Jump to content
Shipfriends

Κάρυστος (IMO 6819611)


Recommended Posts

Όσο το πλοίο υπάρχει φίλε anasv (καλώς όρισες στο φόρουμ :)), έχουμε την δυνατότητα να πεταγόμαστε καμμιά φορά μέχρι το Πέραμα και να το βλέπουμε. Και να "βλέπουμε" με τα μάτια της ψυχής, και να ξαναθυμόμαστε τα μύρια όσα ζήσαμε "εν πλω" πάνω σε αυτό. Αλλά από ελπίδα... δεν τρέφω καμμία για το όποιο μέλλον του, πολύ δε μάλλον για το μέλλον του ως μουσείου στην Κάρυστο :(.

Όσο για το αν το θυμάται κανείς στην Κάρυστο, σίγουρα πολλοί αν όχι όλοι οι Καρυστινοί. Σίγουρα όμως -το λέω από προσωπικές εμπειρίες και συζητήσεις- ελάχιστοι είναι οι άνθρωποι στην Κάρυστο που γνωρίζουν ότι το πλοίο βρίσκεται ακόμα στην Ελλάδα, στην ράδα του Περάματος. Οι συντριπτική πλειοψηφία των Καρυστινών -και δεν μιλάω για ανθρώπους άσχετους, αλλά για ασχολούμενους με τα ναυτιλιακά ή γενικότερα την θάλασσα- πιστεύουν ότι το πλοίο έχει φύγει εδώ και πολλά χρόνια από την χώρα μας και ταξιδεύει "κάπου" στην Αφρική.

Τέλος, πράγματι δεν δένει πιά πλοίο επιβατηγό στην Κάρυστο :(. Αυτό όμως είναι μία άλλη "ιστορία" που θα πρέπει να την πούμε-συζητήσουμε κάποια άλλη στιγμή σε κάποιο πιό "αρμόδιο" thread.

Link to comment
Share on other sites

φιλε Σειριε, σε ευχαρηστω για το καλοσωρισμα. Γνωριζω οτι πολλοι Καρυστινοι δεν ξερουν την τυχη του πλοιου. Ως Καρυστινος και εγω εμαθα για το που βρισκεται σε μια τυχαια αναζητηση στο google, και οι περισσοτεροι που γνωριζουν ειναι αυτοι που μενουν Αθηνα (οπως και εγω) και εχουν συνδεσει τις αναμνησεις τους με το θρυλικο αυτο καραβι. Εγω μιλω για μια προσπαθεια στα προτυπα του ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ με σκοπο την ενημερωσει και την συλλογικη προσπαθεια. Αν και ξερω οτι οι πρωτοι που θα πουν οχι ειναι αυτοι που προσπαθουν να μετατρεψουν την Καρυστο σε ενα υσηχαστηριο πλουσιων χωρις πολλα πολλα για αυτο και καθε προσπαθεια να δημιουργηθει ενα συγχρονο λιμανι που θα μπορει να φιλοξενησει καραβι σκονταφτει σε ενα σωρο αστειες δικαιολογιες

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Δεν πίστευα ποτέ μου ότι θα μπορούσα να ζήσω την στιγμή της καθέλκυσης του αγαπημένου μου πλοίου, έστω και μέσα από ένα βίντεο.

Στο Πέραμα του 1968, στα ναυπηγεία του Σωτηριάδη, το πιό όμορφο πλοίο της Ελληνικής Ακτοπλοίας, "συναντιέται" με το υγρό στοιχείο, την θάλασσα, και θα την ομορφήνει για τα επόμενα 35 σχεδόν χρόνια. Και τι ειρωνία αλήθεια... Όλα αυτά γίνανε τότε μόλις λίγες δεκάδες μέτρα από το σημείο που βρίσκεται σήμερα (41 χρόνια μετά) παρατημένο στην μοίρα του το πανέμορφο καράβι...

Ένα ευχαριστώ είναι πολύ πολύ λίγο φίλε sasha. Mεγάλο το σοκ και η συγκίνηση. Να είσαι καλά.

