Jump to content
Shipfriends

Ionian Sky (IMO 7377567)


Recommended Posts

Άσκηση από την εταιρεία IVIKOUS SHIPPING LTD του προβλεπόμενου στο α. 2 παρ. 8 ν. 2881/2001 (Α'16) δικαιώματος, αναφορικά με M/V IONIAN SKY ΣΗΜ. ΚΥΠΡΟΥ.

Οπότε η ΔΑΛ αποφάσισε την αναστολή του ανοικτού πλειοδοτικού διαγωνισμού για την εκποίηση, απομάκρυνση εκτός Λιμένα Πειραιά και νόμιμη τελική διάθεση του M/V IONIAN SKY ΣΗΜ. ΚΥΠΡΟΥ για χρονικό διάστημα εξήντα (60) ημερών, ήτοι μέχρι 16/12/2019, προκειμένου να 
καταστεί δυνατή η άσκηση ανωτέρω δικαιώματος.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 443
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ναι.ουσιαστικά  πρέπει να παρουσίασε κάποιο είδος προσυμφώνου  (οχι συμβολαίου) και να σταμάτησε το πλειστηριασμό (λέει με email της εταιρείας)

Έχει βουήξει απέναντι η παραλία του Selim με το πλοίο,αλλα κανείς δε το έχει αγοράσει...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Εφτασε η ώρα του (μάλλον αύριο) αφου το Christos 34,βρίσκεται ήδη στο ναυπηγείο ωστε να το οδηγήσει στο τελευταίο λιμένα κατάπλου,την Αλιαγά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Για το αρχειο μια φωτο του πλοιου στην καβαλα τον αυγουστο του 2013 απο το συντομο περασμα του στην αγονη. Κανονικα ειχε αναχωρηση αν θυμαμαι καλα παρασκευη βραδυ στις 21:00 αλλα λογο βλαβης η αναχωρηση ειχε μετατεθει αρχικα για σαββατο πρωι στις 07:00 και στην συνεχεια το ξανα αλλαξαν για σαββατο βραδυ στις 21:00. Δηλαδη 24 ωρες μονο μετα την κανονικη ωρα αναχωρησης.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
7 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

M/V SAPPORO MARU

επιβατηγό/οχηματαγωγό

Nippon Enkai Ferry KK, Tokyo

Hayashikane,Shimonoseki 1974

11097 grt 164x24 m

2 MAN 20900 KW  22.3 kn

804 επιβάτες

1200 lane meters

 

Sapporo Maru-01.jpg

Πείτε με τρελό,  αλλά εμένα μου άρεσε πριν την Ελληνική μετασκευή του. Το μονο που πραγματικά μου άρεσε μετην μετασκευή του, ηταν το πλώριο σαλόνι του

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Γενικά του αφαίρεσαν βάρος κόβοντας όλες τις υπερκατασκευές πίσω από τη γέφυρα και στο από κάτω ντεκ έκοψαν πλώρα από τις τσιμινιέρες για να βάλουν τις λέμβους.Εγώ θα έβαζα τις λέμβους ψηλά μπροστά η πίσω από τις τσιμινιέρες(αν ήταν εφικτό) και θα το άφηνα ως έχει.Θα κέρδιζε περισσότερους κοινόχρηστους χώρους που θα μπορούσαν να είναι στο ίδιο ντεκ όλοι οι κοινόχρηστοι και στο από πάνω να ήταν όλες οι καμπίνες επιβατών.Ίσως αν είχε περισσότερους χώρους να είχε βρει ρόλο σε βασική γραμμή της Blue Star όπως πχ στη Κω Ρόδο.Θα το φανταζόμουν και στα Χανιά.

Ναι συμφωνώ σίγουρα ήταν πιο όμορφο στη προηγούμενη του μορφή.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, nomikos said:

Γενικά του αφαίρεσαν βάρος κόβοντας όλες τις υπερκατασκευές πίσω από τη γέφυρα και στο από κάτω ντεκ έκοψαν πλώρα από τις τσιμινιέρες για να βάλουν τις λέμβους

To μοναδικό ιαπωνικό που δεν το φόρτωσαν στην μετασκευή ενώ αντίθετα αφαίρεσαν
Προσωπικά εκτός από πιό όμορφο αρχικά μου φαίνεται κ πιό δεμένο σαν βαπόρι.

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...