Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 months later...

Σύφωνα με το Ferrybalear, επαναδραστηριοποιείται το πλοίο σε δρομολόγια από το Cadiz για τα Κανάρια. Είναι ακόμη στο Alicante αλλά έχει βάλει προορισμό το ατλαντικό λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Το S2S αναφέρει πως ο operator της γραμμής Taragona - Σμύρνη, οπότε αν αληθεύει αυτό φαίνεται πως το Super-Fast Baleares είναι ναυλωμένο από την DFDS. Από την άλλη πρός το παρόν δε βλέπω τη γραμμή στους ιστοτόπους της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Α ευχαριστώ, οπότε είναι όντως δική τους η γραμμή. Ένα ερώτημα είναι γιατί δεν έβαλαν κάποιο πλοίο του δικού τους στόλου, υποπτεύομαι πως έχει να κάνει με την ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει το Super-Fast Baleares. Κρίμα, αυτή ήταν γραμμή για την καλλίγραμμη Ayshe.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Και ενώ το πλοίο συνεχίζει τα δρομολόγιά του ανάμεσα στην Tarragona και την Σμύρνη, αξίζει να πούμε πως στη μάχη για την προώθηση της γραμμής έχει μπεί εκτός από την DFDS και ο ίδιος ο ΟΛΠ της Tarragona, ο οποίος μάλιστα έκανε και παρουσίαση της γραμμής στην πετροχημική βιομηχανία της Ισπανίας. Αναγνωρίζουν προφανώς το ότι το να πετύχει η γραμμή, σημαίνει κέρδη και για την DFDS αλλά και για αυτούς.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 1 year later...

Το πλοίο φαίνεται να μην κάνει πια το δρομολόγιο Σμύρνη - Tarragona. Έχει καταλήξει στο αγκυροβόλιο του Χάρακα(Hereke) στον κόλπο της Νικομήδειας(Izmit), κοντά στην Κωνσταντινούπολη. Σύμφωνα με τους Ισπανοί, το πλοίο πρόκειται συντόμως να ξεκινήσει δρομολόγια σε ρόλο car carrrier από το κοντινό λιμάνι του Yarimca(δεν βρήκα ελληνικό όνομα εδώ) σε ναύλωση από μια τουρκική εταιρεία που λέγεται Erkport και είναι ειδικοί σε φορτία roro. To Yarimca κατά τα φαινόμενα θα είναι η βάση του πλοίου με την πρόθεση αυτό να κάνει δρομολόγια σε Ιταλία, Ισπανία αλλά και Γαλλία.

Link to comment
Share on other sites

Αναρωτιέμαι Nick αν στο παραπάνω σενάριο εμπλέκεται κάπου και με κάποιον τρόπο η Ulusoy. Και το λέω αυτό διότι από αρχές Απριλίου το μεν SAFFET BEY κάνει το δρομολόγιο Yarimca - La Seyne Sur Mer, το δε ULUSOY 5 συνδέει συστηματικά το Vigo της Ισπανίας με το Montoir και αυτή τη στιγμή που μιλάμε με τη Χάβρη. Είδωμεν...

Link to comment
Share on other sites

Δεν το ήξερα αυτό για το Saffet Bey, να φεύγει και αυτό από το Yarimca δε μπορεί να είναι τυχαίο. Πιθανόν και αυτό να έχει ναυλωθεί από την παραπάνω εταιρεία. Πέρα από αυτό, βλέποντας όχι μόνο πόσα ro-ro φεύγουν από την Τουρκία για τόσους Ευρωπαικούς προορισμούς, αλλά και πως είναι οργανωμένο όλο αυτό το πράγμα(λιμάνια, εγκαταστάσεις, logistics κλπ), σκέφτεσαι αυτό που πήγε να γίνει με το Θεσσαλονίκη - Σμύρνη και σου έρχεται στο μυαλό το "πού πα ρε Καραμήτρο?"

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 10 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...