Jump to content
Shipfriends

Απεργίες (ναυτικών, λιμενεργατών και λοιπών που επηρεάζουν την ακτοπλοΐα)


Recommended Posts

Το πιθανότερο polman να φύγουν μόνο αυτά που θα έρθουν.Για παράδειγμα για Ικαρία Σάμο το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ δεν φεύγει κι αν θα φύγει μόνο το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ που φτάνει στις 9 το βράδυ.

Και μία φώτο της περιοχής που θα δέσουν τα πλοία η οποία έχει αρχίζει να γεμίζει από φορτηγά όπως αποστάλθηκε από γνωστό παρατηρητή της περιοχή:D

post-20-128326956986_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πάντως ρε παιδιά, εντελώς καραβολατρικά, οι δημοσιογράφοι είναι τόσο άσχετοι που ούτε ένα πλάνο μανούβρας δεν μπορούν να πάρουν, να πάρουμε μια μυρουδιά από την τηλεόραση τουλάχιστον.

Link to comment
Share on other sites

α. Πιστεύω ότι ο όρος "πολιτική επιστράτευση" για το έτος 2006 είναι επιεικώς απαραδέκτος και μάλιστα σε καιρό ειρήνης. :D Αυτό λέγεται καθαρός εκβιασμός για τους ναυτικούς. Και οι ντοματούλες από την Κρήτη (που δεν είναι και της εποχής) δεν είναι θέμα για τερματισμό της απεργίας. Γιατί και αυτούς οι ναυτικοί τους πηγαινοφέρνουν και θα έπρεπε να έχουν δείξει περισσότερο σεβασμό για τα αιτήματά τους. Οσο αφορά τα υπόλοιπα νησιά για φάρμακα κτλ πιστεύω ότι δεν υπάρχει θέμα όταν μιλάμε για νησιά όπως Χίος και Μυτιλήνη. Ελεος δηλαδή! Η Τήλος τι να πει που και χωρίς απεργία έχουν σύνδεση με Ρόδο μια φορά την εβδόμαδα και αυτό αν δεν έχει καιρό! Και βέβαια όλοι πρέπει να θέλουν να απεργήσουν γιατί αυτά τα αιτήματα που έχουν υποβαλλει στους κ.κ. της Κυβέρνησης ειναι σωστά και για πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια αφορούν όλους τους ναυτικούς. Και το ασφαλιστικό αφορά όλους και το συνταξιοδοτικό και ο χρόνος εργασίας εκτός και αν δε έχετε καταλάβει για παράδειγμα ότι οι ταχύπλοοι της Hellenic Seaways φέτος θα δουλέψουν περίπου για 7 μήνες. Τους υπόλοιπους τι θα κάνουν ; Και αναφέρομαι σ'αυτήν την εταιρεία γιατί έμαθα ότι από τα 5 ταχύπλοα το πολύ 3 θα κάνουν διπλά δρομολόγια. Οι υπόλοιποι εργαζόμενοι τι θα γίνουν?

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ binda, καλώς ήρθες στην παρέα μας! Μερικές διευκρινήσεις σχετικά με το σχόλιο σου:

1. Τα ταχύπλοα βάσει της υπάρχουσας νομοθεσίας πρέπει να παραμένουν δρομολογημένα 7,5 μήνες το χρόνο και να μισθοδοτούν τα πληρώματα 10 μήνες. Αυτό γίνεται κάθε χρόνο και με τα Highspeed.

2. Όλα τα Highspeed έχουν τη high season διπλά πληρώματα εκτός από το Highspeed 1 που για λόγους καλύτερης συντήρησης του εκτελεί μονά δρομολόγια. Το ίδιο θα γίνει και το 2006, τα δρομολόγια έχουν κατατεθεί εδώ και καιρό.

Link to comment
Share on other sites

Και για όσους ξέχασαν, δίνω και δύο άκρως διδακτικά links:

http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=17369&m=N18&aa=1

http://www.enet.gr/online/online_text?dt=22/06/2002&c=112&id=76736216,71012696,91573336,99472856,12574104,26118296,39919128

Αλλάξτε 2-3 ονόματα και θα δείτε ότι όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω τι γινεται στην παγοδα, αλλα στον προλιμενα αυτην τη στιγμη ειναι δεμενα το Μυτιληνη και το Μπλου Σταρ 2 το οποιο μολις εδεσε πριν 15 λεπτα. Εχω την εντυπωση πως μεχρι στιγμης απλως ξεφορτωνουν και φευγουν. Εξω στη ραδα πρεπει να ειναι το Θεσσαλονικη και καποιο αλλο το οποιο δεν μπορεσα να διακρινω, που περιμενουν τη σειρα τους.