Link to comment
Share on other sites

Το ΚΑΡΥΣΤΑΚΙ πέρασε 35 χρόνια στη Ραφήνα! Μεγαλώσαμε μαζί του. Ήταν μοναδική κατασκευή για τα ελληνικά δεδομένα της εποχής! Μόνο το visor που διέθετε χωρίς καταπέλτη στην πρύμνη, του έδινε ένα μοναδικό στοιχείο που δεν επαναλήφθηκε ποτέ! Πολλά καράβια ταλαιπωρούν τους επιβάτες, αλλά ορισμένα έχουν "κάτι" που σε μαγεύει και τους τα συγχωρείς όλα. Έτσι και το ΚΑΡΥΣΤΟΣ. Στη Ραφήνα άφησε εποχή και έγινε θρύλος. Πάντως, περί προσωπικές προτιμήσεις καραβιών... κολοκυθόπιτα που λέει κι ο σοφός λαός! Καλά Χριστούγεννα! ;-)

Link to comment
Share on other sites

Μα και βέβαια, περί "προσωπικών προτιμήσεων καραβιών" ουδείς λόγος.... Εννοείται !!!

Αλλά από εκεί και πέρα, από το να βλέπουμε νέα, υπερσύγχρονα, και με παροχές που τα καθιστούν εφάμιλλα των Ευρωπαικών λιμάνια :eek: εκεί που βέβαια ούτε κατά διάνοια υπάρχουν :P, μέχρι το να αναρωτιόμαστε τι ...ξεχωριστό έχει ένα πλοίο ώστε να το αγαπάμε (σε ένα φόρουμ που ονομάζεται ...shipfriends) υπάρχει μιά πολύ μεγάλη απόσταση.

Αλήθεια, τι πρέπει να διαθέτει κάποιο πλοίο ώστε να χαρακτηριστεί "ξεχωριστό" ??? Δεν αρκεί άραγε το να μπεί σε μία γραμμή ολοκαίνουργιο και απαστράπτον και να την εξυπηρετήσει για 35 ολόκληρα χρόνια πριν την απόσυρση του ??? Δεν αρκεί το να προσεγγίζει και να συνδέει καθημερινά για όλα αυτά τα χρόνια τα λιμάνια της γραμμής, συγκεκριμμένα στην περίπτωση του ΚΑΡΥΣΤΟΣ, τα λιμάνια της ΡΑΦΗΝΑΣ και της Νότιας Εύβοιας ??? Δεν αρκεί ότι όλα αυτά τα χρόνια μετέφερε χιλιάδες κατοίκους των περιοχών αυτών αλλά και επισκέπτες - τουρίστες, από και προς τον τόπο τους ??? Δεν αρκεί ότι για χρόνια το ΚΑΡΥΣΤΟΣ ξεκίναγε κάθε πρωί από την Κάρυστο στις 5.30 το πρωί μεταφέροντας τα φορτηγά με την πέτρα Καρύστου και τα ψυγεία με τα ψάρια, στις αγορές της Αθήνας, και ότι επέστρεφε κατά τις 10.00 φέρνοντας τις εφημερίδες, κόσμο, και την σύνδεση με τον "έξω κόσμο" ??? Δεν αρκεί η ίδια η ομορφιά ενός πλοίου, να μπαίνει "τίγκα στους επιβάτες" ένα Αυγουστιάτικο απόγευμα στο λιμάνι, με τους (Καρυστινούς) καπτά Γιώργη Περουλάκη, Γιάννη Μιλιλή, Θανάση Νόβα στο τιμόνι του, και να δίνει ζωή στο ίδιο το λιμάνι αλλά και σε ολόκληρη την Κάρυστο ???

Σταματάω εδώ τα "δεν αρκεί", γιατί προφανώς για κάποιους όλα αυτά δεν παίζουν κανένα ρόλο, αλλά και γιατί αν τα συνέχιζα θα γέμιζα καμμιά σελίδα ακόμα.

