Jump to content
Shipfriends

Προσωρινές Αντικαταστάσεις (Ακινησίες, Ναυλώσεις κλπ)


Recommended Posts

Από τις 22 Οκτωβρίου ξεκινά το Olympia Palace δρομολόγια προς Ηράκλειο, αντικαθιστώντας το Knossos Palace το οποίο βγαίναι πρώτο από τα πλοία της εταιρείας για την ετήσιά του. Στη θέση του Olympia Palace το Αriadne Palace, αφήνοντας με αυτόν τον τρόπο τη Βενετία μέ δύο πλοία (τα 'Νορβηγικά').

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πέρυσι είχε έρθει το Pasiphae Palace για πρώτη φορά, αντικαθιστώντας κάποιο από τα Knossos/Festos. Δεν θυμάμαι αν είχε έρθει και το Olympia για ένα από τα 2, ή άν το Pasiphae έκατσε τόσο ώστε να κάνουν την ετήσιά τους και τα 2 Ιταλικά. Πάντως, το Olympia έχει ξαναέρθει για δρομολόγια προς Ηράκλειο, όπως και το Europa.

Link to comment
Share on other sites

Το ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ το έχω και φωτογραφία πέρυσι κάποιο απόγευμα περί τα τέλη Οκτώβρη περνούσε τα φανάρια του Πειραιά και το ΚΝΩΣΣΟΣ λίγο νωρίτερα είχε αποπλεύσει για Πέραμα.

Μάλιστα εκείνη την ημέρα είχαμε και συνάντηση :P

Μάλιστα θυμάμαι και αρχές Νοέμβρη που πήγα Ανκόνα ήταν το ΑΡΙΑΔΝΗ ΠΑΛΑΣ στην θέση του ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ.

Το ΠΑΣΙΦΑΗ είχε έρθει για την επισκευή του ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω κι εγω με τον Ηλια, εγω εχω φωτο σε θεση φορτωσης 08-11-04 το Ολυμπια Παλλας και 30-01-05 το Πασιφαη Παλλας. Το Ευρωπη το εχω στο Περαμα περι τα μεσα Δεκεμβριου για επισκευη.

Link to comment
Share on other sites

Για να κάνω κι εγώ επίδειξη γνώσεων σας λέω ότι το ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ πέρσι ξεκίνησε τη γραμμή του Ηρακλείου στις 23 Οκτωβρίου κι επέστρεψε στη γραμμή της Αγκώνας στις 11 Νοεμβρίου 2004.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μαγος εισαι Το Κρητη ΙΙ φευγει για Πατρα-Βενετια και στη θεση του για Ηρακλειο το Λατω. Τη θεση του Λατω στα Χανια αναλαμβανει το Πρεβελης με τη συνδρομη του Aegean Star προφανως για να εξυπηρετηθουν τα φορτηγα. Δεν ξερω ποιο βγαινει πρωτο για ακινησια, πιθανολογω ο Σοφοκλης γιατι αν δεν κανω λαθος βγηκε περυσι πρωτος.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η λογική λέει ότι το ΚΡΗΤΗ ΙΙ θα μείνει για κανα εξάμηνο και πλέον στην Αδριατική και μετά τις διαδικαστικού περιεχομένου εργασίες(αλλαγή σινιάλων)στο ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ θα αναλάβει κι αυτός δράση στην γραμμή του Ηρακλείου ώστε να κάνουν και τα Χανιώτικα (ΛΙΣΣΟΣ-ΛΑΤΩ)την επισκευή τους.

