Jump to content
Shipfriends

Απεργίες (ναυτικών, λιμενεργατών και λοιπών που επηρεάζουν την ακτοπλοΐα)


Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 months later...

Και πιο το πρόβλημα; 

Πάντα είτε σε απαγορευτικό απόπλου είτε σε απεργίες ,στέλνει μήνυμα στο κινητό τηλέφωνό του επιβάτη που θα ταξιδέψει με τα πλοία της και τον ενημερώνει για πιο λόγο ακυρώνετε το ταξίδι του και το πότε θα γίνει ... άρα για τον επιβάτη που θα ταξιδέψει το ίδιο του κάνει αν θα βγάλει ανακοίνωση πριν ή μετά από τα παραπάνω γεγονότα. Να πω στο σημείο αυτό ότι όταν σε περιόδους και ώρες αιχμής στα λιμάνια, στέλνει μήνυμα και προειδοποιεί τους επιβάτες να είναι έγκαιρα στο λιμάνι λόγο κίνησης στους δρόμους μέχρι το λιμάνι 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα είναι πως οι ετιαρείες αδυνατούν να πράξουν τα αυτονόητα, δηλαδή την ενημέρωση. Εγώ μπορεί να ήθελα 23/9 να κλείσω εισιτήριο για τις 24/9. Δεν σημαίνει οτι εγώ δεν δικαιούμαι ενημέρωση για τον προγραμματισμό της εταιρείας διότι δεν έμαθε 24/9 πρωί οτι δεν θα φύγουν τα καράβια της.

Στο παρελθόν οι ανακοινώσεις ερχόντουσαν μέρες πριν. 

Για εμένα αυτό εντάσσεται στο γενικότερο κλίμα αλλαγής της Attica που παρατηρείται μετά την εξαγορά της hsw και τα απόνερα αυτής. Διότι κακά τα ψέμματα, κάθε χθες και καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο που αυτή τη φορά δεν ήταν απεργία της ΠΝΟ για να βγαίνουν πολύ νωρίτερα οι ανακοινώσεις, αλλά ήταν Παμπειραικη απεργία. Όλα τα αλλά δρομολόγια από τα λιμάνια της Αττικής πραγματοποιήθηκαν κανονικά

Link to comment
Share on other sites

Ήξερε νωρίτερα οτι θα πραγματοποιηθεί η απεργία. Δεν αναχωρούν από Ραφήνα τα πλοία της, από τον Πειραιά αναχωρούν.

Μόνο όταν απεργεί η ΠΝΟ βγάζουμε έγκαιρα ανακοινώσεις;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

κι αν ρίξει κανείς μια ματιά στο marinetraffic θα δει ότι η ράδα του Πειραιά έχε φρακάρει  και για αυτό το λόγο  άλλα ποντοπόρα πλοία ντριφτάρουν στο Σαρωνικό κόλπο κοντά στη βραχονησίδα Άγιος Γεώργιος,.

Link to comment
Share on other sites

Ας αναλύσουμε λίγο την ουσία και αυτής της απεργίας.

Τι ζητάνε λοιπόν ως σωματείο οι πλοηγοί; Να μην ψηφιστεί η δυνατότητα να εκδίδεται Πιστοποιητικό Απαλλαγής Πλοήγησης για πλοιάρχους. Η δυνατότητα αυτή ψηφίστηκε αλλά δεν είναι έτσι όπως παρουσιάζεται. Αναλύω το Άρθρο 22 λοιπόν:

-Το πιστοποιητικό είναι προσωποπαγές, δηλαδή εκδίδεται ονομαστικά σε Πλοίαρχο Α ή Β.

-Το πιστοποιητικό εκδίδεται αφότου κριθεί οτι ο εν λόγω Πλοίαρχος Α ή Β έχει τα κριτήρια λήψης του, δηλαδή εμπειρία κ.ο.κ.

-Το πιστοποιητικό αφορά και θα ισχύει πλοία ίδιων χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων.

-Το πιστοποιητικό αφορά συγκεκριμένο λιμένα 

-Το πιστοποιητικό έχει 2ετή ισχύ με δυνατότητα ανανέωσης.

-Ο πλοίαρχος διατηρεί το δικαίωμα σε κάθε περίπτωση, ακόμα και με πιστοποιητικό, να ζητήσει πλοήγηση.

Άρα:

-Ο Πλοίαρχος του π.χ. MV SHIP έχει πιστοποιητικό εξαίρεσης πλοήγησης για το Λαύριο. Αν πάει στον Πειραιά, θα πρέπει να πάρει πλοηγό. 

-Ο πλοίαρχος ενός πλοίου που σε ένα 6μηνο μπάρκο του θα πιάσει κάθε λιμάνι ενός δρομολογίου π.χ. ενος κοντεινερ για 2 φορές,  δηλαδη αν πιασει 2 φορές Πειραιά, ε δεν εχει την εμπειρία να του εκδοθεί πιστοποιητικό. 

-Οι περισσότερες εταιρείες που ναυλωνουν πλοία υποχρεώνουν την πλοήγηση ακομα κι αν ο Πλοίαρχος εχει εμπειρία. Π.χ. στα στενά της Δανίας, αν εχεις σαν πλοίαρχος κάποιες διελεύσεις, μπορεις να μην παρεις πλοηγό. Αν ομως η ναυλωτρια το θέσει στο σύμφωνο, θα παρεις.

-Πόσα ελληνικά λιμάνια κάθε πλοίαρχος με κάθε πλοίο για να αποκτήσει πειρα; Λίγα.

Αυτούς τους οποίους λοιπον στοχεύει είναι ενδεχομένως πλοιαρχοι των feeders που πηγαινοέρχονται πειραια, ηρακλειο, Θεσσαλονίκη, πλοιαρχων ρο/ρο και άλλες παρόμοιες περιπτώσεις. 

Με λίγα λόγια, ΛΙΓΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ.

Η μεγάλη κίνηση του ΣΕΜΠΟ και του car terminal θα συνεχίσει να λαμβάνει πλοηγό (ίσως να κρατήσω επιφύλαξη για τα πλοία της Neptune).

Πολύ χαμός για το τίποτα πιστεύω.

Screenshot_20210128-131426_Drive.jpg

Link to comment
Share on other sites

Παρεμφερές είναι και αυτό που συμβαίνει στο ΗΒ για παράδειγμα όπου οι Πλοίαρχοι που δραστηριοποιούνται σε συγκεκριμένα λιμάνια, (πχ. Newhaven) θα πιστοποιηθούν σαν πλοηγοί για το συγκεκριμένο λιμάνι. Δεν ξέρω αν το πλοίο απαλάσσεται των πλοηγικών με αυτή την πρακτική ή αν πληρώνει κερατιάτικα. Σίγουρα όμως αποφεύγεται αυτός ο παραλογισμός που βλέπει κανείς στην Ιταλία για παράδειγμα, να μπαίνει ένα ταχύπλοο μεγέθους Paros Jet στο λιμάνι που πιάνει 3 φορές την ημέρα, και να ανεβοκατεβαίνει πλοηγός. 

Link to comment
Share on other sites

Επανήλθαν κατα πως φαίνεται οι πλοηγοί στα καθήκοντά τους. Κομβόι τα πλοία πηγαινοέρχονται.

Σύμφωνα με το Έθνος η απεργία ήταν από τις 20:00 της 27.01 έως 20:00 της 29.01

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...