Jump to content
Shipfriends

Απεργίες (ναυτικών, λιμενεργατών και λοιπών που επηρεάζουν την ακτοπλοΐα)


Recommended Posts

Το ΥΕΝ έδωσε στη δημοσιότητα τις δεσμεύσεις των ακτοπλοϊκών εταιρειών για τα οφειλόμενα στους ναυτικούς

Πηγη: MARINEWS

Tις δεσμεύσεις των ακτοπλοϊκών για την εξόφληση των δεδουλευμενων προς τους ναυτιούς έδωσε στη δημοσιότητα, πριν από λίγο, στη διάρκεια της συνέντευξης τύπου του ΥΕΝ, ο Β'Υπαρχηγός υποναύαρχος Λ.Σ. Γ.Γιαννημάρας.

Η ΠΝΟ από την πλευρά της επιμένει ότι εάν δεν καταβληθούν άμεσα τα οφειλόμενα προς τους ναυτικούς δεν πρόκειται να λήξει η απεργία στα πλοία των συγκεκριμένων εταιρειών.

Ειδικοτερα: -ΝΕΛ: Έχουν καταβληθεί οι αποδοχές Οκτωβρίου και τα αναδρομικά της ΣΣΕ του 2008. Έως τις 8 Δεκεμβρίου θα καταβληθούν τα δεδουλευμένα του Νοεμβρίου.

-G.A.Ferries: Έχουν καταβληθεί τα δεδουλευμένα του Οκτωβρίου. Μέχρι αύριο θα καταβκηθούν τα αναδρομικά παό τη ΣΣΕ του 2008 και έως τις 12 Δεκεμβρίου θα καταβληθούν τα δεδουλευμένα του Νοεμβρίου.

- Kallisti Ferries: Έχουν καταβληθεί τα δεδουλευμένα του Οκτωβρίου. Εξοφλήθηκαν τα αναδρομικά από τη ΣΣΕ του 2008 για το πλήρωμα του Sardinia και μεριώς του Corsica. Εντός Δεκεμβρίου θα καταβληθούν τα δεδουλευμένα του Νοεμβρίου.

- ΣΑΟΣ: Έχουν καταβληθεί τα δεδουλευμένα του Οκτωβρίου και τα αναδρομικά από τη ΣΣΕ του 2008. Έως τις 20 Δεκεμβρίου 2008 θα καταβληθούν και τα δεδουλευμένα του Νοεμβρίου.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παρά τις δεσμεύσεις των ακτοπλοϊκών εταιρειών ότι έχουν καταβληθεί οι μισθοί του Οκτώβριου και τα αναδρομικά. Ενώ μέχρι κάποιες ημερομηνίες του Δεκεμβρίου θα καταβληθούν οι μισθοί του Δεκεμβρίου, οι συνδικαλιστές επέλεξαν να αφήσουν το Μυτιλήνη και να κρατήσουν δεμένα στο Πειραιά το Μιλενα, Νταλιανα και το Sardinia Vera. Νομίζω ότι παραμένουν δεμένα το Σαμοθράκη και Παναγία Σουμελά.

Στις 19:00 θα συνεδρίαζαν ξανά τα μελή της ΠΝΟ για να αποφάσιζαν εάν θα κρατήσουν τα πλοία δεμένα ή θα τα αφήσουν να φύγουν.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Τελικά το Νταλιανα και το Μιλενα έφυγαν τα μεσάνυχτα της Παρασκευής. Από την άλλη μέρα έφευγαν κανονικά τα πλοία της G.A Ferries με τη κάλυψη των οικονομικών υποχρεώσεις της εταιρείας προς τους ναυτικούς. Στη Kallisti Ferries λύθηκε προσωρινά το πρόβλημα το Σάββατο και έφυγε το Sardinia Vera, αλλά πάλι τη Δευτέρα είχαν τα ίδια προβλήματα. Ενώ τα πλοία της SAOS Ferries παραμένουν ακόμα δεμένα.

Χωρίς πλοία για 24ώρες τη Τετάρτη 10/12/08

Πηγή: THE SEANATION

«Δεμένα» στα λιμάνια της χώρας θα παραμείνουν από τη 01:00 τα ξημερώματα της 10ης Δεκεμβρίου έως και τις 24:00 της ιδίας ημέρας, όλα τα επιβατηγά πλοία λόγω της συμμετοχής των ναυτικών στην 24ωρη απεργία που έχει προκηρύξει για η ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ, ύστερα από σχετική απόφαση της ΠΝΟ.