Το ΛΑΤΩ προσωρινά θα είναι στο Ηράκλειο μέχρι να ετοιμαστεί ο ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ενώ το ΠΡΕΒΕΛΗ θα μείνει αρκετό καιρό Χανια για να καλύψει τα κενά των ΛΑΤΩ ΛΙΣΣΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

αν δε με απατα η μνημη μου τα Ορη ειχαν φυγει πρωτα περσυ. Το κρητη ερχεται σε αντικατάσταση καποιου ή σαν τσοντα; το δευτερο μαλλον. αν δειτε εδω στο site της ανεκ ανοιξη και φθινοπωρο ενισχυεται η γραμμη της Βενετιας. το καλοκαιρι αφηνουμε να παλατια να παιζουν μπαλλα μονα τους :D

Link to comment
Share on other sites

Περιμενετε μεχρι να βγαλει μια επισημη ανακοινωση η ΑΝΕΚ γιατι προς το παρον τιποτα δεν ειναι σιγουρο!! Οσο για το ΑΠΤΕΡΑ που αναφερατε δεν προκειται να παει και εκτος αυτου δεν προκειται να το πουλησει γιατι ειναι καλος μπαλαντερ!! Και αν ειναι να το πουλησει θα πρεπει πρωτα να πουλησει τα ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, ΛΑΤΩ και ΛΙΣΣΟΣ. Επισης μπαινουμε σε περιοδο ανακαταταξεων στα πλοια στις γραμμες Κρητης! Ηδη τοποθετηθηκε το ΛΑΤΩ στην γραμμη του Ηρακλειου...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Κώστα αυτές οι αλλαγές όπως θα ξέρεις κι εσύ γίνονται κάθε χειμώνα για λόγους συντηρήσεως. Από κει και πέρα επέτρεψέ μου να μην θεωρώ τα ΛΙΣΣΟΣ και ΠΡΕΒΕΛΗΣ από τα χειρότερα πλοία. Σαφώς βέβαια σαν Χανιώτης ίσως έχεις παράπονα αλλά σκέψου πόσο χειρότερα σε όλους τους τομείς υπάρχουν γενικότερα.

Από κει και πέρα για να επανέλθω στο θέμα μας, ο Βενιζέλος βάφτηκε με τα σινιάλα της ΑΝΕΚ αλλά όπως ήταν τον παλιό καλό καιρό. Θέλω να πω πως δεν υπάρχουν τα διαφημιστικά της COSMOTE πάνω στο πλοίο και το ΑΝΕΚ LINES πιάνει και πάλι όλη την πάντα του πλοίου. Πάντως η Κρήτη στο φουγάρο έχω την εντύπωση ότι γέρνει και πάλι σαν πέρσι.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ θα διαφωνήσω μαζί σου Κώστα. Τουλάχιστον για τον Πρέβελη.

Αυτό το καράβι, το θεωρώ ως ξενοδοχείο το καλύτερο που έχει η εταιρεία στη γραμμή. Ειδικά οι δίκλινες καμπίνες του "δεν παίζονται". Παίζεις μπάλα εκεί μέσα.

Το δε πλωραίο του σαλόνι είναι "χάρμα οφθαλμών".

Για να πω και αυτά που "άκουσα", για Ν.Ορλεάνη...

Η ΑΝΕΚ δήλωσε στο ΥΕΝ τον Πρέβελη. Αυτό όμως το "χάλασε μερικώς" η πιθανολογούμενη πώληση του Απτερα (βρίσκεται στο 33ο έτος της ηλικίας του). Αν όπως "ακούγεται" η ΑΝΕΚ τελικά πούλησε το Απτερα, με παράδοση στο τέλος του Οκτώβρη, τότε θεωρητικά δε μπορεί να στείλει τίποτα στη Ν.Ορλεάνη, λόγω των δεξαμενισμών των υπολοίπων καραβιών. Εκτός και αν κατεβάσει και άλλο καράβι από την Αδριατική, αφού ήδη ο Βενιζέλος από 1/10 μπαίνει στα Χανιά μαζί με το Λισσός, ο Πρέβελης πάει στο Ρέθυμνο από 3/10, και το Ηράκλειο θα το καλύπτουν τα Κρήτη Ι και το Λατώ. Τα Κρήτη ΙΙ και Απτερα "εξαφανίζονται" τουλάχιστον μέχρι 20/10 που έχει ανακοινώσει δρομολόγια η ΑΝΕΚ.

