Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μετά της Saos Ferries που ανακοίνωσε δυο νέα πλοία για τη γραμμή Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη. Έρχεται μια νέα εταιρεία, η C. S. FERRIES του κ. Γαβριήλ Χατζηγαβριήλ, ανακοίνωσε την δρομολόγηση ενός καινούργιου πλοίου για την μεταφορά μόνον επιβατών. Το πλοίο, που θα ονομάζεται «ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ», κατασκευάζεται αυτόν τον καιρό στην Χαλκίδα και θα ξεκινήσει από τον Απρίλιο του 2017 να κάνει το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη–Σαμοθράκη σε καθημερινή βάση (μέσω των λιμανιών των Λουτρών και της Καμαριώτισσας) σε χρόνο-ρεκόρ! Αυτό θα είναι το γρήγορο νέο πλοίο που θα κάνει το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη σε 50 λεπτά! 

Το «ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ» με την δυναμικότητα των μηχανών του θα αναπτύσσει ταχύτητα περίπου 30 ναυτικών μιλίων, οπότε το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη – Λουτρά Σαμοθράκης θα εκτελείται σε χρονικό διάστημα 50-60 λεπτών μαζί με την διαδικασία απόπλου και πρόσδεσης. Το πλοίο έχει μήκος 29 μέτρων, πλάτος 6,5 μέτρων, φέρει τρεις (3) κύριες μηχανές, έχει προδιαγραφές εκτέλεσης αυτόνομων πλόων απόστασης μέχρι και 80 ναυτικών μιλίων, έχει δυναμικότητα 200 θέσεων (120 στους εσωτερικούς χώρους-σαλόνι) μαζί με το πλήρωμα αλλά και δυνατότητα μεταφοράς δέκα (10) μοτοποδήλατων.

Βλέποντας τα σχέδια του νέου πλοίου και τη φωτογραφία που είναι το Αθανάσιος Β

 

(2017, ex-Σαμοθράκη 1)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Άρα μήπως τα 2 πλοία της saos είναι "απάντηση" στην προσπάθεια της cs ferries; Εκεί βέβαια θα έχουμε και παρασκήνιο ποιος μπορεί να κάνει δρομολόγια στη γραμμή και πότε, μιας και αν θυμάμαι καλά η saos είχε σύμβαση αποκλειστικής εξυπηρέτησης της γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Πληροφορίες για το πλοίο του κ. Χατζηγαβριήλ που θα κάνει Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη σε 60'

Quote

Σχεδόν έτοιμο είναι το πλοίο που θα εκτελεί τη διαδρομή Αλεξανδρούπολη -Σαμοθράκη σε 60 λεπτά. Μόνο που η διαδρομή δεν θα γίνεται μέσω του λιμένα Θέρμων Σαμοθράκης, μιας και παρ όλες τις διαβεβαιώσεις, γραπτές και προφορικές, ότι θα ολοκληρωθεί δεν έχει γίνει καμία κίνηση. Επομένως το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη θα εκτελείται σε καθημερινή βάση, μέσω του λιμένα Καμαριώτισσας.

Σε συνάντηση που είχαμε με τον κ. Γαβριήλ Χατζηγαβριήλ ιδιοκτήτη του πλοίου, δεν μπορούσαμε φυσικά να μην του κάνουμε μια μίνι "ανάκριση":

- Πως ξεκινήσατε όλο αυτό το εγχείρημα κ. Χατζηγαβριήλ;

Η Σαμοθράκη είναι το νησί μου. Έχω σπίτι εκεί και η οικογενειά μου πηγαινοέρχεται συχνά. Οπότε σκέφτηκα πως θα είναι ένας καλός τρόπος να βοηθήσω και το νησί. Πιστεύω πως έχοντας το νησί τέτοια δυνατότητα, θα ανοιχτούν οι πόρτες να βελτιωθεί και η συνολική του κατάσταση. Κατά τη γνώμη μου θα μπορέσει επιτέλους να πάρει ένα "κομμάτι" από τον τουρισμό.

