Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

τι γινεται με την κοινοπραξια της ζακυνθου. το καλοκαιρι ειχε κυκλοφορησει η φημη οτι ληγει τουλαχιστον με την παρουσα μορφη.

προσφατα στο τευχος σεπτεμβριου ναυτιλιακο περιοδικο αφηνει να εννοηθει οτι ληγει οριστικα και αυτο θα επιρρεασει πρωτιστως τα δρομολογια του πορου

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Proswpika pisteuw oti otan lene lhgei den 8a einai oles oi etaireies sthn nea.

Mhn 3exname oti gia xronia h parousa koinopra3ia htan synexeis ananewseis apo mia polu palia pou eixe mesa roro kai moira.

oi epoxes alla3an ka8ws k ta karabia kai pisteuw oti an 8eloun na kanoun akti swsto prepei na grapsoun kati apo thna rxh.

twra poies etaireies 8a symfwnhsoun einai allo paketo. kai an fysika.

proswpika blepw thn ANEZ e3w giati kaneis den 8elei na synapsei synergasies etsi pou ta kataferan.

To 8ema tou porou pou les den 3erw an exei na kanei mono h koinopra3ia h kai genika kinhseis pou mporei na kanoun oi topikes etaireies me tous stolous tous.

pisteuw oti paizie rolo k o antagwnismos tou nhsiou ths Kefallhnias.

Palaiotera epaize rolo mia kai h grammes sthn kefallonia eixan dw8ei sthn koinopra3ia me thn morfh pou eixe k efoson den ananewonotan tote to YEN 8a tis epairne pisw.

auto omws dne nomizw na pai3ei pia rolo giati a. dne yaprxie kabtoaz kai b kai pio kyriotero to YEN katapathse thn yposxesh tou edw kai xronia na mhn dwsei epidothsh sthn kefallonia otan htan sta oria ths 3eftilas na ginei epidotoumenh alla na dwsei monopwleio gia kapoia xronia. E auth h yposxesh den krath8hke kai etsi den nommizw na prepei pia h koinopra3ia na meinei sta idia xrwmata. Gia thn anapty3h tou nhsiou 8a protimousa kai egw oxi. Parolauta kaneis ams dene iani sto trapezi pou moirazoun koulouria.

elpizw oti bgei na ienai gia kalo

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Νεα κοινοπραξια στο στενο της κυλληνης

...Εξελίξεις όμως υπάρχουν και στο ζήτημα της διάλυσης της έως και προχθές γνωστής Κοινοπραξίας και της δημιουργίας νέας, χωρίς τη συμμετοχή της ΑΝΕΖ.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο κ. Ζαχαρόπουλος, προχθές το απόγευμα πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο Λιμεναρχείο, με την παρουσία όλων των εκπροσώπων των εταιριών, όπου συμφωνήθηκε τα δρομολόγια για τον τρέχον μήνα να πραγματοποιούνται όπως έχουν ως και σήμερα, έως ότου ξεκαθαρίσει το «τοπίο».

Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει καμιά αλλαγή στις ώρες πραγματοποίησης των δρομολογίων από τη Ζάκυνθο και την Κυλλήνη και η μόνη διαφορά που θα υπάρχει, θα έγκειται στο γεγονός ότι η ΑΝΕΖ θα είναι εκτός της Κοινοπραξίας που έχουν συστήσει οι άλλες δύο Εταιρίες.

Σε ό,τι αφορά τα δρομολόγια που πραγματοποιούνται από τα «ζακυνθινά» πλοία στη γειτονική Κεφαλονιά, όπως αναφέρθηκε από το Λιμενάρχη, αυτά για το μήνα αυτό θα γίνονται χωρίς αλλαγές και εκ περιτροπής, ανά πέντε ημέρες, για κάθε ένα πλοίο.

