Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Τάδε έφη MILTIADIS για το Europalink:

On 1/21/2017 at 7:26 PM, MILTIADIS said:

Πιθανοτατα θα το δουμε και παλι στην Αδριατικη ως τριτο πλοιο στη Βενετια το ερχομενο καλοκαιρι.

Καμιά ιδέα για το τι θα απογίνει η γραμμή στην οποία δραστηριοποιείται εδώ και 1 χρόνο, δηλαδή Livorno - Palermo? Θα υπάρξει αντικαταστάτης? Η θα κλείσει εντελώς με δεδομένο ότι υπάρχει πια roro σύνδεση?

 

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά δεν το είδαμε στην Αδριατική, παραμένει στη γραμμή του. Και μάλιστα σήμερα ανακοινώθηκε η εξής τρελή προσφορά: Για κάθε κράτηση που θα γίνει μέχρι τις 12 Ιουνίου στη γραμμή Livorno - Palermo για αναχωρήσεις Ιουνίου και Ιουλίου, το αυτοκίνητο πηγαινοέρχεται δωρεάν. Εκτός από τις αναχωρήσεις της Παρασκευής από Livorno και Σαββάτου από Palermo, αν καταλαβαίνω καλά. Εντάξει, μου φαίνεται απλά τρελό αυτό που κάνουν, δεν μπορώ να καταλάβω αυτήν την επιθετική τιμολογιακή πολιτική στα όρια του υπερβολικού.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Κάτι άλλο αξιοσημείωτο ως πρός τις κινήσεις της Grimaldi, στις γραμμές της Σικελίας αυτήν τη φορά, είναι πως το Euroferry Olympia τελικά δεν αντικατέστησε τα Florencia και Cartour Gamma στη γραμμή Napoli - Catania. Η τελευταία αυτή γραμμή τη δεδομένη  χρονική στιγμή απλά δεν εκτελείται, δεν φαίνεται καν στο σύστημα κρατήσεων. Αντίθετα το Euroferry Olympia βρέθηκε στο Salerno - Catania παρέα με τα Euroferry Malta και Eurocargo Napoli(που είναι roro). Είναι η πρώτη φορά που αυτή η γραμμή έχει στοιχείο επιβατικό αν θυμάμαι καλά και οι πλεύσιμες ώρες υπολογίζονται σε 13 με το Euroferry Olympia. Φαίνεται λοιπόν πως η Grimaldi εγκαταλείπει εντελώς τη Napoli πρός όφελος του Salerno(σκάρτη μια ώρα οδήγηση νοτίως της Napoli). 

 

Όσον αφορά την ΤΤΤ Lines, αυτή με ανακοίνωσή της στο web site της επιβεβαιώνει το κλείσιμο της γραμμής και δηλώνει πως για τα ήδη εκδοθέντα εισιτήρια θα αποζημειωθούν οι κάτοχοι, ενώ εναλλακτικά μπορούν να μεταφερθούν στη γραμμή Messina - Salerno ή Milazzo - Napoli. Αξιοσημείωτο πως η κίνηση δεν πηγαίνει στο Catania - Salerno με το Euroferry Olympia. Πρός το παρόν η γραμμή Messina - Salerno με το Cartour Delta, παραμένει ανέπαφη. 

 

Εννοείται πως στο site της Grimaldi, πέραν της δυνατότητας κλεισίματος εισιτηρίων δεν υπάρχει η παραμικρή αναφορά σε οτιδήποτε. Το επιβατικό κοινό είναι on a "need to know" basis :D

Edited by Nick the Greek
Links

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Υπάρχει κακή ή δεν υπάρχει καθόλου επικοινωνία  ,μεταξύ των τμημάτων της εταιρείας...Όχι μόνο σε αυτό το θέμα...

 

Σήμερα ο όμιλος Grimaldi στο booking του διαφημίζει τα νέα δρομολόγια....

Edited by proud_ionian
2σε1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα αξιοσημείωτα της γραμμής μετά την έλευση των Egnazia και Olympia είναι πως τα Euroferry Malta και Eurocargo Napoli, έχουν να κάνουν δρομολόγιο από τη Δευτέρα που μας πέρασε. Να γίνουν οι 2 γραμμές 1 και τα 4 πλοία 2 τελικά? Για να δούμε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το κενό της Grimaldi Lines από την γραμμή Napoli - Catania, έρχεται να καλύψει σούμπιτη η Moby Lines. Με την εμπορική επωνυμία New TT Lines λοιπόν, όπως αναφερόταν στον ηλεκτρονικό πίνακα δρομολογίων της Napoli, η Moby Lines επανεκκίνησε αν θυμάμαι καλά τη Δευτέρα 14 Μαίου τη γραμμή με 3 αναχωρήσεις εβδομαδιαία σε κάθε κατεύθυνση. Για να δούμε αν το άνοιγμα αυτής της πόρτας από την Grimaldi Lines, είναι κάτι που θα το μετανοιώσει. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Το πράγμα πρέπει να έχει αρχίσει να πηγαίνει αρκετά καλά, όπως υποψιάζομαι. Τα δρομολόγια του Hartmut Puschmann συνεχίζονται απαρέκκλιτα, ενώ χτές Σάββατο είχαμε μια καινούρια εξέλιξη. Το Beniamino Carnevale που καλύπτει το Catania - Malta αυτή τη στιγμή, αντί να αναχωρήσει την Παρασκευή το βράδυ για Malta, αναχώρησε για Napoli και από εκεί πίσω για Catania το Σάββατο το βράδυ. Είχαμε δηλαδή ένα επιπλέον κυκλικό δρομολόγιο. 

 

EDIT:

Να και η επιβεβαίωση, τελικά η παρουσία του Beniamino Carnevale θα είναι μόνιμη με την Moby/Tirrenia να πετυχαίνει ήδη πληρότητες 80% της χωρητικότητας στη γραμμή. Δεν ξέρω τι κάνουν τα Euroferry στο Salerno αλλά ίσως τελικά να μην ήταν και τόσο σοφή απόφαση η εγκατάλειψη της Napoli από τον Grimaldi. Επίσης διαβάζουμε πως η αύξηση της κίνησης το Μάιο του 2018 σε σύγκριση με το Μάιο του 2017 είναι της τάξεως του 113%. Αν είναι ακριβείς οι αριθμοί, πρόκειται για μεγάλη επιτυχία.

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/9/2018 at 9:35 PM, MILTIADIS said:

Eνισχυει τα δρομολογια της στη γραμμη Πατρα-Μπαρι-Βενετια η Grimaldi Lines καθως συντομα στη θεση των Eurocargo Patrasso κ Trieste θα μπουν το Eurocargo Alexandria κ το Eurocargo Livorno τα οποια ειναι μεγαλυτερης χωρητικοτητας,κατα 50 φορτηγα το καθενα,δεδομενου οτι καταγραφεται αυξηση της κινησης η οποια αγγιζει το 36% σε σχεση με περυσι.

Το απερχόμενο Eurocargo Alexandria έκανε Palermo - Salerno - Genova ενώ το Eurocargo Livorno έκανε Genova - Livorno - Catania - Bar - Catania - Civtavecchia - Savona - Genova, και αυτό επί της ουσίας σε δρομολόγια από τη Σικελία. Μειώνεται αντίστοιχα δηλαδή η χωρητικότητα στις γραμμές της Σικελίας. Από εκεί έχεις εικόνα Μιλτιάδη τι γίνεται?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×