- Ποια θα είναι η χωρητικότητα του, η ταχύτητά του και ο χρόνος της διαδρομής;To καλοκαίρι η χωρητικότητα θα είναι 200 άτομα και το χειμώνα 100 και κάτι. Στις προδιαγραφές του σκάφους υπάρχει και η δυνατότητα να μπαίνουν και μηχανάκια επάνω (δίνεται αναλογία, ότι για κάθε όχημα θα αφαιρείται κάποιος αριθμός ατόμων). Η δική μου θέληση όμως είναι να μην γίνει αυτό. Η ταχύτητα του θα είναι 30 ναυτικά μίλια και η υπηρεσιακή 22-27 ανάλογα με τις οικονομικές ταχύτητες τι οποίες θα διαπιστώσουμε όταν "πέσει" στο νερό. Ο χρόνος από την Αλεξανδρούπολη στο λιμάνι της Καμαριώτισσας θα είναι από μία ώρα έως μία ώρα και 10 λεπτά.

- Και πότε πιστεύετε ότι θα πέσει στο νερό;
Έχουμε ήδη καθυστερήσει, λόγω του δύσκολου χειμώνα που είχαμε φέτος. Ευελπιστώ πως 15-20 Απριλίου το σκάφος θα είναι στο νερό. Κι έπειτα αν όλα πάνε καλά, 15 Μαΐου το αργότερο θα είναι έτοιμο να δρομολογηθεί.

- Κι ερχόμαστε στο μεγάλο ερώτημα: Ποια θα είναι η τιμή του εισιτηρίου;
Kατά προσέγγιση μπορούμε να ξέρουμε, όμως εάν δεν πέσει το σκάφος στο νερό, να γίνουν δοκιμές, να δούμε τις καταναλώσεις, να μας δοθεί και επίσημα από τον φορέα που το επιθεωρεί ο ακριβής αριθμός πληρώματος που απαιτείται να έχουμε δεν μπορούμε να πούμε μία στάνταρ τιμή. Εμείς προσπαθούμε για το χαμηλότερο δυνατό, με το σκεπτικό ότι εκτός των άλλων θα πρέπει να αντέξει και η εταιρεία. Από την άλλη μεριά η τιμή θα πρέπει να είναι και ανταγωνιστική. Επομένως δεν θα έχει μεγάλη διαφορά από τα εισιτήρια του SAOS.

- Ως προς τη SAOS, ποια η γνώμη σας; Yπάρχει ανταγωνισμός;
Εγώ θα σας πω πως χωρίς ακόμη να έχω βάλει το πλοίο στο νερό θεωρώ ήδη την παρουσία μου πετυχημένη. Και αυτό γιατί, γιατί υπήρχαν πάντα κάποια πάγια αιτήματα από τον κόσμο της Σαμοθράκης προς τη
SAOS, τα οποία έμεναν απλά ως αιτήματα. Με την παρουσία μου στο χώρο η SAOS άρχισε να διορθώνει πολλά πράγματα (εκπτώσεις σε σχολικές εκδρομές, σε γκρουπ κλπ). Εγώ όπως σας είπα ήθελα να βοηθήσω το νησί μου, χωρίς να μπω σε έναν πόλεμο. Βέβαια ίσως είναι αναπόφευκτος όταν μπαίνεις στα χωράφια αλλουνού, όμως ανοιχτό εμπόριο έχουμε, εγώ είμαι επιχειρηματίας και θέλω να κάνω μια επένδυση. Θέλω να παρέχω κάτι διαφορετικό, σαν συμπλήρωμα, για κάποιους που θέλουν να πάνε στη Σαμοθράκη γρήγορα και να γυρίσουν την ίδια μέρα. Ας πάνε με εμένα και ας γυρίσουν με τον κύριο Μανούση, δεν με πειράζει! Όμως θα έχουν τη δυνατότητα της επιλογής.

