Jump to content
Shipfriends

Venezia (ΙΜΟ 9304631)


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 7 months later...
  • 8 months later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • proud_ionian changed the title to Venezia (ΙΜΟ 9304631)

Άρχισε τα δρομολόγια στην γραμμή Μπρίντιζι Ηγουμενίτσα Πάτρα αντικαταστωντας στο Φλορεντια.

Πριν λίγο έβαλε πλώρη για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας το Venezia.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι κάποιος από τους συντρόφους να ανεβάσει φωτογραφίες του πλοίου εν Ελλάδι, εμείς να πάμε να το γνωρίσουμε σαν Albayzin στην καριέρα του με τα χρώματα της Trasmediterranea, και να πούμε και 5 λόγια για το πλοίο.

 

Το πλοίο είναι χτισμένο το 2004 για την Lloyd Sardegna με το άκρως ποιητικό όνομα Golfo degli Angeli(Ο Κόλπος των Αγγέλων δηλαδή), που πρόκειται για ένα τοπωνύμιο της Σαρδηνίας. Η γραμμή του ήταν τότε το Piombino - Olbia. To 2007 η κυριότητα πλοίου και πλοιοκτήτριας εταιρείας περνάει στον Onorato και το πλοίο μετονομάζεται σε Maria Grazia On(orato), όνομα με το οποίο απασχολήθηκε σε διάφορες γραμμές της Ιταλίας, τόσο για την Moby όσο και σε ναυλώσεις. Σύντομη και αυτή του η καριέρα μια και στις αρχές του 2010 φεύγει για την Ισπανία όπου σε μακρόχρονη ναύλωση της Trasmediterranea παίρνει το όνομα που θα κρατούσε για τα επόμενα σχεδόν 10 χρόνια. Ονομάστηκε Albayzin και με αυτό το όνομα το βλέπουμε εδώ να αναχωρεί από το μακρινό Cadiz, πρίν περίπου 1.5 χρόνο

 

Αν και έχει περάσει για σύντομα χρονικά διαστήματα και από άλλες γραμμές της Trasmediterranea, τη συντριπτική πλειοψηφία του χρόνου του με την Ισπανική εταιρεία, την έχει περάσει ανάμεσα στο Cadiz και τα Canarias. Όπως καταλαβαίνει κανείς μιλάμε για ένα δρομολόγιο μόνο την εβδομάδα κάθε Τρίτη απόγευμα από το Cadiz. Το πλοίο με άλλα λόγια έχει πάρα πολλές πλεύσιμες ώρες και σε πάρα πολύ δύσκολες θάλασσες, μπαρουτοκαπνισμένο. Δεν ξέρω αν αυτό μεταφράζεται αυτόματα και σε ταλαιπωρημένο, και εννοώ εσωτερικά. Πάντως δεν ήταν από τα πλοία που ταξιδεύουν 8 ώρες ένα βράδυ και μετά όλη την μέρα κάθονται. Εδώ έχουμε και την πρυμνιά όψη του πλοίου, βαμμένο με το επετειακό μοτίβο της εκατονταετηρίδας της Trasmediterranea.

 

Κλασσικό Visentini, όπως μαρτυρά και η πλώρη του. Είναι το τέταρτο κατά σειρά πλοίο της Eurostar Valencia class(η ονομασία καταχρηστικά δική μου, παίρνοντας το πρώτο όνομα του πρώτου πλοίου της σειράς) με αριθμό γιάρδας 210. Μήκος στα 186 μέτρα, lane metres έχω 2,200 ή 160 νταλίκες με το top deck αυτοκινήτων να παίρνει ΙΧ και όχι φορτηγά. Υποτίθεται πως αν ανοίξει στροφές μπορεί να φτάσει τους 23 κόμβους με κατανάλωση 78mt το 24ωρο, δυστυχώς οι πηγές μου δεν αναφέρουν λεπτομέρειες για πιο οικονομικά rpm. Εδώ προφανώς θα δούμε τη γνωστή και πετυχημένη συνταγή του Grimaldi για την οποία χωρίς να έχω ταξιδέψει πρέπει να είναι ταμάμ, με βάση την καριέρα του την τελευταία 10ετία.

 

Link to comment
Share on other sites

21 Δεκεμβρίου στην Ηγουμενίτσα. Πρόχειρο βάψιμο για να καλύψουν τα προηγούμενα σινιάλα. Ωραίο πλοίο, μικρό ίσως για το καλοκαίρι της Βενετίας. 

IMG_20191224_161711.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

εφυγε πριν λιγο με προορισμο sefina (aka sefine shipyards yalova)

με την επιστροφη του corfu ηταν αναμενομενο.

ας ελπισουμε οτι θα ομαλοποιηθει καποια στιγμη η κατασταση με τον covid και θα το δουμε και αυτο ξανα, για βενετια οπως ηταν ο αρχικος προγραμματισμος

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Για τις περιπέτειες του Venezia στη γραμμή της Βενετίας τα έχουμε πεί εκτενώς, βλέπω πως τις τελευταίες ημέρες η κατάσταση έχει εξομαλυνθεί αρκετά με την Grimaldi να προσαρμόζεται σε πιο ρεαλιστικά για το πλοίο, ωράρια. Εμείς να το δούμε στην Ηγουμενίτσα πρίν λίγες εβδομάδες καθώς εισερχόταν στο δίαυλο καθυστερημένο κατά ένα 8ωρο, αυτός ήταν ο λόγος που το πετύχαμε άλλωστε. Πολύ αργές κινήσεις, πολύς καπνός από το φουγάρο και μάλλον ανακαλύψαμε και κομμάτι του λόγου των καθυστερήσεων ο οποίος μάλλον είναι τα αρκετά ασυνόδευτα τρέηλερ που φορτώνει το βαπόρι. Στην Ηγουμενίτσα εκείνη την ημέρα είχε καμιά 30αριά κομμάτια που διεκπεραιώθηκαν με 2 μόλις τράκτορες, οπότε καταλαβαίνει κανείς πόση ώρα πήρε η διαδικασία. Να και μια άλλη όψη του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω πως το σκεφτηκανε να γραψουν με τελειως διαφορετικη γραμματοσειρα το "G" στο Grimaldi ,αλλα ωραιο στο ματι δεν το λες

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...