Για τα περί πώλησης και Ν.Ορλεάνης, δεν είμαι σίγουρος. "Ακούστηκαν". Τα δρομολόγια είναι το μόνο 100% σίγουρο.

Link to comment
Share on other sites

Mέχρι τέλος Οκτώβρη θα έχει φύγει το SUPERFERRY II από την Ραφήνα και θα κάνει την ετήσιά του ενώ θα κάνει και την γραμμή του ΙΘΑΚΗ για να κάνει αυτό την ετήσιά του και την αντικατάσταση των ΠΑΡΟΣ/ΝΑΞΟΣ στις δικές του ετήσιες.

Επίσης τέλος Οκτώβρη βγαίνει και το ΑΘΗΝΑ για να κάνει την ετήσια του και θα γυρίσει τον Γενάρη όπου θα ΄φύγει το ΠΗΝΕΛΟΠΗ για την δικιά του ετήσια.

Νοέμβριος-Δεκέμβριος και λίγο από Γενάρη Ραφήνα θα είναι το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α και το AQUA JEWEL. B)

Link to comment
Share on other sites

νομιζω πως απο 20/10 μειωνονται τα δρομολογια της βενετιας οποτε ενα πλοιο περισσευει.

βεβαια δεν ξερω αν θα αρχισουν επισκευες αμεσως ορη και σοφοκλης.

Μέχρι και 20/10 η κάλυψη πάει ως εξής:

Σοφοκλής Βενιζέλος , Κρήτη ΙΙ, Λευκά Ορη -> Βενετία

Hellenic Spirit & Olympic Champion-> Ανκόνα

Πρέβελης, Λατώ, Κρήτη Ι, Λισσός, Βενιζέλος στην Κρήτη

Απτερα -> ?

Την 30/10 η κάλυψη πάει:

Σοφοκλής Βενιζέλος, Λευκά Ορη -> Βενετία

Hellenic Spirit & Olympic Champion-> Ανκόνα

Λισσός -> Χανιά

Πρέβελης, Λατώ, Κρήτη Ι, Κρήτη ΙΙ, Βενιζέλος, Απτερα -> ?

Από το Νοέμβριο και μετά "εξαφανίζεται" και το Λισσός και η Ιταλία μένει ως έχει μέχρι 31/12

Αρα η Αδριατική μάλλον είναι ξεκάθαρη:

Σοφοκλής Βενιζέλος & Λευκά Ορη στη Βενετία

Hellenic Spirit & Olympic Champion στην Ανκόνα

Η Κρήτη είναι στον αέρα. Για να καλυφθεί με το κανονικό πρόγραμμα χρειάζεται 2 πλοία για Χανιά, 2 για Ηράκλειο, 1 για Ρέθυμνο = 5 πλοία.

Αφου τις περισσεύουν 7, μπορεί να έχει 2 για δεξαμενισμούς.

Αν τελικά φύγει φέτος το Απτερα (που ακόμα και αν δεν φύγει αυτό τον χειμώνα, δεν βγάζει τον επόμενο -> build 1973), προλαβαίνει τα κάνει τις ακινησίες όλων, χωρίς "δανεισμό"?

Αλήθεια... πόσο διάστημα παίρνει συνήθως η ετήσια ακινησία?

Link to comment
Share on other sites

Αν τελικά φύγει φέτος το Απτερα (που ακόμα και αν δεν φύγει αυτό τον χειμώνα, δεν βγάζει τον επόμενο -> build 1973), προλαβαίνει τα κάνει τις ακινησίες όλων, χωρίς "δανεισμό"?

Παιδιά μισό λεπτό γιατί μαλλον ξεχνάμε κάτι!! Το ΑΠΤΕΡΑ μπορεί να είναι του 1973 αλλά μάλλον ξεχνάμε ότι το πιο παλιό αυτή τη στιμγή είναι το ΛΙΣΣΟΣ με κατασκευή 1972. Οπότε μάλλον αυτό φεύγει πρώτο!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μισό λεπτό γιατί μαλλον ξεχνάμε κάτι!! Το ΑΠΤΕΡΑ μπορεί να είναι του 1973 αλλά μάλλον ξεχνάμε ότι το πιο παλιό αυτή τη στιμγή είναι το ΛΙΣΣΟΣ με κατασκευή 1972. Οπότε μάλλον αυτό φεύγει πρώτο!!

