Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Οι ώρες ανάπαυσης γιατί δεν επηρέαζαν τα πλοία των Στριντζαιών; Επειδή βγαίνανε πιο γρήγορα τα δρομολόγια λόγω ταχύτητας ή είχαν διπλά πληρώματα;

Link to comment
Share on other sites

εξαωρη αναπαυση μετα απο 10ωρη απασχοληση. ετσι ειναι (αναγομενο και σε εβδομαδιαια βαση) γι'αυτο δεν βγαινουν τα κουκια στα πιο πολλα ferries.

 

απο εκει και περα θελει δυο καπτεανιους και α΄μηχανικους και καποιους αξκους επιπλεον αναλογως. περισσοτερα εδω.

 

στο κεφαλονια το τηρουσαν. στο επτανησος παλιοτερα που εκανε σκανζτες πηγαινε καποιος απο το κεφ, περσυ που ηταν συνεχεια, δεν ειδα να τηρειται, αλλα δεν ειχε και καθημερινα διπλα (ισως δηλωναν και τον υπαρχο ως πλοιαρχο για το διμηνο ή με την προσεγγιση και βραδυ στον πισαετο, να εβγαινε στα χαρτια).

 

η Ionian ενω παλιοτερα εβαζε πολυ συχνα και τεταρτο δρομολογιο του ιδιου πλοιου τα καλοκαιρια, απο καποια στιγμη (νομιζω το 2008) που εγιναν πιο αυστηρα τα πραγματα σταματαγε στα τρια (επισημως).

 

 

 

με διπλα του ιονις δεν τηρειται η 6ωρη ακινησια

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

θα διακινδυνεψω μια προβλεψη για το line up της ionian ferries φετος το καλοκαιρι (λεγοντας καλοκαιρι εννοω απο πρωτο ΣΚ του ιουλιου μεχρι και τελευταιο ΣΚ του αυγουστου).

εχω στο μυαλο μου τα περσυνα δρομολογια της κοινοπραξιας, τη συνεχιζομενη υφεση (οι διακινουμενοι ειναι μεταφορεις και εσωτερικος τουρισμος που πανε κατα διαολου), αλλα και το γεγονος οτι πλεον η κοινοπραξια ειναι μονη.

 

στον πορο προβλεπω 4 δρομολογια τη μερα. τρια ο καλβος και ενα πριν το μεσημερι απο καποιο απο τα δυο μεγαλα.

στο ζαντε 6 δρομολογια. 4 τα δυο μεγαλα και 2 το ζακυνθος

 

υπαρχει περιθωριο για δυο δρομολογια ακομη (ενα απο τα μεγαλα και ενα απο το ζακυνθος), που θα ειναι τα οχληρα της ζακυνθου, και εκτακτα ζαντε ή πορο.

τωρα σε μερες αιχμης (πρωτο σκ αυγουστου και της παναγιας) λογικα θα εχουμε περισσοτερα εκτακτα

 

λιγο πολυ ετσι ηταν και περσυ.

 

στην πατρα βλεπω να μενει το ιονις, με διπλα παρασκευες κυριακες και οποτε προκυψει αναγκη. καθημερινα λιγο δυσκολο γιατι ειναι και οι ωρες αναπαυσης στη μεση.

 

 

Αυτα πιστευω και εγω ισως με μια περιπτωση το Ιονις να κανει διπλο 4 φορες την εβδομαδα και οχι 2 ειδικα αν δεν ερθει το Κεφαλονια. Δηλαδη Τεταρτη-Πεμπτη-Παρασκευη-Κυριακη.

 

Πιστευω οτι θα κρατησουν το Ιονις στη γραμμη της Πατρας διοτι η κοινοπραξια εχει δειξει οτι εστιαζει στη γραμμη του Πορου την οποια το μεγαλυτερο μεριδιο των τουριστων και των Κεφαλονιτων επιλεγουν επειδη η διαφορα στις τιμες ειναι σαφης και η αποσταση μικροτερη. Εφοσον λοιπον η κοινοπραξια οσον αφορα την Κεφαλονια εστιαζει στη γραμμη του Πορου και με δεδομενο οτι θελει τα δυο μεγαλα βαπορια στην Κυλληνη για να εναλλασονται μεταξυ Ζακυνθου και Πορου μενει να αποφασισει για το αν θα στειλει στην Πατρα τον Καλβο ή το Ιονις. Ο Καλβος ομως εχει σαφως μεγαλυτερο γκαραζ που θα χρειαστει στον Πορο, την ωρα που το Ιονις μαλλον θα μπορεσει να εξυπηρετησει την μειωμενη κινηση της Πατρας τις περισσοτερες μερες ενω εχει και ανετα τους 17.5 κομβους, ισως και τους 18, πραγμα σημαντικο λογω μεγαλυτερης αποστασης και βεβαια των καθυστερησεων του καλοκαιριου...

