Jump to content
Shipfriends

Αργοστόλι (ΙΜΟ 7229796)


polmyt

Recommended Posts

Για ακομα μια φορα πετυχαινουμε βαπορι που παει στον αγυριστο. Εδω σε 2 αποχαιρετιστηριες ποζες το καμαρι του Ιονιου, της Ιμπιζας και της Αμοργου μας αφηνει σκοτεινο. Εμεις θα θυμομαστε την ωραια πλωρη του και το αθλιο ταξιδεμα του :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

καλα polmyt, μην παθεις και τπτ. ειχε κλεισει προ πολλου τον κυκλο του και δεν ειχε τπτ αλλο να προσφερει.

Συμφωνώ και επαυξάνω !!! :D

Στο πυρ το εξώτερον κι ακόμα παρά πέρα !!! Από την στιγμή μάλιστα που σαφώς είχε κλείσει προ πολλού τον κύκλο του και σαφέστατα δεν είχε τίποτα άλλο να προσφέρει. Είπαμε, καραβολάτρες, αλλά ας είμεθα και ρεαλιστές βρε παιδί μου.

"ΣΤΟ ΠΥΡ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΟΝ" λοιπόν, και όχι δα μόνο "χλιαρή" :P. Καυτή καυτή, η φλόγα που θα το κόψει !!! Αχχχχχχχχχχ !!! :D

Link to comment
Share on other sites

Είσθε κακεντρεχείς! Ακόμα δεν έφτασε το βαποράκι στον Aliaga και μεταφέρατε το θέμα του στα σκαριά που δεν υπάρχουν πια. Ντροπή σας.

Μια φορά ταξίδεψα με το καραβάκι στα τελευταία του και μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Τι κουβερτωμένα καταστρώματα, τι ανοιχτές βαρδιόλες, τι ωραίο θόρυβο έκαναν οι τσιμινιέρες του... Λίγο αργό ήταν, λίγο γαιδαρος στις μανούβρες αλλά αυτά ενδιαφέρουν άλλους.

Aς είναι ψιλή η άμμος που θα προσαράξει...:)

Link to comment
Share on other sites

Στις 17:45 ξεκίνησε το τελευταίο ταξίδι του Παναγία Χοζοβιωτισσα ρυμουλκούμενο από ρυμουλκό Αγία Τριας. Το πλοίο είχε μείνει αρκετή ώρα βόρεια από τη κίτρινη για να μακρύνουν το ρυμουλκιο του (200m).

κοψαν καδενες κανονικοτατα ε;

Στις φωτογραφίες φαίνεται η δεξιά αγκυρα να είναι στη θέση της, τώρα η αριστερή δε διακρίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεῖ νὰ ἦταν ἕνα βαποράκι γεμάτο κουσούρια, ἀλλὰ εἶχε καὶ τὶς χάρες του ρὲ παιδιά. Ἐμένα προσωπικὰ μοῦ ἄρεσαν πολὺ οἱ γραμμές του. Δὲν ἔτυχε νὰ τὸ ταξειδέψω, ἀπὸ τοὺς φίλους ποὺ τὸ ταξείδεψαν ἀκούω γιὰ ἀνοικτὰ καταστρώματα καὶ ὡραῖες κουβερτωμένες περατζάδες. Δὲν πρέπει νὰ ξεχνᾶμε ὅτι, ἂν ἕνα βαπόρι δὲν συντηρεῖται σωστὰ καὶ δὲν τὸ προσέχει ὁ καραβοκύρης του, γερνάει τάχυστα.