Τα υπολοιπα πλοια εντος λιμενος δεν πρεπει να εχουν φορτωσει και παραμενουν δεμενα. Η περιοχη απο το Κεντρικο Λιμεναρχειο και μεχρι το Παλατακι ειναι εντελως αποκλεισμενη και πηγμενη απο νταλικες και φορτηγα.

Link to comment
Share on other sites

Κλούβες περιπολικά ματ έχουν αποκλείσει την περιοχή από την παγόδα μέχρι και τον προλιμένα όπου σε αυτά τα σημεία θα πέσουν τα βαπόρια.Περιπολίες κάνουν και ναρκαλίευτικά μέχρι και το ΕΥΚΑΙΡΙΑ.Είδη έχει πέσει το ΠΡΕΒΕΛΗΣ δίπλα στο ΑΟΥΣΟΝΙΑ αυτή την στιγμή μπαίνει το ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ με σκοπό να δέσει δεξιά του ΑΟΥΣΟΝΙΑ ενώ στην ράδα βρίσκονται τα ΕΤΖΙΑΝ ΓΚΛΟΡΥ και το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ενώ αναμένονται τα ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΛΙΣΣΟΣ και ΚΡΗΤΗ Ι.

Μάλλον θα μετά την εκφόρτωση θα φορτώσουν εκεί και θα φύγουν μιας και πάει εκει μεγάλος αριθμός νταλίκων.

Κατά τις 17:00 που ήμουν στην Ακτή Μιαούλη, εκτρέπανε όλα τα αυτοκίνητα και λεωφορεία προς της ΙΙας Μεραρχίας, ενώ τα φορτηγά συνέχιζαν προς την Ακτη Ξαβεριου, περιττό να πω ότι είχαν μπλοκάρει όλο οι δρόμοι έξω από το λιμάνι από τα φορτηγό!!

Σήμερα το πρωί το μισό λιμάνι είχε αδειάσει από τα φορτηγά, που χθες δεν υπήρχε χώρος για να σταματήσει κανένα φορτηγό (ιδιαίτερα στον Άγιο Διονύσιο). Σημερα το πρωί είδα το Παναγία Κρημνιωτισσα να είναι στη Παγόδα και άλλο ένα (μάλλον το Πρεβελης, δε το διέκρινα καλά)!

Χθες είδα στις ειδήσεις στην ΕΡΤ 1, μια επιβάτισσα να λέει ότι της κόψανε Α’θεση εισιτήριο στο Εξπρές Σαντορίνη, επειδή τους λέγανε ότι δεν υπάρχουν θέσεις ενώ το πλοίο ήταν άδειο!!

Link to comment
Share on other sites

Σημερα το πρωι δεν υπηρχε τιποτα στον προλιμενα, ενω πλαγιοδετημενο στο ντοκ Ξυλειας ειναι οπως ειπαμε και αλλου το Θεσσαλονικη και παραδιπλα στην Παγοδα δυτικα ηταν οντως το Παναγια Κρημνιωτισσα. Αυτο που δεν διεκρινες(για πολλοστη φορα:D ) καλα Παναγια μου ηταν το Μυρτιδιωτισσα.

Link to comment
Share on other sites

όντως έγιναν επεισόδια οι απεργοί δεν πρόλαβαν να αποτρέψουν τον απόπλου του πλοίου το οποίο έφυγε κόβοντας τους κάβους από τα 200αρια και ή που θα παει ράδα και μετά θα κάνει μεθόρμηση στου Ξαβέρη ή στον προλιμένα ή που θα πάει κατευθείαν εκεί.

Μάλλον το πλοίο θα φύγει για το δρομολόγιό του στις 18:00 αντί για τις 16:00

Link to comment
Share on other sites

Συνέπεια της χθεσινής πορείας προς το Υπουργείο, ήταν να σπάσουν τη τζαμαρία του κεντρικού πρακτορείο της ΑΝΕΚ στην Ακτή Ποσειδώνος, αλλά και του πρακτορείο MAS Travel, που είναι κεντρικό πρακτορείο του Άγιου Γεώργιου.