Link to comment
Share on other sites

το ιονις δεν το φανταζομαι να μενει πατρα τοσο λογω του γκαραζ ή της ταχυτητας (εχουν τα αλλα τρια γκαραζ που καλυπτει τον πορο), οσο λογω των σαλονιων. απο εκει και περα τι 2 τι 4 διπλα στην πατρα, η ουσια ιδια ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Ισως ειναι ενας συνδιασμος σαλονιων, γκαραζ κ' ταχυτητας. Διοτι ετσι και αλλιως ο Καλβος αν γεμισει το γκαραζ του, ειδικα το καλοκαιρι που σε καθε ιχ ειναι ανετα 3 ατομα (οικογενειες, παρεες κτλ) εχει προβλημα με τους χωρους του. Σου λεει λοιπον αφου ετσι και αλλιως θα ταξιδεψουν πολυ στριμωχτα, ας τον εχω στον Πορο που ειναι μικροτερη αποσταση και θα βγουν γρηγορα αλλα θα εξυπηρετησω πολλα ιχ με το μεγαλο γκαραζ οποτε και θα κονομησω και δεν θα εχω παραπονα οτι αφησα αυτοκινητα εξω... Οπως ειπα ο κοσμος που δεν θα βρει να κατσει τουλαχιστον θα εχει μπει μεσα και για μικρη αποσταση. Το βασικο πλοιο του Πορου το καλοκαιρι πρεπει να εχει γκαραζ, τα δυο μεγαλα οπως λες αντε να μας κανουν τη χαρη μια φορα τη μερα.

 

Οπως και να 'χει το Ιονις ειναι πιο ιδανικο για Πατρα τους καλοκαιρινους μηνες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

.

 

η Ionian Ferries εβγαλε ανακοινωση, στην οποια ξεκαθαριζει εκ νεου, οτι παραμενει σε ολες τις γραμμες και τα νησια που δραστηριοποιειται και θα ενισχυσει και θα ενδυναμωσει την παρουσια της.

 

τα χωνει κιολας σε θεσμικους παραγοντες που μεροληπτουν υπερ συγκεκριμενης "επιχειρηματικης δραστηριοτητας" και καλει τον κοσμο να στηριξει αυτους που επι 12 ετη κρατουν ολες τις γραμμες του νησιου ανοιχτες και ενεργες χειμωνα καλοκαιρι.

 

η ανακοινωση απευθυνεται στο επιβατικο κοινο της κεφαλονιας.

 

αν και δεν γινεται καμια αναφορα στο Θιακι <_< , να υποθεσω οτι ενισχυση και ενδυναμωση της παρουσιας, σημαινει και αποκατασταση της αδικιας που γινεται B) ;

Link to comment
Share on other sites

Ας το ελπίσουμε Proud. Αν και έχω την εντύπωση, πως δυστυχώς την Ιθάκη δε τη λαμβάνει κανείς σοβαρά υπόψην του (τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον ...).

Link to comment
Share on other sites

μεχρι ωρας, την ανακοινωση, απο οτι εχω δει, την εχει ανεβασει μονο το kefalonianpress. (στον ηλεκτρονικο τυπο αναφερομαι).

 

οι υπολοιποι την εχουν πνιξει

Link to comment
Share on other sites

οπως μαθαινουμε απο τα κεφαλονιτικα νεα, η κοινοπραξια εχει στειλει εξωδικο στον υπουργο ναυτιλιας για το θεμα της (επανα)δρομολογησης του κεφαλονια, με περιεχομενο αναλογο της επερωτησης κοντονη.