Καλό θα είναι να αποφεύγουμε τις γενικεύσεις του στυλ "ΟΛΟΙ οι καρυστινοί λέγανε ότι είναι σκέτη ταλαιπωρεία αυτό το βαπόρι", διότι γνωρίζω τουλάχιστον ένα (εμένα !!!) που δεν ήταν καθόλου "σκέτη ταλαιπωρία" το να ταξιδεύω μαζί του, ή του στυλ "Οι περισσότεροι φοβόντουσαν για αν θα φτάσουν κιόλας" διότι εξ όσων γνωρίζω ΟΛΟΙ οι επιβάτες του (και εδώ η γενίκευση είναι αναγκαία) πάντα ...φτάσανε, και ποτέ το καράβι δεν έμεινε καραβοφάναρο, ή παρουσίασε σοβαρές βλάβες που να "δικαιολογούν" αυτόν τον ...φόβο. :P

Σίγουρα το πλοίο μετά από 35 χρόνια στην γραμμή, κάποια στιγμή έπρεπε να αποσυρθεί και αποσύρθηκε. Και είναι βέβαιο ότι δίκαια κάποιοι κάτοικοι της Νότιας Εύβοιας στο τέλος της εκεί "καριέρας" του είχαν κουραστεί και ζητούσαν κάτι καλύτερο και νεότερο. Αλλά είναι τουλάχιστον άδικο και για το πλοίο, και για τους Καρυστινούς, και για τα πληρώματα που για τόσα χρόνια το ταξίδεψαν και "φάγανε ψωμάκι" από αυτό, να λέμε ότι το πλοίο ήταν "σκέτη ταλαιπωρία" χωρίς τουλάχιστον να προσθέτουμε το "στα τελευταία χρόνια της παρουσίας του στην γραμμή".

Και κάτι τελευταίο, γιατί αν δεν γνωρίζεις το αντικείμενο είναι καλύτερο "να μασάς αντί να μιλάς" ;). Το μεγαλύτερο ποσοστό που πήγαινε από Αγιά Μαρίνα- Νέα Στύρα και μετά οδικώς Κάρυστο όταν άνοιξε η γραμμή της Αγίας Μαρίνας, δεν πήγαινε από εκεί γιατί το ΚΑΡΥΣΤΟΣ ήταν ...σκέτη ταλαιπωρία και ο κόσμος το ...φοβόταν :rolleyes: αλλά γιατί ενώ το Κάρυστος είχε δύο με τρία δρομολόγια καθημερινώς είτε από Ραφήνα είτε από την Κάρυστο, και πάντα τουλάχιστον την καλοκαιρινή περίοδο πηγαινοερχόταν γεμάτο, από την γραμμή της Αγίας Μαρίνας - Στύρων τα δρομολόγια των πλοίων ήταν ανά μισή ή ανά μία το πολύ ώρα, και ο κόσμος που ήθελε να μετακινηθεί είτε από την Κάρυστο προς την Αθήνα είτε το αντίστροφο, είχε πάντα το αβαντάζ να φύγει ότι ώρα ήθελε για τον προορισμό του, όντας σίγουρος ότι και πλοίο θα έβρισκε να τον περάσει "απέναντι' και διαθέσιμα εισιτήρια. Και είναι απόλυτα βέβαιο ότι όλοι βλαστημάγανε τον μακρύ και επικινδυνότατο δρόμο προς τα Νέα Στύρα όταν δεν βρίσκανε ούτε για δείγμα εισιτήριο επιστροφής με το γεμάτο (τρεις ημέρες πριν) ...επικίνδυνο και ...ταλαίπωρο ΚΑΡΥΣΤΟΣ. Προσωπικά, και εγώ προτιμούσα την γραμμή της Αγίας Μαρίνας σε περιόδους αιχμής για να πάω "απέναντι". Γιατί σχολώντας για παράδειγμα από την δουλειά μου στην Αθήνα την Παρασκεύη στις 17.00, δεν ήμουνα καθόλου σίγουρος αν θα προλάβω (λόγω κίνησης στην Μεσογείων) να είμαι στην ώρα μου στην Ραφήνα, και -πολύ περισσότερο- για το αν θα βρω το πολυπόθητον εισιτήριο στο -μοναδικό για την Κάρυστο- απογευματινό δρομολόγιο του πλοίου.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους.