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει κερδισμενος απο την απεργια;

περαν της επαναστατικης γυμναστικης, των δηλωσεων Στρατακη και της δραστηριοποιησης του Θεσσαλονικη κερδισε καποιος;

Η κυβερνηση μπορει να μην εδωσε και να μην υποχωρησε αλλα υπεστη φθορα κυριως λογω της αδυναμιας εφαρμογης της επιστρατευσης αλλα και της σπασμωδικοτητας που υπηρχε στο χειρισμο της ιστοριας. φανηκε επισης για αλλη μια φορα οτι ο κεφαλοτζων ειναι περισσοτερο υπουργος Ηρακλειου παρα Υπουργο ΕΝ.

η ΠΝΟ μπορει χαρη και στους οικοδομους να αντεξε μια εβδομαδα αλλα δεν πηρε τιποτα και απο οτι φαινεται θα περασει καιρος μεχρι να μπορεσει να ξανακινητοποιησει τοσο κοσμο.

η εικονες παντως των πλοιων που τα φρουρουσαν οικοδομοι δεν ειναι αισιοδοξο σημαδι.

Χαμενα σιγουρα τα νησια που μετα τα απαγορευτικα και τις διακοπες ρευματος (σε ορισμενα) ηρθε και αλλο ενα 10μερο αποκλεισμου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Όποιος είναι να φύγει αύριο ας το κάνει καλύτερα σήμερα γιατί ποτέ δεν ξέρεις.

Κεφαλογιάννης: Καμία ανησυχία για ενδεχόμενες νέες κινητοποιήσεις των ναυτεργατών

Σε ερώτηση για το ενδεχόμενο συνέχισης της απεργίας των ναυτεργατών και μετά την αυριανή κινητοποίηση, ο υπουργός δήλωσε ότι δεν τον ανησυχεί το θέμα. «Ο διάλογος με τους ναυτεργάτες είναι συνεχής. Τους έχω ήδη καλέσει για να συζητήσουμε», συμπλήρωσε.

http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/03/14/1166109.htm

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ζητάνε και αποζημιώσεις οι παραγωγοί της Κρήτης, σύμφωνα με το άρθρο της

'> ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

, λόγω της απεργίας των ναυτικών!! Όταν απεργούνε συνάδελφοι τους και κλείνουνε τους δρόμους εμείς δικαιούμαστε αποζημίωση?? Μήπως ζητάτε και τότε αποζημίωση από το κράτος??
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 5 months later...

Οι ναυτικοί είναι ακόμη επιστρατευμένοι

Κέρδος

Παραμένει σε ισχύ το μέτρο της πολιτικής επιστράτευσης των ναυτικών που κηρύχθηκε στις 22 Φεβρουαρίου 2006 με αποφάσεις του Πρωθυπουργού και του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, ύστερα από την πανελλαδική απεργία των ναυτικών. Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας, σε διάσκεψή της «κεκλεισμένων των θυρών», υπό την προεδρία του προέδρου του δικαστηρίου κ. Γ. Παναγιωτόπουλου, απέρριψε την αίτηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ναυτικών (ΠΝΟ). Εκρινε ότι επιτακτικοί λόγοι δημοσίου συμφέροντος, που ανάγονται στην εύρυθμη πραγματοποίηση των ακτοπλοϊκών γραμμών και ιδιαίτερα προς τα απομακρυσμένα νησιά, δεν επιτρέπουν την αναστολή του μέτρου της επιστράτευσης.

Η ΠΝΟ είχε προσφύγει στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο και ζητούσε να ανασταλούν οι κυβερνητικές αποφάσεις που επιστράτευαν τους ναυτικούς. Μεταξύ άλλων υποστήριζε ότι με την επιστράτευση παραβιάστηκαν η Συνθήκη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο Ευρωπαϊκός Χάρτης του Στρασβούργου, η Διεθνής Σύμβαση της Ρώμης για τα ανθρώπινα δικαιώματα, η Συνθήκη του Αμστερνταμ, ο Κοινωνικός Χάρτης του Τορίνο, το Κοινοτικό Δίκαιο και το Σύνταγμα. Και αυτό γιατί με το διεθνές και το ελληνικό νομοθετικό πλαίσιο καθιερώνεται η ανεμπόδιστη άσκηση της συνδικαλιστικής ελευθερίας, ενώ απαγορεύονται οι περιορισμοί και η κατάργηση του δικαιώματος της απεργίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Συνεχίζεται η απεργία των εκπαιδευτικών και κανείς δεν μιλάει για επιστράτευση...Φαίνεται πως η παιδεία δεν είναι τόσο ''ευπαθές προϊόν'' όσο τα ζαρζαβατικά!

Συνέχισε καϋμένε επιστρατευμένε εργάτη της θάλασσας να κοιμάσαι ύπνον βαθύ μέχρι το επόμενο ''stand by''...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...