οπως αναμενονταν η πολυπαθη ΑΝΕΖ εμεινε εκτος κοινοπραξιας και στη νεα κοινοπραξια συμμετεχουν μονο ΑΝΜΕΖ και Τyrogalas Ferries. ακουστηκε οτι η ΑΝΕΖ επανηλθε με νεο αιτημα ωστε να συμμετασχει. Προσωπικα δεν πιστευω οτι θα γινει κατι τετοιο. Τον αυγουστο αποδειχτηκε οτι οι δυο εταιρειες τις νεας κοινοπραξιας μπορουν και μονες τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Σύμφωνα με τα λόγια κάποιου γνωστού μου που ταξιδεύει συχνά στη Ζάκυνθο, για να εκδώσει κάποιος εισιτήριο από την Αθήνα για τα πλοία της Κοινοπραξίας, θα πρέπει να πληρώσει το εισιτήριο του στο πρακτορείο στην Αθηνά, και περνώντας την απόδειξη να είναι μια ώρα πριν την αναχώρηση του πλοίου στη Κυλλήνη για να προμηθευτεί το εισιτήριο του!! Η αλλιώς κάνοντας τηλεφωνική κράτηση στο πρακτορείο στη Κυλλήνη, τα παραλαμβάνει και πληρώνει πάλι 1 ώρα πριν την αναχώρηση του πλοίου!!

Και εγώ αναρωτιέμαι γιατί να μην εκδίδετε και το εισιτήριο από το πρακτορείο της εταιρείας στην Αθήνα εφόσον πληρώνεται κιόλας εκείνη τι στιγμή???

Link to comment
Share on other sites

περιεργο μου ακουγεται αυτο, αλλα οχι απιθανο.

στην πατρα εχουν κανονικα πρακτορειο που κοβει εισητηρια. τουλαστιχον ετσι ηταν μεχρι περσυ, γιατι φετος δε χρειαστηκε μεχρι ωρας να κλεισω απο πριν. (πρακτορειο υπαρχει, αλλα δεν ξερω αν κοβει)

εκεινο που ειναι σιγουρο ειναι οτι απεχθανονται ολα τα on line συστηματα (openseas, poseidon klp) λογω των επιβαρυνσεων που συνεπαγονται για τον πλοιοκτητη. περσυ μαλλιστα δοκιμαστικα για 10 μερες μπηκαν openseas και μετα "ανεκρουσαν πρυμναν" (κοινως την εκαναν με ελαφρα πηδηματακια).

τα εισητηρια τα κοβουν σε "δικο τους" δικτυο και τυπωνονται απο κρουστικο εκτυπωτη σε χαρτι μαρουλοφυλλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

στο site της Ιonian Ferries εχει μουσικη υποκρουση. στην κεντρικη σελιδα ακουγεται το βαπορακι του μπουρνοβα:confused: .

θα προτιμουσα βεβαια καμια ζακυνθινη κανταδα.

ΥΓ ο πρωτεας ειναι ακομη στις φωτο των πλοιων, ενω απουσιαζει ο καλβος

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

σε διαφημιση της ionian ferries που παιζει σε αρκετα καναλια (alpha & ΕΡΤ σιγουρα) αναμεσα στα αλλα φιγουραρει και το Zakynthos I.

χασαμε επεισοδια ή απλα καλλιτεχνικη αδεια γινεται.

παντως λογικα για να παιζει διαφημιση παιζει και ανταγωνισμος:D

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρώινο δρομολόγιο από Κυλλήνη για Πόρο των 7.00 και 9.15 επιστροφή, που εκτελούσε μέχρι χτές το ΙΟΝΙΣ εκτελέστηκε από το ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ι..!

Συνεπώς αφού εκτέλεσε χαρακτηριστικό δρομολόγιο της κοινοπραξίας για Κεφαλονιά σημαίνει ότι έχουν έρθει ήδη σε κάποια συμφωνία.

Περαιτέρω λεπτομέρειες δεν γνωρίσω αλλά είμαι περίεργος αν και αύριο θα εκτελεσθεί από το Ζάκυνθος.

Να σημειωθεί ότι τα δρομολόγια της κοινοπραξίας για Κεφαλονιά ήταν μέχρι χτες ένα του Ιονίς και τρία του Κάλβου με διανυκτέρευση του πρώτου στην Κυλλήνη και του δεύτερου στον Πόρο..

