Jump to content
Shipfriends

Γραμμές Αλγερίας


Recommended Posts

Όλο και πιο συχνά βλέπουμε τα τελευταία χρόνια Αλγερινά λιμάνια να αναφέρονται σε ναυλώσεις ελληνικών πλοίων(Έλυρος, Νήσος Χίος, Αριάδνη) και νέες γραμμές που ξένες εταιρείες επιχειρούν να εισάγουν στα δίκτυα προορισμών τους(Balearia). Θεωρώ λοιπόν ενδιαφέρον να ρίξουμε μια σύντομη ματιά σε αυτές τις γραμμές, αλλά και να πούμε και 5 πράγματα για την Αλγερία ώστε να πάρουμε μια γεύση για το τι μιλάμε. Θα χρησιμιποιήσω τον Αύγουστο σαν μέτρο σύγκρισης των δρομολογίων, πάμε να δούμε από ανατολάς πρός δυσμάς.

 

Από τη Γένοβα:

Για πρώτη φορά ξεκινά μια τέτοια σύνδεση από την Algerie Ferries με το El Djazair II να συνδέει τη Γένοβα με τη Skikda 6 φορές συνολικά από Ιούνιο μέχρι και Σεπτέμβρη. Δύο αναχωρήσεις τον Αύγουστο με την απόσταση να διανύεται σε 20 ώρες.

 

Από τη Μασσαλία:

Εντονότατο το Αλγερινό στοιχείο στη Γαλλία ως γνωστόν, ειδικά στην περιοχή της της Μασσαλίας οπότε μοιραία είναι και η μεγάλη και μοναδική επιβατική, θαλάσσια σύνδεση της Γαλλίας με την Αλγερία. Η Corsica Linea διαθέτει το χειρότερο κομμάτι του στόλου της, το Mediterranee, το οποίο και εξυπηρετεί αποκλειστικά τη γραμμή Μασσαλία - Αλγέρι την οποία και καλύπτει σε 22 ώρες με συνεχείς αφιξο-αναχωρήσεις. Συνολικά 3-4 αναχωρήσεις κάθε εβδομάδα τον Αύγουστο, υπάρχει μια μονάκριβη προσέγγιση στην Bejaia στο τέλος του μήνα.

 

Η Algerie Ferries, ο κρατικός θαλάσσιος μεταφορέας της Αλγερίας προφανώς και έχει πολύ πιο ισχυρή παρουσία. Αναχωρήσεις για Αλγέρι κάθε 2 μέρες περίπου για όλο τον Αύγουστο με τον Έλυρο(20 ώρες) και το El Djazair II(19 ώρες). Αναχωρήσεις για Bejaia 4 φορές τον μήνα Αύγουστο με τα Tassili II(20 ώες) και El Djazair II(19 ώρες). Αναχωρήσεις για Skikda 5 φορές μέσα στον Αύγουστο με τα El Djazair II(18 ώρες) και Tariq Ibn Ziyad(20 ώρες). Αναχωρήσεις για Oran 5 φορές μέσα στο μήνα με τα Tariq Ibn Ziyad(26 ώρες) και Tassili II(26 ώρες). Συνολικά 28 αναχωρήσεις.

 

Εδώ υπάρχει και σύνδεση roro με το Αλγέρι, νομίζω το Maestro Universe αυτή την εποχή αλλά δεν έχω καταφέρει να βρώ πληροφορίες.

 

Από τη Βαρκελώνη:

Μοναδική εταιρεία στη γραμμή εδώ η Algerie Ferries με μοναδικό προορισμό το Mostaganem. Συνολικά 13 δρομολόγια Ιούνιο με Σεπτέμβρη, 4 εκ των οποίων τον Αύγουστο με τα Tassili II(16 ώρες) και El Djazair II(16 ώρες).

 

Από τη Βαλένθια:

Εδώ ασχολείται η Balearia με κυλυόμενες αναχωρήσεις μέρα πάρα μέρα για το Mostaganem με το Regina Baltica και χρόνο ταξιδίου τις 14 ώρες, συνολικά 15 αναχωρήσεις πρός Αλγερία μέσα στον Αύγουστο.

 

Από το Alicante:

Και πάλι εδώ παίζει μπάλα μόνη της η Algerie Ferries. Ο Αύγουστος έχει 12 αναχωρήσεις για Oran με χρόνο ταξιδίου 12 ώρες, 6 αναχωρήσεις για Αλγέρι με χρόνο ταξιδίου 13 ώρες με το Tariq Ibn Ziyad και 12 ώρες στη μοναδική αναχώρηση του Έλυρου και 5 αναχωρήσεις για Mostaganem με χρόνο ταξιδίου 12 ώρες σε overnight και 9 ώρες σε ημερήσιο. Συνολικά 23 αναχωρήσεις μέσα στον Αύγουστο από το Alicante.