Ανήκω στη γενιά που κομάτι των παιδικών αναμνήσεων ήταν το Πόρτο Λάφια. Χωρίς να είναι κάτι το ξεχωριστό, θυμάμαι ότι το προτιμούσαμε πάντα και όχι το ανταγωνιστικό Καστριανή Κέας.

Θέλεις το visor που ήταν κάτι το γενικότερα άγνωστο στην εποχή του, θέλεις η οικογενειακή ατμόσφαιρα στα ταξίδια όπου όλοι μικροί μεγάλοι γνωριζόμασταν. Δεν ξέρω τι ακριβώς αλλά σίγουρα αυτο το καραβάκι το έχω στην καρδιά μου. Όταν βέβαια είχε καιρό μέχρι να στρίψουμε μετά τους Πεταλιούς τα βλέπαμε όλα. Αλλά και το ανταγωνιστικό τα ίδια και χειρότερα ήταν.

Η εναλλακτική επιλογή όμως, από Αγία Μαρίνα, ήταν πολύ χειρότερη γιατί ο δρόμος ήταν μια φρίκη. Χώρια που δεν είχαμε όλοι αυτοκίνητο, τουλάχιστον στην δεκαετία του 70.

Σίγουρα σήμερα με το Μαρμάρι να απέχει μόλις λίγα λεπτά από την Κάρυστο, ούτε το Πόρτο Λάφια ούτε κανένα άλλο θα μπορούσε να σταθεί σε μια τέτοια γραμμή.

Ναι, ξεπερασμένο, ναι ερείπιο στα τελευταία του, αλλά για εμένα τουλάχιστον θα είναι πάντα το Πόρτο Λάφια που με πήγαινε στην ιδιαίτερη πατρίδα για ονειρεμένες διακοπές.

Link to comment
Share on other sites

Αδέλφια, μην χάνουμε την πυξίδα μας η οποία είναι να συμμετέχουμε σε καραβολατρική συζήτηση.όσο αφορά στο θέμα μας.

Κάθε ενας καραβολάτρης δικαιούται να έχει 1-2-3 αγαπημένα του πλοία.Το αγαπημένα δεν σημαίανει πάντα και τα καλύτερα.

Εμένα όπως έχετε διαπιστώσει ήταν το ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ.Μα ουτε το πιο όμορφο μπορεί να πει κανείς ότι ήταν , ούτε το πιο καλοτάξιδο , ούτε το πιο γρηγόρο ούτε και το πιο δημοφιλές.ήταν όμως το αγαπημένο μου για διάφορους λόγους που άμα τους αναλύσω θα χρειαστούμε ολόκληρες σελίδες σε τόπικ.

Εκεί λοιπόν πέρασα τις καλύτερες καραβολατρικές στιγμές της ζωής μου κι αυτό μου αρκεί για να συμπαθήσω ένα πλοίο.

Επίσης ένα πλοίο δεν είναι μόνο οι λαμαρίνες.Είναι και το πλήρωμα, είναι κι οι στιγμές που έχεις περάσει είναι και πολλά άλλα.

Εμένα αυτή την στιγμή αν μου πει κανείς διάλεξε ένα ταξίδια ανάμεσα σε ΝΤΑΛΙΑΝΑ και σε ΠΑΡΟΣ ή ΝΑΞΟΣ θα ψηφίσσω και με τα δυο χέρια ΝΤΑΛΙΑΝΑ για 1002 λόγους που δεν έχουν καμία σχέση με το πιο είναι το καλύτερο.

