Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Όπως είπαμε παραπάνω το Stena Embla πάει και αυτό από το Δουβίνο στο Χερβούργο για 1 φορά την εβδομάδα, αφήνοντας μάλλον μόνο του το Stena Adventurer στα δρομολόγια Δουβλίνο - Holyhead. Οπότε το δρομολόγιο του Stena Embla για τη Γαλλία θα γίνεται το ΣΚ.

 

Την ίδια στιγμή η Brittany Ferries, εν μέσω φημών πως πρόκειται να ξεκινήσει γραμμή ανάμεσα στο Rosslare και τη Χάβρη, πρός το παρόν ξεκινά δρομολόγια ανάμεσα στο Rosslare και το Χερβούργο ήδη από σήμερα με τον παλιό μας γνώριμο Cap Finistere στο ρόλο αυτό. Το Cap Finistere αντικαθιστά το Connemara στη γραμμή Rosslare - Bilbao βασικά, με την ταχύτητά του να του επιτρέπει να προσθέσει και το πέρασμα στο Χερβούργο στο εβδομαδιαίο του πρόγραμμα. 

 

Link to comment
Share on other sites

Η Stena Line επιβεβαίωσε πως το πρώτο δρομολόγιό της με το Stena Estrid -και όχι το Stena Embla όπως εκ παραδρομής έγραψα παραπάνω- από το Rosslare για το Χερβούργο ήταν sold out με 175 νταλίκες επάνω στο πλοίο. Ταυτόχρονα επιβεβαιώνει πως η πτώση της κίνησης στη γραμμή Dublin - Holyhead είναι της τάξεως του 50%. Την ίδια στιγμή οι μεταφορείς λένε πως η μετάβαση στην ηπειρωτική Ευρώπη μέσω του ΗΒ εξακολουθεί να είναι προτιμότερη γι αυτούς και γιατί δεν υπάρχει αρκετή χωρητικότητα στο Ιρλανδία - Continent αλλά και λόγω κόστους. Κοινώς γκρινιάζουν για τις τιμές, πλήν όμως οι ακτοπλοικές τους έχουν βρεί τώρα στην ανάγκη.

Link to comment
Share on other sites

Από αύριο Πέμπτη και σύμφωνα με απόφαση της Γαλλικιάς:D κυβέρνησης, οι οδηγοί της γραμμής που εισέρχονται σε Γαλλικό έδαφος θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με αρνητικό covid τεστ

Link to comment
Share on other sites

Το οποίο σύμφωνα με το δημοσίευμα θα είναι τεστ αντιγόνου (δηλαδή rapid) και θα γίνεται δωρεάν σε συγκεκριμένα σημεία πλησίον των λιμένων του Rosslare και του Δουβλίνου, ως απόρροια της συνεννόησης Γαλλίας-Ιρλανδιας για το εν λόγω ζήτημα.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικός οργασμός στις συγεκριμμένες γραμμές, η Britanny Ferries βρίσκεται σε εντατικές διαδικασίες προκειμένου να ανοίξει όχι μία αλλά 2 καινούριες γραμμές από την Ιρλανδία πρός τη βόρειο Γαλλία. Οι προορισμοί στη Γαλλία θα είναι το Roscoff και το St. Malo, προορισμοί στους οποίους η εταιρεία είναι ήδη παρούσα. Το άρθρο δεν αναφέρει το λιμάνι από την Ιρλανδία, φαντάζομαι όμως το Rosslare ή στη χειρότερη το Cork. Το πλοίο που προτίθενται να χρησιμοποιήσουν στις δύο αυτές γραμμές είναι το Armorique ενώ η εμπορική στόχευση θα είναι περισσότερο σε ασυνόδευτες καρότσες.

Link to comment
Share on other sites

Ώρα να δούμε και αριθμούς, ο ΟΛΠ του Rosslare:D ανακοίνωσε αύξηση 45% στην κίνηση σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2020 στο λιμάνι. Την ίδια στιγμή η κίνηση για το ΗΒ από την Ιρλανδία έχει πέσει σε ποσοστό 49%, γεγονός που ώθησε την Stena Line να θέσει σε κάποιο πρόγραμμα παύσης εργασίας υποστηριζόμενο από την κυβέρνηση, το 25% των εργατών της στο Holyhead. Την ίδια στιγμή η Irish Ferries έβαλε και το Epsilon να κάνει ένα πέρασμα από το Δουβλίνο στο Χερβούργο κάθε Σαββατοκύριακό, προσθέτωντας έτσι μία αναχώρηση στη γραμμή αυτή, την οποία ήδη εξυπηρετούσε. Εκεί στην Ιρλανδία ζούν ένα παρατεταμένο 15Αυγουστο.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 10 months later...
  • 2 months later...