- Ευχαριστούμε κ. Χατζηγαβριήλ.
Εγώ ευχαριστώ!

 

1-1490265238.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Σαμοθράκη
  • 1 month later...

Σχεδόν ετοιμο το πλοιο συμφωνα με το e-evros.gr .Και το ονομα αυτου ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ Ι

Quote

 

Σχεδόν έτοιμο είναι το πλοίο που θα εκτελεί τη διαδρομή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη σε 60 λεπτά. 

Το πλοίο αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην Αθήνα προκειμένου να περάσει όλους τους ελέγχους και τις εγκρίσεις ώστε να παραδοθεί στο κοινό, το οποίο θα ταξιδεύει με ασφάλεια, άνεση και ταχύτητα από και προς το αγαπημένο μας νησί.

Ενώ το "Σαμοθράκη Ι" είναι έτοιμο η γραφειοκρατία για άλλη μια φορά έχει κάνει τη "δουλειά" της παρατείνοντας το χρόνο προσμονής κοινού και ιδιοκτήτη. Τη Δευτέρα 29 Μαΐου, λοιπόν, το πλοίο θα πέσει στο νερό για να γίνουν όλες οι απαραίτητες δοκιμές και τα test.

Εμείς επικοινωνήσαμε με τον ιδιοκτήτη του "Σαμοθράκη Ι" κ. Χατχηγαβριήλ, ο οποίος μας τόνισε πως το πλοίο είναι στο τελικό στάδιο και πως αυτό που μένει πλέον είναι οι εγκρίσεις από το Υπουργείο, αν και όλα έχουν δρομολογηθεί. 

Επίσης μας τόνισε πως αν όλα πάνε καλά το πολυαναμενόμενο πλοίο θα κάνει το παρθενικό του ταξίδι πριν τη γιορτή του Αγίου Πνεύματος

 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Το όνομα του πλοίου της C. S. FERRIES το έχουμε μάθει από τις ετήσιες δηλώσεις για το 2017-2018. Το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1 έχει μήκος 29 μέτρων, πλάτος 6,5 μέτρων, φέρει τρεις (3) κύριες μηχανές, έχει προδιαγραφές εκτέλεσης αυτόνομων πλόων απόστασης μέχρι και 80 ναυτικών μιλίων, έχει δυναμικότητα 200 θέσεων (120 στους εσωτερικούς χώρους-σαλόνι) μαζί με το πλήρωμα αλλά και δυνατότητα μεταφοράς δέκα (10) μοτοποδήλατων.

Quote

Αυτό είναι το «ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1», το νέο γρήγορο πλοίο της καινούργιας ναυτιλιακής εταιρείας «C. S. FERRIES» του κ. Γαβριήλ Χατζηγαβριήλ, που ετοιμάζεται μέσα στον Ιούνιο να αλλάξει εντελώς τα δεδομένα για το ταξίδι στην Σαμοθράκη. Το evros-news,gr σας παρουσιάζει τις φωτογραφίες από την τελική μορφή που έχει πάρει εξωτερικά το πλοίο, στα ναυπηγεία της Χαλκίδας όπου και κατασκευάστηκε.

Το πλοίο είναι έτοιμο όχι μόνο εξωτερικά αλλά και εσωτερικά και ο ιδιοκτήτης του κ. Χατζηγαβριήλ μαζί με τους συνεργάτες του, κάνουν αγώνα δρόμου κυριολεκτικά, προκειμένου να ολοκληρωθούν όλες οι απαραίτητες γραφειοκρατικές διαδικασίες, να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι και να εξασφαλιστούν οι άδειες, ώστε να αρχίσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια, προκειμένου να γίνει η τελική αξιολόγηση. Υπολογίζουν μάλιστα ότι πριν το τέλος της εβδομάδας που έρχεται, το «ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1» όπως θα ονομαστεί τελικά (ίσως επειδή στα επιχειρηματικά πλάνα είναι να ακολουθήσουν και πλοία με το ίδιο όνομα ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 2 και 3), θα πέσει στο νερό ώστε να ξεκινήσουν οι απαραίτητες μετρήσεις και τα τεστ.