Οι κυρίαρχοι άξονες της απεργιακής κινητοποιήσεως των ναυτεργατών, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΠΝΟ, επικεντρώνονται στην προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα, την αυστηρή εφαρμογή από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του ΥΕΝ της κείμενης νομοθεσίας όπως, δεκάμηνη απασχόληση των ναυτεργατών στην ακτοπλοΐα, ωράρια εργασίας, την κάλυψη από τον κρατικό προϋπολογισμό των παροχών όλων των Ταμείων (κυρίως συντάξεων ΝΑΤ, εφάπαξ παροχών επικουρικών συντάξεων ΚΕΑΝ, ΕΛΟΕΝ) και Εστίας Ναυτικών και να ισχύει για τους συνταξιούχους ναυτικούς το καθεστώς φορολόγησης των εν ενεργεία.

Για αυτό πολλά πλοία σήμερα θα φύγουν από το Πειραιά μετά τα μεσάνυχτα για τα δρομολόγια τους (Blue Star Naxos, Blue Star 2, Λατώ, Κρήτη ΙΙ, Κνωσός Παλλάς, Μυτιλήνη, Πρεβελης, Νήσος Μύκονος)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Συνέχεια ταλαιπωρίας για τους απλήρωτους ναυτικούς

Πηγη: THE SEANATION

Ποδαρικό κάνει το 2009 με συνέχεια στο τραγικό αδιέξοδο που έχουν περιέλθει ναυτικοί των ακτοπλοϊκών εταιριών, «Saos», «Kallisti Ferries» και «G.A. Ferries» που δεν έχουν καταβάλλει τα οφειλόμενα στους εργαζομένους τους ακόμα.

Η Σαμοθράκη παραμένει ακτοπλοϊκά «αποκλεισμένη» από την Αλεξανδρούπολη μετά το πρόβλημα που ανέκυψε με τους απλήρωτους ναυτικούς του SAOS ΙΙ ενώ παράλληλα δεν επιθυμεί και καμιά εταιρεία να καλύψει την γραμμή, παρότι είναι και επιδοτούμενη...

Πληροφορίες αναφέρουν πως έχουν ενημερωθεί οι αρμόδιες εισαγγελικές Αρχές σχετικά με το SAOS II και η λιμενική Αρχή Αλεξανδρούπολης σχηματίζει δικογραφία.

Με τους κατοίκους της Σαμοθράκης και των γύρω νησιών να διαμαρτύρονται, ο γενικός γραμματέας της ΠΝΟ, κ. Γιάννης Χαλάς, είπε χαρακτηριστικά: «Ήρθε ο κ. Μανούσης και είπε πάλι τα ίδια. Δεν μας ενδιαφέρει εμάς ποιος δεν τον πλήρωσε. Θα πληρώσει τους ναυτικούς και στο «Saos ΙΙ», και όπου αλλού χρωστάει, δώρο, αναδρομικά, μισθό Δεκεμβρίου. Επίσχεση κάνει η ΠΝΟ και στο «Sardhnia Vera», του Σπανού, γιατί οφείλει στους ναυτικούς δώρο και μισθό. Όποιος δεν πληρώνει, θα δένουμε τα πλοία του».

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΠΝΟ: Θα «δέσουν» τα πλοία αν δεν πληρωθούν τα δεδουλευμένα

Πηγή: THE SEANATION

Προθεσμία, έως την ερχόμενη Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009, δίνει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) στις εταιρείες ΝΕΛ, GA Ferries, Kallisti Ferries και ΣΑΟΣ, προκειμένου να καταβάλλουν τα δεδουλευμένα που οφείλουν στα πληρώματα πλοίων τους.

Σε διαφορετική περίπτωση «μετά την έλευση της 27ης Ιανουαρίου θα «δέσουν» όσα πλοία δεν έχουν πληρωθεί τα πληρώματα τους».