Στη μάχη του Rosslare - Cherbourg έχει ριχτεί και το roro της Seatruck που λέγεται Seatruck Panorama. Αυτοί δεν έχουν γραμμή στη Γαλλία οπότε μάλλον πρόκειται για κάποια ναύλωση της Irish Ferries.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Από τις 23 Ιουλίου, και η Finnlines ανεβαίνει στο τρένο της σύνδεσης της Ιρλανδίας με την ηπειρωτική Ευρώπη. Σ' εκείνη την ημερομηνία το Finnpulp(της γνωστής σειράς από τα Jinling) πρόκειται να ξεκινήσει τη σύνδεση του Rosslare με το Zeebrugge δύο φορές την εβδομάδα. Αν προσθέσει κανείς και τα 2 δρομολόγια του Eurocargo Bari από το Cork, ο όμιλος Grimaldi θα έχει 4 εβδομαδιαίες συνδέσεις ανάμεσα στην Ιρλανδία και την ηπειρωτική Ευρώπη. 

 

Γενικά έχω την αίσθηση ότι εκτός κι αν η Ιρλανδία επαναλαμβάνει το οικονομικό θαύμα της Ιαπωνίας μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, παραείναι πολλή η προσφερόμενη χωρητικότητα σε αυτήν τη γραμμή. 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Δύο αναχωρήσεις κάθε εβδομάδα θα περιλαμβάνει η καινούρια γραμμή που πρόκειται να ξεκινήσει από τις αρχές του νέου έτους η Cobelfret ανάμεσα στο Δουβλίνο και το Santader της Ισπανίας. Υπενθυμίζω πως υπάρχει ήδη η τριγωνική γραμμή Dublin - Santander - Liverpool - Dublin, που τον τελευταίο καιρό εκτελείται είτε από το Maxine, είτε από το Frijsenborg. Φαντάζομαι πως θα υπάρξει τροποποίηση μια και στο ίδιο άρθρο φαίνεται πως το φορτίο για το Liverpool θα γίνεται πια μεταφόρτωση στο Δουβλίνο, άρα μάλλον θα κοπεί η απ' ευθείας σύνδεση.

Link to comment
Share on other sites

Καθόλου απίθανο. Γενικά πάντως έχω την αίσθηση πως αρχίζει να ομαλοποιείται και να εξορθολογίζεται το πράγμα μετά 1) το Brexit, 2) την κατά τα φαινόμενα λήξη της ιστορίας του Covid όσον αφορά τις οικονομικές του επιπτώσεις και 3) την ένταξη των επιπτώσεων του πολέμου στα αποτελέσματα των εταιρειών. Οπότε θα δούμε πραγματικά ποιές ροές κίνησης και γραμμές είναι εδώ για να μείνουν πραγματικά.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Τεράστια αύξηση στην κίνηση ανάμεσα στην Ιρλανδία και τη Γαλλία αλλά και την Ισπανία αναφέρει η εταιρεία. Δεν δίνει ξεχωριστά νούμερα αλλά συνολικά λέει πως η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 76% ενώ η κίνηση φορτηγών σημείωσε αύξηση 205% ενώ η αντίστοιχη κίνηση από το ΗΒ μειώθηκε. Αντανακλώντας αυτήν την άνοδο, η εταιρεία για το 2024 θα προσφέρει μέχρι 8 εβδομαδιαία δρομολόγια ανάμεσα στην Ιρλανδία και τη Γαλλία, σύν άλλα 4 για την Ισπανία. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έχουμε αλλαγές στις γραμμές της Ιρλανδίας με την ηπειρωτική Ευρώπη. Ξεκινάμε από το γεγονός ότι η εβδομαδιαία σύνδεση της Χάβρης με το Rosslare που ελάμβανε χώρα κάθε Παρασκευή απόγευμα από τη Χάβρη, κόβεται άμεσα. Το δρομολόγιο αυτό γινόταν από το Cotentin. Αντ’ αυτού, το Cotentin θα κάνει μεν δρομολόγιο από τη Γαλλία για το Rosslare, με αφετηρία το Χερβούργο όμως αντί για τη Χάβρη. Για όσους δεν γνωρίζουν τη γεωγραφία της περιοχής, η Βορειοανατολική Γαλλία(Χάβρη) εγκαταλείπεται για χάρη της Βορειοδυτικής(Χερβουργο), που είναι και πολύ λιγότερα πλεύσιμα μίλια για το Rosslare.

 

Αυτό σημαίνει πως Brittany Ferries και Stena Line έρχονται σε ακόμη μεγαλύτερο ανταγωνισμό στη γραμμή του Χερβούργου, με τη Stena Line φυσικά να κρατά ξεκάθαρα τα ηνία. Πιο συγκεκριμένα η Stena Line προσφέρει 6 δρομολόγια την εβδομάδα πρός κάθε κατεύθυνση με τα Stena Horizon και Stena Vision ενώ η Brittany Ferries κάνει 2 δρομολόγια, ένα με το Cotentin κάθε Σάββατο και ένα με το Santona κάθε Δευτέρα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...