Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
On 11/29/2016 at 8:23 PM, .voyager said:

Τα ναυπηγεία Remontowa της Πολωνίας αναλαμβάνουν άλλη μια δουλειά που αφορά σε refit πλοίων, αυτή τη φορά ύψους £8,5 εκατομμυρίων, αφού η P&O υπέγραψε μαζί τους για την φρεσκάρισμα του διδύμου Pride of York και Pride of Bruges. Oι βελτιώσεις θα αφορούν στις απλές καμπίνες (φωτισμό, κρεβάτια, μπάνιο, κλιματισμό και εξαερισμό) και στις Club Class (μοκέτες, κουρτίνες και έπιπλα), ενώ ανακαίνιση θα υποστούν το Kitchen Dining Area, η Brasserie και το εμπορικό κατάστημα. Σχεδόν 30 ετών τα πλοία σήμερα και ναυπηγημένα στην Ιαπωνία, έχουν μήκος 179, πλάτος 25 και βύθισμα 6 μέτρα, ενώ μεταφέρουν έως και 880 επιβάτες στον 12ωρο πλου από το (Kingston upon) Hull της Αγγλίας για το Zeebrugge του Βελγίου.

Έτοιμο το πρώτο του διδύμου, το Pride of York. Το πλοίο, που ναυπηγήθηκε ως Norsea το 1987 από τα Govan της Γλασκόβης, ανανεώθηκε αρκετά με τη λιτή δουλειά που πραγματοποίησε η εταιρεία Aecor, κρίνοντας από εικόνες που κυκλοφορούν στο facebook.

Edited by Nick the Greek
  • 2 weeks later...
  • 7 months later...
Posted (edited)

Βίντεο με τις εργασίες στο Pride of York στο περσινό του δεξαμενισμό και τις εργασίες ανακαίνισης του ξενοδοχειακού του στο ναυπηγείο Remontowa του Gdansk

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
Posted

Από τις αρχές του περασμένου Απρίλη, το πλοίο βρίσκεται παροπλισμένο στο Hull και κατά τα φαινόμενα δεν πρόκειται το πλοίο να ξαναταξιδέψει για την P&O. 

  • 2 months later...
  • 3 months later...
Posted
8 minutes ago, giorgos_249 said:

Πολύ ψηλός καταπέλτης (θα χρειαστεί προσαρμογή), στενά (για να περνάνε από τα locks στην Αγγλία), λαβύρινθοι μέσα κλπ.... 

Για να πάρουμε μια ιδέα, δείτε απο κοντά....... 1η εικόνα, 2η εικόνα, 3η εικόνα

(Ανήμερα Δεκαπενταύγουστο του 2019 τραβήχτηκαν οι εικόνες, είπα για την αργία του Assumption Day να πεταχτώ από την Αμβέρσα και να κάνω μια βόλτα με το Coastal Tram του Βελγίου από τo Zeebrugge ως το De Panne στα Γαλλικά Σύνορα, το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε οποιον βρεθεί εκεί...... )

 

Posted

Όλα όσα έχτισε η North Sea Ferries ειχαν περιεργη διαταξη με δυο γκαραζ και τον καταπελτη ψηλα καπου αναμεσα στα δυο γκαραζ.

Posted (edited)

Άγγλοι, μια ζωή ανάποδοι σε όλα, από το δεξιό τιμόνι και τις μοναδες μέτρησης (feet, gallons κλπ) ως τα πλοία 😁 

Τα μισά Αγγλικά ferries είχαν μεγάλες ιδιομορφίες στη φόρτωση, βλέπε π.χ. τα πλοία της νήσου Mann

23694746854_7c317d693b_b.jpg

( το λινκ της φωτο εδω: https://live.staticflickr.com/1533/23694746854_7c317d693b_b.jpg )

Edited by giorgos_249
Posted

Ας συνεισφέρω και 'γώ τα ελάχιστα που μπορώ. Ενώ η προηγούμενη σειρά με τα Norland/Norstar μ αρεσε αρκετα, αυτα τα δυο δεν τα συμπαθησα ποτε. Χοντροκομμενα.

Εδώ σε δυο πόζες το 2008, ενώ δένουμε με το Μπλού Σταρ 1 στο Zeebruge.

  • 3 weeks later...
Posted

Το καινούριο όνομα όπως ανεφέρθη στο γκρουπ του Γκάρυ Άντριους στο ΦΒ και μου μετέφερε ένας φίλος, είναι GNV Aries. Τέλος η Περηφάνεια της Υόρκης.

Posted

Κοιτωντας λιγο τα χαρακτηριστικα αυτου και του αδελφου του,είδα ότι αυτό έχει χτιστεί στα govan της Σκωτίας ενώ το αδελφό του στα nippon kokan της Ιαπωνίας,επισης υπάρχουν διαφορές και στο καθρέφτη τους(york μεγάλοι αεραγωγοι , bruges αεραγωγοι χαμηλα στο καθρεφτη). Περίεργη επιλογή ναυπηγείων για 1987

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Posted

Έχω την εντύπωση ότι έχει ξεκινήσει ήδη δρομολόγια,επομένως δεν πρέπει να έκανε καμία εργασία εσωτερικά

Posted

Overnight ferry ήταν στη Βόρειο Θάλασσα, overnight ferry και στη Σικελία οπότε σε πρώτη φάση τουλάχιστον, είναι plug and play. Αν χρειαζόταν κάποιες επείγουσες εργασίες, πιθανόν να ήταν στον καταπέλτη. Τα άλλα γίνονται και στη χειμωνιάτικη ακινησία.

  • 1 year later...
Posted

Πολύ ενδιαφέρον και ογκώδες σκαρί αν το δεί κάποιος από κοντά, τα "ολόσωμα" σινιάλα της GNV τονίζουν ακόμη περισσότερο αυτά του τα χαρακτηριστικά. Δυστυχώς κατά την πρωινή συνάντηση μαζί του είχαμε έσχατη προδοσία μια και το βρήκαμε με μπάριζα στο πλάι του. Οπότε καταφεύγουμε στην εσπερινή συνάντηση για ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Το πλοίο εξακολουθεί να απασχολείται σε δρομολόγια ανάμεσα στη Napoli και το Palermo. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...