Jump to content
Shipfriends

GNV Blu (IMO 8416308)


Recommended Posts

Στο συγκεκριμένο πλοίο έχω κάνει αναφορές στο παρελθόν τόσο για το on board entertainment(το οποίο φαντάζει απίστευτο για ferry σήμερα), όσο και για το ταξίδι το ίδιο. Χτισμένο το 1986 στα Van der Gissen de Noord, τα Ολλανδικά ναυπηγεία που αργότερα έχτισαν και τα Blue Star 1 και 2 με το όνομα Koningin Beatrix (= Βασίλισσα Βεατρίκη) για τη γραμμή Harwich - Hoek van Holland την οποία και εξυπηρέτησε το πλοίο επί 10 συναπτά έτη τόσο με τα χρώματα της αρχικής του πλοιοκτησίας, όσο και με τα χρώματα της Stena Line που αγόρασε το πλοίο το 1989. Η επόμενη 5ετία και χωρίς να αλλάξει όνομα πέρασε στην Ιρλανδέζικη Θάλασσα μεταξύ Fishguard και Rosslare, ενώ το πλοίο τελικά αλλάζει όνομα το 2002 σε Stena Baltica οπότε και μετατίθεται στη Βαλτική για τη γραμμή Karlskrona(Σουηδία) - Gdynia(Πολωνία).

 

Σε ηλικία 27 ετών το 2013, έχει έρθει η ώρα της αποχώρησης από τη Stena Line και περιέρχεται στα χέρια της SNAV, με τα χρώματα της οποίας έχει ταξιδέψει μεταξύ Ιταλίας και Κροατίας μόνο για 1 καλοκαίρι μια και ακολούθησε τόσο μια ναύλωση στην Καραιβική, όσο και η 2ετής ναύλωση στην Acciona Trasmediterranea της οποίας τα σινιάλα φόρεσε το καλοκαίρι του 2015 οπότε και το βλέπουμε να φτάνει στη Βαρκελώνη. Άσχημο πλοίο μεν, επιβλητικό δε και με χαρακτηριστικό τους 2 στενούς, πρυμνιούς καταπέλτες ανάμεσα στους οποίους παρεμβάλλεται και χώρισμα.

 

Παραδόξως το πλοίο σε αυτήν τη ναύλωση έχει δουλέψει μόνο στη γραμμή Βαρκελώνη - Mahon, στο νησί της Menorca ενώ για τη σεζόν του 2016, η Acciona του φόρεσε τη διαφήμιση της Estrella, που ομολογώ ότι μου άρεσε πολύ και στο SNAV Adriatico αλλά και στο Tenacia. Εξ' όσων γράφεται στα ιταλικά μέσα όμως, η ναύλωση λήγει μέσα στον Ιούνιο και η Acciona δεν προτίθεται να την ανανεώσει μια και υπάρχουν πολλά παράπονα από το επιβατικό κοινό τόσο για την καθαριότητα/service επάνω στο πλοίο, όσο και για τη συμπεριφορά του πληρώματος. Αντικαταστάτης του είναι μάλλον το Almariya, για να υπάρχουν τέτοια παράπονα όμως η κατάσταση δεν πρέπει να είναι καθόλου καλή. Μένει να δούμε πως θα το χρησιμοποιήσει η SNAV στο μέλλον.

 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω πως εξακολουθεί να είναι SNAV το πλήρωμα μια και το πλοίο έχει ακόμα σημαία Ιταλίας. Όχι πως έχω σε καμιάν εκτίμηση την Acciona. 

 

Παρεπιπτόντως, μια που το είπα πως έκανε Mahon μόνο, και μια που χτές το βράδυ έκανε Valencia - Ibiza :P 

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο πλοίο , στιβαρό , με πολλά εξωτερικά καταστρώματα και αρκετά όμορφο κατά τη γνώμη μου. Ωστόσο ταξιδευει σε κατάσταση ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ οσον αφορά τη συντήρησή του.....