Λέτε γιὰ προβλήματα εὐστάθειας ποὺ εἶχε τὸ καημένο τὸ Ἀργοστόλι. Ἀπὸ φωτογραφίες ποὺ εἶδα σὲ δεξαμενισμό του, τὸ βαπόρο εἶχε μπόλικο βύθισμα. Ἀποκλείεται τὸ γεγονὸς νὰ ἦταν «σκάφη» λοιπόν. Ἴσως νὰ μὴν εἶχε γίνει σωστὰ ὁ ἑρματισμός. Θὰ μποροῦσαν νὰ τοῦ βάλουν καὶ ἕνα ζευγαράκι σταθερωτῆρες γιὰ τὸ μποτζάρισμα. Λέτε γιὰ σαλόνια ποὺ μυρίζανε ἄσχημα… Στὰ 20 χρόνια ζωῆς του θὰ μποροῦσαν νὰ εἶχαν γίνει δραστικὲς ἀλλαγές. Ξήλωμα τοῦ παληοῦ ξενοδοχειακοῦ, μοκέττες, κουρτίνες, κρεββάτια, πολυθρόνες καὶ τὰ σχετικά. Καὶ οἱ μηχανὲς καλὴ συντήρηση ἢ ἄλλαγμα. Ὅλα αὐτὰ βέβαια κοστίζουν πολλὰ λεφτά. Ἂν ὅμως γίνουνταν, τὸ βαπόρι σήμερα θὰ ἦταν ἀξιοπρεπέστατο. Δεῖτε καὶ τὴν κούκλα τοῦ Ἰονίου, τὸ πανέμορφο 'Ιονίς σὲ τὶ καλὴ κατάσταση εἶναι. Δὲν φταῖνε λοιπὸν τὰ ἕρμα τὰ βαποράκια καὶ εἶναι ἄδικο νὰ ἀκοῦν τὴν κατσάδα.

Ὕστερα, ἡ εἴδηση ὅτι ἕνα βαπόρι πάει γιὰ διάλυση εἶναι πάντα λυπητερή. Καὶ τὸ κόψιμο ἑνὸς βαποριοῦ γιὰ μᾶς τοὺς καραβολάτρες εἶναι κάτι πολὺ ὀδυνηρό. Καλό σου στερνὸ ταξείδι βαποράκι. Προσωπικὰ σὲ συμπάθησα πάρα πολὺ κι ἂς μὴν εἶχε τύχει νὰ σὲ ταξειδέψω.

Edited by Νάξος
Link to comment
Share on other sites

Σωστα τα λες αλλα ειχε ενα θεμα με τον SOLAS και τα ακαυστα υλικα και για να παρει πιστοποιητικα θα ηθελε πολυ δουλεια και ακομα περισσοτερο χρημα και λογικα δεν θα μπορουσε να κανει αποσβεση.

Link to comment
Share on other sites

το αργοστολι μπορει να ειχε πολυ ωραιες γραμμες (αρκει να μην το εβλεπες καταπλωρα), ειχε κουβερωμενα καταστρωματα και τεραστιο (για το μεγεθος του) sun deck, ειχε ωραιο ηχο μηχανων, αλλα μεχρι εκει.

ειχε απιστευτα ασχημο ταξιδεμα. το εχω ξανα πει σε πολλα ποστ (ειδικα στην αρχη αυτο του thread και του thread της καθελκυσης). ο ορος σκαφη ειναι επιεικης. ειδικα αν ειχε τον καιρο στις παντες εκανες τα πατερημα σου. πατρα σαμη κανονικα το εκανε σκαρτες 4 ωρες και με καιρο (ειδικα με νοτιαδες και σοροκαδες) περναγε τις 5. εκτος απο το κουνημα του, ηταν αργο. στη συγκριση με το ιονις και το κεφαλληνια, με τα οποια ταξιδευε παραλληλα, στις γραμμες της πατρας και της κυλληνης για 15 χρονια, εχανε σε ολα τα σημεια (ανοιχτα καταστρωματα, ταξιδεμα, ταχυητα, εσωτερικοι χωροι).

εχω ξαναπει οτι οταν περιηλθε σε μια κοινοπραξια των στριντζαιων με τους ιδιοκτητες του Θιακι, μετα απο καποιες μετατροπες (προπελακι ανεμιστηρας, αλλες προπελες, αλλαγη στο ενα σαλονι), μετονομαστηκε σε Μυρτος, για να ξεχασει ο κοσμος το αργοστολι. συντομα ομως μαθευτηκε οτι ο μυρτος ειναι το αργοστολι με φερετζε. τα χρονια ως μυρτος (92-94) απεναντι του ειχε επτανησος και δηλος και η συγκριση ηταν σαρωτικη εις βαρος του.