 

εξιστορει τα γνωστα και απο την επερωτηση, μιλα για ρουσφετολογικη αποφαση, απειλει με αποδρομολογηση το χειμωνα, υποσχεται δικαστικο αγωνα (και θυμιζει οτι ακομη δεν εχει τελεσιδικησει η προσφυγη για τη δρομολογηση του επτανησος το 2003).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

επιμενει το ionian press στα σεναρια και μιλα πλεον ευθεως για πωληση του ιονις, δυσκολιες στις σχεσεις των μελων της κοινοπραξιας, αλλαγη αφεντικου στο σολωμο και πολλα αλλα.

 

 

Από ότι καταλαβαίνω από τα γραφόμενα και αυτα που ακουγονται στο λιμανι, ας δώσω λίγο τροφή ακομα στην γωνιά των κουτσομπόληδων!!

1) Το Διονύσιος Σολωμός ακούγεται ότι μπορεί να αγοραστεί από τον Τυρογαλα, μιας και η Zante Ferries αντιμετωπίζει αρκετές οικονομικές δυσκολίες ώστε να πάρει κάποια οικονομική ανάσα

2) Σπάει η κοινοπραξία της Ionian Ferries και δημιουργείται μια νέα μεταξύ Τυρογαλα και Στρίντζη.

3) Το Επτάνησος τελικά πάει το καλοκαίρι στη γραμμή από τη Πάτρα και μένουν ικανοποιημένοι και οι Ζακυνθινοί, ότι δεν μπαίνει ξένος στο νησί τους

 

η κοινοπραξια τα διαψευδει ολα αυτα, (πωληση ιονις, αλλαγη ιδιοκτησιας σολωμου κλπ) συμφωνα με δημοσιευμα του αντιπαλου τοπικου site, του inkefalonia. o εκπροσωπος της μαλλιστα λεει οτι η κοινοπραξια στηριξε την κεφαλονια στα δυσκολα, αλλα εκεινη "πουλησε" την ionian ferries.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ληστεία στο πρακτορείο της Ionian Ferries στην κυλλήνη.

 

Η τσάντα περιείχε 63.000 ευρώ από τις εισπράξεις που προέρχονταν από δρομολόγια Ζακύνθου-Κυλλήνης- Ζακύνθου!

Τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έκανε φτερά μια τσάντα με μεγάλο χρηματικό ποσό από το πρακτορείο της Κοινοπραξίας Πλοίων στην πόλη της Ζακύνθου, διερευνούν οι αστυνομικοί της Ασφαλείας.

Η τσάντα περιείχε 63.000 ευρώ από τις εισπράξεις που προέρχονταν από δρομολόγια Ζακύνθου-Κυλλήνης- Ζακύνθου!

Ένας 52χρονος υπάλληλος είχε παραλάβει την τσάντα από το πλοίο «Ionian Star» και μετέφερε με μηχανάκι τα χρήματα στα γραφεία της Κοινοπραξίας επί της παραλιακής οδού, από όπου εξαφανίστηκαν μυστηριωδώς.

Οι πληροφορίες είναι αντικρουόμενες και η έρευνα γίνεται κάτω από απόλυτη μυστικότητα, καθώς διαρρέεται ότι ο υπάλληλος δέχθηκε επίθεση από έναν άγνωστο με ακάλυπτο πρόσωπο που του άρπαξε τα χρήματα πριν μπει στα γραφεία, χωρίς να χρησιμοποιήσει όπλο.

 


protothema.gr

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

απο τα 5 πλοια της κοινοπραξιας ο... πασας ειναι το ζακυνθος Ι.

τις τελευταιες μερες το βλεπω που κανει μονο ενα κυκλικο δρομολογιο κυλληνη - πορο, οταν τα υπολοιπα δουλευουν συνεχως (4 κυκλικα για ζαντε το σταρ, 3 το ιονις, 3 πορο και κανενα εκτακτο ζαντε ο καλβος, και 18 ωρες ο σολωμος)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

απο χτες που μειωθηκαν τα δρομολογια στον πορο, το ζακυνθος δεν το ειδα να σαλευει, ενω με τη βλαβη του star δεν ειδα να το φορτωνουν κανενα εκτακτο.

