Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

express skiathos said:
Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες για να μοιραστώ μαζί σας.

Εχω ομως εγω και μου δωσατε το ερεθισμα να τις ανεβασω στο γκαλλερι. Εν αρχη ην το Ευαγγελιστρια πριν απο τρεισημισι χρονια στο Βολο, αναρωτιεμαι αν μπορει κανεις να αναγνωρισει το δευτερο πλοιο με μπλε χρωμα που βρισκεται διπλα στο Ευαγγελιστρια. Εδω εχουμε το Νισυρος που προσπαθει να πλαγιοδετησει στο Κερατσινι, ενω υπαρχει και το Ευαγγελιστρια Σκοπελου, οχι μονο του ομως αλλα παρεα με το Δημητριος Φ.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Εν αρχη ην το Ευαγγελιστρια πριν απο τρεισημισι χρονια στο Βολο, αναρωτιεμαι αν μπορει κανεις να αναγνωρισει το δευτερο πλοιο με μπλε χρωμα που βρισκεται διπλα στο Ευαγγελιστρια.
Nick, αυτά τα παροπλισμένα τα είχε δείξει πριν από 1-2 χρόνια ο Μέγας Άρχων Ηλίας Μαμαλάκης ;) σε μια εκπομπή του αφιερωμένη στον Βόλο. Και μάλιστα είχε ανέβει επάνω αυτό που ψάχνεις το όνομα και μιλούσε με συγκίνηση για το βαποράκι, καθώς τα παλιά χρόνια είχε δουλέψει μαζί του. Δεν θυμάμαι ακριβώς τα πως και τι, αλλά έλεγε ότι το θυμόταν που ξεφόρτωνε στάρια και καλαμπόκια. Μόνο που δεν θυμάμαι το όνομά του, σαν όνομα αντρικό να ήταν...το ΙΑΣΩΝ :D σου λέει τίποτε?

Έδειχνε και τα διπλανά, φαίνονταν και τα ονόματα, αλλά δεν τα θυμάμαι. Εάν τύχει και ξαναδείξει αυτή την εκπομπή για τον Βόλο, καθήστε και δείτε την. Είναι μια από τις ωραιότερες εκπομπές του Άρχοντα, καθώς είχε μείνει καιρό στον Βόλο και ήξερε καλά τα κατατόπια.

Ας δούμε και μια φωτό του Άρχοντα (από το site του) δίπλα στα μότορσιπ. Η φωτό μάλλον είναι του 2006 και είναι 3 τα πλοία. Δυστυχώς, δεν φαίνεται το όνομα του μότορσιπ που ψάχνεις.

.

post-31-128326971716_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Μέχρι το 1995 περίπου στις μεταφορές με μότορσιπ είχαμε στη Σκιάθο και το ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ (γκρι), το οποίο σαπίζει στα Πευκάκια στον Βόλο. Υπάρχει ακόμα και σήμερα καθισμένο σε κάτι αβαθή παρέα μαζί με άλλο ένα απέναντι από την προβλήτα που πέφτει το ΣΚΙΑΘΟΣ.

Τι καθισμένο, τι ημιβυθισμένο...

Στις 02.30 σήμερα, διαπιστώθηκε από τη Λιμενική Αρχή Βόλου ότι το Φ/Γ πλοίο «ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ» Ν.Θ.104, το οποίο βρισκόταν παραβεβλημένο χωρίς πιστοποιητικά αξιοπλοΐας σε ισχύ, για μεγάλο χρονικό διάστημα, στη θέση ΠΕΥΚΑΚΙΑ του λιμένα Βόλου, παρουσίασε εισροή υδάτων και ημιβυθίστηκε.

Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός ή θαλάσσια ρύπανση, ενώ ενημερώθηκε άμεσα ο Οργανισμός Λιμένα Βόλου, με μέριμνα του οποίου τοποθετήθηκε προληπτικά γύρω από το πλοίο πλωτό φράγμα.

Link to comment
Share on other sites

Το site της τοπικής εφημερίδας της Μαγνησίας Ταχυδρόμος του Βόλου γράφει τα εξής

Μισοβυθισμένο είναι από το πρωί της Κυριακής στη θαλάσσια περιοχή των Πευκακίων το μότορσιπ «Ευαγγελίστρια» λόγω εισροής υδάτων στα αμπάρια του.