Μιλώντας στο TheSeaNation ο γενικός γραμματέας της ΠΝΟ Γιάννης Χαλάς, ανέφερε ότι «οι πλοιοκτήτες των συγκεκριμένων σκαφών είναι υποχρεωμένοι να πληρώσουν τα δεδουλευμένα που οφείλουν. Δεν ζητάμε κάτι εκτός πραγματικότητας, ζητάμε το αυτονόητο. Πλέον δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά και θα «δέσουμε» τα πλοία που οι ναυτικοί δεν έχουν πληρωθεί».

Κύκλοι της ακτοπλοΐας υποστηρίζουν ότι εφόσον «δέσουν» πλοία των τεσσάρων εταιρειών θα προκύψουν προβλήματα στις ακτοπλοϊκές συνδέσεις νησιών με την υπόλοιπη χώρα και για το λόγο αυτό θα πρέπει να ενεργοποιηθεί και το αρμόδιο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.

Να σημειωθεί ότι οι πλοιοκτήτες των τεσσάρων εταιρειών, υποστηρίζουν ότι το υπουργείο τους οφείλει χρήματα από τα δρομολόγια που εκτελούν στις «άγονες» γραμμές και κατά συνέπεια δεν «υπάρχουν χρήματα ούτε για τα δεδουλευμένα αλλά ούτε και για καύσιμα».

Link to comment
Share on other sites

Ως προς τις 3 εταιρίες όντως οφείλονται πολλά χρήματα από το υπουργείο αλλά ως προς την Καλλίστη δεν οφείλονται μιας και δεν έχει δρομολογημένο κανένα της πλοίαο σε αγονη γραμμή.

Κι επειδή ακριβώς δεν οφείλονται χρήματα, κι επειδή τα πλοία της είναι ήδη δεμένα , δυστυχώς δεν υπάρχουν έσοδα.

Γενικά οι μικρότερες εταιρίες δειχνουν αδυναμία ρευστότητας απόριας της μειωμένης κινησης,της μη καταβολής μισθωμάτων, της επιπτώσεις από την καλοκαιρινή τιμή του πετρελαίου κι αδυνατούν να πληρώσουν δεδουλευμένα και πετρέλαια.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και το ΡΟΜΙΛΝΤΑ ούτε σήμερα έφυγε για δρομολόγιο, το κενό κλήθηκε να το καλύψει η αειθαλής ΜΙΛΕΝΑ, η οποία αναχώρησε στις 17:00 για Κύθνο-Σέριφο-Σίφνο-Κίμωλο-Μήλο-Φολέγανδρο-Σίκινο-Ίο-Θήρα-Ανάφη-Ηράκλειο-Κάσο-Κάρπαθο-Χάλκη-Ρόδο.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και το ΡΟΜΙΛΝΤΑ ούτε σήμερα έφυγε για δρομολόγιο, το κενό κλήθηκε να το καλύψει η αειθαλής ΜΙΛΕΝΑ, η οποία αναχώρησε στις 17:00 για Κύθνο-Σέριφο-Σίφνο-Κίμωλο-Μήλο-Φολέγανδρο-Σίκινο-Ίο-Θήρα-Ανάφη-Ηράκλειο-Κάσο-Κάρπαθο-Χάλκη-Ρόδο.

χαχα, θα το παρακολουθω απο το AIS ειμαι περιεργος να δω ποσες ωρες (ή μερες:D) θα κάνει μέχρι Ρόδο!!

Link to comment
Share on other sites

Μιας και χθες έληγε το τελεσίγραφο της ΠΝΟ, είχαμε στη βουλή την συζήτηση επερώτησης της βουλευτού του ΚΚΕ κυρίας Διαμάντως Μανωλάκου προς τον ΥΕΝΑΝΠ, σχετικά με την καταβολή των δεδουλευμένων στους ναυτεργάτες και την τήρηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.

«...Συγκεκριμένα, οι ναυτεργάτες του πλοίου «ΣΑΟΣ ΙΙ», μόνο ύστερα από επίσχεση εργασίας και αγωνιστικές κινητοποιήσεις, κατάφεραν να πάρουν το μεγαλύτερο μέρος από αυτά που τους όφειλε ο εφοπλιστής. Η συγκεκριμένη εταιρεία όμως έχει εγκαταλείψει στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης άλλα δυο πλοία, το «ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ» και το «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ».