Link to comment
Share on other sites

χωρις να εχω δει κατι επισημο, αυτο που ακουσα ειναι οτι δεν υπαρχει θεμα επανοδου της ΑΝΕΖ στην κοινοπραξια. το πιο πιθανο ειναι να ζητησε η ΑΝΕΖ ενα δρομολογιο για πορο

Link to comment
Share on other sites

Από χθες είδα και στη City Press να βάζει στη διαφήμιση της κοινοπραξίας το Ζάκυνθος 1!! Επιπλέον από το γνωστό που ξαναπήγε στη Ζάκυνθο το ΣΚ (το έχει κάνει Σύνταγμα-Ομόνοια, το Αθηνά Ζάκυνθος), ότι δεν είδε ανθρώπους του Ζάκυνθος 1 που να προσπαθούν να προσελκύσουν επιβάτες στο πλοίο τους όπως είχε δει τη προηγούμενη φορά.

Μήπως τελικά μπήκε στη κοινοπραξία και απλώς δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα ακόμα??

Link to comment
Share on other sites

ΘΕΜΑ 32Ο Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ι» στη γραμμήΚΥΛΛΗΝΗΣ – ΖΑΚΥΝΘΟΥ μέχρι 31/10/2006.

Ομόφωνα θετική για την ένταξη του Ε/Γ-Ο/Γ ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ι στο κύκλωμα δρομολογίων της Κοινοπραξίας Πλοίων Ζακύνθου στις γραμμές ΚΥΛΛΗΥΝΗΣ-ΖΑΚΥΝΘΟΥ και ΚΥΛΛΗΝΗΣ-ΠΟΡΟΥ μέχρι 31/10/2006, με την προϋπόθεση της υποβολής κοινοπρακτικής συμφωνίας.

απο οτι φαινεται το θεμα στο παρασκηνιο υπεβοσκε. παρα την αρχικη πορτα που εφαγε η ΑΝΕΖ απο την κοινοπραξια τελικα μαλλον το θεμα προχωρησε.

Link to comment
Share on other sites

τελικα ειναι οντως γεγονος. Η ΑΝΕΖ ειναι και παλι στην φιλοξενη αγκαλια της Κοινοπραξιας.

Το γεγονος ειναι λιγο εκπληξη, με δεδομενη την απροθυμια των 2 εναπομεινασων... συνιστωσων (ANMEZ & TYrogalas Ferries) να δεχτουν ξανα την ΑΝΕΖ. Οι λογοι του διαζυγιου δεν ηταν οικονομικοι (μια χαρα τα πηγαινε η κοινοπραξια 9 μηνες χωρις την ΑΝΕΖ). Η βασικη αιτια ηταν οτι η ΑΝΕΖ λογω των γνωστων προβληματων ηταν μη αξιοπιστος συνομηλιτης. Συχνες αλλαγες διοικησεων και επισχεσεις εργασιας (δεν αναφερομαι στα προσφατα) εκαναν την ΑΝΕΖ τροπον τινα ασυνεπη προς τις υποχρεωσεις της, χωρια που το ζακυνθος απεχει απο τα υπολοιπα 4 πλοια.

Η ΑΝΕΖ δεν επαψε να θελει να επανενταχθει (τον περασμενο ιουνιο ειχαμε αλλη μια αποτυχημενη προσπαθεια). Ενω λοιπον ολα εδειχναν οτι το θεμα ειχε ληξει ειχαμε γαμο. Η εξελιξη πρεπει να ηταν ξαφνικη (για τους απεξω παντα). Ειναι χαρακτηριστικο το εξης. 10/7 εβγαλα εισητηρια για Ζακυνθο για το περασμενο σκ. επιστροφη την κυριακη ειχα με το ιονις στις 18.00. οταν πηγαμε στο λιμανι φορτωνε ο Σολωμος. Σε ερωτηση αν υπαρχει βλαβη ο υπαλληλος του εκδοτηριου ανεφερε οτι αλλαξαν οι βαρδιες των πλοιων γιατι μπηκε και το Ζακυνθος στην κοινοπραξια.

Κατα την ταπεινη μου γνωμη 2 ειναι οι πιθανες αιτιες. α) πολιτικη παρεμβαση. η ενωση γ. συναιτερισμων ειναι βασικος μετοχος της ΑΝΕΖ ενω πολλοι ζακυνθινοι εχουν βαλει λεφτα στην εταιρεια. το τελευταιο που θα ηθελε η κυβερνηση ειναι μια ΔΑΝΕ στη (πρασινη μονοεδρικη) Ζακυνθο. β) ενδιαφερον εξωζακυνθινων συμφεροντων για τη γραμμη. σε τετοια περιπτωση ισως κριθηκε οτι η κοινοπραξια δεν θα επρεπε να εχει ανταγωνιστη απο το νησι.