Καλώς ή κακώς είμαι καραβολάτρης και δεν μπορώ να κάνω σύγκριση μεταξύ πλοίων είτε από πλευράς άνεσης είτε από πλευράς ταχύτητας είτε από τεχνολογικής άποψης.

Μπαίνει το συναίσθημα κι όλα αυτά που το όριζουν.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!! ΚΑΘΕ ΕΥΤΗΧΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ.

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΕΓΩ ΘΑ ΤΑΞΙΔΕΥΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΝΙΚΑ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ !!!!!! ΚΑΡΥΣΤΟΣ FOREVER ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Για το αν αρεσει ή οχι θα συμφωνησω οτι περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.

Εμενα μου αρεσει.:)

Εγραψε παντως τη δικη του ιστορια στην γραμμη της Καρυστου και αυτο νομιζω οτι δεν το αμφισβητει κανεις.

Σαν νεο το μονο που εχω να προσθεσω ειναι οτι εχω την αισθηση οτι τα εχουν μετακινησει λιγο μαζι με το Trabunker(ετσι δεν λεγεται αυτο που ειναι ντανιασμενο μαζι του ή κανω λαθος?).Εχει γυρισει κι ολας και ετσι δεν προκειται να το δει καποιος απο το Περαμα.Ισως να φαινεται απο τη Γερμανικη Σκαλα αλλα ορκο δεν περνω.

Εχει και μια μικρη κλιση προς τα δεξια

post-15-128326984946_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Γύρους να φέρνει όσους θέλει, δεν πειράζει... Μην το ξαναπιάσει μόνο καμμιά διάθεση για εξερευνήσεις των εξωτικών τοπίων της Κυνόσουρας... :(

Όσον αφορά την μικρή κλίση που έχει πάρει..... "Ιησούς Χριστός νικάει κι όλα τα κακά σκορπάει" (τρις). :D

Link to comment
Share on other sites

Στην πολυετή "παρέα", στην ντάνα των δύο πλοίων στο Πέραμα, έχει προστεθεί τελευταία και το φορτηγό πλοίο ΠΑΡΑΛΟΣ.

Κατά τα άλλα επιβεβαιώνεται φυσικά η κλίση προς τα δεξιά που έχει πάρει το πλοίο, που σήμερα το είδα στην χειρότερη κατάσταση από όλα τα χρόνια που βρίσκεται παρατημένο στο Πέραμα. :( Πατήσαμε και στο 2010, και ακόμα εδώ. Ως πότε άραγε ??? :(

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σας λέει κάτι το : WWW.UGLYSHIPS.COM Dedicated to the ugly ships of this world. ???

Πρόκειται λοιπόν για ένα blog στο οποίο ο δημιουργός του μας παρουσιάζει τα ασχημότερα (κατά την γνώμη του βέβαια :rolleyes:) πλοία στον κόσμο . Έπεσα τυχαία επάνω του, ψάχνοντας στο διαδίκτυο μήπως και βρω κάτι το νεότερο σχετικά με το αγαπημένο Καρυστάκι.

Στο εν λόγω blog του "φίλου μας", στα πιό άσχημα πλοία του κόσμου συγκαταλλέγει και το TRACARRIER (ΠΟΡΤΟ ΛΑΦΙΑ - ΚΑΡΥΣΤΟΣ) με το παρακάτω σχόλιο :mad: :

Tracarrier

IMO : 6819611

Build : 1968 by ??? in ??, nr ?? as Karistos

I don’t know much about this Ugly Duckling, only that it’s laid up in Perama, Greece. She is some kind of ferry-thingy, I think …….and she is ugly, I know that for sure. But in some cases it’s good to not know everything.