Επίσχεση εργασίας επίσης έχουν κάνει οι ναυτεργάτες των πλοίων «ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΒΕΡΑ» στο λιμάνι του Πειραιά και «ΚΟΡΣΙΚΑ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙΙ» στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, διεκδικώντας την καταβολή των οφειλών της ναυτιλιακής εταιρείας. Για τον ίδιο λόγο προχώρησαν σε επίσχεση εργασίας και οι ναυτεργάτες στα πλοία «ΡΟΜΙΛΝΤΑ» και «ΝΤΑΛΙΑΝΑ».

...Από τα 83 πλοία τα 43 δεν πραγματοποιούν δρομολόγια, 2.000 ναυτεργάτες οδηγήθηκαν στην ανεργία και οι κάτοικοι των νησιών υποφέρουν.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός, τι μέτρα θα πάρει η Κυβέρνηση για την άμεση καταβολή όλων των δεδουλευμένων των ναυτεργατών στα πλοία, καθώς και για την πλήρη τήρηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και των κανόνων προστασίας της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα.»

Link to comment
Share on other sites

Και η απάντηση του Υφυπουργού.

Κανένα πλοίο δεν θα λύσει κάβους εάν δεν έχουν πληρωθεί τα δεδουλευμένα στους ναυτεργάτες. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μπούμε σε διάλογο μαζί με τους εφοπλιστάς σε περίπτωση που δεν έχουν καταβάλει τα δεδουλευμένα στους ναυτεργάτες. Αυτή είναι η θέση της Κυβέρνησης σήμερα. Αυτή είναι η θέση της πολιτείας πάντα και αυτή είναι η θέση την οποία υπηρετούν όλες οι κυβερνήσεις. Δεν υπάρχει, λοιπόν, κανένα θέμα,δεν θα σαλπάρει καράβι από τον Πειραιά, από την Πάτρα, από το Ηράκλειο, από τα νησιά του Αιγαίου και του Ιονίου, από τα λιμάνια της ηπειρωτικής Ελλάδος, εάν δεν έχουν εισπράξει οι ναυτεργάτες τα δεδουλευμένα τους .

Το Υπουργείο μας ακολουθώντας αυτή την πολιτική, με το που υπάρχει καταγγελία τεκμηριωμένη για τη μη καταβολή δεδουλευμένων, αμέσως απαγορεύει τον απόπλου στα πλοία. Αυτό γίνεται σήμερα, αυτό θα γίνει αύριο, αυτό θα γίνεται πάντα.

Όσον αφορά τώρα το θέμα του κυρίου ερωτήματός σας. Αναφέρεστε στο πλοίο «ΣΑΟΣ ΙΙ.». Αυτό το πλοίο εκτελεί δρομολόγια έχοντας καταβάλει τα δεδουλευμένα -πράγματι με μια καθυστέρηση κάποιων ημερών- Αλεξανδρούπολη- Σαμοθράκη. Σήμερα εκτελεί αυτόν τον συγκεκριμένο πλου αντικαθιστώντας το «ΣΑΟΣ ΙΙ.» στη γραμμή του Λαυρίου με τον Αϊ- Στράτη-Καβάλα-Λήμνο κ.λπ. με το πλοίο «ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ».

Το «ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ» που αναφέρετε στην ερώτησή σας, εδώ και πάρα πολύ καιρό έχουν λήξει τα πιστοποιητικά του και έχει δέσει στο λιμάνι της Αλεξανδρουπόλεως και θα αντικατασταθεί από το πλοίο «ΣΑΟΣ».

Το πλοίο «ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΒΕΡΑ» έχει ξεκινήσει σήμερα, πριν από λίγη ώρα, τον πλου του για την Ικαρία, τον Εύδηλο, τους Φούρνους και τη Σάμο. Υπήρχε μια καθυστέρηση καταβολής των δεδουλευμένων και γι’ αυτό το λόγο συναινέσαμε με τα ναυτεργατικά σωματεία και δεν υπήρχε δρομολόγιο τις προηγούμενες ημέρες.

Η δουλειά μας, η υποχρέωσή μας είναι να παρέχουμε την σύνδεση με τα νησιά. Η Ικαρία εξυπηρετείτο μέσω του Ευδήλου με το πλοίο «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» και υπήρχε καθημερινή σύνδεση της νήσου Ικαρίας. Επιτρέψτε μου να έχουμε μια ιδιαίτερη ευαισθησία γι αυτό το θέμα της Ικαρίας.