 

αν κρινω απο τα δρομομολογια που εκανε το τελευταιο 40μερο, η κοινοπραξια στην πραξη εβγαλε 3 γραμμες με 4 και 1/4 πλοια

Link to comment
Share on other sites

Μήπως κάνει τόσο δρομολόγια όσο το αρμόζουν στο μερίδιο που έχει στη κοινοπραξία?? Άλλη εξήγηση που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι τώρα το καλοκαίρι που δεν έχει μεγάλο πρωτόκολλο στους επιβάτες κάνει λιγότερα δρομολόγια από ότι τα μεγάλα, έτσι ώστε να κάνει παραπάνω δρομολόγια το χειμώνα σε σύγκριση με τα μεγάλα, τότε που δεν υπάρχει κίνηση και λογικά θα είναι πιο οικονομικό από τα δυο μεγάλα πλοία της κοινοπραξίας (Ionian Star & Δ. Σολωμός).

Οσο γιατι δεν του εβαλαν καποιο εκτακτο δρομολογιο με τη βλαβη του Ιονιαν Σταρ μπορει να καλυφτηκε η κινηση στα επομενα δρομολογια??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

με δυο απο τα 5 πλοια της ενεργα ειναι η κοινοπραξια τις τελευταιες δυο εβδομαδες (βλ.τοπικ σολωμου, ιονις & ζακυνθος Ι). ο καλβος εκτος απο τις προεκτασεις στο θιακι κανει και καποια δρομολογια για ζαντε (το τελευταιο απο κυλληνη και το πρωτο απο πορο καποιες μερες) για support στο star.

Link to comment
Share on other sites

To KefaloniaPress φιλοξενεί συνέντευξη του Γ. Βασιλαρά.

Σε γενικές γραμμές βάλει κατά του Δημάρχου Κεφαλονιάς για τη στάση του, διαψεύδει ότι υπάρχει κοινοπραξία με την εταιρεία Στρίντζη, βάλει κατά του ΚΤΕΛ Κεφαλονιάς για τη στάση του και αναφέρει όσα άγια πράττει η κοινοπραξία για τη Ζάκυνθο, πέρα από όσα έπραξε για την Κεφαλονιά.

 

Μέσα σε όλα αυτά, υπάρχει και το αστείο έως προκλητικό να λέει ότι δεν καλύπτουν από την Πάτρα τη γραμμή Σάμης - Ιθάκης, γιατί δεν έχουν πλοία με βάση τον προγραμματισμό που έχουν κάνει.

Link to comment
Share on other sites

εγω πραγματικα συγκινηθηκα οταν διαβασα, οτι το καλοκαιρι στην πατρα δεν εβγαλαν κερδος εξ'αιτιας του βραδυνου δρομολογιου τον αυγουστο και οτι περσυ το χειμωνα εχασαν στην πατρα €1,8εκ (οσα περιπου στοιχισε το κεφαλονια στην kefalonian ή κατι λιγοτερο απο οσο ειναι στους brockers το ιονις). B)

ενα πλοιο εχασαν για την παρτη μας. πραγματικα αναρωτιεμαι αν θα επρεπε να διοργανωθει ενας ερανος ή ενας τηλεμαραθωνιος (υπο την εποπτια των δημων κεφαλονιας και ιθακης και με ενεργο συμμετοχη ολων των καραβολατρων) για να ρεφαρουν τη χασουρα ;)

μαθαμε επισης οτι στη ζακυνθο δεν υπαρχει μονοπωλειο, αλλα λογιστικη συμπραξη

Link to comment
Share on other sites

Μα Proud, ο καθένας κοιτάει την πάρτη του, αυτό είναι αυτονόητο ;)

Αυτά με τη χασούρα είναι πολύ, μα πολύ παρατραβηγμένο! Από ένα μήνα μπήκε όλο το έτος μέσα; Σιγά ...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως -να τα λέμε αυτά- οι ερωτήσεις του δημοσιογράφου ήταν πολύ σκληρές... Στη γωνία τον είχε όλη την ώρα..

Μου άρεσε επίσης και η φωτογραφία όπου χαριεντίζονται Λυκούδης και Παρίσης. Πολύ ωραία φωτογραφία και σχετική με το θέμα.

 

Proud είναι που άλλαξε Δήμαρχο το Θιάκι αλλιώς θα τον είχε κάνει τον έρανο. Έτσι σκέφτομαι να πάω μέχρι Κυλλήνη, να πάρω όποιο καράβι βρω και να αγοράσω όλο το μπαρ για στήριξη στη χασούρα που είχαν. Δε μπορώ να συνεχίσω άλλο...  Κλαψ..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...