Τη μεγάλη κλίση που είχε πάρει το μότορσιπ την είδε πρώτος ο φύλακας του υδροπλάνου που σταθμεύει στην περιοχή όπου στεγάζονταν παλαιότερα η Αργώ και αμέσως ειδοποίησε το Λιμεναρχείο του Βόλου, άντρες του οποίου τοποθέτησαν έγκαιρα πλωτά φράγματα, ενώ -όπως έγινε γνωστό- πριν από μερικούς μήνες είχε πραγματοποιηθεί και απάντληση τόσο των καυσίμων του, όσο και των σεντινόνερων που υπήρχαν το πλοίο, με αποτέλεσμα να μην εκφράζονται ιδιαίτεροι φόβοι για πιθανή ρύπανση της πέριξ θαλάσσιας περιοχής.

Το μότορσιπ «Ευαγγελίστρια» συνολικού μήκους σαράντα περίπου μέτρων χρονολογείται από τη δεκαετία του ΄50 και για πολλά χρόνια ήταν πλοίο που μετέφερε χύδην φορτία, κυρίως αδρανή υλικά, στις Βόρειες Σποράδες. Το πλοίο ήταν εγκαταλελειμμένο στην περιοχή των Πευκακίων από το 2003, καθώς οι ιδιοκτήτες είχαν οικονομικά προβλήματα με τις τράπεζες. Πολλοί ήταν εκείνοι που είχαν επισημάνει εδώ και καιρό στο Λιμεναρχείο Βόλου τον κίνδυνο που διαγράφεται για τη βύθιση του πλοίου λόγω της παλαιότητάς του, κάτι που συνέβη τελικά προχθές το πρωί. Την ώρα που άρχισε να βυθίζεται το πλοίο στην περιοχή δεν φυσούσαν ιδιαίτερα ισχυροί δυτικοί άνεμοι, ενώ και ο κυματισμός της θάλασσας λόγω της θέσης ελλιμενισμού του δεν ήταν ιδιαίτερα έντονος.

Πλέον τους άντρες του Λιμεναρχείου Βόλου εκείνο που τους απασχολεί είναι ο φορέας που θα κληθεί να καλύψει το κόστος καθέλκυσης του πλοίου στη στεριά.

Ενώ έχει και φωτογραφία του μισοβυθισμένου πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα δεν είναι και η καλυτερότερη σε ανάλυση φωτό, αλλά ας δούμε από τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ του Βόλου την κατάσταση του ημιβυθισμένου Ευαγγελίστρια.

Ακόμα, δεν θα μπορούσα να μην σχολιάσω και το παρακάτω γραφικό (δυστυχώς) απόσπασμα από το ίδιο site :

Το πλοίο ήταν εγκαταλελειμμένο στην περιοχή των Πευκακίων από το 2003, καθώς οι ιδιοκτήτες είχαν οικονομικά προβλήματα με τις τράπεζες. Πολλοί ήταν εκείνοι που είχαν επισημάνει εδώ και καιρό στο Λιμεναρχείο Βόλου τον κίνδυνο που διαγράφεται για τη βύθιση του πλοίου λόγω της παλαιότητάς του.........

Πλέον τους άντρες του Λιμεναρχείου Βόλου εκείνο που τους απασχολεί είναι ο φορέας που θα κληθεί να καλύψει το κόστος καθέλκυσης του πλοίου στη στεριά.

Ε άμα δεν τους απασχόλησε ευρισκόμενο επί επτά συναπτά έτη εγκαταλελειμμένο, λογικό είναι να τους απασχολήσει τώρα (πιά) βυθισμένο. Υποθέτω ότι μπορούν να πάρουν πληροφορίες για τα διαδικαστικά από το λιμεναρχείο της Ηγουμενίτσας.......