Οι Φούρνοι εξυπηρετούντο με τα πλοία «SAMOS SUN» και «SAMOS SPIRIT», σε σύνδεση με την Σάμο και την Ικαρία και μάλιστα φροντίσαμε να υπάρχουν συγκεκριμένα δρομολόγια όπου θα υπήρχε ανταπόκριση με το «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ», από τη Σάμο και μέσω του Ευδήλου.

Υπήρξε ένα έκτακτο δρομολόγιο με το «ΝΤΑΛΙΑΝΑ» για να εξυπηρετήσουμε τα φορτηγά που υπήρχαν στους Φούρνους –με ένα φορτηγό και δύο επιβάτες έγινε ένα δρομολόγιο- και παράλληλα με το «ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ» που κάναμε επέκταση του δρομολογίου από τη Σάμο προς τους Φούρνους και τον ‘Αγιο Κήρυκο για να βρουν τις ανταποκρίσεις. ‘Όμως το «ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΒΕΡΑ» πλέον έχει πληρώσει τους ναυτεργάτες, έχει ξεκινήσει κανονικά δρομολόγια, άρα δεν υπάρχει πρόβλημα.

Όσον αφορά το «ΡΟΜΙΛΝΤΑ» και το «ΝΤΑΛΙΑΝΑ», για ένα από τα δύο πλοία υπάρχει πράγματι μια υποχρέωση καταβολής. Η ΠΝΟ έχει κάνει επίσχεση εργασίας. Σε συνεχή επικοινωνία είναι το Υπουργείο με τις εταιρείες και πιέζουμε προκειμένου να πληρωθούν τα δεδουλευμένα. Ξέρουν πολύ καλά οι εφοπλιστές ότι δεν θα λύσει κάβος πλοίου εάν δεν πληρωθούν οι ναυτικοί μας και δεν καταβληθούν τα δεδουλευμένα τους. Και βεβαίως εντός των επομένων ημερών πιστεύω ότι θα λυθεί και αυτό το θέμα με τα δύο συγκεκριμένα πλοία.

Λέτε ακόμη στην ερώτησή σας ότι από τα 83 πλοία τα 43 δεν πραγματοποιούν δρομολόγια. Πρέπει να γνωρίζετε ότι στην ακτοπλοΐα υπάρχουν τα συμβατικά και τα ταχύπλοα πλοία. Τα ταχύπλοα πλοία, κυρία Μανωλάκου, το χειμώνα δεν κάνουν δρομολόγια. Υπάρχει μία εξάμηνη δρομολόγηση για τα ταχύπλοα πλοία και εν συνεχεία δένουν στα λιμάνια.

Τα πλοία τα οποία είναι ενεργά είναι τα συμβατικά πλοία και δεν υπάρχει νησί, με τις εξαιρέσεις που σας είπα προηγουμένως, όπως επίσης και με τα Κύθηρα, Αντικύθηρα που σήμερα έγινε διαγωνισμός και υπήρχαν προσφορές –και μ’ αυτό απαντώ σε ερώτηση προηγούμενου συναδέλφου σας που έλεγε ότι δεν θα υπάρχει προσφορά για τα Κύθηρα-Αντικύθηρα- με πέντε δρομολόγια με την Κρήτη και τον Πειραιά.

Από τα πρακτικά της βουλής.

Link to comment
Share on other sites

Μετά το Νταλιάνα που έφυγε χθες το βράδυ λίγο μετά τις 24:00.

Σήμερα το Μιλένα και το Ρομιλντα θα έφευγαν κανονικά αφού πληρώθηκαν οι ναυτικοί. Αλλά μετά από νέα παρέμβαση της ΠΕΜΕΝ & ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, προβλέπω να φύγουν αργοπορημένα πάλι

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

η πατρα ανοιξε. σημερα εφυγαν κανονικα ολα πλην του sfI που εφυγε απο το bari σημερα το πρωι και θα ερθει εδω μετα τα μεσανυχτα. ο ερωτοκριτος αντι για χτες εφυγε σημερα με αντιστοιχη τραμπα του queen στο bari.

