Jump to content
Shipfriends

Απεργίες (ναυτικών, λιμενεργατών και λοιπών που επηρεάζουν την ακτοπλοΐα)


Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η ΠΕΝΕΝ δεν μετέφερε την απεργία της, παρα το οτι κρίθηκε παράνομη, και απο το πρωί έχει κάνει κατάληψη στον καταπέλτη του Blue Star Delos.

Ο συνδικαλισμός στην Ελλάδα στα φόρτε του. Αλήθεια, πόσους ναύτες της ΠΕΝΕΝ μπορούμε να αναγνωρίσουμε πίσω από τα πανό;:)

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μ κάνει εντύπωση η στάση των εταιρειών , από τη στιγμή που έκοψαν τα εισιτήρια κανονικά , ενημέρωσαν λογικά τους επιβάτες ότι ταξιδεύουν κανονικά , γιατί δε τους λένε βίρα τις άγκυρες , η απεργία είναι στις 10.6;

και μη μ πείτε ότι τους νοιάζουν πολύ κιόλας τα σωματεία 

Link to comment
Share on other sites

Όταν εμποδίζεται η φόρτωση από τη «κατάληψη» στους καταπέλτες από τους απεργούς, δεν μπορείς να φύγεις. Η ουρά των οχημάτων και φορτηγών για το Blue Star Delos και το Blue Star Paros έφτανε μέχρι το καταπέλτη του Ελυρος.

Link to comment
Share on other sites

Οι σημερινές αναχωρήσεις για Κρήτη, Χίο/Μυτιλήνη, Παροναξία και Δωδεκάνησα λόγω της απεργίας σύμφωνα με το σύστημα θα λάβουν χώρα στις 2300 απόψε. Δεν θα έχουμε δρομλόγια για Δυτικές Κυκλάδες και Σύρο-Τήνο-Μύκονο, αύριο σε κανονικές ώρες οι αναχωρήσεις σε αυτές τις γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι μπράβο. Γιατί τι καλύτερο από το να ταλαιπωρησεις εκατοντάδες επιβάτες στην αρχή της σεζόν ώστε να χτυπήσεις υποτίθεται την κυβέρνηση; 

 

Δεν έχουν το Θεό τους οι άνθρωποι 

Link to comment
Share on other sites

Οπότε και εάν γινόταν η απεργία θα υπήρχε ταλαιπωρία των επιβατών. Τώρα γίνονται οι απεργίες με αφορμή με τα νέα μετρά στα εργασιακά. Και από τη στιγμή που τώρα ξεκινάει η τουριστική περίοδος είναι ένας μοχλός πίεσης στη κυβέρνηση.

Link to comment
Share on other sites

Καμία απεργία δεν λειτουργεί ως μοχλος πίεσης κατά τη γνώμη μου πλέον. Άλλωστε αύριο όλοι θα είναι πίσω στις δουλειές τους σαν μην τρέχει τίποτα. 

Μόνο ζημιά προκαλούν σε επιβατες και επαγγελματίες που περιμένουν να δουλέψουν. Τίποτα αλλο

Edited by hayabusagr
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά κάνουν και προγραμματίζουν νέα απεργία , οι επιβάτες μπορούν να ταξιδέψουν και την προηγούμενη ή την επόμενη ημέρα , τα εργασιακά ζητήματα που είναι και πολύ σοβαρά στη προκειμένη στιγμή  ποιος θα τους τα λύσει; Οι επαγγελματίες καλά κάνουν και θέλουν να δουλέψουν οι άνθρωποι και μακάρι να δουλέψουν γιατί όλοι έχουν χτυπηθεί από τα lockdown αλλά το ίδιο καλά θα κάνουν και οι ναυτεργάτες που προσπαθούν και θέλουν να δουλέψουν και αυτοί σε σωστές και ανθρώπινες συνθήκες . Οι εποχές που τις γαλέρες τις πήγαιναν σκλάβοι έχουν περάσει ανεπιστρεπτί .

Link to comment
Share on other sites

Σεβομαι παρα πολυ τα εργασιακα ,αλλα κατα τη γνωμη μου, ετσι οπως γινεται η απεργια ,οπως και οι περισσοτερες στην Ελλαδα μονο απαξιωση στο θεσμο της απεργιας φερνουν και το μονο συμφερον που εξυπηρετουν ειναι τη δικαιολογια στα σωματεια να λενε οτι "καναμε απεργια"