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

SOS για το περιβάλλον από μισοβυθισμένο πλοίο «Ευαγγελίστρια»

Εδώ και 15 μέρες το πλοίο πήρε κλίση, «έπιασε πάτο», έγειρε και βυθίστηκε, προκαλώντας ανησυχία και αναστάτωση στις αρχές, καθώς στο μηχανοστάσιό του υπάρχουν μεταξύ άλλων και φύλλα αμίαντου, τα οποία χρησιμοποιούνται ως ηχομονωτικό και θερμομονωτικό υλικό. Τις επόμενες μέρες θα συγκληθεί η επιτροπή ναυαγίων, η οποία και θα αποφασίσει να προχωρήσει σε δημοπράτηση του πλοίου.

Ο εργολάβος θα αναλάβει την ανέλκυση του σκάφους, την καταβολή αποζημίωσης στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου και στους κληρονόμους του πλοιοκτήτη και τη διάλυση του πλοίου για παλιοσίδερα. «Το μότορσιπ αυτό ήταν παροπλισμένο εδώ και δέκα χρόνια και το 2004 εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων μεταφέρθηκε στη θαλάσσια περιοχή Πευκάκια στο εμπορικό λιμάνι. Εγειρε όμως και βρήκε στον πυθμένα, με αποτέλεσμα να καθίσταται άμεση η ανέλκυσή του», είπε στο «Εθνος» ο πρόεδρος του ΟΛΒ, Πέτρος Σούρλας.

Σύμφωνα με τον κ. Σούρλα, η διοίκηση του Οργανισμού έχει περιφράξει τον χώρο με κορδόνι προστασίας, ενώ διαβεβαιώνει ότι έχει γίνει άντληση του πετρελαίου και των λαδιών και δεν κινδυνεύει η θαλάσσια περιοχή από ρύπανση.

Εκπρόσωποι περιβαλλοντικών οργανώσεων επισημαίνουν ακόμη ότι στο εσωτερικό και στο εξωτερικό περίβλημα του πλοίου υπάρχουν κι άλλα βαρέα μέταλλα, όπως μόλυβδος, που επιβαρύνουν το θαλάσσιο περιβάλλον και το οικοσύστημα γενικότερα, γι’ αυτό και ζητούν την άμεση απομάκρυνσή του.

Το μότορσιπ «Ευαγγελίστρια» είναι ένα σκαρί μήκους 60 μέτρων και βάρους 400 τόνων. Για αρκετά χρόνια μετέφερε γενικά φορτία -κυρίως αδρανή υλικά- στις Βόρειες Σποράδες. Κατασκευάστηκε το 1956 στην Ολλανδία και ανήκε σε πλοιοκτήτη από τη Σκύρο, οι κληρονόμοι του οποίου -όλοι πλην ενός- λόγω χρεών προς τις τράπεζες έχουν αποποιηθεί την κληρονομιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Το σχεδον 80 μετρων Γιαννης Δημακης ΙΙ προσφατα πηγε για σκραπ στην Αλανγκ.

Ηταν σχεδον 50 χρονων και ειχε μονιμη εδρα στο λιμανι της Μυτιληνης τουλαχιστον οσα χρονια θυμαμαι.Προορισμοι του ηταν σχεδον ολα τα λιμανια στο Αιγαιο απο Αλεξανδρουπολη μεχρι Ροδο ολο το χρονο.Συνηθως για δεξαμενισμο εβγαινε στο Βολο.

Στα παραπανω να συμπληρωσω οτι το προηγουμενο ονομα του ηταν MITHRAS με νηολογιο το Αμστερνταμ το οποιο φαινονταν ακομα και οταν το πλοιο ηταν στην Ελλαδα

Παραθετω και μια ζωγραφια του πλοιου με το παλιο του ονομα την οποια ανακαλυψα στο coasters-remembered

post-1819-015371500 1285932967_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Εδω υπαρχει ενα πολυ ομορφο αφιερωμα με φωτογραφιες του ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΚΗΣ ΙΙ απο ολη τη σταδιοδρομια του πλοιου.Υπαρχουν φωτο απο την κατασκευη και την καθελκηση του μεχρι και την μερα που περιμενε στη ραδα της Αλιαγα για διαλυση

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Nick the Greek changed the title to Ευαγγελίστρια (IMO 5203085)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...