Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η εταιρεία Sea Star φαίνεται πως αγοράζει την Aegean Cargo του Κ. Αγαπητού. Να θυμίσουμε πως η Sea Star είναι εταιρεία στην οποία συμμετέχει ο Βαρδινογιάννης και στην οποία πούλησε τη συμμετοχή του στην ΑΝΕΚ.

Παράξενες κινήσεις! :)

Δεν θα τις έλεγα παράξενες τις κινήσεις αυτές. Η ΑΝΕΚ/Βαρδινογιάννης τα τελευταία χρόνια χρηματοδοτούσε με τις ναυλώσεις της τον Αγαπητό. Όποτε υπήρχε διαθέσιμο πλοίο του Αγαπητού η ΑΝΕΚ το ναύλωνε, όποτε έβρισκε το πλοίο ναύλο εκτός Ελλάδος η ΑΝΕΚ το άφηνε. Επομένως η εμπορική συνεργασία Αγαπητού-Βαρδινογιάννη επισφραγίστηκε με αυτήν την εξαγορά.

Link to comment
Share on other sites

Στο site του Απόστολου έχει φωτογραφία το Aegean Sky με τα νέα σινιάλα του Αγαπητού (CA). Τα χρώματα είναι μπλέ-κίτρινα....ΑΝΕΚ-ίζουνε λίγο έ?:)

Link to comment
Share on other sites

Την απόκτηση του 75% της εταιρίας διαχείρισης πλοίων Aegean Cargo και έξι πλοιοκτητριών εταιριών αποφάσισε χθες το διοικητικό συμβούλιο της κυπριακής Sea Star Capital η οποία μεταξύ άλλων ελέγχει το 15% τουλάχιστον του μετοχικού κεφαλαίου της ΑΝΕΚ.

Ο Αγαπητός είχε μέχρι στιγμής πέντε πλοία Aegean Star, Aegean Pearl, Aegean Fantasy, Aegean Sky και Αρχάγγελος. Άρα πέντε εταιρείες.

Η έκτη εταιρεία ποια είναι??

Ε μαζι με το TOLOSA :)

Η απάντηση είναι μάλλον η επόμενη αγορά του Αγαπητού, μάλλον το Tolosa που αναφέρει ο Απόστολος.

Γιατί εδώ και καμία 10αρια ημέρες είχα ακούσει ότι μάλλον αγόρασε ένα ακόμα Ro-Ro από την Ευρώπη, αλλά δεν είχα καμία παραπάνω πληροφόρηση για το όνομα ή από ποια εταιρεία ή χώρα θα το αγόραζε.:eek:

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα τις έλεγα παράξενες τις κινήσεις αυτές. Η ΑΝΕΚ/Βαρδινογιάννης τα τελευταία χρόνια χρηματοδοτούσε με τις ναυλώσεις της τον Αγαπητό. Όποτε υπήρχε διαθέσιμο πλοίο του Αγαπητού η ΑΝΕΚ το ναύλωνε, όποτε έβρισκε το πλοίο ναύλο εκτός Ελλάδος η ΑΝΕΚ το άφηνε. Επομένως η εμπορική συνεργασία Αγαπητού-Βαρδινογιάννη επισφραγίστηκε με αυτήν την εξαγορά.

Οι δύο τελευταίες κινήσεις φαντάζουν κατά τη γνώμη μου παράξενες, για δύο λόγους:

1. Γιατί ο Βαρδινογιάννης να πουλήσει το σημαντικό μερίδιο που είχε στην ΑΝΕΚ, σε μία εταιρεία στην οποία συμμετέχει σε ποσοστό μικρότερο του 30% (εκτός αν αυτό αλλάξει στο μέλλον).

2. Γιατί τα πλοία του Αγαπητού, που πολύ σωστά αναφέρεις πως είναι συχνά ναυλωμένα στην ΑΝΕΚ, να μην αγοραστούν από την ΑΝΕΚ?

Φυσικά όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν μπορούμε να τα γνωρίζουμε εμείς, απλά μου έκανε εντύπωση.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Ορέστη, είναι λογικό να σου φαίνεται παράξενο ειδικά αν κοιτάς το συμφέρων της ΑΝΕΚ.

Αν σκεφτείς όμως σαν κάποιο επιχειρηματία Χ που θέλει να κερδίσει με τις πλάτες της ΑΝΕΚ τότε ίσως να μην είναι παράξενο.

