Nick the Greek Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 Όπως είπαμε παραπάνω το Stena Embla πάει και αυτό από το Δουβίνο στο Χερβούργο για 1 φορά την εβδομάδα, αφήνοντας μάλλον μόνο του το Stena Adventurer στα δρομολόγια Δουβλίνο - Holyhead. Οπότε το δρομολόγιο του Stena Embla για τη Γαλλία θα γίνεται το ΣΚ. Την ίδια στιγμή η Brittany Ferries, εν μέσω φημών πως πρόκειται να ξεκινήσει γραμμή ανάμεσα στο Rosslare και τη Χάβρη, πρός το παρόν ξεκινά δρομολόγια ανάμεσα στο Rosslare και το Χερβούργο ήδη από σήμερα με τον παλιό μας γνώριμο Cap Finistere στο ρόλο αυτό. Το Cap Finistere αντικαθιστά το Connemara στη γραμμή Rosslare - Bilbao βασικά, με την ταχύτητά του να του επιτρέπει να προσθέσει και το πέρασμα στο Χερβούργο στο εβδομαδιαίο του πρόγραμμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 Η Stena Line επιβεβαίωσε πως το πρώτο δρομολόγιό της με το Stena Estrid -και όχι το Stena Embla όπως εκ παραδρομής έγραψα παραπάνω- από το Rosslare για το Χερβούργο ήταν sold out με 175 νταλίκες επάνω στο πλοίο. Ταυτόχρονα επιβεβαιώνει πως η πτώση της κίνησης στη γραμμή Dublin - Holyhead είναι της τάξεως του 50%. Την ίδια στιγμή οι μεταφορείς λένε πως η μετάβαση στην ηπειρωτική Ευρώπη μέσω του ΗΒ εξακολουθεί να είναι προτιμότερη γι αυτούς και γιατί δεν υπάρχει αρκετή χωρητικότητα στο Ιρλανδία - Continent αλλά και λόγω κόστους. Κοινώς γκρινιάζουν για τις τιμές, πλήν όμως οι ακτοπλοικές τους έχουν βρεί τώρα στην ανάγκη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 27, 2021 Share Posted January 27, 2021 Από αύριο Πέμπτη και σύμφωνα με απόφαση της Γαλλικιάς κυβέρνησης, οι οδηγοί της γραμμής που εισέρχονται σε Γαλλικό έδαφος θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με αρνητικό covid τεστ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted January 27, 2021 Share Posted January 27, 2021 Το οποίο σύμφωνα με το δημοσίευμα θα είναι τεστ αντιγόνου (δηλαδή rapid) και θα γίνεται δωρεάν σε συγκεκριμένα σημεία πλησίον των λιμένων του Rosslare και του Δουβλίνου, ως απόρροια της συνεννόησης Γαλλίας-Ιρλανδιας για το εν λόγω ζήτημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 29, 2021 Share Posted January 29, 2021 Πραγματικός οργασμός στις συγεκριμμένες γραμμές, η Britanny Ferries βρίσκεται σε εντατικές διαδικασίες προκειμένου να ανοίξει όχι μία αλλά 2 καινούριες γραμμές από την Ιρλανδία πρός τη βόρειο Γαλλία. Οι προορισμοί στη Γαλλία θα είναι το Roscoff και το St. Malo, προορισμοί στους οποίους η εταιρεία είναι ήδη παρούσα. Το άρθρο δεν αναφέρει το λιμάνι από την Ιρλανδία, φαντάζομαι όμως το Rosslare ή στη χειρότερη το Cork. Το πλοίο που προτίθενται να χρησιμοποιήσουν στις δύο αυτές γραμμές είναι το Armorique ενώ η εμπορική στόχευση θα είναι περισσότερο σε ασυνόδευτες καρότσες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 1, 2021 Share Posted February 1, 2021 Ώρα να δούμε και αριθμούς, ο ΟΛΠ του Rosslare ανακοίνωσε αύξηση 45% στην κίνηση σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2020 στο λιμάνι. Την ίδια στιγμή η κίνηση για το ΗΒ από την Ιρλανδία έχει πέσει σε ποσοστό 49%, γεγονός που ώθησε την Stena Line να θέσει σε κάποιο πρόγραμμα παύσης εργασίας υποστηριζόμενο από την κυβέρνηση, το 25% των εργατών της στο Holyhead. Την ίδια στιγμή η Irish Ferries έβαλε και το Epsilon να κάνει ένα πέρασμα από το Δουβλίνο στο Χερβούργο κάθε Σαββατοκύριακό, προσθέτωντας έτσι μία αναχώρηση στη γραμμή αυτή, την οποία ήδη εξυπηρετούσε. Εκεί στην Ιρλανδία ζούν ένα παρατεταμένο 15Αυγουστο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 4, 2021 Share Posted March 4, 2021 Η DFDS θα προσθέσει και τέταρτο πλοίο στη γραμμή Rosslare- Dunkerque από την 1η Απριλίου. Το πλοίο θα είναι το Ark Dania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 4, 2021 Share Posted March 4, 2021 Το οποίο είναι κανονικό roro, όχι επιβατηγό που χρησιμοποιείται σαν roro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 10, 2022 Author Share Posted January 10, 2022 (edited) Σύμφωνα με τους συβασθενεξϊSeven Sisters, στη θέση του Visby, για οσο διαρκέσει η ακινησία του. Ήδη πλέει προς Landskrona Edited January 10, 2022 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted January 11, 2022 Share Posted January 11, 2022 Θα έχει ενδιαφέρον εάν θα διπλώσει το Drotten. Οι μόνες γραμμές που δεν έχουν περικοπεί είναι μεταξύ Γερμανίας-Σουηδίας! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 14, 2022 Share Posted March 14, 2022 Στη μάχη του Rosslare - Cherbourg έχει ριχτεί και το roro της Seatruck που λέγεται Seatruck Panorama. Αυτοί δεν έχουν γραμμή στη Γαλλία οπότε μάλλον πρόκειται για κάποια ναύλωση της Irish Ferries. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted March 15, 2022 Share Posted March 15, 2022 Αντικαθιστά το Stena Vinga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted July 6, 2022 Share Posted July 6, 2022 Από τις 23 Ιουλίου, και η Finnlines ανεβαίνει στο τρένο της σύνδεσης της Ιρλανδίας με την ηπειρωτική Ευρώπη. Σ' εκείνη την ημερομηνία το Finnpulp(της γνωστής σειράς από τα Jinling) πρόκειται να ξεκινήσει τη σύνδεση του Rosslare με το Zeebrugge δύο φορές την εβδομάδα. Αν προσθέσει κανείς και τα 2 δρομολόγια του Eurocargo Bari από το Cork, ο όμιλος Grimaldi θα έχει 4 εβδομαδιαίες συνδέσεις ανάμεσα στην Ιρλανδία και την ηπειρωτική Ευρώπη. Γενικά έχω την αίσθηση ότι εκτός κι αν η Ιρλανδία επαναλαμβάνει το οικονομικό θαύμα της Ιαπωνίας μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, παραείναι πολλή η προσφερόμενη χωρητικότητα σε αυτήν τη γραμμή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 15, 2022 Share Posted December 15, 2022 Δύο αναχωρήσεις κάθε εβδομάδα θα περιλαμβάνει η καινούρια γραμμή που πρόκειται να ξεκινήσει από τις αρχές του νέου έτους η Cobelfret ανάμεσα στο Δουβλίνο και το Santader της Ισπανίας. Υπενθυμίζω πως υπάρχει ήδη η τριγωνική γραμμή Dublin - Santander - Liverpool - Dublin, που τον τελευταίο καιρό εκτελείται είτε από το Maxine, είτε από το Frijsenborg. Φαντάζομαι πως θα υπάρξει τροποποίηση μια και στο ίδιο άρθρο φαίνεται πως το φορτίο για το Liverpool θα γίνεται πια μεταφόρτωση στο Δουβλίνο, άρα μάλλον θα κοπεί η απ' ευθείας σύνδεση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 15, 2022 Author Share Posted December 15, 2022 Πιθανόν η προσέγγιση στο Liverpool να προκαλεί καθυστερήσεις λόγω των τελωνειακών ελέγχων και της μετά brexit γραφειοκρατίας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 15, 2022 Share Posted December 15, 2022 Καθόλου απίθανο. Γενικά πάντως έχω την αίσθηση πως αρχίζει να ομαλοποιείται και να εξορθολογίζεται το πράγμα μετά 1) το Brexit, 2) την κατά τα φαινόμενα λήξη της ιστορίας του Covid όσον αφορά τις οικονομικές του επιπτώσεις και 3) την ένταξη των επιπτώσεων του πολέμου στα αποτελέσματα των εταιρειών. Οπότε θα δούμε πραγματικά ποιές ροές κίνησης και γραμμές είναι εδώ για να μείνουν πραγματικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 25, 2023 Share Posted October 25, 2023 Τεράστια αύξηση στην κίνηση ανάμεσα στην Ιρλανδία και τη Γαλλία αλλά και την Ισπανία αναφέρει η εταιρεία. Δεν δίνει ξεχωριστά νούμερα αλλά συνολικά λέει πως η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 76% ενώ η κίνηση φορτηγών σημείωσε αύξηση 205% ενώ η αντίστοιχη κίνηση από το ΗΒ μειώθηκε. Αντανακλώντας αυτήν την άνοδο, η εταιρεία για το 2024 θα προσφέρει μέχρι 8 εβδομαδιαία δρομολόγια ανάμεσα στην Ιρλανδία και τη Γαλλία, σύν άλλα 4 για την Ισπανία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 8, 2023 Share Posted November 8, 2023 Έχουμε αλλαγές στις γραμμές της Ιρλανδίας με την ηπειρωτική Ευρώπη. Ξεκινάμε από το γεγονός ότι η εβδομαδιαία σύνδεση της Χάβρης με το Rosslare που ελάμβανε χώρα κάθε Παρασκευή απόγευμα από τη Χάβρη, κόβεται άμεσα. Το δρομολόγιο αυτό γινόταν από το Cotentin. Αντ’ αυτού, το Cotentin θα κάνει μεν δρομολόγιο από τη Γαλλία για το Rosslare, με αφετηρία το Χερβούργο όμως αντί για τη Χάβρη. Για όσους δεν γνωρίζουν τη γεωγραφία της περιοχής, η Βορειοανατολική Γαλλία(Χάβρη) εγκαταλείπεται για χάρη της Βορειοδυτικής(Χερβουργο), που είναι και πολύ λιγότερα πλεύσιμα μίλια για το Rosslare. Αυτό σημαίνει πως Brittany Ferries και Stena Line έρχονται σε ακόμη μεγαλύτερο ανταγωνισμό στη γραμμή του Χερβούργου, με τη Stena Line φυσικά να κρατά ξεκάθαρα τα ηνία. Πιο συγκεκριμένα η Stena Line προσφέρει 6 δρομολόγια την εβδομάδα πρός κάθε κατεύθυνση με τα Stena Horizon και Stena Vision ενώ η Brittany Ferries κάνει 2 δρομολόγια, ένα με το Cotentin κάθε Σάββατο και ένα με το Santona κάθε Δευτέρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now