δεν υπαρχει θιακος και κεφαλονιτης που να ταξιδευε εκεινα τα χρονια και να μη θυμαται το βαπορι και σιγουρα δεν θα εχει να πει τα καλυτερα. πρασωπικα πιστευω οτι σαν κατασκευη υστερουσε σημαντικα απο ολα τα made in greece της εποχης του.

υπαρχουν καραβια που πανε για διαλυση πριν την ωρα τους, υπαρχουν αλλα που πανε στην ωρα τους και αλλα που εχουν παιξει και τις καθυστερησεις. το αργοστολι ανηκει στην τελευταια κατηγορια. μεχρι και διεθνη καριερα εκανε 9 χρονια, κατι που δεν καταφεραν αλλοι και αλλοι (πχ ρουβας, βισση κλπ:D).

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Περνάει έξω απ τα Ψαρά αυτή τη στιγμή...Καλό - τελευταίο - ταξίδι στο βαποράκι! Με τα καλά του, τα κουτσά του και στραβά του την έχτισε και την έκλεισε την καριέρα του. Πάντως όντως είναι στενάχωρο το θέμα. Τουλάχιστον είμαι ικανοποιημένος γιατί μόλις ούτε 2 βδομαδες πριν μπόρεσα να βρω που σιχτηρ ήταν αυτλα τα ρημάδια τα ναυπηγεία Σάββα και το πρόλαβα και το φωτογράφησα...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε proud σὲ ὅσα λὲς συμφωνῶ κι ἐπαυξάνω. Ἡ διάλυση ὅμως ἑνὸς πλοίου ποὺ ἀγαπήσαμε, ἄλλοι λίγο, ἄλλοι πολύ, δὲν εἶναι εὐχάριστη ὑπόθεση γιὰ ἕναν καραβολάτρη. Καὶ τὸ Ἀργοστόλι μὅλα του τὰ ἄσχημα, ἦταν πλοῖο ποὺ προσέφερε πολλά καὶ ποὺ θὰ μποροῦσε νὰ προσφέρῃ ὑπὸ προϋποθέσεις κι ἄλλα. Προσωπικὰ θὰ τὸ θυμᾶμαι μὲ συμπάθεια καὶ νοσταλγία.

Link to comment
Share on other sites

Τα όμορφα καράβια, τα γρήγορα, τα στιβαρά, τα χλιδάτα και τα μουράτα, έχουν πολλούς θαυμαστές και όλοι έχουν να πουν ένα καλό λόγο για αυτά (να 'ναι καλά οι άνθρωποι !!!), είτε όσο ταξιδεύουν είτε όταν έρθει η ώρα να κάνουν το τελευταίο τους ταξίδι.

Τα ...άλλα, έχουν μόνο εμάς, κάτι περίεργους, μισολοξούς τύπους, με μάτι που γυαλίζει περίεργα όταν μιλάμε για ταξίδια, θάλασσες, μπουνάτσες, μποφόρια, βαρδιόλες, κουβερτωμένα καταστρώματα, θαλασσοπούλια, ρεμέτζα, καπεταναίους, ναυπηγεία, δεξαμενές, μανούβρες (να 'μαστε καλά οι παλάβρες !!!).

Καλό τελευταίο ταξίδι ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ :), θα σε θυμόμαστε με ένα χαμόγελο, μέσα από τις εικόνες και τις ιστορίες όσων σε ταξίδεψαν.

Link to comment
Share on other sites

παιδια ενα πλοιο που φευγει για διαλυση (και το εχουμε ταξιδεψει), παιρνει μαζι και αναμνησεις μας. πιστεψτε με, απο το αργοστολι εχω πολυ περισσοτερες απο αρκετους εδω μεσα. το οτι εχω περασει 3 φορες απο του σαββα οσο ηταν δεμενο το λεει αυτο. απο την αλλη δεν πιστευω οτι καθε φορα που φευγει ενα βαπορι για διαλυση να κανουμε λες και γκρεμιστηκε η ακροπολη.

ειδικα για το αργοστολι δεν ειναι θεμα μουρατου και χλιδατου, αλλα οτι ειναι ενα πλοιο που απο νεο ειχε προβληματα.

