Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Όταν η TS Laevad OÜ υπέγραψε τη συμφωνία για τη κατασκευή των τεσσάρων πλοίων στο ναυπηγείο Sefine στη Τουρκία (Leiger & Tiiu) και Remontowe στη Πολωνία (Toll & Piret), είχαν συμφωνήσει ότι η παράδοση των πλοίων θα γίνει το αργότερο μέχρι την 1η Οκτωβρίου 2016. Τον Μάιο του 2016 ανακοινώθηκε ότι το Piret θα είναι έτοιμο αργότερα (1η Δεκεμβρίου του 2016). Τον Ιούλιο φάνηκε ότι μόνο ένα πλοίο θα ήταν έτοιμο μέχρι τον αρχικό σχεδιασμό της εταιρείας. Στο τέλος Αυγούστου 2016 ήταν γνωστό ότι κανένα από τα 4 πλοία της δεν θα είναι έτοιμο, με αποτέλεσμα η εταιρεία να ναυλώσει πλοία μέχρι να παραδοθούν τα πλοία που είχε παραγγέλλει.

Link to comment
Share on other sites

Η καθυστέρηση στη παράδοση των τεσσάρων πλοίων βγήκε με κέρδος για την εταιρεία περίπου 4εκ ευρώ. Διότι το ναυπηγείο Sefine στη Τουρκία και Remontowa στη Πολωνία πλήρωσαν στην εταιρεία ρήτρες περίπου 11 εκ ευρώ. Ενώ το κόστος για τη ναύλωση πλοίων ήταν περίπου 7 εκ ευρώ. Το κόστος για τη κατασκευή ενός πλοίου στη Τουρκία ήταν περίπου 22,8 εκ ευρώ ενώ στη Πολωνία περίπου 31,5 εκ ευρώ

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Παρά τη κατασκευή των τεσσάρων πλοίων (Leiger & Tiiu στη Τουρκία) και (Toll & Piret στη Πολωνία) δεν ήταν αρκετά να καλύψουν την αυξημένη κίνηση στις γραμμές που εξυπηρετεί προς τα νησιά Saaremma & Hiiumaa. Έτσι η εταιρεία σκέπτεται να ναυλώσει ένα πλοίο και έχει κάνει μεριμνα στο προϋπολογισμό του 2018 ένα κονδύλι ύψους 4 εκ Ευρώ για τη πιθανή ναύλωση ενός πέμπτου πλοίου. Αλλά εξετάζουν το ενδεχόμενο να προχωρήσουν σε παραγγελία ενός πέμπτου πλοίου

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

H TS Laevad OÜ υπέγραψε συμφωνία με την Baltic Workboats AS για την αναβάθμιση του Toll σε υβριδικό και φιλικό σκάφος προς το περιβάλλον. Κατά τη διάρκεια της μετατροπής, θα εγκατασταθούν στο πλοίο συσσωρευτές μπαταρίες, η οποία θα μειώσει την κατανάλωση καυσίμου ντίζελ και των καυσαερίων που προκύπτουν. Αναμένουν ότι το έργο αυτό θα αντικαταστήσει περίπου το ένα πέμπτο της κατανάλωσης πετρελαίου ντίζελ με ηλεκτρικό ρεύμα. Εάν το έργο είναι επιτυχης, θα εφαρμοστει και στα υπόλοιπα νεα αμφιπλωρα της εταιρείας (Piret, Leiger & Tiiu)

Οι εργασίες θα πραγματοποιηθούν από τους εργαζόμενους της Baltic Workboats AS, οι συσσωρευτες μπαταριών θα είναι της Corvus Energy, ο εξοπλισμός ηλεκτρικών και αυτοματοποιημένων συστημάτων της Norwegian Electric Systems και τον σχεδιασμό της υβριδικής λύσης της LMG Marin. Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε 1,6 εκατ. Ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Η TS Laevad προτίθεται να αυξήσει τα δρομολόγια της στη γραμμή Virtsu-Kuivastu κατά 500 δρομολόγια κατά τη διάρκεια των καλοκαιριών με έναρξη από την 1η Ιουνίου μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2026, με τη προσθήκη ενός νέου πλοίου μήκους 114 μέτρων, χωρητικότητας 300 επιβατών και 110-120 ΙΧ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...