Βέβαια για να είμαστε δίκαιοι, οι φωτογραφίες που παραθέτει δεν είναι και οι πιό κολακευτικές του πλοίου, αφού και οι τέσσερις το δείχνουν σε κατάσταση παροπλισμού ή εργασιών μετά την αποδρομολόγηση του. Είναι σίγουρο πάντως ότι δεν είχε δει ποτέ το πλοίο στα "καλά" του, και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να του στείλω καμμιά παλιά του φωτογραφία, ή και το γνωστό μου βιντεάκι στο λιμάνι της Καρύστου, μπας και σταματήσει να κάνει ...ρόμπα το αγαπημένο μου (μας) παποράκι !!! :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Βύθιση του εγκαταλελειμμένου πλοίου TRACCARIER στο Πέραμα

Πηγη: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ

Ενημερώθηκε, σήμερα στις 06.50, η Λιμενική Αρχή Περάματος για βύθιση του Ο/Γ πλοίου «TRACCARIER» σημαίας Παναμά, το οποίο παρέμενε στο αγκυροβόλιο Περάματος από τις αρχές του έτους 2004, χωρίς πλήρωμα και πιστοποιητικά αξιοπλοΐας .

Στην περιοχή του ναυαγίου έσπευσε άμεσα πλωτό περιπολικό του Λιμενικού Σώματος, διαπιστώνοντας ότι δεν είχε προκληθεί θαλάσσια ρύπανση, ενώ τοποθετήθηκε προληπτικά πλωτό φράγμα από την εταιρεία «ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Ν.Ε.».

Από τη Λιμενική Αρχή Περάματος, η οποία διενεργεί την προανάκριση, ενημερώθηκαν ο Ο.Λ.Π./Α.Ε. και η Υδρογραφική Υπηρεσία του Πολεμικού Ναυτικού, για τις δικές τους ενέργειες, στο πλαίσιο της αρμοδιότητάς τους.

Link to comment
Share on other sites

Νοιωθω σαν εχασα ενα δικο μου ανθρωπο. Κριμα πραγματικα που ειχε τετοιο τελος πραγματικα αναξιο της απιστευτης προσφορας του στην Ελληνικη ναυτιλια!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εχει και μια μικρη κλιση προς τα δεξια

Ό,τι μου αρέσει σε αυτό κράτος είναι η πρόληψη. Κανένας υπεύθυνος δεν είχε δει ότι το πλοίο ήταν ένα προαναγγελθέν ναυάγιο?

Link to comment
Share on other sites

είτε να το ματαπάρει κανένα μπουρίνι, όπως είχε συμβεί πριν λίγο καιρό, και να καταλήξει βυθισμένο ή ημιβυθισμένο στην Κυνοσούρα. :(

Και ειναι πολυ πιθανον δυστυχως ο ΣΕΙΡΙΟΣ να βγηκε αληθινος. Χτες το βραδυ για καμια ωρα ειχε ενα απιστευτο καιρο στον Πειραια και στο μεγαλυτερο μερος της Αττικης με τρομερο αερα,χαλαζι και βροχη.Το πιο πιθανο ειναι να κοπαναγε πανω στο Trabunker και να βουλιαξε.Αν βρεθει καποιος απο κει παντως ας ριξει μια ματια μπας και δεν εχει βυθιστει ολοκληρο

Κατα την ταπεινη αποψη μου παντως το πιο λογικο ειναι να το ανεκλυσουν γιατι εκει περνανε καθημερινα εκατονταδες πλοια και οπως και να το κανουμε αποτελει μεγαλο κινδυνο.

Ό,τι μου αρέσει σε αυτό κράτος είναι η πρόληψη. Κανένας υπεύθυνος δεν είχε δει ότι το πλοίο ήταν ένα προαναγγελθέν ναυάγιο?

Καλα αυτο δεν μου προξενει εντυπωση.Ουτε το πρωτο ουτε το τελευταιο θα ειναι που βουλιαζει μεσα στο Πειραια.Τα ιδια επαθε και το ΑΙΝΟΣ,τα ιδια παραλιγο να παθει και ο ΘΗΣΕΑΣ που κοπαναγε πανω στο ΑΙΝΟΣ και ειναι πιθανον την ιδια καταληξη να εχει και το ΑΛΚΥΩΝ.Ασε που αμα ψαξει καποιος στο παρελθον σιγουρα βρει κι αλλα παραδειγματα.