Η δρομολόγηση του καινούργιου πλοίου για την μεταφορά μόνον επιβατών σε καθημερινή βάση (μέσω των λιμανιών των Λουτρών και της Καμαριώτισσας) θα γίνεται σε χρόνο-ρεκόρ. Με την δυναμικότητα των μηχανών του θα αναπτύσσει ταχύτητα περίπου 30 ναυτικών μιλίων, οπότε το δρομολόγιο Αλέξανδρούπόλη – Λουτρά Σαμοθράκης θα εκτελείται σε χρονικό διάστημα 50-60 λεπτών μαζί με την διαδικασία απόπλου και πρόσδεσης.

Το πλοίο έχει μήκος 29 μέτρων, πλάτος 6,5 μέτρων, φέρει τρεις (3) κύριες μηχανές, έχει προδιαγραφές εκτέλεσης αυτόνομων πλόων απόστασης μέχρι και 80 ναυτικών μιλίων, έχει δυναμικότητα 200 θέσεων (120 στους εσωτερικούς χώρους-σαλόνι) μαζί με το πλήρωμα αλλά και δυνατότητα μεταφοράς δέκα (10) μοτοποδήλατων.

Σκοπός της εταιρίας είναι το νέο αυτό ολοκαίνουργιο σκάφος, εφ όσον ολοκληρωθούν τα ήδη δρομολογηθέντα έργα καθαρισμού και εκβάθυνσης του λιμένα των Θέρμων – Σαμοθράκης, να εκτελεί το δρομολόγιο σύνδεσης του νησιού της Σαμοθράκης με την Αλέξ/πόλη σε καθημερινή βάση μέσω του λιμένος των Θέρμων – Σαμοθράκης και επίσης προσδοκία της εταιρίας είναι, ακριβώς λόγω της ευελιξίας του πλοίου εκ της κατασκευής του αλλά της ταχύτητας που έχει την δυνατότητα να αναπτύσσει, η ταυτόχρονη με το κυρίως δρομολόγιο και αναλόγως του επιβατικού ενδιαφέροντος, σύνδεση του νησιού της Σαμοθράκης τόσο με τα αλλά νησιά του Βορείου Αιγαίου Λήμνο – Μυτιλήνη.

Η θέση του evros-news.gr: Πριν ακόμα δρομολογηθεί έχει θετική συνεισφορά στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σαμοθράκης

Το σημαντικό για το νησί της Σαμοθράκης και για τον Έβρο γενικότερα, είναι ότι το «ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1» πριν ακόμα δρομολογηθεί, έχει θετική συνεισφορά στο θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του νησιού. Κι αυτό γιατί λόγω του ανταγωνισμού που αναμένεται να δημιουργηθεί, μια και μπαίνει πρώτη φορά εδώ και πάρα πολλά χρόνια που είχε το μονοπώλιο η εταιρεία SAOS του Φώτη Μανούση, ο τελευταίος ανακοίνωσε ότι εκτός του «SAOS» θα αρχίσει δρομολόγια και το άλλο του οχηματαγωγό, το «Σαόνησος», αλλά και 2 νέα πλοία που ανακοίνωσε η Saos Ferries ότι θα είναι μόνο επιβατηγά όπως το «ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1» και θα διατεθούν για την σύνδεσή του νησιού με την Αλεξανδρούπολη, γεγονός που θα δώσει νέες προοπτικές ανάπτυξης στη Σαμοθράκη.