η πιο παλια του εικονα που μου ερχεται στο μυαλο, ειναι αρχες καλοκαιριου του '78, να δενει στο 14, με τα πρωτα του χρωματα (λευκο με πορτοκαλι ριγα, το ονομα με τεραστια πορτοκαλι γραμματα στις μπαντες και στην τσιμινιερα μαυρο καπελο, πορτοκαλι ριγα και δυο πορτοκαλι "μπαστουνια")

Link to comment
Share on other sites

Και οπως ελεγα με ενα φιλο μου που το εχει ταξιδεψει οσο κανεις εδω μεσα δεν ειναι τυχαιο που δεν εχει ξαναβγει βαπορι με το ονομα Αργοστολι απο τοτε :D

Δωρο σαν αποχαιρερισμος απο μενα που το προλαβα στα τελευταια του μια δεξια στη Σιφνο με καπτα Στελιο Περιστερακη πλοιαρχο, και μια ενω πλω απο Σιφνο προς Σεριφο που το προσπερασα με ψαροτρατα :D

Link to comment
Share on other sites

...απο την αλλη δεν πιστευω οτι καθε φορα που φευγει ενα βαπορι για διαλυση να κανουμε λες και γκρεμιστηκε η ακροπολη.

Καλέ μου φίλε proud θα μου επιτρέψεις πιστεύω να παρατηρήσω ότι εδώ υπερβάλλεις λίγο. Δεν νομίζω κανένα μέλος του φόρουμ να έκανε "λες και γκρεμίστηκε η ακρόπολη", ή τουλάχιστον δεν υπέπεσε στην αντίληψη μου κανένα τέτοιο ποστ. Το να εκφράσει κάποιος την στεναχώρια του, ή να βάλει μία θλιμμένη φατσούλα γράφοντας κάποια λόγια για ένα καράβι που πάει για σκραπ, δεν νομίζω να είναι και τόσο κακό (έτσι τουλάχιστον νομίζω) τουλάχιστον σε ένα φόρουμ που ασχολείται με καράβια, και όσο ακόμα και αν το συγκεκριμμένο καράβι είχε πολλά έως και άπειρα προβλήματα (για να τα αναφέρεις σίγουρα κάτι περισσότερο γνωρίζεις).

Απο εκεί και πέρα, όλα είναι θέμα προσωπικής αντίληψης και ...συναισθηματικών προτεραιοτήτων. Για παράδειγμα (όσο ...βέβηλο :P και αν ακούγεται αυτό) προσωπικά θα στεναχωριόμουνα πολύ περισσότερο αν μάθαινα ότι θα έφευγε για σκραπ ο Πήγασος, από το αν έπεφτε κάποια κολώνα στην ακρόπολη (στην οποία σημειωτέον έχω να ανέβω, όπως και οι περισσότεροι μας φαντάζομαι, από τα δέκα μου, όταν και μας πήγαν εκδρομή με το σχολείο).

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν έχω ταξιδέψει ποτέ με το συγκεκριμένο πλοίο, κι ούτε και πρόκειται όπως τα βλέπω τα πράγματα..:P:p. Σαν σκαρί είναι συμπαθέστατο, και ειδικά στα μπλέ.

Έχοντας όμως τύχει να συζητήσω με ανθρώπους που ήξεραν το συγκεκριμένου πλοίο κατά τα τελευταία χρόνια της ζωής του και μάλιστα το ήξεραν μέσα-έξω, το μόνο που μπορώ να πώ είναι ότι ευτυχώς που πάει εκεί που πάει γιατί θα μπορούσαμε είχαμε δεί πολύ δυσάρεστα συμβάντα και μιλάω μετά λόγου γνώσεως. Προφανώς και δε φταίει το βαποράκι αν οι κατά καιρούς πλοιοκτήτες του το είχαν αφήσει στο έλεος της Παναγίας τση Χοζοβιώτισσας, δε θα έφταιγαν όμως ούτε οι επιβάτες, ούτε και το πλήρωμά του να πληρώσουν εκείνοι τη νύφη.

Τέλος πάντων το συγκεκριμένο πλοίο ευτυχώς ή δυστυχώς δεν ήταν πια κατάλληλο για τις γραμμές μας. Άλλοι θα το θυμόμαστε με νοσταλγία κι άλλοι με θυμηδία, το αδιαμφισβήτητο γεγονός είναι πως αποτελεί παρελθόν. Πάμε γι άλλα.