Εχεις απόλυτο δίκιο George!

Ενισχύω μάλιστα την άποψή σου, λέγοντας ότι αν φύγει πρώτο το ΑΠΤΕΡΑ, αμέσως η ΑΝΕΚ αποκτά πρόβλημα στο Ρέθυμνο για την καλοκαιρινή περίοδο. Μένει με ένα 140άρι (σε μέτρα) πλοίο για να καλύψει το δρομολόγιο, αφού με τις λίγες γνώσεις που έχω τα μεγαλύτερα πλοία που τις απομένουν δεν μανουβράρονται μέσα στο λιμάνι του Ρεθύμνου. B)

Αν δεν κάνω λάθος μετά το ΑΠΤΕΡΑ σε μήκος έρχεται το ΛΙΣΣΟΣ με 160+, το ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ με 175+ και ακουλουθεί το ΛΑΤΩ με 180+. Τα άλλα 200ρίζουν. Μάλλον κανένα δεν θα χωρούσε στο Ρέθυμνο.

Το να φύγει πρώτο το ΛΙΣΣΟΣ, είναι 100% πιο λογική άποψη. Παρ'αυτά κατέθεσα την άποψή μου για αυτά που "έφτασαν στ'αυτιά μου".

Link to comment
Share on other sites

Εκτός αυτού το Ρέθυμνο είναι μια γραμμή με ικανοποιητικά οικονομικά αποτελέσματα αλλά για πλοία όχι μεγάλου κόστους.

Για παράδειγμα το να στείλεις το ΚΡΗΤΗ ΙΙ ΕΑΝ χώραγε θα ήταν ουτοπικό διότι μόνιμα θα ήταν με μισό γκαράζ.

Το ΑΡΚΑΔΙ ήταν μια πολύ καλή λύση ένα πολύ οικονομικό βαπόρι νέο σε ηλικία και χωρίς προβλήματα.Μαζί με το ΠΡΕΒΕΛΗΣ κάλυπταν ιδανικά την γραμμή με καλά αποτελεσματα.

Τώρα γιατί το σκότωσαν δεν καταλάβα ποτέ μου.

Το ΑΠΤΕΡΑ θα μείνει για το Ρέθυμνο όπως προείπατε για να μπορεί η ΑΝΕΚ να καπηλεύεται το ΠΡΕΒΕΛΗΣ στις ετήσιες των πλοίων της.

Γιατί την τελευταία χρονιά που πήγαν το ΑΠΤΕΡΑ σε αντικατάσταση κάποιου από τα ΛΙΣΣΟ/ΛΑΤΩ οι επιστολές διαμαρτυρίας σε ναυτιλιακό έντυπο ήταν βουνά καθώς επίσης και οι γκρίνιες και οι μουρμούρες στους ντόκους αποβίβασης. B)

Link to comment
Share on other sites

Απο 21/11 : Superferry II τη θεση του ΙΘΑΚΗ για Συρο Τηνο Μυκονο

ΙΘΑΚΗ πρωινα Παροναξιας και ΝΑΞΟΣ απογευματινα.

Το ΠΑΡΟΣ για την ετησια του...

Σ.σ.: Για οποιεσδηποτε αλλαγες ευθυνεται αποκλειστικα και μονο το καναλι ....εεεμ η εταιρεια θελω να πω... και ουδεμια ευθυνη φερει ο γραφων... :eek:

Link to comment
Share on other sites

Σημερα ερχεται ο Βενιζελος στο λιμανι και ξεκινα δρομολογια στις 2100 για Χανια. Το Λισσος εφυγε απο το κεντρικο λιμανι το πρωι και παιρνει τη θεση του Βενιζελου στο Περαμα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...