Τι ουσια εχει η απεργια της Τεταρτης και πως θα γινει μοχλος πιεσης ,οταν τα μονα δρομολογια που δεν θα πραγματοποιηθουν ,ειναι τα πρωινα των Κυκλαδων απο Πειραια και Ραφηνα,αντε και απο 2-3 αλλα πιο μεγαλα λιμανια;Ολα τα υπολοιπα θα γινουν κανονικα,οπως και τα βραδυνα απο Πειραια,εστω και με μικρη καθυστερηση.Νομιζω οτι αν θες να πετυχεις κατι πρεπει οι οποιες κινητοποιησεις να ειναι πιο δυναμικες ωστε πραγματι να πιεσεις.Με την απεργια της Τεταρτης θα χαθουν μερικα εισιτηρια και καποιες διανυχτερευεις σε ξενοδοχεια  και μεχρι εκει.Κανενας δεν θα πιεστει ,ουτε η κυβερνηση ,ουτε οι εταιριες.Μην πω οτι καποιες εταιριες και ευχαριστημενες θα ειανι με τον κοσμο που εχουν τετοια εποχη

Edited by polmyt
Ημερομηνια
Link to comment
Share on other sites

Από τη μεταπολίτευση και μετά, οι ναυτικοί πρέπει να είναι η μόνη επαγγελματική κατηγορία που απεργεί τόσο δυναμικά ενάντια σε ιδιώτη εργοδότη. Και μάλιστα η μοναδική κατηγορία που έχει τολμήσει και πραγματοποιήσει πολυήμερες απεργίες και οι οποίες κατέληξαν, σχεδόν όλες, σε επιστράτευση από το ελληνικό κράτος.

Οι επιστρατεύσεις αυτές γίνονται για δυο λόγους. Ο πρώτος γιατί είναι τεχνικά εύκολο να επιστρατεύσεις τα πληρώματα των ακτοπλοϊκών πλοίων και ο δεύτερος γιατί, για την οποιαδήποτε κυβέρνηση οι ναυτικοί δεν είναι κρίσιμη εκλογική δύναμη, όπως άλλες επαγγελματικές κατηγορίες (δεν τις αναφέρω εδώ γιατί δεν υπάρχει νόημα να λειτουργούμε διχαστικά). 

Όμως, οι πασιφανείς διαμάχες μεταξύ των σωματείων της ΠΝΟ, οι οποίες υποκρύπτουν και αντικρουόμενα συμφέροντα μεταξύ τους, έχουν αποδυναμώσει το ναυτικό συνδικαλιστικό κίνημα και, έτσι, μου φαίνεται ότι η απεργία της Τετάρτης γίνεται περισσότερο για την "τιμή των όπλων", όπως έχει αναφερθεί και παραπάνω.

Δεν ξέρω αν ένας ακόμα λόγος για την ατονία του ναυτικού συνδικαλισμού είναι και το ότι πολλοί συνδικαλιστές παραμένουν επί πάρα πολλά χρόνια στη θέση τους, φανταστείτε εγώ που ανήκω στους "σιτεμένους" κατά @proud_ionianθυμάμαι τα ίδια άτομα, στις ίδιες θέσεις. 

Όλα αυτά, με απόλυτο σεβασμό στους ναυτικούς μας και στους αγώνες που δίνουν, όχι μόνο κατά τη διάρκεια μιας απεργίας. 

  

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Οπότε και εάν γινόταν η απεργία θα υπήρχε ταλαιπωρία των επιβατών. Τώρα γίνονται οι απεργίες με αφορμή με τα νέα μετρά στα εργασιακά. Και από τη στιγμή που τώρα ξεκινάει η τουριστική περίοδος είναι ένας μοχλός 

Είναι αστείο να μιλάμε για αφορμές και πιέσεις. 

Για αρχή τα εργασιακά που σχεδιάζονται δεν αφορούν τον κλάδο της ναυτιλίας. Κατά πάγια τακτική βρίσκουν αφορμή όλα αυτά τα παράσιτα του συνδικαλισμου και λένε "θελουμε να παρθεί πίσω το νομοσχέδιο" (έτσι άκριτα, γενικευμενα και αόριστα να ανακληθεί ένα νομοσχέδιο ΟΛΟΚΛΗΡΟ), "θέλουμε να υπογράφουν συλλογικές συμβάσεις" (κάτσε ρε φίλε, απο το 2010 και μετά περάσανε 11 χρόνια χωρίς συλλογική σύμβαση στην ποντοπόρο, τι έκανες; α ναξ, ξέχασα, είστε φοιτητομανουλες εσείς, μέχρι το μπλου σταρ για Πάρο ξέρετε), "θέλουμε να ακυρωθούν οι νόμοι ταδε και ταδε" (ενα πακέτο στάνταρ σε κάθε απεργία, να φαίνεται οτι έχουμε λόγους). 

Απ όσους ειδαμε την Πέμπτη στο λιμάνι και απ οσους θα δούμε αύριο, ζήτημα να βρεις εναν δυο με φυλλάδιο. Οοοοολοι οι υπόλοιποι είναι τα παράσιτα των φοιτητικών κινημάτων που ως γνωστόν οι απεργίες για αυτούς είναι κάτι σαν το "λουσα σούστα και χορός, της π..  ο καημός".