Link to comment
Share on other sites

Η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης ΑΝΕΚ Α. Ε, ενημερώνει ότι λόγω της απεργίας της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος και τον αποκλεισμό των λιμανιών Πάτρας και Ηγουμενίτσας, το δρομολόγιο της Τρίτης 24/2/2009 από Βενετία – Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα – Πάτρα του πλοίου της Εταιρείας μας F/B LEFKA ORI ακυρώνεται.

23/2/2009

www.anek.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

«Δεμένα» στα λιμάνια θα παραμείνουν στις 2 Απριλίου όλα τα επιβατηγά πλοία λόγω της 24ωρης απεργίας που αποφάσισε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) συμμετάσχοντας έτσι στην απεργιακή κινητοποίηση που έχει εξαγγείλει η ΓΣΕΕ.

Link to comment
Share on other sites

...«Δεμένα» στα λιμάνια θα παραμείνουν στις 2 Απριλίου όλα τα επιβατηγά πλοία...

Παρακαλώ τους αυθέντας του Συνδικαλισμού και του Αγώνος να με πληροφορήσουν αν υπάρχει περίπτωση τα Κρητικά να φύγουν μετά τις 00.00 της 3ης Απριλίου κατά τα γνωστά.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι μπορείς να ελπίζεις βάσιμα ότι τα Κρητικά θα αναχωρήσουν μετά τα μεσάνυχτα.;)

Θα ακινητοποιηθούν όλα τα πλοία την προσεχή Πέμπτη 2 Απριλίου εξαιτίας της πανελλαδικής απεργίας των πληρωμάτων σε όλες τις κατηγορίες των πλοίων, με έναρξη την 00.01 της 2/4/2009 και λήξη την 24.00 της 2/4/2009.

Η απεργία γίνεται με διεκδικητικό πλαίσιο:

- Την προσέλκυση νέων και παραμονή τους στο ναυτικό επάγγελμα, την αναβάθμιση ναυτικής εκπαίδευσης-μετεκπαίδευσης - δημιουργία σχολών για κάθε κλάδο.

- Την αυστηρή εφαρμογή από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΕΝΑΝΠ της κείμενης νομοθεσίας, όπως δεκάμηνη απασχόληση των ναυτεργατών στην ακτοπλοΐα, ωράρια εργασίας, κ.λπ.

- Την επιτάχυνση και ολοκλήρωση των διαδικασιών για την ίδρυση ανεξάρτητου ειδικού ταμείου ανεργίας Ελλήνων ναυτεργατών.

- Την άμεση υπογραφή ικανοποιητικών Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.

- Την κάλυψη από τον κρατικό προϋπολογισμό των παροχών όλων των ταμείων (κυρίων συντάξεων ΝΑΤ, εφάπαξ παροχών επικουρικών συντάξεων ΚΕΑΝ, ΕΛΟΕΝ) και Εστίας Ναυτικών.

- Τον σαφή καθορισμό χρονοδιαγράμματος για την αναπροσαρμογή όλων των συντάξεων των ναυτεργατών στο 80% των εν ενεργεία.

- Τον διπλασιασμό των χορηγουμένων εφάπαξ από τα Ταμεία Προνοίας Αξιωματικών και Κατωτέρων Πληρωμάτων.

- Να ισχύει για τους συνταξιούχους ναυτικούς το καθεστώς φορολόγησης των εν ενεργεία.

Πηγη: MEDIASHIPPING

Link to comment
Share on other sites

Υποτίθεται χθες υπήρχε γενική απεργία της ΠΝΟ στα πλοία. Αλλά κάποια πλοία που ήταν στα νησιά ήρθαν κανονικά στο Πειραιά (Άγιος Γεώργιος-Blue Star Naxos–Νήσος Μύκονος) ενώ για παράδειγμα το Νήσος Χίος έμεινε στη Μυτιλήνη (γιατί αυτή η διάφορα σε σχέση με το Νήσος Μύκονος??). Ενώ αρκετά πλοία σε περιφερειακές γραμμές εκτέλεσαν κανονικά τα δρομολόγια τους.