 

17352182_10209006485415488_4611299085017340986_n.jpg

18527746_1389354984477678_2418408637027396307_n.jpg

Webp.net-resizeimage-105-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • polmyt changed the title to Σαμοθράκη Ι
  • 2 weeks later...

Η αντίστροφη μέτρηση για τον ερχομό στην Αλεξανδρούπολη του «ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1», του νέου επιβατηγού ταχύπλοου της καινούργιας ναυτιλιακής εταιρείας «C. S. FERRIES» του κ. Γαβριήλ Χατζηγαβριήλ φαίνεται ότι άρχισε χθες. Κι αυτό γιατί όπως βλέπετε στην αποκλειστική φωτογραφία, το καινούργιο πλοίο του κ.Χατζηγαβριήλ έπεσε στο νερό και άρχισαν οι μετρήσεις και τα διάφορα τεστ που είναι απαραίτητα. Ο επιχειρηματίας μαζί με τους συνεργάτες του, κάνουν αγώνα δρόμου κυριολεκτικά, προκειμένου να ολοκληρωθούν όλες οι απαραίτητες γραφειοκρατικές διαδικασίες, να ακολουθήσουν από την Τετάρτη οι απαραίτητοι έλεγχοι από τις αρμόδιες υπηρεσίες και να γίνει η τελική αξιολόγηση.

Τα δρομολόγια του καινούργιου πλοίου για την μεταφορά μόνον επιβατών σε καθημερινή βάση (μέσω των λιμανιών των Λουτρών και της Καμαριώτισσας) θα γίνεται σε χρόνο-ρεκόρ. Με την δυναμικότητα των μηχανών του θα αναπτύσσει ταχύτητα περίπου 30 ναυτικών μιλίων, οπότε το δρομολόγιο Αλέξανδρούπόλη – Λουτρά Σαμοθράκης θα εκτελείται σε χρονικό διάστημα 50-60 λεπτών μαζί με την διαδικασία απόπλου και πρόσδεσης.

Samothraki.jpg

Samothraki (2).jpg

Link to comment
Share on other sites

Ευθύνες στον Ο.Λ. Αλεξανδρούπολης και στο Δήμο Σαμοθράκης για το λιμάνι των Θέρμων (που δεν είναι έτοιμο για να δεχτεί τα μικρά επιβατηγά που κατασκευάστηκαν) ρίχνει ο Γαβριήλ Χατζηγαβριήλ σε συνέντευξη στο Maximum FM 93.6 και εντός των ημερών το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1 αναμένεται να ξεκινήσει  δρομολόγια. Τέλος αυτή είναι η σελίδα της εταιρείας (CS Ferries) του Σαμοθράκης Ι.

Link to comment
Share on other sites

Ολοκληρώθηκαν οι έλεγχοι στο ταχύπλοο επιβατηγό πλοίο «ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1» της εταιρείας «CS Ferries» του κ.Γαβριήλ Χατζηγαβριήλ, πήραν στα χέρια τους το απαραίτητο Πιστοποιητικό Ελευθεροπλοίας και το νέο πλοίο που δρομολογείται στην γραμμή Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη, ξεκίνησε το πρώτο του ταξίδι από τον Πειραιά για το νησί και στη συνέχεια την Αλεξανδρούπολη.

 

Link to comment
Share on other sites

Λίγο μετά τις 5 το απόγευμα μπήκε για πρώτη φορά στο λιμάνι της Καμαριώτισσας το ΣΑΜΟΘΡΆΚΗ Ι της CS FERRIES του κυρίου Γαβριήλ Χατζηγαβριήλ. Το σκάφος πλαγιοδετησε στο λιμάνι, αφού είχε μαζευτεί αρκετός κόσμος για να το υποδεχτεί. Αμέσως μετά βγήκε ο πλοιοκτήτης, τον οποίο κατευθείαν οι παρευρισκόμενοι ευχήθηκαν καλοτάξιδο, καλές δουλειές και όλα τα σχετικά. Όποιος ήθελε μπορούσε να ανέβει στο πλοίο για να το δει και εσωτερικά.