ΥΓ: το δυναμικά είναι κάνω γιαλατζι απεργία 20 ωρών και αποφασίζω να ταλαιπωρησω 500-1000 ανθρωπους έτσι, επειδή τους.... ήρθε; (για να μη χρησιμοποιήσω ακομψες εκφράσεις.. ) 

Link to comment
Share on other sites

Να αναφέρουμε πάντως και αυτό που έγινε χθες το πρωί στο λιμάνι του Πειραιά. Επιβάτες κατέβηκαν στο λιμάνι για να ταξιδέψουν μετά από διαβεβαιώσεις της Blue ότι τα δρομολόγια θα πραγματοποιούνταν

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Πιο προβλέψιμοι κι από ποτέ, τα ναυτεργατικά σωματεία ανακοίνωσαν απεργία από 06:00 της 11ης Νοεμβρίου έως και τις 06:00 της 12ης Νοεμβρίου με προοπτική κλιμάκωσης.

Quote

Στη συνεδρίαση της Διοίκησης της ΠΝΟ στις 27/10/2021 έγινε αποδεκτή η πρόταση της ΠΕΝΕΝ για κήρυξη 48ωρης απεργίας σε όλες τις κατηγορίες πλοίων με προοπτική κλιμάκωσης από τις 10/11/2021 (ώρα έναρξης 6.00 πμ) έως τις 12/11/2021 (ώρα λήξης 6.00 π.μ).

Η απόφαση αυτή ήταν ομόφωνη

Κεντρικές διεκδικήσεις που αναδεικνύονται και αποτελούν και τα βασικά αιτήματα της απεργίας είναι:

- Η υπογραφή ΣΣΕ με ουσιαστικές αυξήσεις για το 2020-2021

- Η αντιμετώπιση των εργασιακών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι Ναυτεργάτες (υπερεργασία, εντατικοποίηση, ωράρια εργασίας και ανάπαυσης, παραβιάσεις των ΣΣΕ)

- Τα κοινωνικοασφαλιστικά ζητήματα που αφορούν τις περικοπές και μειώσεις των συντάξεων και τις κραυγαλέες καθυστερήσεις στην απονομή των ασφαλιστικών δικαιωμάτων των απόμαχων.

- Η κατάργηση των αντιδραστικών νόμων (4150/2013, το ν.δ 2687/53, 4117/2020)

- Η λήψη μέτρων για την ανεργία, την ανασυγκρότηση του ΓΕΝΕ και την ουσιαστική προστασία και στήριξη των ανέργων.

Πέρα όλων των παραπάνω η ΠΕΝΕΝ κατέθεσε πρόταση για απεργιακή κινητοποίηση στις κατηγορίες των ποντοπόρων – Μεσογειακών Φ/Γ – Δ/Ξ και των αντίστοιχων πλοίων κάτω των 500 κοχ (48ωρη προειδοποιητική στο διάστημα από 10/1/2022 έως 10/3/2022).

Η προετοιμασία, η οργάνωση και η επιτυχής διεξαγωγή της απεργίας αποτελεί το βασικό καθήκον όλων των Ναυτεργατικών σωματείων και στην κατεύθυνση αυτή οι Ναυτεργάτες πρέπει για άλλη μια φορά να βρεθούν στην πρώτη γραμμή για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων τους και αποφασιστικά να αποκρούσουν την κλιμακούμενη επίθεση κυβέρνησης – εφοπλιστών.

Όλοι στην μάχη για την οργάνωση και επιτυχία της απεργίας

Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ

Αστεία η εκ νέου αναφορά του 4150/2013, "εντυπωσιακή" η αναφορά σε Μεσογειακά ποντοπόρα ΦΓ-ΔΞ (για τους άλλους δεν μας αφορά) με πρόταση προς αυτούς να κάνουν απεργία του χρόνου.

Τα μόνα σοβαρά, που χάνονται στα υπόλοιπα, είναι η υπερεργασία και τα απομαχικά/ασφάλιση/σύνταξη.

Βέβαια αν δούμε πάλι κόκκινα καδρόνια στον καταπέλτη του πάρος και του δήλος από νεαρούς, τότε χάνεται ολοκληρωτικά η σοβαρότητα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η ΠΝΟ μίλησε για αναστολή, στην ουσία πρόκειται για ολοκλήρωση της 48ωρης απεργίας με εκτέλεση δρομολογίων απο αύριο στις 6.00

Το αν θα επανέλθουν, θα το ανακοινώσουν οι ίδιοι. Μεχρι στιγμής δεν ανακοίνωσαν κατι οπότε μία συζήτηση για το ποιες μέρες θα ξανααπεργησουν ειναι ανούσια. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...