.voyager Posted February 21, 2017 Posted February 21, 2017 (edited) On 11/29/2016 at 8:23 PM, .voyager said: Τα ναυπηγεία Remontowa της Πολωνίας αναλαμβάνουν άλλη μια δουλειά που αφορά σε refit πλοίων, αυτή τη φορά ύψους £8,5 εκατομμυρίων, αφού η P&O υπέγραψε μαζί τους για την φρεσκάρισμα του διδύμου Pride of York και Pride of Bruges. Oι βελτιώσεις θα αφορούν στις απλές καμπίνες (φωτισμό, κρεβάτια, μπάνιο, κλιματισμό και εξαερισμό) και στις Club Class (μοκέτες, κουρτίνες και έπιπλα), ενώ ανακαίνιση θα υποστούν το Kitchen Dining Area, η Brasserie και το εμπορικό κατάστημα. Σχεδόν 30 ετών τα πλοία σήμερα και ναυπηγημένα στην Ιαπωνία, έχουν μήκος 179, πλάτος 25 και βύθισμα 6 μέτρα, ενώ μεταφέρουν έως και 880 επιβάτες στον 12ωρο πλου από το (Kingston upon) Hull της Αγγλίας για το Zeebrugge του Βελγίου. Έτοιμο το πρώτο του διδύμου, το Pride of York. Το πλοίο, που ναυπηγήθηκε ως Norsea το 1987 από τα Govan της Γλασκόβης, ανανεώθηκε αρκετά με τη λιτή δουλειά που πραγματοποίησε η εταιρεία Aecor, κρίνοντας από εικόνες που κυκλοφορούν στο facebook. Edited April 13, 2021 by Nick the Greek
Panagia Ekatontapiliani Posted February 19, 2018 Posted February 19, 2018 Το Pride of York αναχώρησε το απόγευμα απο το Hull με προορισμό το Newcastle, όπου θα πραγματοποιησει την επισκευή του.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 21, 2018 Posted February 21, 2018 Το Pride of York μπήκε χθες στη δεξαμενή του ναυπηγείου A&P Tyne.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 5, 2018 Posted March 5, 2018 Το Pride of York τελείωσε με τις εργασίες του δεξαμενισμού στο Tyne και χθες αναχώρησε με προορισμό το Hull.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 6, 2018 Posted March 6, 2018 (edited) Το Pride of York επέστρεψε χθες στα δρομολόγια στη γραμμή Hull- Zeebrugge Edited March 6, 2018 by Nick the Greek Zeebrugge
Panagia Ekatontapiliani Posted October 15, 2018 Posted October 15, 2018 (edited) Βίντεο με τις εργασίες στο Pride of York στο περσινό του δεξαμενισμό και τις εργασίες ανακαίνισης του ξενοδοχειακού του στο ναυπηγείο Remontowa του Gdansk Edited October 15, 2018 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2019 Posted February 6, 2019 Το Pride of York πήγε τη Κυριακή 3 Φεβρουαρίου στο ναυπηγείο Damen Verolme στο Ρότερνταμ για εργασίες συντήρησης του.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 15, 2019 Posted February 15, 2019 Το Pride of York επέστρεψε χθες στα δρομολόγια στη γραμμή Hull-Zeebrugge.
Nick the Greek Posted October 7, 2020 Posted October 7, 2020 Από τις αρχές του περασμένου Απρίλη, το πλοίο βρίσκεται παροπλισμένο στο Hull και κατά τα φαινόμενα δεν πρόκειται το πλοίο να ξαναταξιδέψει για την P&O.
Nick the Greek Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 Οι Άγγλοι το αποχαιρέτησαν και το πλοίο βρίσκεται στο Rotterdam, Αντίο Ζωή. Δεν ξέρω ποιά είναι η καλύτερη εταιρεία του 2020, η Ρ&Ο είναι σίγουρα, μακράν, η χειρότερη.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 Σε ένα δημοσίευμα στο BBC αναφέρει ότι το πλοίο πουλήθηκε για scrap.
Nick the Greek Posted March 23, 2021 Posted March 23, 2021 Σύμφωνα με το Ship2Shore το πλοίο το πήρε η GNV, σε τιμή φαντάζομαι λίγο καλύτερη από το scrap.
