και πάρουν οι μηχανές μπρος και πάνε χωρίς ρυμουλκό.Διότι στην ντάνα δεν μπορείς να κάνεις και πολλά.

Και το ΟΛΥΜΠΙΑ όταν πουλήθηκε το έφεραν Πειραιά αφού το ζήτησαν οι διαλητήριοι.

Κι αυτό αν είναι να πάει Ινδία γιατί Τουρκία εδώ απέναντί είναι σε μια ημέρα πάει εδώ πήγε ο Ιπποκράτης. ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να μην ερχόταν ποτέ στο μώλο.

ΥΕΝ

Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου 2005

Κατά τους χειρισμούς πρυμνοδέτησης του Ε/Γ «BYBLOS» σημαίας Κύπρου στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας λιμένα Κερατσινίου, τραυματίστηκε σοβαρά στο κεφάλι 44χρονος καβοδέτης της Πλοηγικής Υπηρεσίας όταν έσπασε ο κάβος του πλοίου.

Ο τραυματίας μεταφέρθηκε αρχικά με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Τζάνειο Νοσοκομείο Πειραιά και εν συνεχεία στη μονάδα εντατικής θεραπείας του Θριασείου Νοσοκομείου Ελευσίνας.

Προανάκριση διενεργείται από το Β΄ Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.

Από το ΑΠΕ.

Τι να την κάνει ο δυστυχής την προανάκριση? Την κατάσταση των κάβων την έλεγξε κανείς?

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς θα πήγαν να το δέσουν με τους κάβους που θα είχε σωριασμένους και εκτεθειμένους στον ήλιο τόσα χρόνια με αποτέλεσμα να ήταν σάπιοι και να κοπούν με την μία.΄

Περαστικά στον άνθρωπο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο πρεπει να εγινε μολις εφυγα απο εκει. Βασικα δε χωρουσαν ρυμουλκα αναμεσα στα διπλανα κι ετσι το πλοιο πηγε μεχρι την πλωρη του Πατμος με 3 ρυμουλκα. Εκει εδωσε 2 καβους ενωμενους μεταξυ τους στο λατζακι της ΠΥ για να τους καπελλωσουν και να αγανταρει ερχομενο σιγα-σιγα πισω με τους καβους. Οι πρωτοι ξεμπλεχτηκαν με το πρωτο ζορι και προφανως με τους δευτερους εγινε το κακο.

Link to comment
Share on other sites

Προς αποκατάσταση της πικρής αλήθειας...

Δεν έσπασε ο κάβος.

Πήγαν να περάσουν ανάμεσα κάβο και Πάτμος, οπότε και μπλέχτηκαν.

Με το σκόρτσο του κάβου, όταν ξέπιασε από το σκάφος τους, τον πέταξε στην πλευρά του Πάτμος, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του. Δεν είχε επαφή με τον κάβο, διότι όπως καταλαβαίνετε θα είχε τραγικό αποτέλεσμα.

Η όλη ιστορία είναι μεγάλο θέμα, ( ακατάλληλες λάτζες, άνευ ειδικού εξοπλισμού, και

εκπαίδευση πληρωμάτων), και για να μην βγούμε εκτός θέματος, τελειώνω εδώ.

Οσον αφορά τα χρήματα που χρειάζεται κάποιος να επαναδραστηριοποιήσει ένα πλοίο, εξαρτάται από την χρήση για την οποία το προορίζει.

Link to comment
Share on other sites

Πέρασα και είδα το πλοίο!! Έχουν ανοίξει το μηχανοστάσιο και δουλεύουν πολλά άτομα εκεί κάτω σε έντονους ρυθμούς ενώ παράλληλα άτομα με φόρμες μπαινοβγαίνουν από το BYBLOS στο DUCHESS και τουμπαλιν. Ελπίζω να το επισκευάζουν και να μην γίνεται πλιάτσικο.

Link to comment
Share on other sites

αν θυμαμαι καλα, καποιοι απο τους shipfriends ειχνα παρατηρησει κινητικοτητα στην ντανα απο το καλοκαιρι. Ανοιχτος καταπελτης και κοσμος πανω. οσοι ηταν αυτοπτες ας μας πουν πιο πολλα. ισως απο τοτε να ειχε αποφασιστει η επανεκκινηση

Link to comment
Share on other sites

Εγω ειχα δει φωτα και καπνο απο τις ηλεκτρομηχανες προφανως αλλα τιποτα παραξενο οπως ειχε πει και ο λατζερης.. Καθε μερα αλλαζαν το φυλακα εκει και σχεδον μια φορα τη βδομαδα αντε στις 2 βδομαδες το πλοιο φωτιζονταν για κανενα μισαωρο... Λιγο δυσκολο να ειχαν ξεκινησει απο τοτε διαδικασιες και να ηρθε τωρα Νεο Μωλο... Ωστοσο υπαρχει πολυ μυστηριο στην υποθεση... Και αυτοι που βγαινουν απο το ενα και μπαινουν στο αλλο παλι δε μ αρεσουν... Για να δουμε τι θα βγαλει η υποθεση. Γιατι και το MENHIR ηρθε για να δρομολογηθει αλλα κανεις δεν ξερει που εχει καταληξει

Link to comment
Share on other sites

Μια διόρθωση george, Λιβανέζοι έχουν μέριδιο στα byblos & balbek/duchess m και όχι λιβεριανοί.

Αν ξαναταξιδέψει το καράβι θα σπάσει κάθε ρεκόρ επιστροφής από παροπλισμό, με εξαίρεση το Regent Rainbow/Emerald που ήταν δεμένο στην Αμερική για 20 χρόνια, αλλά άλλο παροπλισμός εκεί και άλλο στην Ελευσίνα.

Link to comment
Share on other sites

Το Byblos από ότι έμαθα πουλήθηκε!! Αλλά όχι για scrap!!! Πιο πιθανό από ότι άκουσα για πλωτό καζίνο!! Αλλά δε ξέρω σε ποια χώρα και σε ποιους?? Ούτε έχω περισσότερες πληροφορίες για τιμή!!

Link to comment
Share on other sites

Πλωτό καζίνο στην Δυτική Αφρική?! Αν στέκει το σενάριο για Δυτ.Αφρική ίσως να πάει για κοιτώνας εργατών στην Αγκόλα, όπως το Μediterannean Sea πρίν κάποσα χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Ενω το αδελφο του το BLACK PRINCE ακομα αρμενιζει στις θαλασσες!! Ας ελπιζουμε οτι και το BYBLOS να εχει και αυτο την ιδια τυχη και οχι να γινει πλωτο ξενοδοχειο σε καποια προκυμαια της Αφρικης!!!

Και κατι αλλο!! Παντα αυτο που τον εκανε να ξεχωριζει εκτος απο την στρογγυλη γεφυρα που εχει ηταν η τσιμινιερα του!! Αλλοκοτη αλλα του πηγαινε πολυ!! Για την εποχη του ηταν πρωτοποριακο το φουγαρο του!! Λετε να ειναι ο προδρομος των κρανων του πυροσβεστη????

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...