Σπασμένοι ανεμοθώρακες , καθίσματα που κάθεσαι και κανουν κρακ ( 128 ολόκληρα kg ο γράφων, μετα το Πάσχα :ph34r: ) , κουβάδες στο εσωτερικό σε ορισμενα σημεια να μαζεύουν τα νερά που στάζουν από την οροφή ( υποθέτω είτε όμβρια είτε από κλιματισμό ) , σκουριά και αλάτι στα καταστρώματα που κάνει τα χειρότερα ελληνικά να μοιάζουν με πταίσματα μπροστά του.....

Κατά τ άλλα πολύ καθαρό μόνο στο εσωτερικό , φαίνεται πολύ έντονα η επιρροή της stena πανω σε αυτό από τα χρώματα και τα υλικά ( οπως θα αναγνώριζε κανεις και ενα πρωην superfast από το εσωτερικό του ) . Μου έκανε εντύπωση ότι έχει τεράστιο αριθμό καμπινών (μου φανηκαν απιστευτα πολλές για το δρομολόγιό του) , και πολυ ανετα αεροπορικά τύπου ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ.....

Αναχώρηση από Βαρκελώνη, χαραμα εν πλω , πρωινη  άφιξη στο Μαό.

Εσωτερικό 1 , 2 , 3 .

Πρωινή αναχώρηση από το φιόρδ του Μαό για Βαρκελώνη (προσεξτε τα ξεκολλημενα αυτοκολλητα )

 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα, άρα είναι σε μεγάλο βαθμό δικαιολογημένα τα όσα ακούγονται. Κρίμα να έχει πέσει σε τέτοια εγκατάλειψη. Κι αναρωτιέμαι πόσο καλύτερο είναι το Almariyah το οποίο πέρυσι έκανε Αλγερία και Μαρόκο. Μερσί για την ανταπόκριση, και να ρωτήσω και κάτι άλλο: Έφαγες πάνω στο πλοίο, κι αν ναι, πως σου φάνηκε?

Link to comment
Share on other sites

Δε φαγαμε βασικα , γιατι ειχαμε φαει στη Βαρκελωνη. Δε φαινοτανε (οπτικα) παντως κατι το περιεργο στο φαγητο , καλης ποιοτητας φαινοτανε, αλλα κρινω μονο με βαση την εικόνα....

Παντως στο μπαρ τα βασικα ηταν σε λογικες (για επιπεδο Ισπανιας) τιμές πχ το νερο ειχε (νομιζω) 90 λεπτα η ενα ευρώ το μπουκαλακι των 500 , αλλα υπηρχαν και ειδη αρκετά τσιμπημένα, πχ στα ραφια ειχε κατι πατατακια 5 ευρω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πρόλαβα να το πιάσω στο στόμα μου:P, το παπόρο είναι ήδη στη Napoli σε ναυπηγείο(φαντάζομαι αλλάζει σινιάλα) και οσονούπω θα ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή Napoli - Palermo για λογαριασμό της SNAV.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Μετά την παραμονή του στη Μάλτα που μας παρουσίασε ο Marios Superfast, το πλοίο επέστρεψε σήμερα στο Palermo και έφυγε ήδη για βραδυνό δρομολόγιο πρός Napoli, διπλώνοντας το GNV Azzurra.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν έχει δρομολόγιο απόψε για το SNAV Adriatico από Napoli πρός Palermo. Το πλοίο αφού ξεφόρτωσε την Παρασκευή το πρωί, μεταφέρθηκε στην παρακείμενη επισκευαστική βάση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...

Και ενώ το SNAV Adriatico συνεχίζει να κάνει το προσφυγάδικο στην περιοχή της Σικελίας, εμείς να δούμε μια πλωριά του άποψη, δεμένο στη Napoli το 2017 με τα καινούρια σινιάλα της GNV.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Στο Palermo εδώ και έναν μήνα το πλοίο από όπου θα φύγει με το νέο όνομα GNV BLU σύμφωνα με το site της εταιρίας του, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα στη γραμμή Genova - Porto Torres.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...