giorgos_249 Posted March 23, 2021 Posted March 23, 2021 8 minutes ago, giorgos_249 said: Πολύ ψηλός καταπέλτης (θα χρειαστεί προσαρμογή), στενά (για να περνάνε από τα locks στην Αγγλία), λαβύρινθοι μέσα κλπ.... Για να πάρουμε μια ιδέα, δείτε απο κοντά....... 1η εικόνα, 2η εικόνα, 3η εικόνα (Ανήμερα Δεκαπενταύγουστο του 2019 τραβήχτηκαν οι εικόνες, είπα για την αργία του Assumption Day να πεταχτώ από την Αμβέρσα και να κάνω μια βόλτα με το Coastal Tram του Βελγίου από τo Zeebrugge ως το De Panne στα Γαλλικά Σύνορα, το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε οποιον βρεθεί εκεί...... )
Neptune Posted March 23, 2021 Posted March 23, 2021 Όλα όσα έχτισε η North Sea Ferries ειχαν περιεργη διαταξη με δυο γκαραζ και τον καταπελτη ψηλα καπου αναμεσα στα δυο γκαραζ.
giorgos_249 Posted March 23, 2021 Posted March 23, 2021 (edited) Άγγλοι, μια ζωή ανάποδοι σε όλα, από το δεξιό τιμόνι και τις μοναδες μέτρησης (feet, gallons κλπ) ως τα πλοία 😁 Τα μισά Αγγλικά ferries είχαν μεγάλες ιδιομορφίες στη φόρτωση, βλέπε π.χ. τα πλοία της νήσου Mann : ( το λινκ της φωτο εδω: https://live.staticflickr.com/1533/23694746854_7c317d693b_b.jpg ) Edited March 23, 2021 by giorgos_249
Neptune Posted March 23, 2021 Posted March 23, 2021 Ας συνεισφέρω και 'γώ τα ελάχιστα που μπορώ. Ενώ η προηγούμενη σειρά με τα Norland/Norstar μ αρεσε αρκετα, αυτα τα δυο δεν τα συμπαθησα ποτε. Χοντροκομμενα. Εδώ σε δυο πόζες το 2008, ενώ δένουμε με το Μπλού Σταρ 1 στο Zeebruge.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 12, 2021 Posted April 12, 2021 Σβήστηκαν τα σινιάλα της P & O Ferries από το Pride of York. Η φωτογραφία είναι από τη σελίδα P & O North Sea Ferries στο Facebook.
Nick the Greek Posted April 13, 2021 Posted April 13, 2021 Το καινούριο όνομα όπως ανεφέρθη στο γκρουπ του Γκάρυ Άντριους στο ΦΒ και μου μετέφερε ένας φίλος, είναι GNV Aries. Τέλος η Περηφάνεια της Υόρκης.
Shippihs Posted April 13, 2021 Posted April 13, 2021 Κοιτωντας λιγο τα χαρακτηριστικα αυτου και του αδελφου του,είδα ότι αυτό έχει χτιστεί στα govan της Σκωτίας ενώ το αδελφό του στα nippon kokan της Ιαπωνίας,επισης υπάρχουν διαφορές και στο καθρέφτη τους(york μεγάλοι αεραγωγοι , bruges αεραγωγοι χαμηλα στο καθρεφτη). Περίεργη επιλογή ναυπηγείων για 1987
Panagia Ekatontapiliani Posted April 17, 2021 Posted April 17, 2021 Το Pride of York έφυγε σήμερα από το Ρότερνταμ με προορισμό τη Νάπολη.
Nick the Greek Posted April 19, 2021 Posted April 19, 2021 Πάει για το Napoli - Palermo, όπως είπαμε και στο θέμα της GNV.
Shippihs Posted May 21, 2021 Posted May 21, 2021 Βάφτηκε εξωτερικα.Εσωτερικα ξέρει καποιος αν γινονται εργασιες?
sarantatrio Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 Έχω την εντύπωση ότι έχει ξεκινήσει ήδη δρομολόγια,επομένως δεν πρέπει να έκανε καμία εργασία εσωτερικά
Nick the Greek Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 Overnight ferry ήταν στη Βόρειο Θάλασσα, overnight ferry και στη Σικελία οπότε σε πρώτη φάση τουλάχιστον, είναι plug and play. Αν χρειαζόταν κάποιες επείγουσες εργασίες, πιθανόν να ήταν στον καταπέλτη. Τα άλλα γίνονται και στη χειμωνιάτικη ακινησία.
Nick the Greek Posted November 14, 2022 Posted November 14, 2022 Πολύ ενδιαφέρον και ογκώδες σκαρί αν το δεί κάποιος από κοντά, τα "ολόσωμα" σινιάλα της GNV τονίζουν ακόμη περισσότερο αυτά του τα χαρακτηριστικά. Δυστυχώς κατά την πρωινή συνάντηση μαζί του είχαμε έσχατη προδοσία μια και το βρήκαμε με μπάριζα στο πλάι του. Οπότε καταφεύγουμε στην εσπερινή συνάντηση για ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Το πλοίο εξακολουθεί να απασχολείται σε δρομολόγια ανάμεσα στη Napoli και το Palermo.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now