Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

To Superfast Baleares δεν φαίνεται να μένει για πολύ ναυλωμένο στην UN RoRo, αφού στα τέλη της άνοιξης περνά για δύο χρόνια στη Moby για τη Σαρδηνία και είναι το πλοίο 3500 γραμμικών μέτρων και 27 knots για το οποίο έκανε λόγο πριν δύο ημέρες ο Onorato.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/28/2017 at 11:19 PM, Nick the Greek said:

Σύμφωνα με δημοσίευμα του ιταλικού site, pazzo per il mare, ο κύριος Alessandro Onorato, ανακοίνωσε πως η Moby Lines προτίθεται να επεκτείνει την γραμμή Livorno - Cagliari πρός το Palermo της Σικελίας, αρχικά για 1 φορά την εβδομάδα με προοπτική η επέκταση αυτή να γίνεται 2 φορές την εβδομάδα τους θερινούς μήνες. Δεν αναφέρεται η ημερομηνία έναρξης των προσεγγίσεων, να υπενθυμίσω πως η Grimaldi Lines έχει γραμμή Genova - Salerno - Palermo. Θεωρώ πως η γραμμή αυτή δεν βγαίνει με 2 πλοία αν έχει 2 προσεγγίσεις στο Palermo. Να υποθέσω πως βρήκαμε που θα χρησιμοποιηθεί -ίσως- το Superfast Baleares?

Πρός το παρόν πάντως το πλοίο βρίσκεται στην Τουρκία, στo Pendik της Κωνσταντινούπολης. Μέχρι να δούμε πότε θα παραδωθεί στην Moby Lines και που θα το δούμε το καλοκαίρι, ας το δούμε το καλοκαίρι του 2014 όταν και βρισκόταν παροπλισμένο στο πολύ όμορφο Cadiz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το παπόρο και πρίν έλθει κατά Τυρρηνική μεριά, έχει μπεί στις γραμμές της UN Roro και αυτήν τη στιγμή κάνει δρομολόγιο μεταξύ Trieste και Mersin. Καλό κι αυτό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μέχρι τον Ιούνιο το πλοίο στη UN Roro, μετά περνάει στην Moby/Tirrenia. Για να δούμε τι θα δούμε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η γραμμή του αυτήν τη στιγμή είναι Trieste - Pendik - (Bari) - Pendik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αύριο το μεσημέρι στο Λιβόρνο το πλοίο, αφού φαντάζομαι ξεφόρτωσε το τελευταίο του φορτίο στο Bari. Για να δούμε που θα το δούμε και με τι σινιάλα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο δεμένο στη Darsena Toscana του Livorno, δίπλα στο terminal της Moby. Οπότε το βλέπω να ξεκινά σύντομα δρομολόγια, με δεδομένη και την απουσία του Giuseppe Sa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο τελικά ξεκίνησε δρομολόγια την περασμένη εβδομάδα μεταξύ Livorno και Olbia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σταμάτησε εδώ και λίγες μέρες τα δρομολόγιά του στη γραμμή Livorno - Olbia και αντικαθιστά το Eurocargo Catania στη γραμμή Ravenna - Brindisi - Catania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μετά το πέρας των δρομολογίων του στη γραμμή της Ravenna που έλαβε χώρα στις 14 του μήνα στην Catania, μετακινήθηκε πια στη γραμμή Catania - Livorno - Genova παρέα με το Eliana Marino, αντικαθιστώντας το Massimo Mura που πήγε για δεξαμενή στη Messina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από τα μέσα Μαίου το πλοίο είναι πια στη γραμμή Cagliari - Livorno παρέα με το Massimo Mura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλλον τελειώνει οσονούπω η ναύλωσή του, αφού εδώ το βλέπουμε την περασμένη Κυριακή στο λιμάνι των roro στην Olbia με σβησμένα τα σινιάλα της Moby Cargo. Ωστόσο, για την ώρα εκτελεί κανονικά το δρομολόγιο. Το είχαμε και με σινιάλα, σε αυτό το σημείο και με αυτό το εξαιρετικό φως, αλλά δυστυχώς οι φωτός της συγκεκριμένης ημέρας συγχωρέθηκαν.

v2?user_id=10151545&webp=true&sig=89799f

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το παπόρο πέρασε στη χρονοναύλωση της Cotunav, μάλλον μετά το ατύχημα του Ulysse και ξεκίνησε δρομολόγια από το Rades και για Ιταλία και για Μασσαλία. Θα δουλέψει για κάμποσο καιρό φαντάζομαι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ίσως ένας λόγος γι αυτό να είναι το ότι σύμφωνα με τα νούμερα που βλέπω εγώ, έχει χτιστεί ώστε για την ταχύτητα των 26+ κόμβων που μπορεί να πιάσει, να καίει 160 τόνους το 24ωρο. Προφανώς και δεν το πήγαινε με τόσα η Moby αλλά ίσως ακόμη και στους 19 κόμβους που το πήγαινε, η διαφορά με άλλα πλοία να είναι επίσης μεγάλη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδώ και καμιά 15αριά μέρες υπάρχει ζωή στον πλανήτη Baleares. Το πλοίο, ολόλευκο, κάνει πια δρομολόγια μεταξύ Genova και Palermo αποκλειστικά, μάλιστα στη Genova δένει στο κεντρικό λιμάνι μαζί με τα φέρρυ, πράγματα που με κάνουν να πιθανολογήσω πως πρόκειται για ναύλωση στη GNV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδώ και 2 μέρες επέστρεψε στο ναυπηγείο που βρισκόταν και προηγουμένως, η απασχόλησή του αποδείχτηκε βραχύβια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νέοι αγώνες για το Super-Fast Baleares, το πλοίο έφυγε από τη Γένοβα ξημερώματα του Σαββάτου για την Marina di Carrara. Εκεί έφτασε το πρωί και το μεσημέρι αναχώρησε για το Cagliari το οποίο και θα προσεγγίσει αύριο, πρωί Κυριακής. Σε όσους λένε κάτι τα λιμάνια αυτά, πρόκειται για τη συνήθη γραμμή της Gruppo Grendi που κανονικά κάνει το νεότευκτο Rosa dei Venti. Το τελευταίο παραμένει δεμένο στη συνήθη του θέση στο Cagliari, κρίνοντας από την αναχώρηση του Baleares ξημερώματα από τη Γένοβα, υποψιάζομαι πως το Rosa dei Venti έχει κάποια βλάβη που θα το κρατήσει για κάποιο διάστημα εκτός δρομολογίων. Πάντως το site της Gruppo Grendi δεν λέει τίποτε για δεύτερο βαπόρι στη γραμμή.

 

Το Super-Fast Baleares δείχνει κάπως έτσι αυτές τις ημέρες, η φωτογραφία είναι σε νυχτερινή του άφιξη στον κεντρικό λιμένα της Genova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τέλος στη ναύλωση του πλοίου από την Gruppo Grendi που αποδείχτηκε τελικά εβδομαδιαία, και επιστροφή του πλοίου σε ναυπηγείο στη Γένοβα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βραχύβια η ναύλωση, το πλοίο είναι και πάλι πλαγιοδετημένο στη Γένοβα αναμένοντας τον επόμενο πελάτη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...