η απορια μου ειναι ποσο θα αντεξει η ΑΝΕΖ απο τη στιγμη που τα προβληματα και τα χρεη παραμενουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

"πλωρη για το ονειρο, πλωρη για το Ιονιο"

ειναι το σλογκαν της εταιρειας. το ακουσα σημερα σε διαφημιση των ionian σε ραδιοφωνικο σταθμο.

non male, non male!δε 'ν' κακο!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ξανα στο openseas μετα απο ενα χρονο τα δρομολογια της Ionian Ferries. μονο που καθε αναχωρηση την εχει 3!!! φορες και δινει σε ολα τα δρομολογια για ζακυνθο το ιονις

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Όπως ανέφερα και στο θέμα της ΑΝΕΖ, το Ζάκυνθος θα είναι και φέτος στην κονοπραξία.

Τουλάχιστον έτσι φαίνεται από την φωτογραφία των πλοίων στην καταχώρηση της διαφήμισης στην σημερινή εφημερίδα metro.

Αυτό όμως που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ότι η IONIAN FERRIES στην διαφήμιση αναφέρεται σαν KΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΠΛΟΙΩΝ ΖΑΚΥΝΘΟΥ-ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ.

Αυτό το ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ όμως δεν θυμάμαι αν υπήρχε, ή κάνω λάθος?

Αν πάντως είναι νέο απόκτημα, τότε έγινε για να υποδηλώσει την συνεχή και μόνιμη παρουσία της εταιρίας στην γραμμή της Κεφαλονιάς.

Άλλωστε νομίζω ότι φέτος θα έχουμε "θερμό" καλοκαίρι στην γραμμή Κυλλήνη-Πόρος μεταξύ της κοινοπραξίας και του Στρίντζη

Link to comment
Share on other sites

το ζακυνθου και κεφαλληνιας ειναι κατ'απαιτησιν του μητροπολιτη χρυσοστομου που εχει επεκτατικες βλεψεις:D

το "κεφαλληνιας" υπηρχε σιγουρα ολο το 2006 (ειχα κρατησει περσυνο εισητηριο τετοιας εποχης). χωρις να ειμαι 100% σιγουρος πρεπει να υπαρχει απο το 2004.

η παρουσια της κοινοπραξιας στην κεφαλονια ειναι ετσι και αλλιως μονιμη (κλεινει 6ετια) και σιγουρα ωφελιμη για τη συγκοινωνια του νησιου.

θερμα καλοκαιρια δεν νομιζω να υπαρξουν. πιστευω οτι οπως και το χειμωνα υπηρξε κατανοηση και συνενοηση ετσι και το καλοκαιρι ο ανταγωνισμος θα ειναι κοσμιος και οχι μεχρι εξοντωσης. δεν ειχαμε δα και κανενα θερμο επεισοδιο περσυ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 5 months later...

Όχι πλέον!! Η περίοδος παρουσίας του Πρωτεα «in memoriam» έληξε. Γιατί πλέον δεν υπάρχει στη σελίδα της κοινοπραξίας.

Ένα άλλο που πρόσεξα είναι ότι έχει το Ζάκυνθος Ι στην αρχική σελίδα, ενώ στα δρομολόγια της Κοινοπραξίας αναφέρει μόνο τα τέσσερα πλοία (Ανδρέας Κάλβος, Διονύσιος Σολωμός, Ιόνια και Ιονιαν Σταρ). Μη μου πείτε ότι δεν έχει το Ζάκυνθος Ι επειδή είναι δεμένο. Γιατί και το Ιόνις είναι δεμένο εδώ και καιρό αλλά είναι.;):confused:

Χαρακτηριστικα γραφει:

Τα δρομολόγια θα εκτελούνται εκ περιτροπής από τα πλοία της Κοινοπραξίας και συγκεκριμένα από τα Ε/Γ-Ο/Γ :

"ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ" Ν.Π. 10801

"ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ" Ν.Π. 10638

"ΙΟΝΙΑΝ ΣΤΑΡ" Ν.Π. 11117

"ΙΟΝΙΣ" Ν.Π. 8779

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...