 

Από την Almeria:

Είναι και η πιο δυτική σύνδεση με την Αλγερία, αποκλειστικότητα της Acciona. Με το Oran σαν προορισμό, ο Αύγουστος έχει συνολικά 13 αναχωρήσεις(2-3 ανά εβδομάδα) και η διαδρομή παίρνει 7 ή 8 ώρες με τo Vronskiy, ανάλογα με το αν μιλάμε για ημερήσιο η νυχτερινό πέρασμα. Με το μικρό λιμάνι της Ghazaouet, στα σύνορα με το Μαρόκο σαν προορισμό, ο Αύγουστος έχει συνολικά 9 αναχωρήσεις πάλι με το Vronskiy και με ακριβώς ίδιους χρόνους με το Oran.

 

Λίγα λόγια για την Αλγερία:

Με μια ακτογραμμή 1700 χιλιομέτρων ή κάτι τέτοιο, όπως βλέπετε υπάρχουν πολλές συνδέσεις και πιθανοί συνδυασμοί προορισμών. Ακόμη περισσότερο από τη στιγμή που ο πληθυσμός της Αλγερίας είναι μοιρασμένος στις διάφορες -παραλιακές κυρίως- περιοχές και μεγάλες πόλεις, ενώ το οδικό δίκτυο δεν ελίναι τόσο καλό και σε ορισμένα σημεία επικίνδυνο και έκνομο. Σαν χώρα, δεν είναι η αχανής έρημος που ίσως να φαντάζεστε, το κομμάτι κοντά στη Μεσόγειο είναι αρκετά πράσινο, υπάρχει αγροτική παραγωγή και σημαντική βιομηχανία. Και είναι και μέρος πλούσιο σε διάφορα resources όπως το φυσικό αέριο. Οι Γάλλοι δεν έκαναν τα πάντα για να την κρατήσουν υπό την κατοχή τους έτσι για χάριν γούστου. 

 

Το καθεστώς είναι επί της ουσίας δικτατορικό και διατηρεί τον έλεγχο της χώρας δια σιδηράς χειρός αλλά και διαμέσου της αγιαστούρας και της μαστούρας. Πολλοί ένστολοι κυκλοφορούν, μάλλον θεωρώ σαν ένα μέσο προσφοράς εργασίας από το κράτος, για να μπώ στο αεροπλάνο πέρασα συνολικά 13 ελέγχους από κάθε πιθανό κι απίθανο ένστολο. Οι Κινέζοι έχουν ήδη βάλει πόδι στη χώρα και πέραν από το αχανές τζαμί(πραγματικά σου προκαλεί δέος) κάνουν διάφορα άλλα construction projects με αξιοσημείωτα το εθνικό στάδιο και το καινούριο αεροδρόμιο. Η υποσημείωση εδώ είναι πως οι κινεζικές εταιρείες που έχουν αναλάβει το έργο, έχουν φέρει από την Κίνα ακόμη και τους εργάτες, δεν υπάρχει ούτε ένας Αλγερινός που να εργάζεται σε αυτά.

 

Γενικά η εντύπωσή μου είναι πως η χώρα έχει μεγάλο potential, αλλά η κακή διακυβέρνηση και η θρησκειοληψία, την κρατάνε πίσω. το πιο σημαντικό είναι πως περίπου το 60% του πληθυσμού ή κάτι παρόμοιο, είναι σε ηλικία κάτω των 30. Οπότε έχει τρομερό ενδιαφέρον να παρακολουθήσει κανείς τις εξελίξεις.

Edited by Nick the Greek
Ορθογραφία
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
On 5/14/2017 at 9:21 PM, Nick the Greek said:

Από τη Βαρκελώνη:

Μοναδική εταιρεία στη γραμμή εδώ η Algerie Ferries με μοναδικό προορισμό το Mostaganem. Συνολικά 13 δρομολόγια Ιούνιο με Σεπτέμβρη, 4 εκ των οποίων τον Αύγουστο με τα Tassili II(16 ώρες) και El Djazair II(16 ώρες).

 

Η συγκεκριμένη γραμμή αποδείχτηκε μπόμπα, με τη σύνδεση πια να κρατάει όλο το χρόνο, κι όχι μόνο θερινούς μήνες.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Κι αποδείχτηκε τόσο μπόμπα η γραμμή, που αίτημα στις Αλγερινές αρχές έχει υποβάλλει και η Trasmediterranea για roro ανάμεσα στη Βαρκελώνη και το Αλγέρι. Αναμένεται η απόφαση του Αλγερινού Κουρουμπλή.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Πάμε να ρίξουμε μια ματιά για το τι υπάρχει τους χειμερινούς μήνες(Νοέμβριο με Ιανουάριο στις περισσότερες περιπτώσεις):

 

Από την Algerie Ferries:

Μασσαλία - Αλγέρι: 1 φορά την εβδομάδα με το Tariq Ibn Ziyad

Μασσαλία - Skikda και Μασσαλία - Οράν: 1 φορά κάθε 10 ημέρες και οι δύο προορισμοί με τα Tassili II και El Djazair II