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο Τύπου από το γραφείο Δημάρχου Σαμοθράκης για την άφιξη του ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ Ι 

Quote

Η άφιξη στο λιμάνι της Καμαριώτισσας του πλοίου ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ Ι σημαίνει την ολοκλήρωση μιας σημαντικής επένδυσης.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στην εταιρεία CS FERRIES, καλοτάξιδο το νέο πλοίο. Η άφιξη του ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ Ι και η δρομολόγησή του προσεχώς, τονώνει την αναμονή της τοπικής επιχειρηματικής κοινότητας για την ολοκλήρωση των σχεδίων της εταιρείας SAOS FERRIES με την άφιξη των πλοίων της, κυρίως του ΣΑΟΝΗΣΟΣ αλλά και του ΖΕΦΥΡΟΣ.

 

Link to comment
Share on other sites

Με καλό καιρό, μια χαρά θα είναι το βαποράκι. Τώρα με εκείνους τους μαΐστρους που δέρνουν το Θρακικό, δεν γνωρίζω. Επειδή όμως έχουν γνώση οι φύλακες, πάνω από τα χειριστήρια της πρύμνης (η οποία διακοσμείται με ωραία έπιπλα κήπου), από τα ρέλια κρέμονται δύο γεμάτες πλεξούδες σκόρδα, από τα τα Εβρίτικα τα πολύ δυνατά, που αποτρέπουν πάσα βασκανία.

Τέλος πάντως, καλά ταξίδια να έχει και καλές δουλειές στους ιδιοκτήτες του, πέρα από την πλάκα.

SAMOTHRAKI 1 @ALEXANDROUPOLIS  20170630_071931.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεμένο και καθηλωμένο στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, εξακολουθεί να βρίσκεται εδώ και 18 μέρες το νέο ταχύπλοο επιβατηγό σκάφος «ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1» της εταιρείας CS FERRIES του κ.Γαβριήλ Χατζηγαβριήλ, αφού οι γραφειοκρατικές διαδικασίες που αφορούν την έφκριση των δρομολογίων, δεν του επιτρέπουν σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωση της εταιρείας, να ξεκινήσει δρομολόγια για το νησί της Σαμοθράκης. Συγκεκριμένα, το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1 «έδεσε» στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης στις 23 Ιουνίου και από τότε περιμένει την έγκριση των δρομολογίων από το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Αυτό τουλάχιστον επισημαίνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, αλλά δεν αποκλείεται να υπάρχουν και άλλα γραφειοκρατικά κολλήματα που δεν επιτρέπουν να δοθεί άδεια, προκειμένου μεσούσης της τουριστικής περιόδου και με δεδομένο το πρόβλημα της συγκοινωνίας προς το πανέμορφο νησί της Σαμοθράκης, να αρχίσει τα δρομολόγια.