Για παράδειγμα, στο 2ο ερώτημα σου ποιός θα επηρεάσει τις αποφάσεις στην ΑΝΕΚ για να συνεχίσει να ναυλώνει τα εν λόγω ro/ro και όχι να τα αγοράσει ή να ναυλώσει κάποια άλλα;

Μήπως ο ίδιος που αν συνεχίσει η ναύλωση θα έχει επιπλέον προσωπικά κέρδη;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Οι φήμες φαίνεται να επαληθεύονται, καθώς σήμερα στους τίτλους του shippax.se αναγράφεται:"Agapitos gets the big one".

Από εκεί και πέρα υπάρχει το λογικό ερώτημα:

Σε ποια γραμμή είναι πιθανό να δρομολογηθεί αυτό το πλοίο, κυρίως λόγου μεγέθους;
Απολύτως λογικό, καθώς ξεφεύγει και από τα στάνταρ των άλλων πλοίων της εταιρείας.

Μία υποθέση (λόγω μεγέθους και ταχύτητας) είναι να πάει σε κάποια από τις νέες γραμμές RoRo της Ανατολικής Μεσογείου ...ίσως και κόντρα στον Grimaldi...:eek:

Η υπόθεση αυτή ενισχύεται και από το γεγονός ότι στις 3/1/08 έγινε η πρόσκληση για υποβολή προτάσεων για αυτές τις γραμμές και η οποία λήγει στις 20/02/2008.

Σε αυτό το πλαίσιο, η ταχύτητα του πλοίου είναι καθοριστική καθώς αυτή είναι που θα κρίνει εάν η θαλάσσια γραμμή θα είναι ανταγωνιστική σε χρόνο σε σχέση με τις οδικές μεταφορές.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Μετά από χρόνια η εταιρεία του Κώστα Αγαπητού (Aegean Cargo) αλλάζει τα γραφεία της. Από τη Κολοκοτρώνη 99 μεταστεγάστηκε από τη Δευτέρα στα ιδιόκτητα του γραφεία, στην Καποδιστρίου 2 (πρώην γραφεία της Ventouris Sea Lines προ πτωχεύσεως και στο ίδιο κτίριο με την Agoudimos Lines).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Επειδη τα περισσοτερα πλοια της εταιρειας ταξιδευουν στο εξωτερικο, ας δουμε λιγο το lineup του Mr. Kostas ο οποιος -και μεγαλη μαγκια του- ηταν, ειναι, και πιστευω οτι θα παραμεινει ακτοπλοος πλοιοκτητης.

Aegean Heaven: Στα τελευταια σταδια της μετασκευης του στο Μωλο της ΔΕΗ. Νομιζω οτι ακολυθει ναυλωση στην Δυτικη Μεσογειο/Ισπανια.

Aegean Glory: Προς στιγμην στο Νεο Μωλο Δραπετσωνας για επισκευες. Μεχρι προτινος εκανε ταξιδια στη Μεσογειο. Τα τελευταια του λιμανια κατα σειρα ηταν η Αλεξανδρεια(Αιγυπτος), η Λεμεσσος, ο Πειραιας και η Savona(Ιταλια).

Aegean Sky(πρωην Acacia): Συνεχιζει δρομολογια στη γραμμη Κιελο(Γερμανια) - Αγια Πετρουπολη βοήθειά μας(Ρωσια). Νομιζω κανει 2 δρομολογια την εβδομαδα.

Aegean Fantasy(πρωην Cicero): Κανει δρομολογια μεταξυ Μασσαλιας(Γαλλια) και Καζαμπλανκα(Μαροκο)

Aegean Pearl: Ταξιδια μεταξυ Ιταλιας και Τυνησιας. Το λιμανι στην Ιταλια ειναι το Leghorn ενω στην Τυνησια το Rades. Περιστασιακες προσεγγισεις στην Μασσαλια.

Aegean Star: Δρομολογια μεταξυ Πειραια, Αλεξανδρειας και Λεμεσσου

Αρχαγγελος: Οπως το Aegean Star μονο που προς το τελος Ιουνιου εκανε και ενα ταξιδακι για Poti, στην εξωτικη Γεωργια.

Απ' οτι καταλαβαινω τα Aegean Star και Αρχαγγελος -και μεχρι να επιστρεψει σε δραση το Aegean Glory- μοιραζονται περιστασιακες προσεγγισεις στην Κρητη.

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια για Λεμεσσό Χάιφα γίνονται για λογαριασμό της εταιρείας ή για λογαριασμό της Champion Ferries/ANEK? H ANEK εξακολουθεί να δραστηριοποιείται στην εν λόγω γραμμή?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Μετά από χρόνια η εταιρεία του Κώστα Αγαπητού (Aegean Cargo) αλλάζει τα γραφεία της. Από τη Κολοκοτρώνη 99 μεταστεγάστηκε από τη Δευτέρα στα ιδιόκτητα του γραφεία, στην Καποδιστρίου 2 (πρώην γραφεία της Ventouris Sea Lines προ πτωχεύσεως και στο ίδιο κτίριο με την Agoudimos Lines).