Οπως και να το κανουμε πραγματικα κριμα για ενα πλοιο που αγαπηθηκε παρα πολυ απο τους περισσοτερους που το ταξιδεψαν και υπηρετησε για χρονια τη γραμμη της Καρυστου:(:(

Link to comment
Share on other sites

Και λέει ρε παιδιά..... (άκου τώρα τι σκέφτηκα ο καραβόπληκτος), λέει να το αγοράσει κάποιος και να το βάλει σε μια οποιαδήποτε γραμμή. Λαύριο - Τζιά που λέει ο λόγος......

Και να καλέσουν ως επίσημους επιβάτες στα εγκαίνια της γραμμής, την αφεντιά μου, τον ΓιάννηΑ340, και τον cortomaltese σαν ανταμοιβή για την αφοσίωση που του δείξαμε......

Και λέει μετά, να μαζευτούμε 10 - 20 - 30 shipfriends και να πάμε ένα βράδυ Αυγουστιάτικο με πανσέληνο στη Τζιά όπου θα διανυκτερεύει και να το ναυλώσουμε λέει, για μια νυχτερινή κρουαζιέρα......

Και να σαλπάρουμε λέει για Κάρυστο όπου θα ανεβάσουμε πάνω τους παλιούς του καπεταναίους και όσους από το παλιό πλήρωμα του θέλουν, και μετά να βάλουμε πλώρη για Μαρμάρι, και να χρυσίζει η θάλασσα έξω από τους Πεταλιούς, και πίσω μας να διαγράφεται στο φως του φεγγαριού το Κάβο Μαντέλο, και μετά λέει, να περάσουμε κι από την Ραφήνα, και να στέκονται λέει οι μαθητές του cortomaltese στο φανάρι, και να μας χαιρετάνε......

Κι ο καπετάνιος μας να σφυρίζει ξέφρενα με την μπουρού από όποιο λιμάνι περνάμε, και εμείς λέει να πίνουμε μπύρες και να ακούμε στα μεγάφωνα τον Λουκιανό να τραγουδάει ''Θέλω ένα βράδυ να κάνω ένα πάρτυ, πάρτυ από εκείνα τα παλιά, και να καλέσω σε κείνο το πάρτυ να 'ρθουν τα πιο καλά παιδιά''......

Αχχχχχχχχχχχχχχχχχχ !!! Ζητάω πολλά ρε παιδιά ;

Τα 'μαθες Αντώνη ; Βούλιαξε το καραβάκι "μας"... Χθες την νύχτα λέει, στο Πέραμα, εκεί που μισό αιώνα περίπου πριν συναντήθηκε για πρώτη φορά με την μεγάλη μάγισα, την θάλασσα. Είχε λένε φίλε Αντώνη χθες την νύχτα φοβερούς αγέρηδες και μανιασμένη καταιγίδα, και πόσο ν' αντέξει κι αυτό το έρμο τόσα χρόνια παρατημένο αρόδου..... Όσο για το πάρτυ, δεν θα το κάνουμε τελικά φίλε. Όνειρο ήταν και πάει η Αυγουστιάτικη νυχτερινή μας κρουαζιέρα... Τελικά φαίνεται πως ζήταγα πολλά...

Μόνο λέω απόψε, να βάλω ρε φίλε ένα ποτήρι κρασί, να αράξω μπροστά στην φωτιά, και να θυμηθώ τα παιδικά μου χρόνια. Την Κάρυστο, το Πόρτο Λάφια, τα καλοκαιρινά βράδια στην παραλία με όλη την παλιοπαρέα, τις αυγές, τα μεσημέρια που βάζαμε πλώρη είτε για την Ραφήνα είτε για την Κάρυστο. Εξ άλλου το λες κι εσύ ρε φίλε κι έχεις δίκιο, όπως πάντα άλλωστε.

Η μόνη μας περιουσία είναι η μνήμη

Καληνύχτα Αντώνη, στο καλό Καρυστάκι.....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...