Quote

«Η εταιρία μας, σας ενημερώνει ότι η πλοίο της, με την επωνυμία «ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1», που θα δρομολογηθεί στην γραμμή Αλεξ/πόλης -Σαμοθράκης , βρίσκεται από 23 Ιουνίου 2017 προσδεμένο στο λιμάνι της Αλεξ/πόλης, αναμένοντας χωρίς δική της υπαιτιότητα την ολοκλήρωση εκείνων των επιβαλλόμενων από την νομοθεσία γραφειοκρατικών διαδικασιών, που θα επιτρέψουν την έναρξη των αιτηθέντων δρομολογίων, έτσι ώστε να είναι δυνατή στο μέλλον η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Γίνεται αντιληπτό ότι επιθυμία μας, είναι η όσο το δυνατόν γρηγορότερη έναρξη των δρομολογίων και εργαζόμεθα για τον σκοπό αυτό.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αύριο στις 16:00 θα γίνει ο αγιασμός και τα εγκαίνια του πλοίου στο λιμάνι της Καμαριωτισσας και στις 17:00 είναι προγραμματισμένη η πρώτη αναχώρηση για το πρώτο εμπορικό του δρομολόγιο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απαγόρευση απόπλου στο ταχύπλοο ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1 της CS Ferries επέβαλλε το Λιμεναρχείο Αλεξανδρούπολης λόγω έλλειψης του απαραίτητου πιστοποιητικού ασφαλείας ISM, κάτι που είχε πάντως καταγγείλει η SAOS Ferries και η απάντηση της CS Ferries ήταν ότι δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα και θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι συμβαίνει με τα επιβατικά, στα ποντοπόρα όμως δεν υπάρχει "πιστοποιητικό ISM". Υπάρχουν 2 διαφορετικά πιστοποιητικά. Το DOC(Document of Compliance) που πιστοποιεί την συμμόρφωση της στεριανής πλευράς(εταιρεία) με τον Κώδικα, και υπάρχει και SMC(Safety Management Certificate) που πιστοποιεί τη συμμόρφωση του πλοίου με τον Κώδικα. Αν ισχύει το ίδιο στα επιβατικά, θα ήταν ενδιαφέρον να μαθαίναμε τι ακριβώς είναι αυτό που λείπει. 

Link to comment
Share on other sites

Το οποίο το δρομολόγιο το εκτελεί σε 90 και όχι 50-60 λεπτά, τουλάχιστον βάσει προγράμματος. Και ως ταχύτητα του πλοίου στην ιστοσελίδα της εταιρείας αναφέρεται 22 κόμβοι και ουχί 30.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι το Σαμοθράκη Ι το διαφήμιζε μια ώρα τη διαδρομή!! (Το δρομολόγιο το δίνει σε 1:20). Μάλλον μπερδεύτηκες με το Ζέφυρος της Saos Ferries που θυμάμαι σε δηλώσεις να λέγονται αυτές οι ταχύτητες και σαν χρόνο ταξιδιού μια ώρα. 

Link to comment
Share on other sites

On 13/6/2017 at 2:00 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η αντίστροφη μέτρηση για τον ερχομό στην Αλεξανδρούπολη του «ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 1», του νέου επιβατηγού ταχύπλοου της καινούργιας ναυτιλιακής εταιρείας «C. S. FERRIES» του κ. Γαβριήλ Χατζηγαβριήλ φαίνεται ότι άρχισε χθες. Κι αυτό γιατί όπως βλέπετε στην αποκλειστική φωτογραφία, το καινούργιο πλοίο του κ.Χατζηγαβριήλ έπεσε στο νερό και άρχισαν οι μετρήσεις και τα διάφορα τεστ που είναι απαραίτητα. Ο επιχειρηματίας μαζί με τους συνεργάτες του, κάνουν αγώνα δρόμου κυριολεκτικά, προκειμένου να ολοκληρωθούν όλες οι απαραίτητες γραφειοκρατικές διαδικασίες, να ακολουθήσουν από την Τετάρτη οι απαραίτητοι έλεγχοι από τις αρμόδιες υπηρεσίες και να γίνει η τελική αξιολόγηση.

Τα δρομολόγια του καινούργιου πλοίου για την μεταφορά μόνον επιβατών σε καθημερινή βάση (μέσω των λιμανιών των Λουτρών και της Καμαριώτισσας) θα γίνεται σε χρόνο-ρεκόρ. Με την δυναμικότητα των μηχανών του θα αναπτύσσει ταχύτητα περίπου 30 ναυτικών μιλίων, οπότε το δρομολόγιο Αλέξανδρούπόλη – Λουτρά Σαμοθράκης θα εκτελείται σε χρονικό διάστημα 50-60 λεπτών μαζί με την διαδικασία απόπλου και πρόσδεσης.

 

Για το ίδιο δεν μιλάμε;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...