Jump to content
Shipfriends

Ανακατατάξεις Πλοιάρχων


Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ο cpt Γιάννης Κουράκης στο Διαγόρα στη θέση του cpt Αντώνη Καμακάρη, που αποχώρησε από την εταιρεία. Ενώ δεύτερος πλοίαρχος στο Διαγόρα πρέπει να είναι ένας εκ των cpt Παναγή Πανόπουλου και cpt Ηλία Λαμπράκη.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Είτε για λόγους άδειας (ξεκούραση), είτε για λόγους εσωτερικών ανακαταταξεων στους καπετάνιους μιας εταιρείας. 

Ο cpt Μάκης Σκιαδας στο Θεολογος Π στη θέση του cpt Γιώργου Κολιτσα.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, billpatra said:

Ερώτηση αδαούς προς το αντικείμενο, (και συγνώμη κιόλας αν έχει αναφερθεί). Γιατί οι cpt αλλάζουν κάθε τόσο καράβι. ?

Δέν αλλάζουν μόνο οι καπετάνιοι καράβι "κάθε τόσο"-και ούτε συμβαίνει αυτό πάντοτε.Κάθε ναυτικός,οποιασδήποτε ειδικότητας και βαθμού μπορεί ν'αλλάξη καράβι ή και να μείνη στο ίδιο πλοίο γιά όλη του την επαγγελματική σταδιοδρομία.Είναι ιδιωτικοί υπάλληλοι και αυτοί,εργαζόμενοι όπως όλοι οι ιδιωτικοί υπάλληλοι.Και όπως π.χ.ένας υπάλληλος σε μιά φαρμακοβιομηχανία ή ένα σουβλατζίδικο κλπ μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να φύγη από τον έναν εργοδότη και να πάη σε άλλον,έτσι και οι ναυτικοί.

Link to comment
Share on other sites

Σε όλους κάνουν rotation οι μεγάλες εταιρίες.Τί εννοείς "δέν είναι τόσο απλά";Απλούστατα είναι.

Στο "οξωτερικό" μάλιστα,ώς γνωστόν,ισχύει το "εννιά μήνες μπάρκο,τρείς μήνες στεριά",όπως γνωρίζεις.Και μετά το τρίμηνο δέν είναι απαραίτητο να γυρίσης στο ίδιο πλοίο που ήσουν πρίν.

Ο αρχικώς ερωτήσας δέν εξειδίκευσε την ερώτηση-απλώς απόρησε γιατί οι πλοίαρχοι "αλλάζουν κάθε τόσο καράβι".

Και εδώ που τα λέμε,πάλι καλά που γίνεται αυτό,γιά να μήν επέρχεται η πλήξη τής ρουτίνας.Γιά σκέψου να είσαι π.χ.σαράντα χρόνια στο ίδιο βαπόρι......

Link to comment
Share on other sites

Mεχρι το 2000 στις γραμμες εσωτερικου παρα πολλοι πλοιαρχοι ηταν ταυτισμενοι με ενα βαπορι, γιατι δεν υπηρχαν ουσιαστικες αδειες, και παρεμεναν στο ιδιο βαπορι για πολλα χρονια εως και 10ετια σε καποιεςε περιπτωσεις.Αυτο το φαινομενο αραγε εκανε καλο καθως ο καπετανιος ηξερε πολυ καλα σιγουρα τα κολπα συν και πλην, του βαποριου και σε πολλες περιπτωσεις εφτιαχνε και το πληρρωμα μονος του και επαιρνε αυτους που ηθελε? 

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, miko mission said:

Mεχρι το 2000 στις γραμμες εσωτερικου παρα πολλοι πλοιαρχοι ηταν ταυτισμενοι με ενα βαπορι, γιατι δεν υπηρχαν ουσιαστικες αδειες, και παρεμεναν στο ιδιο βαπορι για πολλα χρονια εως και 10ετια σε καποιεςε περιπτωσεις.Αυτο το φαινομενο αραγε εκανε καλο καθως ο καπετανιος ηξερε πολυ καλα σιγουρα τα κολπα συν και πλην, του βαποριου και σε πολλες περιπτωσεις εφτιαχνε και το πληρρωμα μονος του και επαιρνε αυτους που ηθελε?

Η μεγάλη εξοικείωση με το πλοίο ασφαλώς έχει πλεονεκτήματα,καθώς όχι μόνο ο πλοίαρχος,αλλά και όλα τα μέλη τού πληρώματός του ξέρουν τίς δυνατότητες και τίς αδυναμίες τού πλοίου τους και μπορούν να λειτουργήσουν πιό αποδοτικά.Ομως η μεγάλη εξοικείωση έχει και κινδύνους,καθώς μπορεί να οδηγήση σε εφησυχασμό και υπερβολική εμπιστοσύνη (overconfidence) με αποτέλεσμα το πλήρωμα να αποτολμήση χειρισμούς που είναι επικίνδυνοι γιά το πλοίο,με την "βεβαιότητα" ότι μπορεί να τους εκτελέση με ασφάλεια.Γιά παράδειγμα,ένας πλοίαρχος μπορεί να επιχειρήση είσοδο σε ένα άγνωστό και δύσκολο λιμάνι με καιρό,έχοντας την "βεβαιότητα" ότι το πλοίο του θα "ακούση" το πηδάλιο αμέσως και θα στρέψη,ή οι μηχανές θα "ακούσουν" τα χειριστήρια και θ'ανταποκριθούν στην εντολή μεταβολής ισχύος που απαιτείται με άμεσο τρόπο,ενώ στην πραγματικότητα να μήν ισχύη αυτό.

Αλλά και ένα πλήρωμα που είναι πολλά χρόνια μαζί είναι πολύ πιό "συντονισμένο" (και έχει τα ίδια μειονεκτήματα overconfidence)-όπως άλλωστε συμβαίνει παντού όπου απαιτείται ομαδική εργασία,από μουσικά σύνολα μέχρι ποδοσφαιρικές ομάδες.

Εξαιρείται ο Ολυμπιακός,που όσοι αιώνες κι'άν περάσουν,δέν πρόκειται να γίνη ποτέ ομάδα-πάντα μπουλούκι θα είναι...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...