Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

 

 

15 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Δεν νομίζω ότι το Σαμοθράκη Ι το διαφήμιζε μια ώρα τη διαδρομή!! (Το δρομολόγιο το δίνει σε 1:20). Μάλλον μπερδεύτηκες με το Ζέφυρος της Saos Ferries που θυμάμαι σε δηλώσεις να λέγονται αυτές οι ταχύτητες και σαν χρόνο ταξιδιού μια ώρα. 

 

15 hours ago, Nikos_Chania said:

 

Για το ίδιο δεν μιλάμε;

 

Και οι δύο έχετε δίκιο. Έτσι διαφημίζονται και τα δύο σκάφη, όχι μόνο το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ Ι, ότι θα έπιαναν το δρομολόγιο σε 1 ώρα  Ιπερίπου. Η αλήθεια είναι ότι κανένα δεν πλησίασε. 1:30 - 1:35 κάνουν. Παλιά όταν είχε τα λεγόμενα δελφίνια, μία ώρα το έκαναν. 

ΤοΣΑΜΟΘΡΑΚΗ Ι, το εμπιστεύτηκε περισσότερο ο κόσμος της τοπικής κοινωνίας, πρώτον λόγο του ότι έσπασε το μονοπώλιο και δεύτερο λόγο των πολλών προβλημάτων που έβγαλε το άλλο (αλήθεια ξέρει κανείς από κάτω να μας πει αν το ΖΈΦΥΡΟΣ ήταν όντως καινούργιο, γιατί εδώ πολλά ακούγονται;).

Αν το ΖΈΦΥΡΟΣ ήταν εντάξει, μόλις έστρωναν οι μηχανές, λένε αυτοί που ξέρουν, μπορούσε να πιάσει 1 ώρα με 1:10.

Το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ Ι έχει πολύ ωραίο ταξίδι, ταξίδεψα μία φορά με 5 μποφόρ και μία με 6. Με 6 ήταν πολύ καλύτερα γιατί ο καιρός ήταν πίσω μας ενώ στα 5 τον είχαμε κόντρα.

Μια νέα εποχή άρχισε για την συγκοινωνία Αλεξανδρούπολης - Σαμοθράκης, κάποιοι όμως δεν μπορούν ή δεν θέλουν να το πιστέψουν γιατί τους βόλευε το μονοπώλιο, αλλά όπως λέει και ένας φίλος, το μονοπώλιο είναι ο καρκίνος του εμπορίου.....

 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 3/12/2016 at 8:01 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

έχει δυναμικότητα 200 θέσεων (120 στους εσωτερικούς χώρους-σαλόνι) μαζί με το πλήρωμα

Το καλοκαιρινό πρωτόκολλο του Σαμοθράκη Ι είναι 195 άτομα και το χειμερινό του πρωτόκολλο είναι 100 άτομα. 

Link to comment
Share on other sites

  • polmyt changed the title to Σαμοθράκη Ι (Ν. Πειραιά 12474)
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Υπάρχουν δημοσιεύματα ότι πουλήθηκε το Σαμοθράκη 1 σε εταιρεία τουριστικών σκαφών στις Σποράδες. Οι πληροφορίες το θέλουν να φεύγει από την Σαμοθράκη και θα πραγματοποιεί πλέον δρομολόγια όχι σε κάποια γραμμή στις Σποράδες συνδέοντας τα νησιά μεταξύ τους ή με τον Βόλο, αλλά θα μετατραπεί σε τουριστικό σκάφος. Θα χρησιμοποιείται δηλαδή, όπως και τα άλλα σκάφη της εταιρείας που το απέκτησε, ως τουριστικό για τον γύρο των νησιών.

Link to comment
Share on other sites

On 25/9/2017 at 5:16 AM, samothrax said:

Μια νέα εποχή άρχισε για την συγκοινωνία Αλεξανδρούπολης - Σαμοθράκης, κάποιοι όμως δεν μπορούν ή δεν θέλουν να το πιστέψουν γιατί τους βόλευε το μονοπώλιο, αλλά όπως λέει και ένας φίλος, το μονοπώλιο είναι ο καρκίνος του εμπορίου.....

 

2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Σαμοθράκη Ι έφυγε χθες από την Αλεξανδρούπολη και έφτασε σήμερα στην Αμαλιαπολη στην έδρα της Ελισάβετ Κρουαζιέρες.

...και έληξε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Υπάρχει θέληση της εταιρείας να συνεχίσει με καποιο άλλο πλοιο;

Link to comment
Share on other sites

Χλωμό το βλέπω όταν πλέον θα υπάρχει ανταγωνισμός θεωρητικά από τα 4 σκάφη της Saos Ferries. Κακά τα ψέματα συγκεκριμένου τύπου σκάφος δεν ενδείκνυται για τη γραμμή της Σαμοθράκης ειδικά το χειμώνα.

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Χλωμό το βλέπω ότι πλέον θα υπάρχει ανταγωνισμός θεωρητικά από τα 4 σκάφη της Saos Ferries. Κακά τα ψέματα συγκεκριμένου τύπου σκάφος δεν ενδείκνυται για τη γραμμή της Σαμοθράκης ειδικά το χειμώνα.

Εγώ χλωμό βλέπω η Σάος να ανεβάσει ταχύπλοο ξανά στην Σαμοθράκη εκτός κι αν τολμήσει και φανεί άλλη εταιρία με ταχύπλοο τότε φυσικά και η Σάος θα ξαναφέρει κάποιο δικό της. Αυτά (αυτό) που έχει ή θα τα (το) πουλήσει ή θα τα (το) βάλει σε άλλη γραμμή.

Edited by samothrax
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Και αυτό πλεον όπως ειδαμε περναει μια βολτα από Σκιαθο.

Κανονικα δενει στο λιμανι με τα τουριστικα αλλα τη μερα που το πετυχα,πιθανον λογω ελειψης θεσης, φορτωσε από το κανονικο λιμανι και απο οπου και αναχωρησε.Εικαζω ότι το πλοιο εχει σαν βαση του το Αχιλλειο στη Μαγνησια

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Το Ελισάβετ Άννα είναι δεμένο στο λιμανάκι της Αμαλιαπολης όπου ξεχειμωνιάζει δίπλα στο ομόσταυλο Καπεταν Κώστας. Από ότι παρατήρησα στην αριστερή πλευρά δεν έχει δελφίνι δίπλα από το όνομα της εταιρείας, ενώ στη δεξιά πλευρά υπάρχει κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το Ελισάβετ Άννα έχει κατασκευαστεί στη Χαλκίδα και αγοράστηκε από την εταιρεία Ελισάβετ Κρουαζιέρες το Φεβρουάριο του 2018. Το πλοίο έχει  νηολόγιο Βόλου 68, έχει μήκος 27,30 μέτρα, πλάτος 6,45 μέτρα, έχει 3 κύριες μηχανές IVECO (που του δίνουν μεγίστη ταχύτητα 21 κόμβων) και 2 ηλεκτρογεννήτριες και αποτελείται από δυο καταστρώματα. Στο κάτω κατάστρωμα υπάρχει ένα κλειστό σαλόνι με τραπεζάκια και καθίσματα με κλιματισμό, το κυλικείο όπως και η γέφυρα του πλοίου. Στο πάνω κατάστρωμα υπάρχει ένας ανοικτός χώρος με πλαστικά καθίσματα καλυμμένο με τέντα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...