Alicante - Οράν: 1 φορά την εβδομάδα με τα Tassili II και El Djazair II

Βαρκελώνη - Οράν: 1 φορά το μήνα με τα Tassili II και El Djazair II

 

Από την Trasmediterranea/Armas:

Almeria - Ghazaouet: 1 φορά την εβδομάδα με το Vronskiy

Almeria - Oran: 2 φορές την εβδομάδα με το Almariya

 

Από την Balearia:

Valencia - Mostaganem: Μέρα παρά μέρα με το Regina Baltica

 

Υπάρχουν όμως και τα roro, πάμε να δούμε μερικές γραμμές με τα αντίστοιχα πλοία:

Barcelona -Skikda - Alger - Mostaganem - Genova: με το Marfret Niolon

Marseille - Skikda - Alger - Mostaganem: με το Cap Camarat

Alicante - Alger: με το Aviva

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Νέα γραμμή από τη Μασσαλία πρός την Αλγερία και πιο συγκεκριμένα πρός τη Skikda. H Corsica Linea αναλαμβάνει αυτή τη γραμμή η οποία θα ξεκινήσει στις 24 Ιουνίου με το Paglia Orba και εν συνεχεία τη σκυτάλη από τις 26 Ιουνίου θα πάρει το Jean Nicoli. Το δρομολόγιο θα είναι κάθε Δευτέρα, μία φορά την εβδομάδα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Ας πάρουμε μια εικόνα από το πως είναι διαμορφωμένα τα δρομολόγια των ferries της Αλγερίας αυτή την περίοδο του χρόνου, 5 χρόνια μετά από αυτό το ποστ του @Nick the Greek, για να δούμε τι έχει αλλάξει από τότε.

Algerie Ferries

Μασσαλία - Αλγέρι: 1-2 αναχωρήσεις την εβδομάδα (6 ανά μήνα) με το Badji Mokhtar III / Διάρκεια ταξιδιού: 21 ώρες

Μασσαλία - Oran: 1 αναχώρηση κάθε 10 μέρες (3 ανά μήνα) με το Tassili II / Διάρκεια ταξιδιού: 27 ώρες

Μασσαλία - Skikda & Annaba: 1 αναχώρηση τον μήνα με το Tassili II / Διάρκεια ταξιδιού: 21 & 19 ώρες

Sete - Oran: 1 αναχώρηση τον μήνα με το Tassili II / Διάρκεια ταξιδιού: 26 ώρες

Alicante - Oran: 1 αναχώρηση την εβδομάδα (4 ανά μήνα) με το Tassili II / Διάρκεια ταξιδιού: 13 ώρες

Trasmediterranea & Armas

Almeria - Oran: 1 αναχώρηση την εβδομάδα με το Almariya / Διάρκεια ταξιδιού: 8 ώρες

Almeria - Ghazaouet: 1 αναχώρηση την εβδομάδα με το Volcan de Timanfaya / Διάρκεια ταξιδιού: 8 ώρες

Balearia

Valencia - Mostaganem: 1 αναχώρηση την εβδομάδα με το Bahama Mama / Διάρκεια ταξιδιού: 14,5 ώρες

Corsica Linea

Μασσαλία - Αλγέρι: 1 αναχώρηση την εβδομάδα με το Jean Nicoli / Διάρκεια ταξιδιού: 20 - 24 ώρες

Μασσαλία - Bejaia: 1 αναχώρηση το δεκαπενθήμερο με το Jean Nicoli / Διάρκεια ταξιδιού: 21 ώρες

Διαφορές:

  • Υπάρχει πλέον και 4η εταιρεία, η Corsica Linea
  • Η Balearia έχει μειώσει τα (ήδη λίγα) δρομολόγια της στην Αλγερία
  • Μετά το καλοκαίρι, η Algerie Ferries δεν συνέχισε τις προσεγγίσεις στη Βαρκελώνη
  • Τα δρομολόγια της Algerie προς Skikda έχουν μειωθεί
  • Σε αντίθεση με το 2018, υπάρχουν ακόμα δρομολόγια από Sete και Annaba
  • Τα δρομολόγια της Trasmediterranea για Oran έχουν μειωθεί
  • Αυξήθηκαν τα δρομολόγια από την Μασσαλία για το Αλγέρι 
  • Υπάρχει δρομολόγιο προς Bejaia

Κοντολογίς, λίγα έχουν αλλάξει και ας έχει περάσει μια πενταετία. Τα δρομολόγια από την Γαλλία έχουν αυξηθεί, ενώ από την Ισπανία έχουν μειωθεί. Τα πλοία ίσως να είναι λίγο καλύτερα φέτος και πιο φιλικά προς τους επιβάτες (Badji Mokhtar III αντί Tariq Ibn Ziyad, Bahama Mama αντί Regina Baltina).

Ευχαριστώ πολύ για την ανάγνωση :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...