Link to comment
Share on other sites



απο το video που ειδαμε εδω, τραβηξα τρια αθλια screenshot, ετσι για να παρουμε μια ιδεα για τα χρωματα που ειχε απο το 79-85 (απο το 82 εσβησαν το ονομα στις μπαντες).

post-13-128327001038_thumb.jpgpost-13-128327001045_thumb.jpg
post-13-128327001048_thumb.jpg

τα πρωτα πρωτα του σινιαλα ηταν αυτα

post-1817-0-45663700-1288909247_thumb.jp

(απο προηγουμενο avatar του χρηστη vaggelis)

εγω το θα το θυμαμαι παντα οπως στα screenshots, μπλε με το ονομα στις μπαντες να μπαινει απο βορεια (που η βορεια τοτε ηταν στο κεφαλι του 11) για 10 ραμπα. Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ἀριστούργημα κινηματογραφικῆς τέχνης! Μιὰ Ἑλλάδα μὲ πολὺ χαμόγελο, νοστιμιά, ἔντονα ἀρώματα, ἀθωότητα καὶ καθόλου ματαιοδοξία. Ὑπέροχα τοπία, καλλίγραμμα πλοῖα, ἁπλοὶ καὶ ἀνεπιτήδευτοι ἄνθρωποι. Εὖγε στὸν ὑπερήφανο Ἰόνιο! Εὖγε καὶ πάλι εὖγε!

Μία ἀπορία φίλε μου μόνο: στὸ 1:16 ἐμφανίζεται ὡς ὑπότιτλος «Ionis Ferry - Patra to Ithaca». Μήπως ἡ γέφυρα εἶναι τοῦ Κεφαλληνία; Δὲν μοῦ χτυπάει γιὰ γέφυρα τοῦ Ἰονὶς στὸ μάτι…

Link to comment
Share on other sites

σαφεστατως;). το βιντεακι το εχω σχολιασει παλιοτερα. το ξαναεβαλα λογω του αργοστολι.

να προσθεσω οτι λογω των διαρκων οικονομικων προβληματων της ΝΕΚΙ (ναυτιλιακη εταιρεια κεφαλληνιας και ιθακης) που διαχειριζονταν το αργοστολι, απο βαψιμο εξωτερικα γινοταν τα απολυτως απαραιτητα, ειδικα τη διετια 83-85.

να θυμισω ξανα τις γραμμες που εχει κανει στο ιονιο: πατρα αργοστολι, πατρα σαμη, αγονη αιτωλοακαρνανιας και νησων (μυτικα αστακο καλαμο, φρικες, σε συνεχεια απο σαμη), πατρα σαμη ιθακη (με προεκταση παξους κερκυρα τους χειμωνες, οταν δεν ταξιδευε το ιονις και το κεφαλληνια), σαμη ιθακη αστακο για καυσιμα, κυλληνη αργοστολι, ηγουμενιτσα κερκυρα (το χειμωνα 86-87).

Link to comment
Share on other sites

Εγώ στα τελευταία του έκανα ένα ταξιδάκι κι οι αναμνήσεις μου είναι ανάμεικτες. ήταν ένα άκρως καραβολατρικό βαπόρι με πανεμορφο σκαρί, πολύ ωραία καταστρώματα και μάλιστα κουβερτωμένα. Μέσα ήταν σαν πούλμαν Maghirus της δεκαετίας του 80 αλλά η μοναδική τετράκλινη καμπίνα που είχε ήταν πολύ ευρύχωρη κι αρκετά συμπαθητική.

Από τεχνικής άποψης το βαπόρι είχε πάρει δρόμο.Από ότι θυμάμαι ποτέ δεν ήταν στα καλά του αλλά τα τελευταία 3 χρόνια που ταξίδευε βασανίστηκε και βασάνισε.

Στην πλώρη ταξίδευε πολύ καλά για το μέγεθος του αλλά στην μπάντα γινόταν κυριολεκτικά ρόμπα. Από μανούβρες είχε τουμπαριστές μηχανές που στα τελευταία τους δεν ήξερες αν θα μπατάρουν καν την κίνηση ενώ το προσθετο προπελάκι που του είχαν βάλει ήταν μόνο για ψυχολογικούς λόγους.