Μια χαρά είναι τα καινούργια γραφεία σας κ. Αγαπητέ, αλλά βγάλετε τις πινακίδες της ΑΝΕΚ, που έχουν απομείνει έξω από τα παράθυρα των γραφείων σας, από την εποχή που ήταν η έδρα της ΑΝΕΚ Cargo.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Από ότι έμαθα ένα πλοίο του Αγαπητού βρήκε ναύλο. Όποτε από τα δεμένα πλοία που έχει αυτή τη στιγμή δηλαδή το Aegean Heaven (αυτό αποκλείεται γιατί μόλις τώρα ξεκίνησε την επισκευή του), το Aegean Star (είναι καιρό δεμένο αλλά έχει να πάει και δεξαμενισμό το Μάιο), όποτε μάλλον για το Aegean Glory κτυπάει το καμπανάκι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κάπου είδα στο forum ότι η διέυθυνση της aegean cargo είναι Καποδιστρίου 2. Αληθεύει?? Και αν ναι, που ακριβώς είναι??

Link to comment
Share on other sites

Όντως τα γραφεία του κ. Κώστα Αγαπητού (Aegean Cargo) είναι στην Καποδιστρίου 2, Πειραιά, 2ος όροφος. Η Καποδιστρίου είναι ο δεύτερος δρόμος μετά τον ηλεκτρικό σταθμό Πειραιά, το κτίριο είναι φάτσα στα Λεμονάδικα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τελευταία δε πρέπει να πηγαίνουν πολύ καλά τα πράγματα για την Aegean Cargo του Κώστα Αγαπητού. Ξεναυλώθηκε το Aegean Heaven, το Aegean Star είναι δεμένο από το Ιανουάριο, το Aegean Sky εδώ και ένα μήνα είναι συνήθως δεμένο, τώρα επιστρέφει το Aegean Fantasy στο Πειραιά. Τα μόνα που ταξιδεύουν είναι το Aegean Pearl, το Aegean Glory και το Αρχάγγελος.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο naviermatori γραφουν πως πωλουνται ολα τα roro της εταιριας ωστε η ΑΝΕΚ να εχει ρευστο στα χερια της.Προταθηκαν μαλιστα σχεδον ολα σε Ιταλικες εταιριες...Γνωριζει κανεις κατι παραπανω?

Link to comment
Share on other sites

Να πουληθούν τα πλοία της Aegean Cargo, για να έχει ρευστό η ΑΝΕΚ?? Λίγο περίεργο μου ακούγετε?? Γιατί περά από τις καλές σχέσεις μεταξύ των αφεντικών των δυο εταιρειών (με ναυλώσεις πλοίων) δεν υπάρχει κάποια άλλη σχέση. Εκτός εάν εννοούν ότι θα πουλήσει πλοία ο Κώστας Αγαπητός για να συμμετάσχει στην ΑΝΕΚ αγοράζοντας μετοχές της!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως από όσα ξέρω το 60-70% της aegean cargo ανήκει στη sea star,και μαλιστα είχε εμπλακει και η νελ, γιατι η sea star είχε χαλάσει την εξαγορα της aegean cargo απο τη νελ. Η μόνη σχέση μεταξύ των δυο εταιριών είναι νομίζω αυτή.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός εάν εννοούν ότι θα πουλήσει πλοία ο Κώστας Αγαπητός για να συμμετάσχει στην ΑΝΕΚ αγοράζοντας μετοχές της!!

Ωχ, τον κοροϊδέψανε με τα κ@@όχαρτα ήδη μια φορά παλαιότερα, λες να ξαναπάθει τα ίδια; :P

Edited by harlek
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η εταιρεία του Κώστα Αγαπητού, δηλαδή η Aegean Cargo έχει αποκτήσει σελίδα στο internet. Μπορεί να είναι λιτή σχετικά η σελίδα αλλά έχει μερικά χρήσιμα στοιχεία για τα πλοία όπως τα ships particulars και κάποια σχέδια των πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Δεν καταλαβαινω ειλικρινα :blink: Δηλαδη ο Αγαπητος 'αφηνει' την αδελφη/μαμα ΑΝΕΚ και περναει στους ανταγωνιστες?

Υπαρχει αρκετο παρασκήνιο!!! Από το καλοκαίρι ακούγεται ότι οι μέχρι πρότινος στενοί συνεργάτες, δεν έχουν πλέον τις καλύτερες σχέσεις. (Αυτό τουλάχιστον ακούγεται στο λιμάνι).

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...