Jump to content
Shipfriends
Sign in to follow this  
Panagia Ekatontapiliani

Venezia (ΙΜΟ 9304631)

Recommended Posts

Το Albayzin έχει επιστρέψει στα δρομολόγια στη γραμμή Cadiz Κανάρια Νησιά αλλά από τις 14 Μαρτίου θα πάει στη γραμμή Valencia-Palma. Ουσιαστικά θα κάνουν τράμπα γραμμές με το Forza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Albayzin πήγε σήμερα για δεξαμενισμό στο ναυπηγείο Gibdock στο Γιβραλτάρ και θα αντικατασταθεί από το Ciudad de Palma στη γραμμή Καντιθ Κανάρια Νησιά

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η τιμή του τετιμημένου είναι στα 39 εκατομμύρια δολλάρια, ενώ το 2016 η Trasmediterranea το είχε αγοράσει από τη Moby για 40 εκατομμύρια δολλάρια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλαξε στο AIS του σημαία από Κυπριακή έβαλε Ιταλική.

Πλέον εκπέμπει και με το νέο  του όνομα το  VENEZIA μέσο AIS 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αδερφο του φλορεντσια ειναι και αυτο??τοσοι λιγοι χωροι πως εκανε καντιθ-καναρια νησια απορω....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μεχρι να το τσιμπησουν οι δικοι μας φακοι,ας το δουμε με τον φακο των απεναντι με τη νεα του προσωρινη φορεσια.

1576764475.jpg

naviearmatori.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άρχισε τα δρομολόγια στην γραμμή Μπρίντιζι Ηγουμενίτσα Πάτρα αντικαταστωντας στο Φλορεντια.

Πριν λίγο έβαλε πλώρη για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας το Venezia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μέχρι κάποιος από τους συντρόφους να ανεβάσει φωτογραφίες του πλοίου εν Ελλάδι, εμείς να πάμε να το γνωρίσουμε σαν Albayzin στην καριέρα του με τα χρώματα της Trasmediterranea, και να πούμε και 5 λόγια για το πλοίο.

 

Το πλοίο είναι χτισμένο το 2004 για την Lloyd Sardegna με το άκρως ποιητικό όνομα Golfo degli Angeli(Ο Κόλπος των Αγγέλων δηλαδή), που πρόκειται για ένα τοπωνύμιο της Σαρδηνίας. Η γραμμή του ήταν τότε το Piombino - Olbia. To 2007 η κυριότητα πλοίου και πλοιοκτήτριας εταιρείας περνάει στον Onorato και το πλοίο μετονομάζεται σε Maria Grazia On(orato), όνομα με το οποίο απασχολήθηκε σε διάφορες γραμμές της Ιταλίας, τόσο για την Moby όσο και σε ναυλώσεις. Σύντομη και αυτή του η καριέρα μια και στις αρχές του 2010 φεύγει για την Ισπανία όπου σε μακρόχρονη ναύλωση της Trasmediterranea παίρνει το όνομα που θα κρατούσε για τα επόμενα σχεδόν 10 χρόνια. Ονομάστηκε Albayzin και με αυτό το όνομα το βλέπουμε εδώ να αναχωρεί από το μακρινό Cadiz, πρίν περίπου 1.5 χρόνο

 

Αν και έχει περάσει για σύντομα χρονικά διαστήματα και από άλλες γραμμές της Trasmediterranea, τη συντριπτική πλειοψηφία του χρόνου του με την Ισπανική εταιρεία, την έχει περάσει ανάμεσα στο Cadiz και τα Canarias. Όπως καταλαβαίνει κανείς μιλάμε για ένα δρομολόγιο μόνο την εβδομάδα κάθε Τρίτη απόγευμα από το Cadiz. Το πλοίο με άλλα λόγια έχει πάρα πολλές πλεύσιμες ώρες και σε πάρα πολύ δύσκολες θάλασσες, μπαρουτοκαπνισμένο. Δεν ξέρω αν αυτό μεταφράζεται αυτόματα και σε ταλαιπωρημένο, και εννοώ εσωτερικά. Πάντως δεν ήταν από τα πλοία που ταξιδεύουν 8 ώρες ένα βράδυ και μετά όλη την μέρα κάθονται. Εδώ έχουμε και την πρυμνιά όψη του πλοίου, βαμμένο με το επετειακό μοτίβο της εκατονταετηρίδας της Trasmediterranea.

 

Κλασσικό Visentini, όπως μαρτυρά και η πλώρη του. Είναι το τέταρτο κατά σειρά πλοίο της Eurostar Valencia class(η ονομασία καταχρηστικά δική μου, παίρνοντας το πρώτο όνομα του πρώτου πλοίου της σειράς) με αριθμό γιάρδας 210. Μήκος στα 186 μέτρα, lane metres έχω 2,200 ή 160 νταλίκες με το top deck αυτοκινήτων να παίρνει ΙΧ και όχι φορτηγά. Υποτίθεται πως αν ανοίξει στροφές μπορεί να φτάσει τους 23 κόμβους με κατανάλωση 78mt το 24ωρο, δυστυχώς οι πηγές μου δεν αναφέρουν λεπτομέρειες για πιο οικονομικά rpm. Εδώ προφανώς θα δούμε τη γνωστή και πετυχημένη συνταγή του Grimaldi για την οποία χωρίς να έχω ταξιδέψει πρέπει να είναι ταμάμ, με βάση την καριέρα του την τελευταία 10ετία.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

21 Δεκεμβρίου στην Ηγουμενίτσα. Πρόχειρο βάψιμο για να καλύψουν τα προηγούμενα σινιάλα. Ωραίο πλοίο, μικρό ίσως για το καλοκαίρι της Βενετίας. 

IMG_20191224_161711.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

εφυγε πριν λιγο με προορισμο sefina (aka sefine shipyards yalova)

με την επιστροφη του corfu ηταν αναμενομενο.

ας ελπισουμε οτι θα ομαλοποιηθει καποια στιγμη η κατασταση με τον covid και θα το δουμε και αυτο ξανα, για βενετια οπως ηταν ο αρχικος προγραμματισμος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με scrubbers και νεα σινιαλα εχει πλεον επιστρεψει στη γραμμη του Μπριντιζι.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για τις περιπέτειες του Venezia στη γραμμή της Βενετίας τα έχουμε πεί εκτενώς, βλέπω πως τις τελευταίες ημέρες η κατάσταση έχει εξομαλυνθεί αρκετά με την Grimaldi να προσαρμόζεται σε πιο ρεαλιστικά για το πλοίο, ωράρια. Εμείς να το δούμε στην Ηγουμενίτσα πρίν λίγες εβδομάδες καθώς εισερχόταν στο δίαυλο καθυστερημένο κατά ένα 8ωρο, αυτός ήταν ο λόγος που το πετύχαμε άλλωστε. Πολύ αργές κινήσεις, πολύς καπνός από το φουγάρο και μάλλον ανακαλύψαμε και κομμάτι του λόγου των καθυστερήσεων ο οποίος μάλλον είναι τα αρκετά ασυνόδευτα τρέηλερ που φορτώνει το βαπόρι. Στην Ηγουμενίτσα εκείνη την ημέρα είχε καμιά 30αριά κομμάτια που διεκπεραιώθηκαν με 2 μόλις τράκτορες, οπότε καταλαβαίνει κανείς πόση ώρα πήρε η διαδικασία. Να και μια άλλη όψη του πλοίου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξερω πως το σκεφτηκανε να γραψουν με τελειως διαφορετικη γραμματοσειρα το "G" στο Grimaldi ,αλλα ωραιο στο ματι δεν το λες

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...