Link to comment
Share on other sites

Συνεχιζοντας τα μνημοσυνα γι αυτο τον ηρωα που χασαμε να εναποθεσω ενα ακομα βιντεο απο μια μανουβρα στη Σιφνο το 2007, αν δεν κανω λαθος ειναι τελη Αυγουστου και πλοιαρχος πρεπει να ειναι ο Νικος Χαλαρης.

Link to comment
Share on other sites

Ἄψογο παρκάρισμα ὁ κάπταιν! Τὸ μάτι μου πῆρε ἀπόνερα τῆς πρωραίας ἕλικας κάπου στὸ 1:35 ἢ ἦταν μήπως ἡ ἰδέα μου; Πάντως ὅταν δὲν εἶχε δύσκολο καιρό, τὸ Ἀργοστόλι δὲν ἦταν τόσο ἀπελπισία στὴν μανούβρα, ὅπως ἀκούγεται. Ἡ μελωδία τῆς καδένας τῆς ποντιζόμενης ἄγκυρας σοῦ παίρνει τὰ μυαλά. Ὁ ἦχος τῆς μπουροῦς, πλάγιος τοῦ τρίτου, θυμίζει πιότερο νταλίκα παρὰ καράβι, ὁ δὲ βόμβος τῶν μηχανῶν του παραπέμπει σὲ ἑλικόπτερο. Ἐντάξει, μὲ λίγα μπωφοράκια παραπάνω δεινοπαθοῦσε τὸ παπόρο στὰ λιμάνια, ἀλλὰ κάτι Νταλιάνες καὶ Μιλένες στὴ νηνεμία θέλουν ἕνα τέταρτο γιὰ νὰ ρεμετζάρουν, ὅταν ἔχουνε τὰ κέφια ντωνε.

Εὖγε στὸν κυβερνήτη καὶ εὖγε στὸν κινηματογραφιστὴ Neptune γιὰ τὸ ὑπέροχο φιλμάκι ποὺ μᾶς χάρισε. Μήπως ἔχει καὶ συνέχεια; Ἡ στιγμὴ ποὺ στραγγίζει τὸ ἁρμυρὸ νερὸ στοὺς σφιγμένους κάβους τοῦ πλοίου εἶναι στιγμὴ κορύφωσης τοῦ καραβολατρικοῦ libitum.

Edited by Νάξος
Link to comment
Share on other sites

τα πρωτα του χρωματα μου αρεσαν περισσοτερο[...]ετσι ακριβως τον πετυχα στην κυλληνη

οπως ακριβως ειναι ο πρωτεας (με πορτοκαλι ριγα, ακριβως στα ιδια "σπασιματα"), ηταν και τις σαιζον 77,78 το αργοστολι. η μονη διαφορα η τσιμινιερα και το ονομα (πορτοκαλι και αυτο) στο πλαϊ.

@νάξος: το προπελακι μπηκε το 92 και ειχε καθαρα διακοσμητικο ρολο (ανεμιστηρας;)). μιλενα και νταλιανα μπορει να μην ηταν, ομως με καιρο δεν γυρναγε με τπτ και βεβαια η μπομπα του ηταν λιγο ψοφια και για να βιραρει, ηθελε 40 χρονια.

Link to comment
Share on other sites

απο οτι ειδα στο AIS.turk, εχει προσαραξει απεναντι στο Aliaga και περιμενει τη σειρα του.;)

μπορει να του ειπαν οτι ερχεται και παρεα απο την ιδια εταιρεια:D:p

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αφού δεν είχε βγει κάποια ανακοίνωση κατά τη πώληση του Παναγία Χοζοβιωτισσα από τη NEL LINES, μέσω των οικονομικών αποτελεσμάτων της NEL LINES μαθαίνουμε ότι πωλήθηκε έναντι του ποσού των 373.299,14 Ευρώ σε αλλοδαπή εταιρεία (για scrap). Με αποτέλεσμα τα οικονομικά αποτελέσματα του Α΄ εξαμήνου 2010 να έχουν επιβαρυνθεί με ποσό 490.242,53 Ευρω που αφορά ζημιά από την πώληση του πλοίου ‘ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...