Jump to content
Shipfriends

GNV Antares (IMO 8503797)


Recommended Posts

Χθες το Pride of Bruges (IMO No: 8503797) έφτασε στο ναυπηγείο Remontowa της Πολωνίας για να υποστεί το φρεσκάρισμα του, όπως το αδελφό του Pride of York. To Pride of Bruges είναι κατασκευασμένο το 1987 με το όνομα Norsun και το 2003 πήρε το Pride of Bruges. Το πλοίο έχει μήκος 179,35 μέτρα, πλάτος 25,35 μέτρα και φέρει 4 κύριες μηχανές STORK 16 TM410.

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 7 months later...

Υπάρχει ένα ωραίο documentaire που είναι βέβαια κάποιων ετών, σχετικά με το δεξαμενισμό και refit του Pride of Bruges. Είναι γυρισμένο στα πλαίσια της σειράς του BBC, Engineering Giants. Είναι ένα ωραίο πρόγραμμα ώστε να πάρει κανείς μια γεύση όχι μόνο από το ίδιο το πλοίο, αλλά και από τη διαδικασία ενός δεξαμενισμού και ενός refit/special survey, δεν είναι άλλωστε πολύς κόσμος που έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει από κοντά και από το Α ως το Ω μια τέτοια διαδικασία. Για όσους είστε της δουλειάς, η ορολογία που χρησιμοποιείται μπορεί να είναι λίγο απλοική, αλλά φανταστείτε πως το πρόγραμμα απευθύνεται στο ευρύ κοινό που δεν έχει εξειδικευμένη γνώση. Συνεπώς μπαίνουν στον κόπο να εξηγήσουν με απλά λόγια και ορισμένα πράγματα που το ευρύ κοινό δεν αντιλαμβάνεται. Αρκετά καλό και διδακτικό γενικότερα.

 

 

ΥΓ: Εννοείται μόνο για αγγλόφωνους

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 7 months later...
  • 3 weeks later...
On 3/21/2017 at 7:46 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Pride of Bruges ολοκλήρωσε τις εργασίες του στο Gdansk και αναχώρησε το Σάββατο με προορισμό το Zeebrugge, όπου φτάνει σε λίγη ώρα.

Βίντεο με τις εργασίες στο Pride of Bruges στο περσινό του δεξαμενισμό και τις εργασίες ανακαίνισης του ξενοδοχειακού του στο ναυπηγείο Remontowa του Gdansk.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
  • 5 months later...
  • 5 months later...

Για την ιστορία και οι προκάτοχοι των 2 αυτών πλοίων (μετά την North Sea Ferries) είχαν καταλήξει στη Δυτική Ιταλία για τη SNAV 😀

Με τις δυσκολίες που έχουν αυτά τα πλοία δεν τα κόβω να μακροημερεύουν ! Πολύ ψηλός καταπέλτης (θα χρειαστεί προσαρμογή), στενά (για να περνάνε από τα locks στην Αγγλία), λαβύρινθοι μέσα κλπ.... 

Link to comment
Share on other sites

Επισημοποιήθηκε και αυτή η πώληση με τους Ιταλοί να επιβεβαιώνουν πως το πλοίο θα πάει στις γραμμές τις Σικελίας, λόγω ταχύτητας πιστεύω πως δεν μπορεί να είναι Γένοβα αλλά Νάπολη με Παλέρμο, όπως είπαμε και στο θέμα της εταιρείας. Ήδη μάλιστα φαίνεται και σαν προορισμός η Napoli.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Έφτασε χθές το πρωί στο Palermo προερχόμενο από τη Napoli. Ξεφόρτωσε και ακολούθως πέρασε στο αγκυροβόλιο όπου και βρίσκεται έκτοτε. Αντικατεστάθη από το La Superba.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...