Χθες το απόγευμα στο Πειραιά μαζευόντουσαν οι συνδικαλιστές των σωματείων της ΠΝΟ, προφανώς για να αποτρέψουν τη φόρτωση των πλοίων νωρίτερα από τις 22:00. Ενώ έβλεπες στα πλοία που ήταν δεμένα (για επισκευή ή που δεν έφυγαν λόγω της απεργίας) στο Πειραιά, να εκτελούν κανονικά εργασίες συντήρησης τα πληρώματα.

Link to comment
Share on other sites

Μια παρατήρηση : Τις περισσότερες φορές που γίνεται απεργία,τα Κρητικά φευγουν μετά τις 00:00 ή απλά φεύγουν κανονικά.Χθες, τουλάχιστον απο Ηράκλειο, δεν περίμεναν να πάει 12 για να φύγουν.

Link to comment
Share on other sites

Όσα αναχωρούν από Πειραιά τροποποιούν την αναχώρησή τους λόγω της απεργίας. Έτσι και τα κρητικά απο Πειραιά έφυγαν λίγο μετά τις 12 το βράδυ, ενώ από το Ηράκλειο αλλά και τα υπόλοιπα λιμάνια της χώρας αναχωρούν κανονικά στην ώρα τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ ,

ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΜΙΛΕΝΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΘΛΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΑΝ ΠΟΝΤΙΚΙΑ. ΖΗΤΑΜΕ ΝΕΑ ΠΛΟΙΑ ΣΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΠΑΚΙΑ. ΓΕΙΑ ΣΑΣ (με το σχετικό γιουχάρισμα στο τέλος απο τους επιβάτες)

Βγάλτε συμπέρασμα

Μα τι να λεμε όταν έχουν λόγο για το Βέρα σωματεία όπως η πανελλήνια ένωση πληρωμάτων ρυμουλκών - ναυαγοσωστικών (από παλαιότερο περιστατικό) ; Άλλο απεργούμε και μας συμπαραστέκονται τα σωματεία και άλλο να απεργούν τα σωματεία για εμάς.

δυστυχως η συμπαρασταση "ορισμενων" στις απεργιες μονο κακο κανει, γιατι στρεφει τον κοσμο εναντιων των απεργων και ακυρωνει στην πραξη οποια διεκδικηση.

συμφωνω απολυτως οτι σε ορισμενες εταιρειες της ακτοπλοϊας η κατασταση των πληρωματων ειναι τραγικη και οχι μονο απο αποψη πληρωμων. συμφωνω επισης οτι η απεργιακη δραση, ορισμενες φορες, πρεπει να ειναι "στοχευμενη", δηλαδη να εστιαζει σε εκεινους τους εργοδοτες και εκεινες τις δημοσιες υπηρεσιες που οντως δημιουργουν προβληματα.

απο αυτο το σημειο ομως, μεχρι του να εξαγγελονται "απεργιες", οπου να μη συμμετεχουν οι ενδιαφερομενοι, να μη συμμετεχουν καν συναδελφοι τους του ιδιου κλαδου και να παρισταται "περιφρουρηση" απο την ΟΟΣΕ (ομοσπονδια οικοδομων και συναφων επαγγελματων), το συνδικατο μεταλλου, την ΚΝΕ και το ΠΑΜΕ, σιγουρα δεν κανουν καλο. σαφως και σε μια απεργια θα υπαρχει συμπαρασταση, σαφως και θα υπαρχουν επιπτωσεις (δεν ειναι καλες οι απεργιες των αγροτων και κακες των ναυτικων), αλλα δεν μπορει σε απεργιες ναυτικων, να μην βλεπεις ναυτικους, αλλα οικοδομους και μαλλιστα να χτυπουν τη μια "κακη" εταιρεια, αλλα οχι την αλλη. το ιδιο εργο το εχουμε δει και σε αλλους κλαδους (τραπεζες, κλωστοϋφαντουργια, βιοτεχνια κλπ) οπου οι γνωστοι "ταξικοι" συμπαραστατες, παντα τα βαζουν με ορισμενους, αλλα οχι με ολους του "κακους", αναλογα με το αν εχει προσληφθει συνδικαλιστης του ΠΑΜΕ ή οχι.

ορισμενοι δεν μπορουν ή δεν θελουν να καταλαβουν, οτι αυτο μπορει να κανει το 8% 9% αλλα με τιποτα δε βοηθα τους εργαζομενους

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...